Mary Публикувано: 17 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 17 октомври, 2018 преди 1 час, emi_cen каза: Здравейте, приятели. Бързо питане. Буквали ли сте си през agoda.com хотелчета. Гледам има доста по-изгодни оферти за някои места от booking.com? Какво ви е мнението и преживяванията за Ко Ланта? Ще ми се да букна там 5-6 нощувки, а от там да си правим близки трипове Пи Пи и т.н. - да не сме с раниците през ден? Благодаря предварително 🙂 Питането е преместено в тази тема. Връзка към коментар
xligon Публикувано: 23 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 23 октомври, 2018 Определено агода са по-изгодни за Азия. Буквал съм много пъти и никакъв проблем. Последно ги ползвах този уикенд за Банкок и намерих чудесна оферта. 1 Връзка към коментар
Oldkozel Публикувано: 3 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 3 ноември, 2018 Здравейте другари, букнах 6 нощувки на Пукет през Агода. Получих си потвърждение, ваучер и т.н. Понеже за първи път ползвам Агода реших да се презастраховам и писах мейл на хотелчето да ми потвърдят резервацията. Ни звук, ни стон седмица. След това писах използвайки обратната форма на сайта на хотела. Отново нищо. Гледам хотела го има през Букинг, но на по-висока цена и то немалко. Но е за предпочитане пред пристигане в Пукет в сезона без резервация. Някакви идеи да дадете? Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 3 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 3 ноември, 2018 (редактирано) Агода са на същия собственик като букинг, но са дори по-добре за оная част на света. Щом си получил ваучера, значи всичко е наред. Имаш и директна форма през агода за контакт с хотела. Голяма част от хотелските сайтове в Югоизточна Азия са зарязани с неработещи форми за контакт и резервации Редактирано 3 ноември, 2018 от T.E.Lawrence 1 Връзка към коментар
valpet Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 За първи път ползвам Агода и се случва следното.На деня ,в който е упоменат срока за плащане изтеглиха вместо 800 с 40 евро в повече от кредитната ми карта.Не мога да си обясня защо така се получава! Писах на отдела обслужване на клиенти ,но за сега нямам отговор. Съжалявам,че нямам запазен screenshot на сумата,която дължа по резервацията.Някой имал ли е подобен случай? Ще съм благодарен за съвет по казуса в такива случаи☺ Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 (редактирано) Като резервираш по всяко време можеш да видиш в профила си сумата колко и кога ще бъде изтеглена. Видя ли крайната сума колко е, защото ако не си цъкнал на отметката с крайна цена излиза без таксите първоначално? За най-бързо, лесно и ефикасно можеш да им звъннеш на някои от съпорт телефоните. Редактирано 11 декември, 2018 от T.E.Lawrence Връзка към коментар
valpet Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 (редактирано) Да до последно ми изписваше сумата за плащане 798 евро иYou will be charged the BGN equivalent of EUR Included in price: Tax 7% Редактирано 11 декември, 2018 от valpet Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 (редактирано) Ами тази разлика е точно тези 7%. , които не са били включени. В някои случаи има и вариант с брутални курсови разлики и сумата е била една, ама валутата на хотела се е вдигнала бая след време и съответно цената в евро е станала още нагоре. Отделно и твоята банка ако има юнашки курс на плащане или например револют ако плащаш- по подразбиране се опитва да ти тегли паунди. Така става няколко превалутирания ако нямаш такива налични и не плащаш в Англия. Варианти много. Със сигурност компанията е много стабилна и не би си позволила да прави някаква скрита далавера. На едни собственик са с букинг. Въпреки плащането пак трябва да имаш цената на резервацията в профил си. Редактирано 11 декември, 2018 от T.E.Lawrence Връзка към коментар
valpet Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 В профила ми изписва само платената сума, а именно 1642 лева. А от банковия си акаунт виждам и сумата от 3,50 лв взета от банката за транзакцията. В крайна сметка се получава разлика от около 80 лева от потвърдената от Агода сума на резервацията. Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 Значи към момента на теглене е било толкова. Писах по-горе, сигурен съм, че като се обадите на съпорта ще Ви обясни. Със сигурност не са си измислили да вземат повече и всичките им условия са описани. 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 преди 4 часа, valpet каза: Съжалявам,че нямам запазен screenshot на сумата,която дължа по резервацията. защо ти е скрийншот, Agoda не пращат ли след резервиране имейл с всички данни, включително и цената, подлежаща за плащане? Връзка към коментар
