Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Първият ми контакт беше с представители на ДСК. Отговорът беше, че това е сумата, която е пристигнала. Те няма какво да направят. Свързах се с WiZZ, като отоговрът им беше, че плащането минава през обслужваща банка на Уиз и банката издател на кредитната ми карта. Не ми дадоха информация за валутата, която изпращат към обслужващата ми банка, но се съмнявам това да са флоринти, защото, както отбелязах, съм правил много резервации в сайта на Уиз, но с дебитна карта Visa, която е левова. Ако е имало някакво превалутиране, то съм щял да го усетя и сега. Отделно не знам колко трябва да е дървен курса на Мастъркард, за да платя близо 10% повече от това, което първоначално е обявено на сайта на Уиз. Пуснал съм и жалба тук и към момента чакам. Просто търся някаква допълнителна информация, или потребител, който е изпадал в подобна ситуация, за да знам дали има смисъл да се опитвам да ползвам тази карта за резервации за билети в Уиз, или не. Това, че за покупката съм получил 15 лева, под формата на точки, не компенсира платените 30 лева отгоре, защото WiZZ имат проблем при формирането на цената, или mastercard при превалутирането. 

Връзка към коментар
преди 51 минути , shakez каза:

Здравейте,

Регистрирах се тук, защото попаднах на разискванията за тази "невероятна" карта. Също така съм попадал инцидентно на други теми в този форум и смятам, че е полезен. По темата и аз съм собственик на такава карта. В средата на януари закупих билети през сайта на WizzAir, с въпросната карта. Стойността на покупките, която беше цитирана на сайта беше 353.94 лева, като това са 3 билета отиване и връщане до Малта и 6 Priority-та. Изненадата ми беше голяма, когато видях, че картата ми е задължена със 195.44 евро. Прочетох темата, но така и не открих подобен случай. Видях, че е коментирано, че разликата може да е от превалутиране. До момента винаги съм си пазарувал билети с карта, но дебитна, VISA, която не е била на ДСК. Въпросът ми е, имате ли идея защо е така. Единственото, което ми хрумва е, че сметката на обслужващата банка на Уиз е в флоринти, но тогава би трябвало да изпращат заявката към мастеркард в евро? Ако действително е така, това ще е най-големият минус на тази карта, която е кобрандирана с идеята да пазаруваш точно от тази компания, а в същото време ти удрят зверската балтия.Прилагам ви и снимка от профила ми в Wizz, но и в издадената фактура е така.

Ще съм благодарен, ако някой може да ме осветли.

Capture.PNG

 

Ето тук има подобен случай, който е точно поради смяна на валутата. Според мен и вие сте сменили валутата, може би несъзнателно. Сега погледнах моите резервации - при мен оферирана цена и взета цена са винаги едни и същи и в една и съща валута.

В самата фактура не пише ли нещо, което може да помогне за проследяване на това, което се е случило?

 

 

 

Връзка към коментар
преди 38 минути , shakez каза:

Първият ми контакт беше с представители на ДСК. Отговорът беше, че това е сумата, която е пристигнала. Те няма какво да направят. Свързах се с WiZZ, като отоговрът им беше, че плащането минава през обслужваща банка на Уиз и банката издател на кредитната ми карта. Не ми дадоха информация за валутата, която изпращат към обслужващата ми банка, но се съмнявам това да са флоринти, защото, както отбелязах, съм правил много резервации в сайта на Уиз, но с дебитна карта Visa, която е левова. Ако е имало някакво превалутиране, то съм щял да го усетя и сега. Отделно не знам колко трябва да е дървен курса на Мастъркард, за да платя близо 10% повече от това, което първоначално е обявено на сайта на Уиз. Пуснал съм и жалба тук и към момента чакам. Просто търся някаква допълнителна информация, или потребител, който е изпадал в подобна ситуация, за да знам дали има смисъл да се опитвам да ползвам тази карта за резервации за билети в Уиз, или не. Това, че за покупката съм получил 15 лева, под формата на точки, не компенсира платените 30 лева отгоре, защото WiZZ имат проблем при формирането на цената, или mastercard при превалутирането. 

Виж си в извлечението дали са те задължили в евро, и банката е конвертирала, или направо в лева, в който случай Уиз е направил превалутирането. Във втория случай е очаквано курса да е ужасен, но нито картата, нито банката са виновни.

