Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 57 минути , neuromancer каза:

Предполагам се има предвид дали се предвиждат някакви специални мерки по случай кризата

Тук банките махнаха таксите при плащане на сметки с кредитна карта, а пък правителството махна данък финансова операция при ползването на кредит

Аз няма да се възползвам, но все е нещо

 

Е, мерките няма да са специални по случай кризата. Както обикновено, най-много пак да вдигнат таксите за щяло и за нещяло...

Публикувано:
преди 2 часа, Ilian359 каза:

Вече е задаван този въпрос. Точките не губят при refund, но имаш такса за получаване на средства по карта 0.5% и курсова разлика.

За да бъде по- ясно , преди два дена получих refund 500 евро, от тях банката ме ощипа с 10 лева - 5 лева такса и 5 лева курсова разлика.

Като плащах ми смятат еврото 1,98 лева , а като ги връщат го смятат по курс около 1,95 . За 500 евро получих 970 лева.

Публикувано:
преди 2 часа, Ilian359 каза:

Вече е задаван този въпрос. Точките не губят при refund, но имаш такса за получаване на средства по карта 0.5% и курсова разлика.

Писмено не съм го видял, в сайта или в общи условия, ако ти имаш друга информация - сподели я.

Публикувано:
преди 25 минути , macf1an каза:

Писмено не съм го видял, в сайта или в общи условия, ако ти имаш друга информация - сподели я.

image.png

 

image.png

Георги Матеев
Публикувано:
преди 7 минути , chandni каза:

image.png

 

image.png

Офтопик, но дай акъл как точно убеди Vietnam Airlines да ти върнат парите? Че тея дни и тях трябва да ги почвам.

Публикувано:
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Офтопик, но дай акъл как точно убеди Vietnam Airlines да ти върнат парите? Че тея дни и тях трябва да ги почвам.

Не съм ги убеждавала, не е каквото изглежда. Първо дръпнаха цялата сума от $65, след няколко дни (3-4) я възстановиха и я дръпнаха на 2х$32.50

Публикувано:
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Офтопик, но дай акъл как точно убеди Vietnam Airlines да ти върнат парите? Че тея дни и тях трябва да ги почвам.

 

На Vietnam Airlines, им писах три пъти за 3 седмици. Накрая отговориха:

 

Dear Mr xxxxxx

 

Thank you for flying Vietnam Airlines. 

With reference to your refund request we would like to inform as followings:

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

May we suggest you choose one of the 2 refund options below:

1. Refund the above amounts to the original form of payment after 3 months from the date of refunding ticket.

2. Exchange the refund amounts to travel voucher for future use.

The value of a travel voucher is equal to 100% value of your refunded airfare plus 100% refunded taxes/fees/charges. Travel vouchers are valid for use within 12 months from the date of ticket refund; for refund soonest 3 months and latest 13 months from the date of refunding ticket.

 

Please carefully check the above information and confirm to choose one of the 2 options above with the last 4 digits of your original payment card at your earliest convenience so we may proceed with the refund accordingly.

 

Thank you

 

Tran Hoang Quan Mr.


Contact Center - Vietnam Airlines 

Trung tâm CSKH Vietnam Airlines

Tel. 19001100

Working hours: 24/7

Email: onlinesupport@vietnamairlines.com 

 

 

Полетът ми е за 22.04, и бе променен с един час.

Аз им писах че избирам опция 1 🙂 , и това бе преди седмица. Потвърдиха автоматично за полученото писмо. Разбира се това не ми попречи днес да получа новоиздадените билети със сменен час. 🙂

 

  • Благодаря 1
Публикувано:

@Банка ДСК Здравейте, на 07.04.2020г. внесох пари на банкомат 730лв, и преди да приключа с вноската банкоматът показа черен екран, последва логото на Уиндоус хр и пак черен екран. Банкоматът не ми даде бележка за внасяне. Обадих се на телефона за това че 730лв ми ги взе банкоматът и не са ми по сметката, те ми казаха че са предали информация за проблема на колегите  им и не ми дадоха нито срок за реакция нито входящ номер на сигнала за проблем. Кога мога да очаквам развитие по въпроса? Това е голяма част от възнаграждението ми и аз и семейството ми зависим от тези пари, особено по време на извънредното положение когато само аз имам доходи.

