Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 32 минути , BlackArt77 каза:

Тая новина е леко притеснителна. Имам връщане от Лондон края на януари с Райън, дано няма изненади.

Решението защитава потребителите, не виждам от кое трябва да се притесняваш 🙂 

 

преди 20 минути , neuromancer каза:

E сега е момента МОЛ да си изпълни заканата от Brexit да спре да оперира в Англия, ако му стиска... Ама май пазара е по-голям от него

Не мисля, че му стиска наистина. Веднага ще се намерят твърде много заместители. Великобритания - все още - е една сериозна хапка с нейните 66 милиона (цитирам по памет) плюс огромното количество ирландци...

Но негова си работа. Компанията си е негова. Тук наистина играчите са много, а стачките - и не само те - предизвикаха огромни скандали. 

Връзка към коментар
12 minutes ago, Rainy said:

Решението защитава потребителите, не виждам от кое трябва да се притесняваш

Абсолютно си права. Притеснението ми е да не отменят полета или някоя друга цигания от сорта, че няма да о.к. за работодателя ми, по скоро от колкото за мен. 🤣

Редактирано от BlackArt77
Връзка към коментар
Преди 1 час, BlackArt77 каза:

Абсолютно си права. Притеснението ми е да не отменят полета или някоя друга цигания от сорта, че няма да о.к. за работодателя ми, по скоро от колкото за мен. 🤣

Притеснения за отмяна на полет в условия на зима винаги съществуват - но те не се отнасят към споделената новина. Не се притеснявай, всичко ще е наред! 

 

В интерес на истината, цигании с полетите - в буквалния контекст, тук много-много не се случват, защото последствията са много неприятни за причинителите, но никой не е застрахован. Въпросът е не дали с случват, а как се грижат за теб при случване. 

 

Желая ти безпроблемни ваканции! И си прави застраховки - особено при зимни пътувания. Времето е непредсказуемо... 

Връзка към коментар

Във връзка с променени дати и часове на излитане и кацане от страна на превозвача  ryanair ми предлага 2 опции . Едната е да се съглася,а другата да кандидатсвам за въстановяване на заплатената сума. По принцип промените не са ми толкова неприемливи. Как смятате възможно ли е да се възползвам от ситуацията и да си поискам някаква компенсация/например да си добавя priority/ Ako някой има опит с това да даде жокер!!!😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Връзка към коментар
преди 2 минути , valpet каза:

...някаква компенсация/например да си добавя priority/ Ako някой има опит с това да даде жокер!!!

Категорично не. Пробвали сме - не става. Ако те устройват промените и ги приемеш - ОК, ако не - просто ти връщат парите и дори не е като при Wizz 120%.

Връзка към коментар

Тъй като хората често виждат предимно негативното искам да изкажа добрите си впечатления от Ryanair. 

 

Отменен полет поради лоши метеорологични условия в дестинацията на кацане,  бърза адекватна реакция от представителите на авиокомпанията,  трансфери с настаняване в добър хотел с вечеря и закуска,  извънреден полет на следващия ден.  С изключение на дебилен италианец, бутащи и пререждащи се китайци и истерична лелка, всички пътници останаха видимо спокойни и проявиха разбиране. Никакви драми! 

  • Харесвам 20
  • Браво 1
Връзка към коментар

Здравейте, относно казуса със старата и новата фамилия на моята приятелка за полет за Раянеър се оправиха нещата. При кацането на Бергамо с Уиз отидохме при офис на Раян с брачно свидетелство на Български и оправиха билета. В последствие на връщане се оказа, че са канселирали бордната карта на мъжа й, която лично те издадоха и му пратили мейл да се чекира наново. В крайна сметка имаше овърбукинг и него не го качиха, както още 4 човека. Въпросът е, че казаха че ногвата бордна карта е невалидна, защото не се бил чекирал наново. Прибраха се с полети до Ниш през Братислава на другия ден, но ужасна организация на Раян.

  • Харесвам 1
  • Шок 5
Връзка към коментар
10 hours ago, Rainy said:

И самата новина, вече изписана в BBC... 

 

https://www.bbc.co.uk/news/business-46451702 

 Мислех да я пусна тази новина, но си ме изпреварила.

Ако правилно съм прочел новината, британското ГВА е изискало от FR да започне да плаща обезщетения по реда на Регламент 261 за стачки на собствените им служители. Очаквано, FR са отказали. И затова британското ГВА ще ги съди.

