Прескочи до съдържание

Agoda - новини и въпроси


Емика

Препоръчани мнения

преди 12 часа, Иван Попов каза:

Аз имам едно питане относно Agoda и booking.

Защо в booking е доста по-скъпо от Agoda, може би заради таксите 

Да споделя и моя опит - дългогодишен, а и пресен от миналата седмица.

Агода са част/партньори на букинг. И аз мислех че държат предимно ЮИА, и най-вече Тайланд.

Но тези ми мисли се разпаднаха, когато резервирах от Агода миналата година хотел в Ница на по-ниска цена.

Последните ми експериметни с двата сайта в Тайланд също обърнаха представите ми. Едни и същи хотели излизат на различни цени и то в два съседни курорта.

И понеже съм упорит и ровя до откат открих, че даже сменят малко и името на хотела, само и само да спечелят клиент.

Извода ми е, че е фирмена политика с кой хотел сключват договори и така излиза по-ниската цена. Явно си разделят пазара и ловят клиенти според техния опит. 

Но определено започвам с Букинг. Сега даже забелязах, че за някои хотели изписаха "предлага се от парньори"

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Добре, значи мисля първо да пробвам в Б-я с няколко резервации и после в други страни.

Че аз до сега от моя акаунт не съм резервирал в Agoda. 

Връзка към коментар
На 14.05.2023 г. в 2:49, КОКО22 каза:

Извода ми е, че е фирмена политика с кой хотел сключват договори и така излиза по-ниската цена. Явно си разделят пазара и ловят клиенти според техния опит

Грешно мнение си създал за холдинга , вероятно от незнание .

 

 Конгломерата Прайслайн( Букинг ) много успешно е диверсифицирал портфолиото , и различните цени в състава на конгломерата нямат връзка с различни заложени договори с отделните хотели , а са отражение на различното позициониране, което генерално е в тази рамки от най-ниски цени към най-високи:

 

Getaroom > priceline ( за нонрифандабъл резервации) > (hotelscombined ) > agoda > booking > rocketmiles 


 

p.s. не съм никакъв фен на акулите от Кънектикът като потребител,  главно заради неуморимото поглъщане и задушаване ( много ме е яд за любимите ми преди hotelscombined)  на конкуренцията в ОТА , но от бизнес гледна точка са убийствено добри в диверсифициране на портфолиото си  - kayak , open table , rentalcars, gotogate, cheap flights, чудя се кои са следващите ..

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уау страхотно професионално си го обяснил, браво.

Аз споделих моя клиентски опит. Като всички тук търся най-добрата цена, която отговаря на моите критерии.

Факт е, че даже и в БГ ползвах Агода. Честно казано си играя доста, особено за непознати земи, така че не мога да обиколя всички платформи.

Агода ги открих случайно, когато преди 4 години Букинг ме мотаха и накрая ми казаха че резервацията ми е чрез парньора.

Но да сменят името на хотела в Тайланд не очаквах...

Да споделя и друг опит във връзка с "акулите". Често влизам в директна връзка с хотела и за съжалени ми дават цени по-високи от Букинг и сие...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 38 минути , КОКО22 каза:

Често влизам в директна връзка с хотела и за съжалени ми дават цени по-високи от Букинг и сие...

Това е доста противоречиво изказване, по-често е всъщност обратното... Не че няма и такива случаи, но не е масова практика, не само по лични наблюдения, а и на много съфорумци. Аз бях потресена от разликата в цената на едно Б&Б в Шотландия, цената в букинг и директно от тях се различаваше с £45 на вечер (в полза на директната резервация)!! 

Връзка към коментар
Преди 1 час, searus каза:

Това е доста противоречиви изказване, по-често е всъщност обратното... Не че няма и такива случаи, но не е масова практика, не само по лични наблюдения, а и на много съфорумци. Аз бях потресена от разликата в цената на едно Б&Б в Шотландия, цената в букинг и директно от тях се различаваше с £45 на вечер (в полза на директната резервация)!! 

