Прескочи до съдържание

Agoda - новини и въпроси


Емика

Препоръчани мнения

99% от хотелските ми резервации са през Агода в последните 12 години и съм имал проблем само два пъти. Веднъж хотелът решиха да го ремотират и ми предложиха смяна с два подобни без доплащане и веднъж, заради някакви партньори, дублиране ан резервациите. Реши се за пет минути с чат съпорта, настаниха ни безплатно наблизо. 

 

Оставил съм две карти за всеки случай на сайта им, последните няколко години плащам само с виртуални карти. 

 

Все пак да уточня, че пътувам основно в Азия, където е силата на Агода, базирани са в Тайланд. За Европа често препращат букинг ваучер.

 

Най-добрата опция е да се плаща на момента при резервацията чрез сайта, не да шерват данни с хотела и т.н.  Така обикновено е и най-евтино и нататък с парите се разправят сайта и хотела. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 15 часа, Alexander каза:

Не знам дали само на мен ми се струва, но масово всички агенции и фирми и компании са започнали да правят каквото им скимне,  да се взимат пари за всичко и да не се получава нищо насреща.

И аз последните месеци се изненадвам как при обявена цена на главна страница в последствие при плащане искат повече и то с някакви абсурдни сметки + -... . Правих няколко скрийн шота но се отказах да се занимавам.

Лошото е, че и при букинг вече го забелязвам - харесвам хотел с локация и цена и когато почна резервация и хоп.. друга цена.

Връзка към коментар
преди 4 часа, КОКО22 каза:

И аз последните месеци се изненадвам как при обявена цена на главна страница в последствие при плащане искат повече и то с някакви абсурдни сметки + -... . Правих няколко скрийн шота но се отказах да се занимавам.

Лошото е, че и при букинг вече го забелязвам - харесвам хотел с локация и цена и когато почна резервация и хоп.. друга цена.

Имаш в настройките да показва пълната цена с всички включени такси. И винаги избирай валутата на хотела.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

@Alexander случката несъмнено е неприятна, но е частен случай. Кой знае каква дреболия е задействала някоя автоматична fraud аларма и това е довело до твоята ситуация. А стигне ли се до проверка на плащания правилата на всички OTA са супер строги.

 

Агода като цяло са едни от най-коректните играчи на пазара. По време на Ковид, например, на добра воля ми отмениха и рефънднаха 3 невъзстановяеми резервации. Не бих имал никакви притеснения с тях.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 3 часа, T.E.Lawrence каза:

Имаш в настройките да показва пълната цена с всички включени такси. И винаги избирай валутата на хотела.

Здравейте, аз си резервирах един хотел в Лисабон за другия месец и първоначално плащането беше в лева и накрая на резервацията ми излезе крайната цена в китайски юан, потвърдиха ми резервацията с безплатни анулиране е, дадох виртуална карта на револют но ме притеснява че револют нямат китайски юани, да не би като дойде времето да изтеглят парите, цената да се повиши заради неизгоден курс при превалутирането? 

Връзка към коментар
преди 31 минути , don каза:

Здравейте, аз си резервирах един хотел в Лисабон за другия месец и първоначално плащането беше в лева и накрая на резервацията ми излезе крайната цена в китайски юан, потвърдиха ми резервацията с безплатни анулиране е, дадох виртуална карта на револют но ме притеснява че револют нямат китайски юани, да не би като дойде времето да изтеглят парите, цената да се повиши заради неизгоден курс при превалутирането? 

Писал съм назад за променени условия /преди година и половина/ при плащане и 5% допълнителна такса. 

Връзка към коментар
Преди 1 час, don каза:

Здравейте, аз си резервирах един хотел в Лисабон за другия месец и първоначално плащането беше в лева и накрая на резервацията ми излезе крайната цена в китайски юан, потвърдиха ми резервацията с безплатни анулиране е, дадох виртуална карта на револют но ме притеснява че револют нямат китайски юани, да не би като дойде времето да изтеглят парите, цената да се повиши заради неизгоден курс при превалутирането? 

Хотелът си иска парите, в каквато валута е заявил. Ти имаш опция при резервацията в каква да платиш. Ако валутата на хотела е такава, която нямаш в наличност при плащането, ще се превалутира според курса за деня, т.е. можеш да загубиш или спечелиш.

Връзка към коментар
преди 8 минути , T.E.Lawrence каза:

Хотелът си иска парите, в каквато валута е заявил. Ти имаш опция при резервацията в каква да платиш. Ако валутата на хотела е такава, която нямаш в наличност при плащането, ще се превалутира според курса за деня, т.е. можеш да загубиш или спечелиш.

Ясно, но както #The Doctor е писал, ще начислят и 5 %такса, така че смятам да е анулиран тази резервация в юани и да направя нова с крайна цена в Евро, тогава няма да ги има тези 5% такси, така ли е?

Връзка към коментар
преди 26 минути , don каза:

Ясно, но както #The Doctor е писал, ще начислят и 5 %такса, така че смятам да е анулиран тази резервация в юани и да направя нова с крайна цена в Евро, тогава няма да ги има тези 5% такси, така ли е?

Да, най-добре сложи карта със сметка в евро /Wise, Monese, др. /или плати с Револут в евро, или сложи карта в евро зад Кърв. 

Връзка към коментар
преди 13 минути , The Doctor каза:

Да, най-добре сложи карта със сметка в евро /Wise, Monese, др. /или плати с Револут в евро, или сложи карта в евро зад Кърв. 