Това значи, че съдът трябва да отсъди кой е крив и кой е прав. Поне за мен това не значи, че  FR ще започнат да плащат веднага обезщетения на засегнатите 23 000 души.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , akair каза:

 Мислех да я пусна тази новина, но си ме изпреварила.

Ако правилно съм прочел новината, британското ГВА е изискало от FR да започне да плаща обезщетения по реда на Регламент 261 за стачки на собствените им служители. Очаквано, FR са отказали. И затова британското ГВА ще ги съди.

Това значи, че съдът трябва да отсъди кой е крив и кой е прав. Поне за мен това не значи, че  FR ще започнат да плащат веднага обезщетения на засегнатите 23 000 души.

Съвършено прав си - интерпретацията беше предоставена много пристрастно поради настроенията тук, което вероятно се е отразило на коментара ми, но и аз почти в ефир го предадох, докато го слушах... Бях обрана в думите си 🙂 

Връзка към коментар
Преди 1 час, Krum4ov каза:

Здравейте, относно казуса със старата и новата фамилия на моята приятелка за полет за Раянеър се оправиха нещата. При кацането на Бергамо с Уиз отидохме при офис на Раян с брачно свидетелство на Български и оправиха билета. В последствие на връщане се оказа, че са канселирали бордната карта на мъжа й, която лично те издадоха и му пратили мейл да се чекира наново. В крайна сметка имаше овърбукинг и него не го качиха, както още 4 човека. Въпросът е, че казаха че ногвата бордна карта е невалидна, защото не се бил чекирал наново. Прибраха се с полети до Ниш през Братислава на другия ден, но ужасна организация на Раян.

А... Вие сте били значи. Даже едното момче от вашата компания мине приятел. Доста неприятна ситуация :S

 

Ама сега щебси вземат обезщетението за overbooking поне.

Връзка към коментар
преди 3 часа, stanimir каза:

 

А как определят кой да лети и кой не при овърбукинг? Последните от опашката ли остават?

Редактирано от noshtna_ptica
Връзка към коментар

На някой случвало ли му се е  системата да му смени името, по точно фоамилията . При мой закупени билети от  20.11 днес установявам, че  фамилията на втория човек е грешна. Започва се един чат... един.. втори ...трети агент...отказват да ми го оправят. ..категорични са да си го сменя  в сайта, демек - 115 евро  такса. Купувам нов билет защото ми е по изгодно, вече гледам сто пъти имена и дати проверявам всичко и след  плащане, билета е пак със сменена фамилия, всъщност е моето презиме. Ако първия път съм сгрешила сега съм убедена, защото гледах много внимателно. Започва се пак един чат...които продължава дъщеря ми отговорът е един и същ...обадихме се в английския офис...бля...бля...яяя половин час, изпокарахме се в къщи ...и дамата ми сменя фамилията само на последния билет., което и аз можех да си направя, защото е в рамките на 24часа. Да ама билетите са 4, проблема остава защото аз имам да ходя до Берлин, за да си хвана самолета. 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , ZORI каза:

На някой случвало ли му се е  системата да му смени името, по точно фоамилията . При мой закупени билети от  20.11 днес установявам, че  фамилията на втория човек е грешна. Започва се един чат... един.. втори ...трети агент...отказват да ми го оправят. ..категорични са да си го сменя  в сайта, демек - 115 евро  такса. Купувам нов билет защото ми е по изгодно, вече гледам сто пъти имена и дати проверявам всичко и след  плащане, билета е пак със сменена фамилия, всъщност е моето презиме. Ако първия път съм сгрешила сега съм убедена, защото гледах много внимателно. Започва се пак един чат...които продължава дъщеря ми отговорът е един и същ...обадихме се в английския офис...бля...бля...яяя половин час, изпокарахме се в къщи ...и дамата ми сменя фамилията само на последния билет., което и аз можех да си направя, защото е в рамките на 24часа. Да ама билетите са 4, проблема остава защото аз имам да ходя до Берлин, за да си хвана самолета. 

И на мен ми се случи последния път. Детето беше с грешно фамилно име, по случайност го видях и го промених в т.нар. 24 часа. 