valpet Публикувано: 11 декември, 2018 Сподели Публикувано: 11 декември, 2018 Да пращат и отиде в спама от където съм го премахнал. Тъй като имах данните в Агода акаунта мислех , че запазването в имейла не е необходимо. Но уви !! Връзка към коментар
valpet Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 Получих отговор от съпорта на Агода. А именно The booking price in your confirmation email was displayed as EUR 798.00,but the final charge amounted to EUR 850.00. The difference in the charge was a result of the updated currency exchange rate. Струваме си доста странно ами те може да решат и 1000 евро да изтеглят от кредитната карта и пак по същия начин да се мотивират. Какво може да се направи в случая? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 Каква е оригиналната валута? На XE.com може да провериш как са варирали валутните курсове спрямо еврото във времето. Разликата наистина е голяма. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 Провери дали сумата във валутата на хотела отговаря на левовата сума. В букинг, а предполагам и в агода, винаги изписва, че цената в евро е ориентировачна. Разминавания се получават от курсовите разлики. Вярно е, че при теб разликата е огромна, но ако си букнал преди няколко месеца и местната валута е била доста обезценена, а в последствие курса се е нормализирал, сега такова разминаване може и да е нормално. 1 Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 (редактирано) През август евро/долар курса беше 1.23, сега е 1.13. Ето ти голяма разлика, ако тогава ти е показвало една цена в евро, а хотелът работи с долари. Всичко това е упоменато в условията, просто трябва да се чете какво пише. Във всяка резервация, когато плащането е различно от валутата на хотела, излиза надпис: "Ще бъдат изтеглени еквивалента на еди какви си пари в еди каква си валута, еди кога си..." Ето скрийн на една моя резерация от профила ми, по ясно от това не знам какво трябва да напишат. 🙂 Редактирано 12 декември, 2018 от T.E.Lawrence 1 Връзка към коментар
valpet Публикувано: 12 декември, 2018 Сподели Публикувано: 12 декември, 2018 Резервацията съм направил на 2.09.в българската версия на Агода и възможните варианти за плащане са два в евро или бг.лева.Избрах опция евро. Благодаря на stanimir проверих курса на долара и този на местната валута за деня на резервацията и този на плащането . Почти никакво изменение. В сайта на хотела цените на резервацията е в евро.Относно черното прозорче,което си показал при мен изписваше „ You will be charged the BGN equivalent of EUR " Връзка към коментар
valpet Публикувано: 16 декември, 2018 Сподели Публикувано: 16 декември, 2018 На 12.12.2018 г. в 16:49, valpet каза: Резервацията съм направил на 2.09.в българската версия на Агода и възможните варианти за плащане са два в евро или бг.лева.Избрах опция евро. Благодаря на stanimir проверих курса на долара и този на местната валута за деня на резервацията и този на плащането . Почти никакво изменение. В сайта на хотела цените на резервацията е в евро.Относно черното прозорче,което си показал при мен изписваше „ You will be charged the BGN equivalent of EUR " Искам само да споделя,след разговор по телефона относно надвзетата сума от Агода по резервацията.че след 1час коригираха сумата в моя полза. Препоръчвам френския съпорт много бързо и акуратно действие.На английския се бавят и те държат на линия близо половин час . 3 Връзка към коментар
Vincent Публикувано: 20 март, 2019 Сподели Публикувано: 20 март, 2019 Здравейте, Има ли Agoda някакви настройки за валута (както е примерно в Paypal)? За сумата по-долу са ми изтеглили 396,60 от левова сметка, което е около 2.05 за евро?! Може и да има, но не открих да пише за други такси, освен тези 17.50, които били включени в цената. Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 21 март, 2019 Сподели Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) На 20.03.2019 г. в 9:21, Vincent каза: Здравейте, Има ли Agoda някакви настройки за валута (както е примерно в Paypal)? За сумата по-долу са ми изтеглили 396,60 от левова сметка, което е около 2.05 за евро?! Може и да има, но не открих да пише за други такси, освен тези 17.50, които били включени в цената. Тази мизерия със скъпото превалутиране е заради банката ти, обменя на кофти курс. Самото плащане е във валутата на хотела. Ако имаш левова сметка с българска банка и плащаш хотел, който работи с евро, нищо не можеш да направиш (положението е колкото каже банката). Опциите ти вършат работа само ако разполагаш с валутата на хотела. Има настройки в каква цена да виждаш офертата и преди плащането в каква сума да платиш. Второто е две опции: в избраната сума на офертата или валутата на издателя на банката. Изключително досадно ако плащаш с Револют, постоянно го променя на паунди по подразбиране и ако забравиш да го смениш при плащане с трета