В единия случай пише ХХХ евро, УУУ лв, във втория само лв. Не е важно колко резервации си направил преди, а точно тази как си направил.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това са похвати на НТА, не само на Wizz. Трябва много да се внимава при потвърждаване на резервацията в каква валута ви предлага плащане. За полети София-Малта-София трябва да е BGN, за Малта-София-Малта трябва да е EUR. Ако смените валутата с друга, ще ви изпържат.

Връзка към коментар
35 minutes ago, neuromancer said:

Виж си в извлечението дали са те задължили в евро, и банката е конвертирала, или направо в лева, в който случай Уиз е направил превалутирането. Във втория случай е очаквано курса да е ужасен, но нито картата, нито банката са виновни.

В единия случай пише ХХХ евро, УУУ лв, във втория само лв. Не е важно колко резервации си направил преди, а точно тази как си направил.

Когато ги пазарувах, цените на билетите бяха показани в лева. Картата ми е задължена в евро. Затова и съдя, че Уиз са изпратили сумата към МастърКард във флоринти. Предходните ми резервации ги дадох като пример, че там нямам разлика в цената, която са ми показвали на екран и тази, която съм платил. Разликата е в картите. Предходните ми резеравции са направени с Visa Debit, настоящата с Mastercard credit.

Capture 2.png

Връзка към коментар
15 minutes ago, shakez said:

Е, значи аз съм късметлия 🙂

Щом транзакцията към ДСК е в евро, значи цената е преизчислена в евро от Wizz, няма минаване през форинти или други валути, просто тези компании използват този номер с превалутиране, както се казва ако мине .... е тук за твое съжаление, си премигнал при бутона за плащане ... и е минал номера им. ..

Връзка към коментар

Може да симулираш ново купуване на билети (без разбира се да попълваш данни за картата) и да смеиш валутата в € (точно преди плащането)- тогава ще видиш колко € изписва и колко лв.

Връзка към коментар

Според мен доста хора купуващи билети не само на Уиз се заблуждават от това в коя посока вземат билети и в каква валута им е картата с която плащат. Така в случая с тази карта като е в лева и човек иска да купи полет от някъде си до България и му даде цена в евро те преубразуват в лв цената.

Връзка към коментар

Внесох с събота на банкомат малко над сумата, с която трябва да покрия задълженията си.

Мина събота, неделя, в понеделник около обяд проверих онлайн банкирането си.

Вноска се вижда че има, но минималната сума за револвиране стои като дължима.

Звъних на банката. След 25 минути обяснения по телефона казаха, че ще ми се обадят допълнително.

Обадиха се. Отговора беше, че сумата не е осчетоводена, защото е внесена на банкомат.

Питам - ако я бях внесъл на банкомата на крайната дата и не се осчетоводи лихви ще текат ли. Отговор нямаше.

/Държа да отчета добро, вежливо и позитивно отношение на служителката./

 

Днес сумата за минимално револвиране все още стои, т.е. сумата която дължа не е приета от банката като внесена или е приета като внесена за нещо друго или все още си стои не осчетоводена ... или .... ?!

 

Моля за съвет как да процедирам, като е пределно ясно, че мога да внеса още веднъж дължимата сума - този път на каса.

 

 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
2 minutes ago, Таньо said:

Внесох с събота на банкомат малко на сумата, с която трябва да покрия задълженията си.

Мина събота, неделя, в понеделник около обяд проверих с онлайн банкирането си.

Вноска се вижда че има, но минималната сума за револвиране стои като дължима.

Звъних на банката. След 25 минути обяснения по телефона казаха, че ще ми се обядят доптълнително.

Обадиха се. Отговора беше, че сумата не е осчетоводена, защото е внесена на банкомат.

Питам - ако я бях внесъл на банкомата на крайната дата и не се осчетоводи лихви ще текат ли. Отговор нямаше.

 

Днес сумата за минимално револвиране все още стои, т.е. сумата с която дължа не е приета от банката като внесена или е приета като внесена за нещо друго или все още си стои не осчетоводена ... или .... ?!

 

Моля за съвет как да процедирам, като е пределно ясно, че мога да внеса още веднъж дължимата сума - този път на каса ...

 

 

По принцип, като се осчетоводи, би трябвало да е с датата на самата операция на банкомата.

Поне при мен е така като внасям в Пощенска, защото там пък се внася по обща сметка на банката, и ми го отразяват няколко дена след това като транзакция и самото салдо, но с датата на операцията от моя страна.

Връзка към коментар
преди 7 минути , Таньо каза:

Внесох с събота на банкомат малко над сумата, с която трябва да покрия задълженията си.

