Прескочи до съдържание

Нов играч на Балканския авио пазар.Какво означава това?Нови възможности или твърдо последно място за Бългериан на Балканите?


Препоръчани мнения

Истанбул е световна туристическа дестинация независимо дали си хърватин , австриец или какъвто и да е.

Как може изобщо да се сравнява с Триест та дори и Виена . ?  Едното не изключва другото ... Истанбул е изключителен и уникален  мегаполис по не един показател.

Това не е точно моето място  , но е почти задължително да се посети особено когато ти е толкова близо  :)

 

wilks , правилно помниш - това бяха цените , около 100-ина евро за двупосочен.

 

Eдна фотка за надъхване на феновете :

 

9uyro4.jpg

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аз започнах да се чувствам все едно сме на маса и сме преполовили някоя и друга бутилка. :lol: Да се сравнява туристическият поток към Истанбул и към Виена е все едно да се твърди, че икономиката на Зимбабве е по-голяма от тази на Норвегия. Да, вярно е, че хората на Балканите може да имат някакви по-лоши сантименти към Турция, но според мен, това явление е по-скоро присъщо за някакви националисти, отколкото за върли туристи. http://www.forbes.com/pictures/efik45eldml/most-visited-cities-in-the-world-2013-6/

Почти съм сигурен, че туристическият поток до Истанбул би се пренасочил от автобусният към самолетният транспорт, стига цените да бяха приемливи. Според мен една цена от 70-80 Евро за двупосочен билет в ненатоварени дни, би била абсолютно приемлива, за да привлече част от столичният трафик. Обаче има едно важно условие, полетите да кацат на Ататюрк, а не в Азиатската част, защото иначе наистина самолетният полет се обезсмисля. 2 часа на летището, 1 час полет и 2 часа от Азиатската до Европейската част, прави полета също толкова дълъг, колкото и автобусният преход, без удобството на директният автобус обаче.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Всъщност в ненатоварен час от летище "Сабиха"  до Таксим - сърцето на модерен Истанбул е около или малко над един час път с автобус.

 

Аз доколкото помня Пегасус поне в едната посока бяха заложили много неудобни часове на полетите.

wilks помниш ли какви бяха точно часовете на полетите  ?

Връзка към коментар

Не са чак десет май, но от Хасково и Кърджали, където основно е концентриран потока от пътуващи на юг, автобусите са през час. При всички положения много повече за денонощие, отколкото от тези два града до София, примерно. :)

 

От София "Метро" имат шест автобуса дневно от ЦАГ ,а от автогара Сердика "МАТПУ", "Ивкони" , турските "Хас" и "Хунтур" имат по един автобус всеки ден ... може би има и още някоя фирма .

Това си е сериозен трафик.

Редактирано от stenk
Връзка към коментар

Освен това областите с компактно турско население са далеч и София не им е удобна. Полети от Варна биха били много по-удачни заради близостта на Делиормана.

 

А бе те широките гащи от Германия не пътуват със самолет, ти очакващ от Делиормана.

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Преди 2-3 дена ми попадна информация ,че 99% полетите от Белград до София започват през пролетта ,а се очаква и полети от Сплит до София на хърватска лоу-кост компания.Мисля че се казваше "Адриейшън".....но знае ли човек.:-))?Иначе полет от 100-150 евро до Сплит и обратно звучи екстра!!

Връзка към коментар

Преди 2-3 дена ми попадна информация ,че 99% полетите от Белград до София започват през пролетта ,а се очаква и полети от Сплит до София на хърватска лоу-кост компания.Мисля че се казваше "Адриейшън".....но знае ли човек.:-))?Иначе полет от 100-150 евро до Сплит и обратно звучи екстра!!

"Далмейшън", или Dalmatian. Предполагам тях имаш предвид. Защото за Adria Airways (които обаче са словенци, и не са low cost) не съм чувал да имат намерение за полети до България. За Croatia Airlines още по-малко. Но ако са те, ще е чудесно.

Що се отнася до Dalmatian - може, стига да стартират най-накрая. Щото още не са   ;)

Рибата още в морето, наще сложиха тигана  :lol:

 

Иначе спретнат сайт, с шаренийки и картинки, но без основната функция - полети и дестинации  :rolleyes:

service.png

Връзка към коментар

"Далмейшън", или Dalmatian. Предполагам тях имаш предвид. Защото за Adria Airways (които обаче са словенци, и не са low cost) не съм чувал да имат намерение за полети до България. За Croatia Airlines още по-малко. Но ако са те, ще е чудесно.

Що се отнася до Dalmatian - може, стига да стартират най-накрая. Щото още не са   ;)

Рибата още в морето, наще сложиха тигана  :lol:

 

Иначе спретнат сайт, с шаренийки и картинки, но без основната функция - полети и дестинации  :rolleyes:

service.png

Нека да е "Далмейшън":-)),иначе хубав каламбур се е получило с името:-))И на полет до Марибор съм навит,както и Любляна.Иначе си прав за рибата!!!Че като гледам как върви се развива държавата и съотвтено летише СФ,може в скоро време да летим от Букурещ,поради липса на полети и интерес от София.

