Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Тъй като този път съм решил да не разпечатвам бордни карти, искам да попитам дали някой е имал проблеми на летището с мобилното приложение на Ryanair?

Аз никакви.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Мислех, че приложението на авиокомпанията работи на всяко летище. Или бъркам?

Има летища, за които няма мобилен пас, тъй като няма и скенери там, които да четат 2-D баркода от телефона (не помня кои бяха летищата). Ако питаш за София - работи.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Има летища, за които няма мобилен пас, тъй като няма и скенери там, които да четат 2-D баркода от телефона (не помня кои бяха летищата). Ако питаш за София - работи.

 

Има ги на сайта на Ryanair. 

Връзка към коментар

 

Yes. We accept mobile boarding passes on flights from the majority of airports on our network.

However unfortunately some airports cannot accept mobile boarding passes yet, these airports are:

Agadir 


Essaouira


Fez


Nador 


Oujda


Marrakesh


Rabat 


Tangier 


Kefalonia


Volos

Customers traveling from these airports must check in online and print out a paperboarding pass for their flight(s).

Има ги на сайта на Ryanair. 

Да, току-що ги "изрових" :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Раянеър с полети между София и Букурещ

 

Раян планират да свържат Букурещ с всички останали столици в ЕС, включително и София до края на 2020. В момента полети има само до 7 главни града. Също така, ще пуснат сезонни линии до няколко курорта, така че румънците да имат по-богат избор за ваканцията си от Констанца.

През тази година компанията ще получи 50 нови самолета, като България, Румъния и Унгария са фокуса на фирмената политика в момента и целта е ясна - номер 1 и в трите държави.

Извадките са от интервю за румънски вестник на Кени Якобс - маркетинг директор.

  • Харесвам 33
Връзка към коментар

Извинявам се предварително ако запитването ми не е за тази тема или е било поставяно. :) (още се ориентирвам). Въпросът ми е: при закупуване на багаж  1х15кг+1х20кг,могат ли да се обединят в един куфар или трябва да се пътува с два отделни? 

Връзка към коментар

Извинявам се предварително ако запитването ми не е за тази тема или е било поставяно. :) (още се ориентирвам). Въпросът ми е: при закупуване на багаж  1х15кг+1х20кг,могат ли да се обединят в един куфар или трябва да се пътува с два отделни? 

 

Два отделни. Да не говорим, че куфара ти дори на теория няма право да надвишава 32кг, това е границата на товарачите. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Между другото днес излезе информация, че обмислят премахването на втория ръчен багаж, както и задължителното чекиране на куфара след 90-тия пътник.

Това за след 90 пътник  е така от много време, само дето е написано по малко по-различен начин, но на пракитка е същото.

За втория багаж не знам, има и други АА, които го предлагат.

Връзка към коментар

Това за след 90 пътник  е така от много време, само дето е написано по малко по-различен начин, но на пракитка е същото.

За втория багаж не знам, има и други АА, които го предлагат.

 

Да зная, но явно искат да е твърдо правило. А обмислят махането на втория багаж защото забавял много бординга.

 

Между другото, вероятно скоро ще чуем добри новини, защото от 4 май четвъртък се появява 5-ти полет до Брюксел, при това ще се изпълнява от софийската база.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Според мен се върви към унифициране. А светлия пример на Wizzair със смешния безплатен ръчен багаж е наличен.

 

Дано след няколко години авиокомпаниите не искат всички пътници да са голи с джапанки в ръка.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Да зная, но явно искат да е твърдо правило. А обмислят махането на втория багаж защото забавял много бординга.

 

Между другото, вероятно скоро ще чуем добри новини, защото от 4 май четвъртък се появява 5-ти полет до Брюксел, при това ще се изпълнява от софийската база.

А това с отпадането на втория багаж засега е само в кръга на спекулациите или вече е сигурно...? И ако е така, от кога ще стане факт? Тази новина определено не ме радва, тъй като пътуваме с раница с DSLR и обективи, която явно ще трябва да влезе в куфара... :(

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Спорно е дали Визз са въвели модела с малкия и големия багаж. Подобна стъпка въвеждат Allegiant през април 2012. А Визз я тестват през август 2012 :) и въвеждат за всички полети през октомври. Ето малко история:

 

 

09/7/2012
Wizz Air подобрява обслужването на борда

ТЕСТВА НОВА БАГАЖНА ПОЛИТИКА

Wizz Air, най-голямата нискоразходна-нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа анонсира днес, че започва тестване на нова багажна политика от 1ви август 2012, с цел да подобри обслужването на пътниците, както и времето за качване на борда. Тестът ще започне от следващия месец за всички полети от Лондон Лутън до Катовице (и обратно), в отговор на нарастващия проблем в индустрията на къси разстояния, че поради наличието на багаж в кабината на самолета се ограничава пространство на борда, което намалява удобството и комфорта. Чантите рутинно се пренареждат от екипажа, поради липса на достатъчно място и това често причинява закъснения. За да се спазва времето на графиците и за да се намали неудобството на пътниците, най-вече тези с деца или възрастни хора сега те са стимулирани да носят по-малки чанти.