Публикувано:
преди 22 часа, macf1an каза:

@Банка ДСК С оглед трудните времена за туристическата индустрия, хиляди клиенти на кредитните ви карти ще получават средства обратно, за отменени пътувания, билети, хотели и т.н.

 

1. Каква е официалната политика на банката, в частност с начисляването на бонуси по кредитни карти (Уиз и стандартни), за покупки на ПОС терминал, които са били възстановени след осчетоводяването, за което е била начислена и такса "получаване на суми" на обратния превод ?

2. Къде е спомената същата тази политика, в писмен вид, и как може да се следи за нейната промяна?

 

Здравейте,

 

Към момента няма промяна в политиката на банката относно програмите за лоялност ( money back и начисляването на точки по кредитна карта DSK- Wizz Air). При операции тип refund се начислява такса, но Вие не губите получените точки/средства за съответните трансакции.

За предстоящи промени относно условията по продуктите, услугите и таксите публикуваме предварителни уведомления в сайта на банката  (секция „Уведомления“) :

https://bit.ly/2XjyVwU

 

В случай че има промяна в условията  на банката по прилагане на програмите за лоялност, ще споделим за нея и тук.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, Банка ДСК каза:

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Благодаря за отговора. В такъв случай, към кого може да се обърнем при съмнение за спазване на тази политика, в частност - разминаване между оборота и зачислените средства по бонус програма? Дали кол-центърът е компетентен по въпроса?

Публикувано:
преди 13 часа, 103 103 каза:

@Банка ДСК Здравейте, на 07.04.2020г. внесох пари на банкомат 730лв, и преди да приключа с вноската банкоматът показа черен екран, последва логото на Уиндоус хр и пак черен екран. Банкоматът не ми даде бележка за внасяне. Обадих се на телефона за това че 730лв ми ги взе банкоматът и не са ми по сметката, те ми казаха че са предали информация за проблема на колегите  им и не ми дадоха нито срок за реакция нито входящ номер на сигнала за проблем. Кога мога да очаквам развитие по въпроса? Това е голяма част от възнаграждението ми и аз и семейството ми зависим от тези пари, особено по време на извънредното положение когато само аз имам доходи.

Здравейте,

 

Съжаляваме за неприятната ситуация и се извиняваме, че сме пропуснали сигнала Ви. Ще проверим случая, но за целта е необходимо да предоставите Ваши данни (имена, телефон за връзка и номер на сметка, при възможност)  на имейл: call_center@dskbank.bg. Молим след това да посочите тук ( може и на лични) часа на изпращане на мейла, за да направим проверка възможно най-бързо.

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 3 часа, macf1an каза:

Благодаря за отговора. В такъв случай, към кого може да се обърнем при съмнение за спазване на тази политика, в частност - разминаване между оборота и зачислените средства по бонус програма? Дали кол-центърът е компетентен по въпроса?

Факт е, че от началото на месеца имат доста пропуски в начисляването на точки, да не кажа че май още от 30.03 забелязвам че не е начислявано почти нищо .

Няма ли да има справка за тези точки в банкирането им, че е почти невъзможно човек да следи точките си.

Публикувано:
преди 18 часа, macf1an каза:

Благодаря за отговора. В такъв случай, към кого може да се обърнем при съмнение за спазване на тази политика, в частност - разминаване между оборота и зачислените средства по бонус програма? Дали кол-центърът е компетентен по въпроса?

Здравейте,

 

В случай че откривате несъответствие между изразходваните средства и броя натрупани точки, можете да изпратите Ваши данни (имена, телефон за връзка и номер на сметка) на на имейл: call_center@dskbank.bg. След това молим да посочите тук ( може и на лични) часа на изпращане на мейла, за да направим проверка възможно най-бързо.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 9.04.2020 г. в 14:31, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