Връзка към коментар

Тази информация беше изтекла във вестниците с оглед да оправдае поредната командировка на служители на летището на някакво изложение във Вегас, където видиш ли преговаряли със световните авиокомпании да започнат линия до София. За сърбите поне ние знаем за плановете им доста преди въпросното изложение, а пък Далматинците се оказаха поредната мечната компания, която дори не е потеглила все още и има само мизерен уебсайт и запусната фейсбук страница (инфо от бгспотърс).

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Ивица Дачич: Откриваме авиолиния Белград-София

 

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2590942

 

Авиолиния София-Белград ще бъде открита следващата година, обяви премиерът на Сърбия Ивица Дачич след срещата си с българския си колега Пламен Орешарски.

Съществува възможност със самолет да се лети и от Варна до сръбската столица.

„Това е голяма крачка напред в нашето свързване. Разговаряхме за множество икономически проекти. Трябва да видим какво ще правим с железопътната връзка, защото част от нея все още не е електрифицирана. Трябва да си поставим високи цели. Основна цел трябва да е изграждането на транспортния коридор", коментира Дачич.

"Със сигурност имаме общ интерес да развиваме икономическото сътрудничество, да имаме съвместни проекти, имаме голям капацитет в областта на енергетиката, неизползван потенциал в областта на селското стопанство. Би трябвало да построим най-накрая тази автомагистрала, която свързва България и Сърбия. Очаквам тази магистрала да бъде окончателно изградена до средата на 2016 г.", заяви Ивица Дачич.

„През следващата година ще трябва да бъде организирано съвместно заседание на двете правителства, включително и тристранно с Румъния. Подкрепяме позицията на България, когато става дума за Шенген например. Не сме минали тези въпроси преди вас, но сме изпитали достатъчно тези стандарти, които понякога са двойни. Няма съседни страни, между които да няма никакви открити въпроси. Смятаме, че няма нито един въпрос между нас, който не може да бъде решен. Трябва да се работи за тяхното решаване", посочи премиерът на Сърбия.

„Няма нито една причина някой от тези въпроси да бъде тема табу, особено заради това, че всички живеем под едно и също слънце на Балканите, споделяме едни и същи добри и лоши страни на нашия регион. Често по политически въпроси се споменава проблемът с националните малцинства. От наша страна сме напълно готови да работим за това, дори като съветник в моя кабинет имам представител на българската малцинствена група", продължи Ивица Дачич.

Според Дачич се създава изкуствена картина на разделение на Балканите.

„С България имаме много близки икономически и политически интереси. Ще бъде от голямо значение страните в региона да поддържат добра взаимна координация, консултации в процеса на идентифициране и дефиниране на нашите интереси", посочи Дачич. „Освен обща история, сходни традиции, съществуват и големи конфликти, които са се случвали върху нас. Именно върху тази разединеност на Балканите се създава изкуствена картина на разделение. Балканите се третират като регион от второ качество. Тази картина може да бъде преодоляна само ако балканските лидери си сътрудничат добре", обясни премиерът на Сърбия.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Само за информация Air Serbia започват да летят до София и Варна от 30.03.2014 http://www.airserbia.com/en/home/main_menu/special_offer/izdvajamo_iz_ponude.html Ако се зададат дати - прави оферта. София-Белград-Копенхаген и обратно началото на септември е по-евтино от София-Белград- София !

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

София-Белград-Копенхаген и обратно началото на септември е по-евтино от София-Белград- София !

Надявам се тези цени да са просто пробни, както бяха на Vueling миналата година още като ги пуснаха със сезонната линия София - Барселона по 200 евро. След това рязко спаднаха тройно.

За по-евтино - наистина София-Белград-Копенхаген и обратно, е по-евтино от София-Белград-София, но това при положение, че ретърн София-Белград е 310 евро, а до Копенхаген е "само" 250 евро.

Ако обаче се запазят такива, няма да са кой знае каква конкуренция на Austrian или Луфтханза примерно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

АТR -72 ще изпълнява полетите от/до София. :biggrin:  Това си е направо отмъщение, барабар с високата цена :lol:  Дано пробат Варна - Белград с междинно кацане в София. :)

 

Moже да  отделите една тема за Air Serbia - Etihad, ако има хляб в линията. :rolleyes:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Попрехвърлих тук новините за линията на Air Serbia. Може и нова тема да си отпочнем, ако има голям интерес. 

 

Та, нормално цените за София - Белград да са високи, просто защото авиокомпанията таргетира трансферен трафик. Чрез тази линия Етихад иска да продава може би из Азия до Австралия, за Западна Европа също може да имат мерак. И няма логика да продават София - Белград за 50 евро да пълнят седалките, когато целта им е на тази седалка да седи пътник за София - Мелбърн от 1000 евро. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.