Мина събота, неделя, в понеделник около обяд проверих онлайн банкирането си.

Вноска се вижда че има, но минималната сума за револвиране стои като дължима.

Звъних на банката. След 25 минути обяснения по телефона казаха, че ще ми се обадят допълнително.

Обадиха се. Отговора беше, че сумата не е осчетоводена, защото е внесена на банкомат.

Питам - ако я бях внесъл на банкомата на крайната дата и не се осчетоводи лихви ще текат ли. Отговор нямаше.

/Държа да отчета добро, вежливо и позитивно отношение на служителката./

 

Днес сумата за минимално револвиране все още стои, т.е. сумата която дължа не е приета от банката като внесена или е приета като внесена за нещо друго или все още си стои не осчетоводена ... или .... ?!

 

Моля за съвет как да процедирам, като е пределно ясно, че мога да внеса още веднъж дължимата сума - този път на каса.

 

 

Внасял съм на банкомат неколкократно в последния посочен ден след края на работното време и никога не са ми начислявали лихва.
Да, трансакцията не се осчетоводява веднага, но сумата е веднага налична и се взема предвид кога е направена вноската.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз веднъж така внесох ден преди крайния срок за безлихвено погасяване - беше петък, след края на работното време. Машината прибра банкнотите, но задържа една от тях за проверка. Точно в този момент от банката излизаха служителки, приключили работния си ден. Обърнах се към тях с въпрос как да разбирам това съобщение за задържаната банкнота, те ми казаха, че ще мине през ръчна проверка и ме посъветваха да пазя квитанцията от машината.

В интернет стойността на задържаната банкнота беше приспадната от внесената сума. Тя се появи и осчетоводи чак след няколко дни, след като срокът за безлихвено погасяване беше изтекъл, но! - осчетоводяването беше с датата на внасянето. 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Таньо каза:

Внесох с събота на банкомат малко над сумата, с която трябва да покрия задълженията си.

Мина събота, неделя, в понеделник около обяд проверих онлайн банкирането си.

Вноска се вижда че има, но минималната сума за револвиране стои като дължима.

Звъних на банката. След 25 минути обяснения по телефона казаха, че ще ми се обадят допълнително.

Обадиха се. Отговора беше, че сумата не е осчетоводена, защото е внесена на банкомат.

Питам - ако я бях внесъл на банкомата на крайната дата и не се осчетоводи лихви ще текат ли. Отговор нямаше.

/Държа да отчета добро, вежливо и позитивно отношение на служителката./

 

Днес сумата за минимално револвиране все още стои, т.е. сумата която дължа не е приета от банката като внесена или е приета като внесена за нещо друго или все още си стои не осчетоводена ... или .... ?!

 

Моля за съвет как да процедирам, като е пределно ясно, че мога да внеса още веднъж дължимата сума - този път на каса.

 

 

Най-редовно внасям повече и никога не е имало забавяне в осчетоводяването.

Аз обаче гледам ден преди датата на извлечението да съм над нулата - така не ми се налага да гоня срок за погасяване.

 

Нищо не пречи да си ги внесеш на каса - да ти е мирна главата, ако има техническо забавяне.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Може би този въпрос е разсикван назад в темата,  но не мога да го открия. Какви са вариантите да се плащат битови сметки и да се трупат от това Wizz Air точки? 

Връзка към коментар
преди 4 минути , Ivo Dimitrov каза:

Може би този въпрос е разсикван назад в темата,  но не мога да го открия. Какви са вариантите да се плащат битови сметки и да се трупат от това Wizz Air точки? 

По-принцип няма ограничение тази карта да се позлва само за Уиз и от всичко се трупат точки, но зависи какви и колко сметки искаш да плащаш

На 29.01.2019 г. в 22:07, Topfly каза:

В Унгария сериозно са орязали кешбека при кредитната карта на Wizz air, като са го намалили с 50% и са сложили месечен максимум за харчене от около 780 евро при което има кешбек. Според разни слухове причината за тази рестрикция е, че масово хората са правили плащания за по 5-10 000 евро месечно, като са плащали режийните на целия вход в блока и други подобни 🙂 В момента максимум около 100 евро може да се събере годишно за покупка на самолетен билет от Уиз ер.

 

Редактирано от Ivko
Връзка към коментар

A как плащате битовите сметки...? В MyDiners се добавят и се плащат през еPay интерфейса, но за ДСК четох, че плащането на комуналните услуги май се заплаща (20 или 30 стотинки)... Така ли е или не съм разбрала?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.