Благодаря, ще платя с револют в евро

Връзка към коментар

Няма оправия с Агода! Обясних какво се случи с една резервация преди 4 дни и дори постнах мейла, в който се твърдеше, че ако до 72 часа след получаването му нямат снимки на дебитната карта, ще анулират резервацията.

Днес реших да вляза в профила, за да проверя какво се случва, защото нов мейл от тях нямам, а вече станаха 4 денонощия или много над 72 часа.

 

Влизам и изненада, резервацията си седи както онзи ден в процес, но не е анулирана. В същото време, днес е последния ден, в който мога на теория да я анулирам аз.

Обаче и днес и онзи ден, като чукна на анулиране, ми казва, че е в процес и да се свържа с Агода- с две думи не мога да я анулирам.

 

Пак последваха звънене и обясняване, защото на Агода им излиза, че всичко е наред на първо четене.

Обясних два пъти подробно целия филм, докато разберат какво става и ме оставиха на изчакване, да видят дали ще успеят да я анулират.

Ако не бях погледал, утре можеше хем да нямам резервация, хем да вземат и пари.

След чакането, казаха, че ще успеят да я анулират и взеха, че успяха, даже мейл получих. Пак ми се извиняваха, ама какво от това..

 

Връзка към коментар
  • 5 месеца по-късно ...

Здравейте

За първи път ползвам този сайт за резервация на хотел и съм много неориентирана, но цената сравнена с Букинг беше наполовина. Цената беше с безплатно анулиране до последния момент, но с плащане или веднага или до 3 дни преди настаняване  и аз избрах втората опция  (като си дадох данните на картата).

Сега се чудя те сами ли ще ми дръпнат автоматично парите на въпросната дата или аз трябва да го направя до тази дата?

Много странно, че на компютър си виждам резервацията в сайта в моите резервации, а в приложението на телефона не я виждам?

Връзка към коментар
преди 2 минути , divna_ каза:

Здравейте

За първи път ползвам този сайт за резервация на хотел и съм много неориентирана, но цената сравнена с Букинг беше наполовина. Цената беше с безплатно анулиране до последния момент, но с плащане или веднага или до 3 дни преди настаняване  и аз избрах втората опция  (като си дадох данните на картата).

Сега се чудя те сами ли ще ми дръпнат автоматично парите на въпросната дата или аз трябва да го направя до тази дата?

Много странно, че на компютър си виждам резервацията в сайта в моите резервации, а в приложението на телефона не я виждам?

Те ще си дръпнат парите. Няма място за безпокойство с Агода. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Големият плюс на Агода е, че не шерват данните за картата с хотела като се избере плащане през сайта и те дърпат парите според избраните условия. Резервацията, обаче, трябва да се вижда и в приложението. Проверете дали е била успешна или се свържете със съпорта, като напишете номера на резервацията. Трябва да я има на сайта, и на мейла. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 18 минути , T.E.Lawrence каза:

Големият плюс на Агода е, че не шерват данните за картата с хотела като се избере плащане през сайта и те дърпат парите според избраните условия. Резервацията, обаче, трябва да се вижда и в приложението. Проверете дали е била успешна или се свържете със съпорта, като напишете номера на резервацията. Трябва да я има на сайта, и на мейла. 

Мисля, че от около година Букинг при плащане към тях веднага или преди датата за безплатно анулиране правят също. Удържат комисиона си и плащат към хотела. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да не отварям нова тема, платих хотел през ОПОДО. Хазаинът ме помоли да напиша два реда, а мястото беше убийствено добро! Обаче нито в ОПОДО нито в Букинг, където виждам резервацията, не ми дава опция за оценка!?... Някаква идея?

Връзка към коментар
преди 3 часа, jul каза:

Не откривам как да сменя карта. Пиша с някакъв бот и уж излиза прозорец, но нищо не се случва, като цъкна линка. Идеи?

Screenshot 2024-06-03 125055.png

Не става, и съпорта не може да я промени. Казаха да чакам да дойде време за плащане и ако не успеят да дръпнат парите, автоматично ще получа линк за смяна.Така и стана. Вече 3 пъти ми се случва.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Шантава работа. Странното е, че през чата дава линк за смяна, но нищо не се случва. В букинг е супер лесно. 

По наложителност си заредих революта с пари, да има какво да дърпат, че ме притесняваше и дали пращат възможност за промяна в плащането и да не увисна с резервацията.

Връзка към коментар
преди 47 минути , jul каза:

Шантава работа. Странното е, че през чата дава линк за смяна, но нищо не се случва. В букинг е супер лесно. 

По наложителност си заредих революта с пари, да има какво да дърпат, че ме притесняваше и дали пращат възможност за промяна в плащането и да не увисна с резервацията.

И при мен беше така. Със сигурност пращат линк за промяна. Момата от съпорта се би половин час, но нищо не можа да направи.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Точно така, малко преди датите изпращат нотификация за промяна на платежното средство. Имайте предвид обаче, че при промяна на платежното средство веднага се извършва транзакция независимо от условията на резервацията. Разбира се, в случай на резервация с безплатна отмяна условието се запазва и в определения гратисен период е възможна отмяна и възстановяване на платената сума...

 

В същото време, горното правило изглежда има своите изключения, защото наскоро имах резервация, която все още не беше наближила, но през профила успях да сменя платежното средство. Естествено, веднага ми дръпнаха парите. Впоследствие се оказа, че пътуването отпада и поисках пълен рифънд, който получих изненадващо бързо в рамките на 48 часа...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.