В случай че откривате несъответствие между изразходваните средства и броя натрупани точки, можете да изпратите Ваши данни (имена, телефон за връзка и номер на сметка) на на имейл: call_center@dskbank.bg. След това молим да посочите тук ( може и на лични) часа на изпращане на мейла, за да направим проверка възможно най-бързо.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Здравейте  Банка ДСК, от доста време се каня да пиша  но все отлагах, причината да се реша да го направя е отговорът Ви на macf1an относно бонус точките по програма ДСК Wizz Air смятам, че е несериозно да се очаква от клиентите да следят след всяка транзакция  дали са начислени коректно тези точки и при съмнение да пишем писма, даже за членовете на форума след като Ви информираме на  лично съобщени едва ли не с връзки ще ни отговорят по бързо. Преди доста месеци (тогава си казах най после) беше налична възможност в dskdirect да виждаме колко точки получаваме при транзакция, уви за кратко това което видях поне конкретно при мен е, че алгоритъмът за изчисляването им не работи коректно т.е. ако направя покупка за 1,99 получавам точки само за 1 лв. останалите 0,99 не се отчитат. Дали това е 2% от оборота, едва ли. Други „колеги” се оплакаха от доста по сериозни разминавания. След толкова време въпросът ми е кога тази функционалност ще бъде налична? Банка ДСК е една от най големите банки в България разполага както с финансов, така и кадрови ресурс да реши този проблем в нормални срокове примерно месец - два но нищо такова не се случва. Да в условията на извънредно положение сме, но проблемът не е нов, а софтуерните компании си работят нормално. А  в тези условия не е добра идея да дразните клиентите ползващи тази карта, защото те не могат реално да се възползват от голяма част от предимства даващи им тя и е вероятно много от тях просто да се откажат от нея. Бих искал, отговорът който очаквам от Вас да е във форматът примерно: от първи Юни тази функционалност ще налична в dskdirect, отговори от типа: правим всичко възможно, полагаме максимални усилия, без конкретни срокове за мен са несериозни, така може да продължава до следващата петилетка.

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)

Като човек с вече приличен опит в софтуерната индустрия мога да ти кажа, че основната мантра е "When it's ready". Нито една фирма не се ангажира със срокове, освен ако не си поръчителя на услугата и да си заложиш в договорните условия някакъв краен срок. Доброволните подобрения в софтуер винаги са с плаващ приоритет и не се знае в кой момент ще бъдат изтласкани от нещо по-важно, дали няма да се появи бъг във финалната фаза на тестване, който да наложи пренаписването на екстрата от начало и т.н.Мълчанието кога дадена екстра ще дойде е лошо, но три пъти по-лошо е да кажеш срок и да не можеш да го спазиш.  Няма софтуерна фирма, която публично да е казала краен срок за нещо и да не се е опарила от това, обикновено е новобранска грешка.

 

В което никакъв случай не казвам, че не си прав и колкото повече хора изявят желанието си тук, по телефон имейл и т.н., може би толкова ще е по-трудно тази функционалност да бъде отместена от някоя по-приоритетна вътре в банката. Но просто не очаквай някой да ти каже ориентировъчна дата. 

Редактирано от Георги
Публикувано:

Не оправдавам ДСК за това, че от лятото на миналата година работят по въвеждането на функционалността за показването на точките от всяка транзакция. За стотинките обаче мога да кажа, че се натрупват. Засичала съм. Мисля че е на тримесечие или на натрупана сума от стотинки. Последно януари ми добавиха 20 точки.

Публикувано:
преди 24 минути , poppopov каза:

при съмнение да пишем писма, даже за членовете на форума след като Ви информираме на  лично съобщени едва ли не с връзки ще ни отговорят по бързо

Да отбележа и нещо тук. Не става въпрос за "връзки" и обработване с приоритет, а просто за да може да се направи връзката между запитването тук и получения имейл. Форумът не е подходяща среда за размяна на важни лични данни и нито аз, нито ДСК искаме тук да се размятат сметки, имена, номера на карти и т.н. Пък и става въпрос за това имейла да бъде погледнат от човек, който е запознат по-детайлно с нашите драми и болежки, нали и това е част от предимството за нас. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

 

преди 28 минути , ДиянаВ каза:

Не оправдавам ДСК за това, че от лятото на миналата година работят по въвеждането на функционалността за показването на точките от всяка транзакция. За стотинките обаче мога да кажа, че се натрупват. Засичала съм. Мисля че е на тримесечие или на натрупана сума от стотинки. Последно януари ми добавиха 20 точки.

