Прескочи до съдържание

Нов играч на Балканския авио пазар.Какво означава това?Нови възможности или твърдо последно място за Бългериан на Балканите?


Препоръчани мнения

Малко офф от темата, но нещо във връзка с имената на градовете на сръбски.

Още като го разбрах за първи път преди години, много се учудих че сърбите казват на Виена - Беч. Нищо общо с името на града на повечето други популярни езици, особено на български, с който сръбския е доста сходен в това отношение. Може би не е случайно, че Виена на унгарски също е Беч.

От останалите градове обаче DIZELdorf ми е фаворита. :)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Бе няма да се разсърдим и на Цеца Величкович ;)

Остави я ... тя одъртя , тук говорим за Ана Иванович-невероятно чаровно същество между другото-:)

 

П.С. Стига ги превъзнасяхте Ер Сърбиа , нека изчакаме развоя на събитията. Засега всичко са добри намерения.

Какво искате - да наливаме държавни пари в национална авиокомпания ли ?

Редактирано от stenk
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Всъщност тия промоционални цени не са нищо особено.

Кипър, Тел Авив и Москва е колкото на БГ еър, а Париж и Дюселдорф съм ги срещал по-евтино от София.

Ако това им е навлизането нищо интересно не очаквам.

Само Белград-Истанбул е добре, но не ни върши работа на нас.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Като цяло нас трябва да ни интересува какво ще извадят като кодшеър с Етихад и то чак след като почнат полети от София. Иначе в Белград има и Уиз, така че се съмнявам някога да е рентабилно да се пътува до Белград за полет до Западна Европа с Air Serbia...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Всъщност тия промоционални цени не са нищо особено.

Аз правя аналогия с катарците от София ... Един или два пъти годишно неотразими цени , но дотам!

Турците нали имаха ( може още да го имат ) София- Истанбул двупосочен за 99 евро , та и тази цена не е толкова конкурентна.

Арабите имат средства и може да си експериментират дори на загуба няколко години... доколкото съм чел македонците от бивша Югославия са най-голямата диаспора в Австралия ( още в периода между войните ) ама не виждам полети от Скопие.

Редактирано от stenk
Връзка към коментар

Малко офф от темата, но нещо във връзка с имената на градовете на сръбски.

Още като го разбрах за първи път преди години, много се учудих че сърбите казват на Виена - Беч. Нищо общо с името на града на повечето други популярни езици, особено на български, с който сръбския е доста сходен в това отношение. Може би не е случайно, че Виена на унгарски също е Беч.

От останалите градове обаче DIZELdorf ми е фаворита. :)

Също много офф по темата, но пък австрийците наричат Братислава - Pressburg. Помолих една приятелка, живееща "в квартала" да ми даде обяснение - ами и тя нямаше. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз правя аналогия с катарците от София ... Един или два пъти годишно неотразими цени , но дотам!

Турците нали имаха ( може още да го имат ) София- Истанбул двупосочен за 99 евро , та и тази цена не е толкова конкурентна.

Арабите имат средства и може да си експериментират дори на загуба няколко години... доколкото съм чел македонците от бивша Югославия са най-голямата диаспора в Австралия ( още в периода между войните ) ама не виждам полети от Скопие.

Ами ето стенк - полетите от Скопие са на 1-вата редица на рекламата, след това имаш полет с Етихад до Абу Даби и след това докъдето ти сака душата :)

Връзка към коментар

Ами Скопие е наистина е добре. Сега ще видим достатъчно ли са и ня каква цена -:)

Fludubai нали и те почнаха полети от Белград и Букурещ към Залива на някакви много неконкурентни цени .

Връзка към коментар

Аз правя аналогия с катарците от София ... Един или два пъти годишно неотразими цени , но дотам!

Турците нали имаха ( може още да го имат ) София- Истанбул двупосочен за 99 евро , та и тази цена не е толкова конкурентна.

 

А какво стана, че имаше по едно време реклами, ама после не съм отчел как се развиха събитията с Pegasus ?

Осъществиха ли полети по трасето София-Истанбул, на какви цени, за кратко ли беше или въобще не стана  :rolleyes:  ....

Връзка към коментар

ana_ivanovic.jpgana-ivanovic-87974.jpg

Един обикновен А-319 на "Сербиа еър" не заслужава да е кръстен на Ана.Сърбите като"балкански квалитети" ще изчакат идването на големия А-330-300 във флота им  и тогава ще го кръстат на Ана Иванович:-))

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

А какво стана, че имаше по едно време реклами, ама после не съм отчел как се развиха събитията с Pegasus ?

Осъществиха ли полети по трасето София-Истанбул, на какви цени, за кратко ли беше или въобще не стана  :rolleyes:  ....

 

Летяха за кратко, даже май и до Измир бяха пуснали полети по едно време, но ги прекратиха. 

Връзка към коментар

По стечение на обстоятелствата пътувах с последният полет на Пегасус по линията София-Измир, която се обслужваше от "ИЗЕър". В един А 319 бяхме към двайсетина човека... Добра авиокомпания с добри цени беше по трасето София-Истанбул и София-Измир... Жалко, че се оттеглиха

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А какво стана, че имаше по едно време реклами, ама после не съм отчел как се развиха събитията с Pegasus ?

Осъществиха ли полети по трасето София-Истанбул, на какви цени, за кратко ли беше или въобще не стана  :rolleyes:  ....

 

Добра авиокомпания с добри цени беше по трасето София-Истанбул и София-Измир... Жалко, че се оттеглиха

Не стига, че се оттеглиха, ами в момента София е една от двете Балкански столици, до която Pegasus не осъществяват полети. Другата е Загреб. Това е достатъчно красноречива картина на българския пазар в момента.

Колкото тъжен, толкова и срамен факт.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не стига, че се оттеглиха, ами в момента София е една от двете Балкански столици, до която Pegasus не осъществяват полети. Другата е Загреб. Това е достатъчно красноречива картина на българския пазар в момента.

Колкото тъжен, толкова и срамен факт.

 

Според мен съвсем логично. За мен нелогично беше присъствието на Pegasus по тези балкански ширини. България - значително присъствие на население с турско самосъзнание и мюсюлмански произход, но липса на летища в тези райони, което означава напълно обезсмислящо начинанието "паразитно" пътуване от/до София. Гърция - тук май няма какво да кажа, просто е излишно да се говори по темата. Загреб - същата работа. Това по отношение на основната таргет група от пътуващи. Останалата част - туристическа и бизнес е ясна. Българите все още не са достатъчно богати, за да си позволят разликата в цената между самолетен и автобусен билет до близък Истанбул. Гърците преимуществено не искат и да чуят за Истанбул. Хърватите надали напират към Турция предвид близкото си минало и типичните балкански нрави...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Българите все още не са достатъчно богати, за да си позволят разликата в цената между самолетен и автобусен билет до близък Истанбул.

Добре де, на мен защо ми се върти нещо, че бяха обявили цени ако не по-ниски, то поне равни на автобусните? :rolleyes:

Връзка към коментар

Аз точно търсих самолетни билети София Истанбул преди няколко дни за Април догодина и видях, че Turkish искат 204 Евро за двупосочен билет на човек, А автобуса е около 90лв двупосочен...

Връзка към коментар

Toчно - освен явно неголемия  сериозен бизнес трафик тая връзка с Истанбул не може да конкурира десетките автобусни линии . Само от София има около 10 редовни  автобуса всеки ден.

 

Освен това областите с компактно турско население са далеч и София не им е удобна. Полети от Варна биха били много по-удачни заради близостта на Делиормана.

На трето място много от хората пътуват ваканциите на гости на роднини и приятели , но им е по-удобно да се натоварят в семейния автомобил напълнен с подаръци ... в двете посоки. Имам приятели от Шумен които не са лишени от възможности , но си предпочитат автомобил.

Редактирано от stenk
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Добре де, на мен защо ми се върти нещо, че бяха обявили цени ако не по-ниски, то поне равни на автобусните? :rolleyes:

Доколкото помня, цените на Пегасус започваха от 49/59 евро на посока Соф - Ист. Тоест двойно на автобусния билет, но пък за около час и малко се стигаше.

 

 

Toчно - освен явно неголемия  сериозен бизнес трафик тая врзъка с Истанбул не може да конкурира десетките автобусни връзки . Само от София има около 10 редовни  автобуса всеки ден.

Не са чак десет май, но от Хасково и Кърджали, където основно е концентриран потока от пътуващи на юг, автобусите са през час. При всички положения много повече за денонощие, отколкото от тези два града до София, примерно. :)

Редактирано от wilks
Връзка към коментар

В комбинация с летище Сабиха, което до колкото знам е на почти 2 часа от европейската част на Истанбул. Та за хората от Източна България положително кола/автобус е по-бързо, а за софиянци също не е кой знае каква загубата на време. 

 

Аз искрено съжалявам заради пропуснатите възможности за трансфер към централна и източна Азия, Пегасус предлагат такива полети...но за съжаление сме малко нишови хората с такива интереси, трябва си плътен стабилен трафик за да ни пуснат трохички и на нас. 

Връзка към коментар

Според мен съвсем логично. За мен нелогично беше присъствието на Pegasus по тези балкански ширини. България - значително присъствие на население с турско самосъзнание и мюсюлмански произход, но липса на летища в тези райони, което означава напълно обезсмислящо начинанието "паразитно" пътуване от/до София. Гърция - тук май няма какво да кажа, просто е излишно да се говори по темата. Загреб - същата работа. Това по отношение на основната таргет група от пътуващи. Останалата част - туристическа и бизнес е ясна. Българите все още не са достатъчно богати, за да си позволят разликата в цената между самолетен и автобусен билет до близък Истанбул. Гърците преимуществено не искат и да чуят за Истанбул. Хърватите надали напират към Турция предвид близкото си минало и типичните балкански нрави...

В Хърватска мнозинството хора ядат"щрудел",а не баклава.Та Пегасус да пусне билети и по 1 евро ,все тази.Виена -Загреб е на 4.5ч път с кола ,а Триест-Загреб е на 3ч път с кола.Повече от ясно е къде са интересите на хърватите,било то бизнес или туристически.Същата работа и с Любляна.Виж друго нещо си е Сараево.Там гъмжи от наконтени турски туристи ,които се държат господарски и имперски.(във всеки магазин има преводач на турски).Та от там гледах има по 2-3 полета дневно до Истанбул-на Пегасус и на Търкиш.Но не за да извозва бизнесмени до Шанхай или Хонгконг:-).Та толкова за Пегасус.Айде ,чао засега ,че сините поети с топка пишат рими на стадиона в Пловдив:-)))))))))

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.