ОК Може би в Европа е така, но когато съм опитвал в Тайланд, Виетнам /поне 10-тина пъти/ винаги удрям на камък. Може би е малшанс. Не че това ще ме откаже, обещавам да продължа да опитвам.😄

Връзка към коментар
Преди 1 час, КОКО22 каза:

Често влизам в директна връзка с хотела и за съжалени ми дават цени по-високи от Букинг и сие...

Потвърждавам. Последният случай ми е от есента, в Амстердам. За един и същ хотел, за едно и също пътуване , взех нощувки от хотела и допълних с по- евтини от Букинг. После на място ме попитаха защо не съм купила всички от тях и ми дадоха 10% отстъпка, но за в бъдеще.

Връзка към коментар
преди 6 часа, marycap каза:

 После на място ме попитаха защо не съм купила всички от тях и ми дадоха 10% отстъпка, но за в бъдеще.

O да, това не го броя. На място няколко пъти са ми обещавали 10-20% отстъпки. но когато пиша на пощата на нови дестинации все не се получава.

Впрочем имам едно обещание от преди 3 години от едно хотелче на Карон и мога да пробвам...😀. То и без това не излиза нито в Агода нито в Букинг

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Гласувам и аз за Агода със скромният си единствен положителен опит, но и с много търсения. Обещаха и $3 кешбек и ги дадоха. Прави впечатление, че едно и също пропърти в Агода е с по-добър рейтинг от Букинг, вероятно потребителите са по-снизходителни (ако държите на рейтинг). 

Връзка към коментар
преди 2 часа, PlamenPeev каза:

Гласувам и аз за Агода със скромният си единствен положителен опит, но и с много търсения. Обещаха и $3 кешбек и ги дадоха. Прави впечатление, че едно и също пропърти в Агода е с по-добър рейтинг от Букинг, вероятно потребителите са по-снизходителни (ако държите на рейтинг). 

А относно кешбека - Агода ми дадоха към 60 евра, но... важаха само 30 или 45 дни. Е принудих се да резервирам бързо, за да не ги загубя.

Сигурно знаете колко е при Букинк -повече от година...😏

Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Не ползвам agoda особено, а още по-малко успешно, но за Азия и по-големи настанявания ще се престраша. Объркана съм обаче от условията за промяна на резервациите през тази платформа. 

 

Иска ми се да побутна 1 резервация с 1 ден, но според показания текст май такава смяна би променила условията ми и да нямам вече безплатна анулация. Или аз не разбирам какво ми казват и имат предвид, че не мога после да си върна старата резервация след потвърждение. 

image.png.5540c6eb9d0843f9016f6ecdc223b3da.png

Връзка към коментар

Пиши на съпорта. Аз имах проблем с една тяхна резервация, тъй като търсих за едни дати и при резервацията не съм видяла, че датите са сменени. Не ми ги смениха, но поне отговориха бързо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Lindt каза:

Не ползвам agoda особено, а още по-малко успешно, но за Азия и по-големи настанявания ще се престраша. Объркана съм обаче от условията за промяна на резервациите през тази платформа. 

 

Иска ми се да побутна 1 резервация с 1 ден, но според показания текст май такава смяна би променила условията ми и да нямам вече безплатна анулация. Или аз не разбирам какво ми казват и имат предвид, че не мога после да си върна старата резервация след потвърждение. 

image.png.5540c6eb9d0843f9016f6ecdc223b3da.png

И аз го превеждам като теб, че резервацията става невъзвръщаема, независимо от политиката за отмяна при първоначалната резервация. От друга страна пък пише, че плащането ще е на 9.12. Защо ще е чак тогава, щом е невъзвръщаема? Преди месец някъде правих една non-refundable с Агода и трябваше да я платя веднага. Объркващо е при теб наистина.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Lindt каза:

смяна би променила условията ми и да нямам вече безплатна анулация. Или аз не разбирам какво ми казват и имат предвид, че не мога после да си върна старата резервация след потвърждение. 

