Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Били сме на един и същи полет. Не знаех, че го обучават, но серизно им липсваше организация. Дори не си взеха парите от всички питници купили си нещо на борда.

Редактирано от Edem
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Когато ние пътувахме по този маршрут на 6 септември, имаше един стюард Хосе, който също изглеждаше абсолютно нов и объркан. Ходи да пита колко струва кафе с кроасан и много други подобни симпатични незнания и грешки. :lol: Май Райън смятат, че от всичките им клиенти българо-гръцката група е най-непретенциозна.

Връзка към коментар

На low cost не се бях возил от няколко години, но миналия уикенд направих една София от Берлин с Ирландците. Не беше лошо обслужването - новаците са симпатични. Даже говорих с капитана, който го дислоцират в София от тая седмица за няколко месеца. Питаше ме дали е толкова евтино в България, колкото му разправят и дали има готини жени. :lol: Иначе стюардите бяха все южняци и даже единият пич предложи на някакъв високичък човек да използва празно място с по-голямо пространство за краката без пари, което за Ryanair ми се стори направо като нещо невъзможно. Явно беше нов в занаята и не е наясно с политиката на компанията тип ако има една кожа за сваляне, свали му минимум две, но с усмивка! :)

 

Общо взето, доста по-добри впечатления от обслужването на Wizz. Малко по-непрофесионално от това на Easy, но предполагам, че след като окомплектоват екипажите за София, всичко ще си дойде по местата.

 

П.П. Не си купувайте от филтрираното кафе, което предлагат на борда. Според мен е отвратително!

Редактирано от Djgeorgie
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ryanair отдавна са по-добри в обслужването от Уиз. Дори по чисто обективни и количествени фактори: втората малка чанта, по-големия безплатен ръчен багаж, онлайн чата...

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Всъщност и Уиз веднъж миналото лято ни сложиха  на аварийните безплатно, но бяха с чуждоземни стюардки, ако има значение (мисля, че има)

 

Няма, всичко е до фирмена политика и никой няма да тръгне на своя глава срещу фирмените инструкции, без значение от коя държава е. Преди бяха по-гъвкави, и ако си поискаш и имаше места те пускаха безпроблемно. Изведнъж (някъде преди около 3-4 години може би) станаха супер стриктни. 

 

Имаш шанс, само ако няма нито едно продадено XXL място, по правилник са задължени да имат хора до аварийните изходи, така че ако местата са непродадени са принудени да "ъпгрейдват".

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

...по правилник са задължени да имат хора до аварийните изходи, така че ако местата са непродадени са принудени да "ъпгрейдват".

 

Това е интересно :) Обясни защо, моля. За мен по-логично е да няма никой там. Извинявам се за оф-топика.

 

Всъщост, не е офтопик - винаги съм казвала, че Раян са много добра компания - в своя сегмент.  Искрено се радвам за магеланци, че отвориха толкова маршрути от София (и мърморя, че Станстед ми е на 180 км от вкъщи - 1.5 часа с кола, ама пак пътувам). :)

Връзка към коментар

Това е интересно :) Обясни защо, моля. За мен по-логично е да няма никой там. Извинявам се за оф-топика.

 

Всъщост, не е офтопик - винаги съм казвала, че Раян са много добра компания - в своя сегмент.  Искрено се радвам за магеланци, че отвориха толкова маршрути от София (и мърморя, че Станстед ми е на 180 км от вкъщи - 1.5 часа с кола, ама пак пътувам). :)

Трябва да има хора, инструктирани и здравички, които (при необходимост) да отворят аварийните изходи.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да, именно за да отворят вратата. Сега към Атина се качи агент и инструктира седящите там какво да правят. Като приключи едните се отказаха да седят там и стюарда предложи на нас, та ние се ширихме, но нямахме инструктаж. Но то по картинките е ясно какво се дърпа и бута. Да не се налага само!

Иначе бързия бординг са го усвоили, излитанията бяха 5-10 мин по-късно, което е пренебрежимо малко. В Атина бяхме на време, но нямаше музичка.

Друго ми направи впечатление - в София баха изкарали най-старите кафяви рейсове. Дали заради недостиг или за дискаунт не зная.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Трябва да има хора, инструктирани и здравички, които (при необходимост) да отворят аварийните изходи.

 

 

 

Имаш шанс, само ако няма нито едно продадено XXL място, по правилник са задължени да имат хора до аварийните изходи, така че ако местата са непродадени са принудени да "ъпгрейдват".

Преди години са ме "ъпгрейдвали" така, защото нямаше други, които да говорят английски (невероятно, но факт) и никой не си беше платил за тези места, а искаха да сложат там човек, с когото да могат да комуникират все пак. Обаче ми се е случвало само един път.

Връзка към коментар

Да и аз исках да добавя това за езика-до мен предложиха на един мъж да се премести, питаха го говори ли английски, той каза-да, и стюардесата му каза , че все пак трябва да провери. Докато чакаха да се освободи пътеката от хора тя му задаваше разни простички въпроси на английски. Българи бяха и двамата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Трябва да има хора, инструктирани и здравички, които (при необходимост) да отворят аварийните изходи.

 

всъщност точно на последния ми полет с тях ми направи лошо впечатление, че на аварийния изход помолиха да се премести една девойка, която беше доста далеч от понятието здравичка...

Връзка към коментар

Трябва да има хора, инструктирани и здравички, които (при необходимост) да отворят аварийните изходи.

 

Здравички :biggrin: Поне да са  ментално здравички, за да не ви аварира/отвори на високото.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравички :biggrin: Поне да са  ментално здравички, за да не ви аварира/отвори на високото.

На високото и да иска някой да отвори...доста ще се затрудни, та чак и е изключено да го направи :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На полета ни миналата седмица за Пиза питаха има ли желаещи да се преместят на аварийните изходи и ние го направихме. Не могат да излетят без да има хора там. И ние не сме много здравички  :)

На обратния полет имаше места отпред - цели редове. Попитахме и ни разрешиха без проблем да се преместим.

Редактирано от clete
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да добавим и това, че са супер ларж с ръчния багаж, нямаха дори кошари.

Очаквах на родна земя да ни третират като потенциални нарушители, както правят Уизз, но не.

Редактирано от Edem
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Под здравички се има предвид да нямате увреждания. Не се искат мускули и подобни, вратата се отваря горе-долу лесно, след като си на земята. Във въздуха и Чък Норис не може да я отвори :)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.