От 9ти юли пътниците, които извършват резервация след 1ви август по линията на теста ще могат да пътуват безплатно с малка чанта или да заплатят такса от €10 по интернет, за да могат да вземат по-голям багаж на борда. Тези, които изберат да платят за голям ръчен багаж ще се възползват от приоритетно качване на борда (веднага след пътниците с предимство), за да им се гарантира пространство в кабинните багажници. Опцията „чекиран багаж” продължава да бъде на разположение за всички пътници. Новата такса за голям ръчен багаж се очаква да стимулира пътниците да носят една малка чанта. Допълнителните покупки от летищата (важен източник на приходи за 78 летища-партньори на Wizz Air) остават разрешени безплатно за внасяне на борда. Wizz Air вярва, че този тест ще намали неуредиците, ще подобри точността на борда и ще даде резултат в по-добро цялостно обслужване. Опитът е планиран до края на август, но в случай че данните не са убедителни, може да бъде продължен. Ако е успешен, новата багажна политика ще бъде въведена в цялата мрежа на Wizz Air.

Тест от Лондон Лутън до Катовице и от Катовице до Лондон Лутън от 1 август

Вид багаж Размер Максимална тежест Пример Такса
Малък ръчен багаж до 42x32x25см 10кг. Ръчна чанта, раница, лаптоп (която да се събират под седалката) Безплатно
Голям ръчен багаж По-големи чанти, до 55x40x20см 10кг. Пътническа чанта €10 (интернет)

Кабинен багаж: 1 брой малка ръчна чанта ИЛИ 1 голям багаж на пътник. Покупки на летището след проверка са разрешени безплатно на борда!

“Wizz Air е компания, която работи усилено в посока на възвръщането на позитивния и приятелски облик на лоукост модела на пътуване: нашите клиенти ценят услужливите и приятелски настроени екипажи на Wizz Air и продуктите, създадени специално за семейства, като например Wizz Xclusive Club. Wizz Air сега ще подобри най-популярната част от летенето – често стресиращия и неприятен процес при качване на борда. Ние вярваме, че онлайн такса от €10 за голям кабинен багаж ще насърчи повечето пътници да носят само една малка чанта, която лесно да пасне под седалката. Това ще направи качването на борда по-приятно преживяване без дисконфорта от препълнените пътеки в кабините и намаленото пространство в багажниците, и последващите закъснения, поради разтоварване на свръхбагаж. По-малкото тегло в кабината също така ще допринесе за по-ниска консумация на гориво, намаляване на разходите и опазване на околната среда. Надяваме се нашите пътници да останат доволни от тези предимства по време на теста по отсечката Лондон-Катовице. Ако тестът премине успешно ние ще въведем нашата нова багажна политика и предимствата от този най-успешен опит в индустрията по всички наши 244 отсечки в 28 страни,” – каза Даниел Де Карвало, Мениджър корпоративни комуникации Wizz Air.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Между другото днес излезе информация, че обмислят премахването на втория ръчен багаж, както и задължителното чекиране на куфара след 90-тия пътник.

 

Не ми се вярва да го премахнат заради забяване на бординга. По-скоро могат да го направят платен като Wizz - което ще е много жалко... 

Връзка към коментар

Как да го направят платен, като те коментират да махнат ВТОРИЯ ръчен багаж, тоест раничката.

 

http://www.fly4free.pl/duze-zmiany-na-gorsze-w-ryanair-linia-grozi-ze-zlikwiduje-polityke-dwoch-darmowych-bagazy-podrecznych/

 

Това е статията, с гугъл преводач се разбира.

Редактирано от Edem
Връзка към коментар

 

Между другото, вероятно скоро ще чуем добри новини, защото от 4 май четвъртък се появява 5-ти полет до Брюксел, при това ще се изпълнява от софийската база.

Вероятно намират работа на самолетите по намалените честоти до HAM и CGN.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Връзка към коментар

Здравейте, искам да попитам дали цената на чекирания багаж също търпи промяна като билетите или си е константа? Т.е. от ценова гледна точка има ли смисъл да се купува багаж по-рано? Предполагам има смисъл, защото гледам че цената на едни и същи килограми багаж е различна на отиване и на връщане.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.