ами съвсем ясно си е написано, че става невъзвръщаема, без значение каква е била първоначално

дали имат нещо друго предвид само те си знаят

малко ми е странно това, но така пише

защо не отмениш и резервираш отново, щом първоначалната е refundable?

Връзка към коментар

Няма да откриеш някакви подробни правила за отмяна/промяна, защото за всяка резервация са различни🙃. Т.е. или влизаш в контакт със съпорта и не те разбират какво искаш да ги питаш, или оплиташ на своя глава резервацията и Жижо на място спасява положението😄

Where can I find the cancellation policy?

 

When searching for the room, you should be able to find the booking conditions and the cancellation policy along with other room information. You can also find this information on your booking voucher.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да се включа и аз с моя опит за смяна на дати през Агода. Вече трети път опитвам и все не ми се получава. Официалните отговори бяха твърде неприемливи, като аз исках удължаване на престоя. Двата пъти влизах в контакт в хотела и получавах това което търся. 

Друг случай - 1 час след потвърдена резервация получих мейл от "собственик" че ми отменя резервация - станала грешка. Като се досещате вместо 39 евра ми поискаха 79 - е нямаше как да се съглася и канселирах официално през Агода.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 31 минути , neuromancer каза:

ами съвсем ясно си е написано, че става невъзвръщаема, без значение каква е била първоначално

дали имат нещо друго предвид само те си знаят

малко ми е странно това, но така пише

защо не отмениш и резервираш отново, щом първоначалната е refundable?

Ами от кодовете на букинг съм си свикнала да побутвам резервацията, а не да я отменям. Но това направих де, запазих наново и спечелих и закуска в палата 😄 

 

Интересното е, че аз си свикнах да търся цена в гугъл за конкретен хотел, но този го резервирам на 108 лв като вляза в сайта, а в гугъл ясно пише 153.

 

image.png.4f0cf65eab394199b26c02d3ea7cf62e.png

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Lindt каза:

Ами от кодовете на букинг съм си свикнала да побутвам резервацията, а не да я отменям. Но това направих де, запазих наново и спечелих и закуска в палата 😄 

 

Интересното е, че аз си свикнах да търся цена в гугъл за конкретен хотел, но този го резервирам на 108 лв като вляза в сайта, а в гугъл ясно пише 153.

 

image.png.4f0cf65eab394199b26c02d3ea7cf62e.png

 

А аз си мислех, че имаш някаква сериозна причина със сложна схема, за да не искаш да отменяш и правиш нова резервация😆

  • Смея се 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Да похваля съпорта на Agoda, както и хотела ни на Азорите "Apartamentos do Farol".

Днес трябваше да кацнем от Фаял на остров Флореш, но поради лошо време в крайната дестинация, от АК ни върнаха в Понта Делгада. Съответно изпускаме първата от 3 нощувки на Флореш, които са предплатени още преди месеци. Като дърт магеланец, реших да се пробвам да поискам рефънд от Agoda за неизползваната нощувка, макар те и хотелът въобще да нямат вина. Контактнах съпорта по телефон, казах, че ще предоставя стари и нови бордни карти като доказателство, добавих и снимка от монитора на летището, че този полет е анулиран. Казаха, че ще контактнат property-то и след по-малко от 5 часа потвърдиха по мейл, че ще върнат 75€, малко след това получихме push нотификация от Revolut за предстоящ refund.

P.S. Междувременно проверихме цените на колите под наем и се оказа, че може да анулираме безплатно колата за единия остров, букната по-рано за 100 лв., и да букнем за същия период отново, но за 55 лв.

За неща, които са beyond our control, като времето, не се ядосвам. Живи и здрави сме, от АК SATA ни настаниха в 4-звезден хотел с вкл. всички хранения, спа и транспорт летище - хотел. Много добра организация от авиокомпанията, без да чакаме дълго и без да се изнервя ситуацията. 