валута става лудница и двойно превалутиране. Редактирано 21 март, 2019 от T.E.Lawrence Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 15 септември, 2019 Сподели Публикувано: 15 септември, 2019 Така и така заглавието е Agoda - новини и въпроси - добро е. Да остане! Наскоро при поредното влизане в профила си в Agoda установих, че съм закичен със значка. Аха, помисли си Щирлиц (аз) - това ще да е агодският джиниъс. Днес ми остана време и реших да проуча какъв е случаят. В разделите за помощ и ЧЗВ на Agoda не намерих нищо. Натъкнах се на интересни резултати в Google. Първо, програмата е сравнително нова. Обявена е на 5 юли тази година. Второ, което е по-интересното за мен, е, че по замисъл AgodaVIP не е ориентирана към потребителите, а към хотелите и другите места за настаняване. Според агодаджиите аз, закичен с тази значка, за хотеладжиите означавам „човек, който резервира често и отменя рядко“. А хотеладжиите ако искат да ме прикоткат с тези ми чудесни качества за техен клиент, та да си намалят с 30% отменените нощувки (явно доста си патят от това) - да се включат в програмата, да си турят и те една значка и да ми направят оферта, на която не мога да откажа. За неразбралите - намаляш цената поне с 15% и си in. Тук е пълният текст на съобщението. Интересен е. Като се има предвид, че Agoda е сестрински сайт на Hook Booking - нищо чудно зад програмата Genius поне частично да стоят същите мотиви. 4 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 15 септември, 2019 Сподели Публикувано: 15 септември, 2019 преди 12 минути , Goal & Boss каза: ... да се преформулира по подобие на авиационния подфорум: Agoda - новини и въпроси. Че то какво е..? Мистерия - помисли си Щирлиц... 1 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 15 септември, 2019 Сподели Публикувано: 15 септември, 2019 Някой не чете внимателно какво съм написал! 1 Връзка към коментар
Tani Публикувано: 16 септември, 2019 Сподели Публикувано: 16 септември, 2019 Имам резервация в Agoda за ноември с много добра цена за хотел. Парите ще се вземат в деня преди пристигането. При резервацията, въпреки че не се плащаше, се искаше карта за потвърждение. Съответно си я оторизираха с нулева сума и всичко беше ОК. Преди 2 месеца обаче се наложи и закрих тази карта, вече я нямам. Имам и други резервации след това в сайта им с друга карта. Знам, че когато се стигне до връщане на пари, връщат я по картата, с която е направена резервацията. Но как стои тук въпросът, когато те ще ти вземат в някакъв момент пари за резервацията? В booking знам, че има къде да смениш картата. Правила съм го. Но как е в Agoda? Ако запомня в сайта им новата карта, ще си ги дръпнат ли оттам? Притеснявам се, че ако автоматично опитват тази, с която е резервирано, ще е невалидна и ще ми анулират хотела. Естествено, ще питам и Agoda, но много пъти доставчиците са ми обяснявали едно, а реално се случва друго. Бихте ли ме посъветвали с експертен магелански опит с Agoda как да постъпя? Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 16 септември, 2019 Сподели Публикувано: 16 септември, 2019 преди 18 часа, Goal & Boss каза: Така и така заглавието е Agoda - новини и въпроси - добро е. Да остане! Наскоро при поредното влизане в профила си в Agoda установих, че съм закичен със значка. Аха, помисли си Щирлиц (аз) - това ще да е агодският джиниъс. Днес ми остана време и реших да проуча какъв е случаят. В разделите за помощ и ЧЗВ на Agoda не намерих нищо. Натъкнах се на интересни резултати в Google. Първо, програмата е сравнително нова. Обявена е на 5 юли тази година. Второ, което е по-интересното за мен, е, че по замисъл AgodaVIP не е ориентирана към потребителите, а към хотелите и другите места за настаняване. Според агодаджиите аз, закичен с тази значка, за хотеладжиите означавам „човек, който резервира често и отменя рядко“. А хотеладжиите ако искат да ме прикоткат с тези ми чудесни качества за техен клиент, та да си намалят с 30% отменените нощувки (явно доста си патят от това) - да се включат в програмата, да си турят и те една значка и да ми направят оферта, на която не мога да откажа. За неразбралите - намаляш цената поне с 15% и си in. Тук е пълният текст на съобщението. Интересен е. Като се има предвид, че Agoda е сестрински сайт на Hook Booking - нищо чудно зад програмата Genius поне частично да стоят същите мотиви. Аз съм доволен от офертите, които ми изпращат. Сигурно съм някакъв извънземен потребител за тях с двуцифрено количество резервации годишно и само една канселирана. Канселираната беше от серията тъпи, за първи път резервирах място, без да трябва карта. Проиграх примерна цена до края да видя отстъпки и т.н. и се оказа, че без карта се резервира само с едни клик. 😄 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега