Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Преди 1 час, aleksandrina каза:

Ако са на една резервация- е ОК и за двата. Ако не са- чакате да отменят и другия.

Благодаря,Александрина!Значи ,полетите са на 1на резервация,да разбирам,че са отменени и 2та,така ли?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
10 minutes ago, Olianata said:

Благодаря,Александрина!Значи ,полетите са на 1на резервация,да разбирам,че са отменени и 2та,така ли?

Всичко от/до Атина е отменено до май месец. Та не може и този полет на 17.04 да не е.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 17 минути , ven62 каза:

Пръскат с дезинфектант.

Сега е моментът да пръскат с ракия и да обявим новото българско чудо - дъжд от ракия, защото сме богоизбран народ. Благословията ни пада от небето. 😄

 

преди 4 минути , cybersimo каза:

тестват 737 MAX

Я, какво развлечение са намерили да правят за такива като мен, дето зяпат през прозореца. Искаме бис!

Връзка към коментар
Преди 1 час, Lirea каза:

Някакви странни разходки забелязвам над София. Някой има ли идея какво правят?

 

sof.JPG.fb5a116062cb212ed7dc7aea8ffca549.JPG

Пилотите се упражняват да не загубят тренинг,  а също и за да не клеяса хидравликата на самолетите. 

  • Харесвам 2
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Здравейте. Имам билети купени чрез opodo.co.uk. , след което добавени в профила ми в Ryanair. Преди два дни отмениха полетите и Райънеър ми изпратиха имейл. Попълних формата там, но сега се замислих, че те реално ще го върнат на opodo... А какъв е начина аз да си получа парите?

Връзка към коментар

В някакви сайтове четох, че Ryanаer пуща полети юни. В момента на сайта им полетите започват реално от 1 май. Вчера си купих трети пореден билет за София за 2 май. Как да съм сигурна, че няма да го отменят и него, като предишните. После разгоравях с България Ер, които всие още имат полети, но след три купени билета, как да купувам четвърти. Вие какво бихте ме посъветвали.

Връзка към коментар
51 minutes ago, Дънди said:

Здравейте. Имам билети купени чрез opodo.co.uk. , след което добавени в профила ми в Ryanair. Преди два дни отмениха полетите и Райънеър ми изпратиха имейл. Попълних формата там, но сега се замислих, че те реално ще го върнат на opodo... А какъв е начина аз да си получа парите?

Същия въпрос имам за lastminute.de

Полета стои confirmed, а освен телефон, друг начин няма за връзка... 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 часа, Дънди каза:

Здравейте. Имам билети купени чрез opodo.co.uk. , след което добавени в профила ми в Ryanair. Преди два дни отмениха полетите и Райънеър ми изпратиха имейл. Попълних формата там, но сега се замислих, че те реално ще го върнат на opodo... А какъв е начина аз да си получа парите?

НИКОГА вече не купувам билети чрез посредник! ВИНАГИ занапред само в официалния сайт. Така преди години си купих чрез посредник уж по-евтини билети в  wizzair, в последствие линията София- Кутаиси я закриха. Получих имейл, че ще ми възстановят парите в 7 дневен срок. Дръжки! То не бяха имейли, обаждания, обещания ,парите НЕ ми ги възстановиха. 187 лв отидоха в джоба на посредника!

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, muchachote каза:

НИКОГА вече не купувам билети чрез посредник! ВИНАГИ занапред само в официалния сайт. Така преди години си купих чрез посредник уж по-евтини билети в  wizzair, в последствие линията София- Кутаиси я закриха. Получих имейл, че ще ми възстановят парите в 7 дневен срок. Дръжки! То не бяха имейли, обаждания, обещания ,парите НЕ ми ги възстановиха. 187 лв отидоха в джоба на посредника!

Т.е. съм се прецакал, така ли ?

Вие през opodo  ли бяхте си купили билетите ?

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 5 часа, muchachote каза:

НИКОГА вече не купувам билети чрез посредник! ВИНАГИ занапред само в официалния сайт. Така преди години си купих чрез посредник уж по-евтини билети в  wizzair, в последствие линията София- Кутаиси я закриха. Получих имейл, че ще ми възстановят парите в 7 дневен срок. Дръжки! То не бяха имейли, обаждания, обещания ,парите НЕ ми ги възстановиха. 187 лв отидоха в джоба на посредника!

А защо тогава не оспори транзакцията чрез банката си? Парите щяха да се върнат 100%. Понякога трябва повечко упорство.

 

Аз пък ще продължавам да купувам билети САМО и ЕДИНСТВЕНО през посредници. За последните години това ми е спестило такава колосална сума, че отвсякъде си заслужава разправийката тук-там понякога. Разбира се, ситуацията в момента е абсолютно изключение, но дори тя няма да ме откаже от посредниците.

 

преди 6 часа, searus каза:

Ryanair пак хитреят, според Which? - по-евтино излиза да си купиш нов билет...

Те и магеланци забелязаха същото още миналата седмица...

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 33 минути , Георги Матеев каза:

Те и магеланци забелязаха същото още миналата седмица...

Това е много хубаво и бях почти сигурна, че някой е забелязал, но погледнах само последните 2 страници, тъй като ми е много неприятна тази компания 😁

  • Смея се 1
Връзка към коментар
39 minutes ago, searus said:

Това е много хубаво и бях почти сигурна, че някой е забелязал, но погледнах само последните 2 страници, тъй като ми е много неприятна тази компания 😁

Ааа, влез в темата за Уиз и ще видиш коя АК е най-черната сега😁

  • Смея се 3
Връзка към коментар

Имам кредити от хотели в ryanair. Тази нощ изчезнаха - пише нула и стои само чакащият.

При вас стоят ли си?

Връзка към коментар

Dear Customer,

I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation D776RG.

Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.

Please do not resubmit your request.

Thank you for your patience and understanding.

Yours sincerely,
Ryanair Customer Services
 

Какво ще рече този отговор,да чакам или да се свържа с тях,нещо не ми е ясно?

Връзка към коментар

Много хора пускат заявка за връщане на пари по много пъти, щото системата им е малко тъпа и позволява това, а в момента очевидно имат много заявки и връщането отнема повече време

С този мейл информират хората, че заявката е получена е призовават хората да не пускат неколкократно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 часа, Olianata каза:

Dear Customer,

I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation D776RG.

Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.

Please do not resubmit your request.

Thank you for your patience and understanding.

Yours sincerely,
Ryanair Customer Services
 

Какво ще рече този отговор,да чакам или да се свържа с тях,нещо не ми е ясно?

И аз вчера получих същите съобщения за 3 анулирани полета. Дано все пак, въпреки натовареността им,  в рамките на поне 20 дни, да ми възстановят сумите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, muchachote каза:

И аз вчера получих същите съобщения за 3 анулирани полета. Дано все пак, въпреки натовареността им,  в рамките на поне 20 дни, да ми възстановят сумите.

Аз ги питах на чата-казаха до 28 дни.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.