Освен ако в последните месец-два нещо не се е променило - това категорично не е вярно. Правил съм много подробни изчисления и гарантирам, че стотинките изцяло се игнорират. Между другото на абсолютно същия принцип се изчислява кешбека и по всички други видове ДСК кредитни карти, стотинките просто не съществуват за банката.

  • Харесвам 2
Публикувано:

От юли миналата година отразявам в моя таблица всяко едно плащане с графи каква е сметката на точната сума Х2, каква е сметката на ДСК на сумата без стотинките Х2 и периодично сборувам двете колони. До сега съм получила точки от натрупаните стотинки през август м.г. и през януари т.г. През април до преди няколко дни нямах натрупване. Все още моят сбор точки е по-голям от този на ДСК.

В Уиз профила балансът показва само кръгло число /например 10 лв./, но след като направиш плащане с наличния баланс, показва, че са усвоени и стотинките /например 10.20 лв./. Поне при мен е така.

 

Публикувано:
преди 2 часа, Георги каза:

Като човек с вече приличен опит в софтуерната индустрия мога да ти кажа, че основната мантра е "When it's ready". Нито една фирма не се ангажира със срокове, освен ако не си поръчителя на услугата и да си заложиш в договорните условия някакъв краен срок. Доброволните подобрения в софтуер винаги са с плаващ приоритет и не се знае в кой момент ще бъдат изтласкани от нещо по-важно, дали няма да се появи бъг във финалната фаза на тестване, който да наложи пренаписването на екстрата от начало и т.н.Мълчанието кога дадена екстра ще дойде е лошо, но три пъти по-лошо е да кажеш срок и да не можеш да го спазиш.  Няма софтуерна фирма, която публично да е казала краен срок за нещо и да не се е опарила от това, обикновено е новобранска грешка.

 

В което никакъв случай не казвам, че не си прав и колкото повече хора изявят желанието си тук, по телефон имейл и т.н., може би толкова ще е по-трудно тази функционалност да бъде отместена от някоя по-приоритетна вътре в банката. Но просто не очаквай някой да ти каже ориентировъчна дата. 

Не знам какъв Ви е точно опита в софтуерната индустрия, но моя е около 25 години, като съм била и от двете страни на "барикадата" т.е. и изпълнител и поръчител.

Нали никой от Вас не си мисли , че с какъвто и софтуер да работи ДСК, той се разработва вътрешно.

И точно затова след като има задание към изпълнителя, това се оформя със съответния договор, който си има и краен срок на изпълнение, който не е "някога в бъдещето".

Факт е, че системата за начисляване на точки, която очевидно работи, работи на принципа - чете транзакция -> начислява точки под условие т.е. е работа за няколко часа, тази система да отразява на всяка транзакция точките в отделна или същата база данни.

Това няма как да стане, единствено ако са приключили договора с този разработчик и тази система върви по инерция (слава богу), или цялата им банкова система е нехомогенна съвкупност от софтуер, разработван последните 20 години (дано само последните 20 да е).

Затова може би имаме и тази 6 часова "почивка" на директа им всеки ден, за да  понаместват и синхронизират различните си модули. Така преди 20-25г. всяка банка правеше среднощни всекидневни приключвания на счетоводния ден, като системата тогава естествено е недостъпна, но поне нямаше интернет услуги, то почти и интернет нямаше.

Коя година сме ?

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Не се наемам да теоретизирам какви са вътрешните им процеси, не виждам никакъв смисъл да говоря наизуст. Единственото, което написах е че срокове за допълнителни функционалности не се комуникират с крайни клиенти на ниво картодържател и подобни запитвания не получават конкретен отговор. И това е правило в софтуерната индустрия, а не изключение. 

 

 

Редактирано от Георги
Публикувано:
преди 2 часа, Георги каза:

Не се наемам да теоретизирам какви са вътрешните им процеси, не виждам никакъв смисъл да говоря наизуст. Единственото, което написах е че срокове за допълнителни функционалности не се комуникират с крайни клиенти на ниво картодържател и подобни запитвания не получават конкретен отговор. И това е правило в софтуерната индустрия, а не изключение. 

 

 

Крайните клиенти са тези които издържат финансовата институция. Ако Тя не  е загрижена за клиентите си има много други такива.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.