Много странно. Данните са запеметени в акаунта ми и пътувам доста често с тях. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , ZORI каза:

На някой случвало ли му се е  системата да му смени името, по точно фоамилията . При мой закупени билети от  20.11 днес установявам, че  фамилията на втория човек е грешна. Започва се един чат... един.. втори ...трети агент...отказват да ми го оправят. ..категорични са да си го сменя  в сайта, демек - 115 евро  такса. Купувам нов билет защото ми е по изгодно, вече гледам сто пъти имена и дати проверявам всичко и след  плащане, билета е пак със сменена фамилия, всъщност е моето презиме. Ако първия път съм сгрешила сега съм убедена, защото гледах много внимателно. Започва се пак един чат...които продължава дъщеря ми отговорът е един и същ...обадихме се в английския офис...бля...бля...яяя половин час, изпокарахме се в къщи ...и дамата ми сменя фамилията само на последния билет., което и аз можех да си направя, защото е в рамките на 24часа. Да ама билетите са 4, проблема остава защото аз имам да ходя до Берлин, за да си хвана самолета. 

Да не си си влязла в твоя акаунт и после да не си отбелязала, че друг лети?

Връзка към коментар

мойте също са запеметени, но аз ги видях, че са изписани правилно имената преди плащане, пък и два пъти да ми се случи, особенно втория, където гледат сто пъти...според мен системата им нещо прави...помни старо...незнам, но не искат да ми го признаят. Аз пък си бях видяла само билетите ,че ги има ...и датите им, моя грешка, че не ги отворих.

преди 5 минути , neuromancer каза:

Да не си си влязла в твоя акаунт и после да не си отбелязала, че друг лети?

аз първия път взех за мен и втори билет, втория път само за втория човек и му изписах името....а  не беше  с моята фамилия , а с моето второ име. Чудя се дали дане си купя втори билет и до Берлин, че цените се вдигат.

Редактирано от ZORI
Връзка към коментар

Ами ако системата променя имената след покупката е много сериозна грешка, но трябва добре да документирате, за да ви повярват

принтскрин при плащане, после в мейла с потвърждение името правилно ли е или е грешно...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 9 часа, neuromancer каза:

Ами ако системата променя имената след покупката е много сериозна грешка, но трябва добре да документирате, за да ви повярват

принтскрин при плащане, после в мейла с потвърждение името правилно ли е или е грешно...

Даже бих отишъл на screen recorder, който филмира всичко, което се случва на монитора, така че недвусмислено да докажа какво точно се случва.

 

@ZORI, @БраниB да не би да имате имената запаметени в браузъра, това сега е много популярно - т.нар. auto form filling и по някакъв начин съдържанието на полето да се попълва автоматично, като замества онова, което сте въвели вие?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Goal & Boss каза:

Даже бих отишъл на screen recorder, който филмира всичко, което се случва на монитора, така че недвусмислено да докажа какво точно се случва.

 

@ZORI, @БраниB да не би да имате имената запаметени в браузъра, това сега е много популярно - т.нар. auto form filling и по някакъв начин съдържанието на полето да се попълва автоматично, като замества онова, което сте въвели вие?

Да, това го имам, но само за моите данни. Просто за 1ви път ми се случва, а уж гледах имената и рожденните дати, преди да потвърдя. Беше променено само фамилното име, рожденната дата си беше на детето. Странното беше, че не получих мейл с потвърждение за резервацията и за това отворих резервацията при Райън и видях имената. Пътувам с Райън поне 4-5 пъти на година.

Е, сега следя всяка резервация по-обстойно.

Редактирано от БраниB
Връзка към коментар

Ние също пътуваме често с Rayniar и аз имам запаметени имената на хората на които съм купувала билети,  незнам при мен как се получи, но пък и втория път когато толкова внимавах и гледах и проверявах...пак същото, при това моето презиме сложено като фамилия. Не ми уважиха писаниците, нито жалбата, казват да следвам инструкциите за смяна на име...с таксата. Сутринта си купих нов билет, докато са още поносими цените.Сега ще пътуваме на по две седалки ...

Връзка към коментар

19-26 декември до Йордания по 9.99 евро на посока. Добрата цена настрана, не я виждам тази дестинация да остане за втори сезон, такива цени 2 седмици преди полет не е имало въобще. И то в края на декември, където си е пик...дори и мюсюлманска държава да не е типичната дестинация за прекарване на коледните празници. 

 

В страничен коментар - направих грешката да проверя как вървят цените. За същите полети купихме по 70 евро на човек, защото мислех че само ще се качват...сигурно ще сме най-скъпо заплатилите пътници в целия самолет. 

  • Смея се 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.