Хората навсякъде са много мили - в Лисабон на спирката на автобуса питахме местен дали билетът може да се плати с КК. Той помисли, че нямаме кеш и след малко ни донесе 5 € и беше доста настоятелен. Отказахме, но беше приятно отношение. После пък шофьорът на Bolt, който викнахме да ни закара в 3 am за ранен полет, не беше намръщен като нашите бакшиши, а точно обратното. И т.н. примери. Въобще каквото зависи от хората, показват различно отношение.

  • Харесвам 15
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 1 месец по-късно ...

Уникални боклуци са тези хора от Агода.

Изтрих веднага профили и карти и не мисля някога да ги ползвам за нещо.

Имах резервация от преди 2 месеца за една нощувка в Рим на 23.12.23

Картата беше ауторизирана в момента на резервацията, а утре трябваше да си вземат парите.


Обаче днес получавам мейл от великият отдел fraud secure със заплаха, че ако до 72 часа не получат снимките на картата и личната карта  ще ми отменят  резервацията.

 

Изпращам снимки, ама картата е виртуална.

Връщат ми, че така не става, да дам истинска карта.

Пращам пак на истинска, ама пак не става защото не съвпада с номера на картата с която е резервирана стаята.

Нямам опция за смяна на карта, на друга резервация имам. Резервацията от потвърдена станала  в процес.


Нямам какво да направя вече, нервирам се и звъня.

Пробваха да сменят картата с нова в резервацоята , стана.

Пак пращам снимка, пак връщат, че искат оригиналната първа карта, ама понеже знаят, че е виртуална и не им върши работа снимката ми предлагат да звънна и да платя.

 

Пак звъня пробват да вземат парите от две различни карти, не става..

 

Ескалирах проблема и преди малко получавам мейл, че няма какво да направят и че ще се отмени резервацията автоматично, ако няма снимки на физическа карта, която да съвпада с номера от първоначалната резервация.

 

Пак звъня и вече си ги наредих, но нямало какво да направят.

 

Не ставало да се плати с нищо, защото е в процес на разследване.

а те нямали  общо с отдела anti fraud и не могат да направят нищо.

 

Да съм си направил нова резервация на двойна или тройна цена и това.

По мейл ми написаха същото.

Ако искаш с две думи.

 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Бих споделил един случай с Агода.

Приятел има резервация за Лагкави отдавна.

Преди месец получава подобни мейли, но ... пише директно на хотела за да разбере за проблема.

От там отговарят, че няма никакъв проблем с негова резервация и не е необходимо да прави нищо допълнително а да пътува спокойно.

Имал е и той  други кореспонденции и с Агода, а извода е бил че са го атакували с фишинг мейли ...

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Случаят няма общо, защото след обаждане на телефонът им, потвърждават, че има проблем с резервацията и е блокирана, а си го пише в самата резервация.

След ескалиране по телефона пак получих мейл със същите обяснения или нямам фишинг или измами 

 

ето част от кореспонденцията 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2018.jpeg

IMG_2019.png

IMG_2020.jpeg

IMG_2021.png

IMG_2022.jpeg

IMG_2023.jpeg

IMG_2024.jpeg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А за какво им е необходима тази верификация?

Това да не е нов похват да се отърват от далечни резервации на ниски цени? Че нас така ни пързулна един Истанбулски хотел,само че през Букинг,с уж невалидни три броя карти.

Много неприятна ситуация. А направо с хотела коментирахте ли?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Коментирах, директно ме оствири да се оправям с Агода.

На молбата ми да запази резервацията, също не откликна, а ми каза да си резервирам нова от сайта им, разбира се на точно двойна цена.

 

С две думи резервация с виртуална карта през Агода е тото 6 от 49.

 

Не знам дали само на мен ми се струва, но масово всички агенции и фирми и компании са започнали да правят каквото им скимне,  да се взимат пари за всичко и да не се получава нищо насреща.

За последните месеци се сблъсквам аз и мои приятели с всякакви абсурдни случаи с хотели, АК, фирми за коли под наем и т.н.

 

Между другото за Рим туристическата таса е станала 6 евро на ден на човек или за тройна стая 18 евро дневно.. 

Напълно смятам да прекратя всякакви разходи из Европа.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.