Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 минути , tch каза:

Голяма работа са свършили, пратили са 700-хиляди писма.

И няколко хиляди изпратени ваучери, както и че последните 7 дни от 16000 полета, само 2 са отменени.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 3 минути , christuff каза:

Доколкото видях тези ваучери не могат да се преотстъпват, но може ли човек получил ваучер да купи билет за друг?

Не, освен ако не пътува и този с ваучера- тогава може.

Публикувано:

някой има ли наблюдения за цените на билетите за края на ноември/началото на декември? Търся нещо на тема 'Коледни базари'. Идеята ми беше за Берлин, но за една седмица двупосочния е скочил от 20 на 55 евро... (нещо не можах да намеря темата за Коледните базари от миналата година, а си е време вече:) )

Публикувано: (редактирано)
преди 7 минути , Vanko каза:

някой има ли наблюдения за цените на билетите за края на ноември/началото на декември? Търся нещо на тема 'Коледни базари'. Идеята ми беше за Берлин, но за една седмица двупосочния е скочил от 20 на 55 евро... (нещо не можах да намеря темата за Коледните базари от миналата година, а си е време вече:) )

За уикенд малко си закъснял, през седмицата се намираха съвсем до скоро по 9.99. Получателите на ваучери ги опоскаха леко ;)

Редактирано от 45#2
Публикувано:
преди 19 минути , Vanko каза:

някой има ли наблюдения за цените на билетите за края на ноември/началото на декември? Търся нещо на тема 'Коледни базари'. Идеята ми беше за Берлин, но за една седмица двупосочния е скочил от 20 на 55 евро... (нещо не можах да намеря темата за Коледните базари от миналата година, а си е време вече:) )

И аз като теб гледах такива за Берлин. Преди месец имаше за около 30 евро в двете посоки точно началото на декември (за събота и неделя). На мен не ми паснаха нещо датите и сега вече доста се вдигат цените, че наближава....

Публикувано:

Ryanair today (3 Oct) released September traffic statistics as follows:

  • Traffic grew 10% to 11.8m customers
  • Load factor rose 2% points to 97%
  • Rolling annual traffic to September grew 12% to 127.3m customers

 

  Sept 16 Sept 17 Change
Customers 10.8M 11.8M +10%
Load Factor 95% 97% +2%

 

Ryanair’s Kenny Jacobs said:

 

“These figures include the 2,100 flight cancellations announced for September and October. We have now refunded/re-accommodated 98% of customers who were impacted in September and October. The remaining 2% of affected customers have yet to contact us. We again sincerely apologise to our customers for these deeply regretted cancellations.”

Публикувано:

Да разбирам ли , че за отменените билети, ако избереш опция смяна на полета вече е възможно само да смениш датите , но не и дестинацията, защото в началото и  това бе възможно.

Публикувано:
преди 16 минути , Щастливеца каза:

Да разбирам ли , че за отменените билети, ако избереш опция смяна на полета вече е възможно само да смениш датите , но не и дестинацията, защото в началото и  това бе възможно.

Мисля, че още е възможно, опитай и ще видиш дали ти иска такса за смяна или не.

Публикувано:

Брей, бързи са с връщането на парите - на мен ми ги върнаха за 2 дни в т.ч. и таксите за транзакция с КК.  Опитват се да измият срама.

  • Харесвам 2
  • Браво 2
Публикувано: (редактирано)
преди 54 минути , Щастливеца каза:

Да разбирам ли , че за отменените билети, ако избереш опция смяна на полета вече е възможно само да смениш датите , но не и дестинацията, защото в началото и  това бе възможно.

Възможно е да смениш, както началната точка, така и дестинацията, но датата на новия полет трябва да е максимум 14 дни преди или 14 дни след тази на отменения полет.

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 1
Публикувано:

Днешен материал в Telegraph Travel за Ryanair и предстояща (и непотвърдена) стачка.

 

Източникът е известен с публикациите си в областта на пътуванията. Доколко изнесеното ще се случи, обаче, е съвсем друг въпрос... 

 

http://www.telegraph.co.uk/travel/news/ryanair-cabin-crew-prepare-to-strike-join-easyjet/

Публикувано:

Вчера получих имейл от Раян, с който ме предупреждават за закъснения от страна на летище София (security delays) и ме приканват да се явя на летището възможно по-рано. Утре трябва да летя до Мадрид. Знаете ли дали изпращат такива имейли стандартно по принцип или само при конкретен повод? Мисля си дали не ме подготвят за закъснение на полета.

Публикувано:
преди 4 минути , Jenbel каза:

Вчера получих имейл от Раян, с който ме предупреждават за закъснения от страна на летище София (security delays) и ме приканват да се явя на летището възможно по-рано. Утре трябва да летя до Мадрид. Знаете ли дали изпращат такива имейли стандартно по принцип или само при конкретен повод? Мисля си дали не ме подготвят за закъснение на полета.

стандартно е

Публикувано:
преди 17 часа, yordanov каза:

Възможно е да смениш, както началната точка, така и дестинацията, но датата на новия полет трябва да е максимум 14 дни преди или 14 дни след тази на отменения полет.

 

Мога ли да сменя едната отсечка с друго пътуване и отделно връщането да сметя с друго пътуване?

Публикувано:
В момента, Щастливеца каза:

 

Мога ли да сменя едната отсечка с друго пътуване и отделно връщането да сметя с друго пътуване?

Не :)

В случая става дума за презаверка на едно/двупосочен полет на една резервация. Даже това, че дават да избереш произволни дестинации за смяната, пак е много... При Уиз изборът е само до близки до анулираните дестинации.

Публикувано: (редактирано)
преди 44 минути , wiliko каза:

как стои въпроса с възстановяване на сума от отменен полет купен през e-dreams ....

Би трябвало да те уведомят, но най-добре не чакай, а се свържи с тях направо, че не се знае кога ще реагират. Ако мейлът, с който eDreams са направили резервацията ти с Ряан (предполагам, че генерират рандъм мейл, с който после можеш да се чекираш), е бил сменен впоследствие от сайта на авиокомпанията (защото има такава опция и аз я ползвам), няма как да разберат, че има отмяна на полет и ще трябва задължително да се свържеш с тях.

 

Иначе Раян възстановяват сумата по картата, с която е направена резервацията, т.е. сумата ще отиде при eDreams и те ще трябва да те рифънднат допълнително. От чата на Раян ми казаха, че ако искам да рифънднат друга карта, трябвало да пиша в някаква форма и т.н., но не ми се занимаваше, а и малко ме съмнява, че изобщо ще стане.

 

Аз имам 3 отменени резервации само че са направени през Бравофлай - за едната ми писаха те автоматично, че е канселирана, за втората им писах и аз. И двете вече са в процес на рифъндване. За третата нямам вест от тях, но и аз не съм ги търсил още.

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

1st Notification of a change

 

Получух известие за промяна на полет София-Шарльороа. Аз този билет няма да го ползвам, но който ще лети да провери за промени и при него.

Редактирано от 45#2
Публикувано:
преди 8 часа, Jenbel каза:

Вчера получих имейл от Раян, с който ме предупреждават за закъснения от страна на летище София (security delays) и ме приканват да се явя на летището възможно по-рано. Утре трябва да летя до Мадрид. Знаете ли дали изпращат такива имейли стандартно по принцип или само при конкретен повод? Мисля си дали не ме подготвят за закъснение на полета.

Изпращат, изпращат, но в понеделник бях на Т2 за полет с Раянер, нямаше опашки, пред чекин гишетата нямаше хора. 

Публикувано:
преди 7 часа, Боби каза:

1st Notification of a change

 

Получух известие за промяна на полет София-Шарльороа. Аз този билет няма да го ползвам, но който ще лети да провери за промени и при него.

Ами промяната е само с 10 минути и в двете посоки, но се чудя има ли начин да я откажа, че в момента връщането ми е доста по-евтино...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 часа, chandni каза:

Ами промяната е само с 10 минути и в двете посоки, но се чудя има ли начин да я откажа, че в момента връщането ми е доста по-евтино...

Аз не само се чудих, ама питах в чата, отговотър беше:

- до 59 минути разлика с първоначалното разписание само те информират и не искат потвърждение от теб;

- до 1 час и 59 минути - информират те и ти предлагат или да приемеш или rebook;

- над 2 часа - приемаш, rebook или full refund

 

В конкретния случай няма какво да се направи.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.