Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 13 часа, lio каза:

@Банка ДСК, до кога няма да имаме достъп до банкирането през определени часове от денонощието (цялата нощ. че и повече) ?

 

Това не може да продължава...в момент, когато наистина ти трябва определена услуга за която плащаме, вие не можете да я предоставите...

Не може да регистрирате грешки, които никога не отстранявате и оставяте въпросите на клиентите си висящи във въздуха с извинение и поредно замазване на очите.

Сега е приоритет сливането с Експресбанк, а преди това какво е било приоритет, след сливането какво ще бъде?! Кога най-после ще имате функционална за клиентите си система, до която да имаме достъп, ако не по всяко време, то поне прекъсването да не е повече от час и то да бъде регламентирано в определени срокове, които да се знаят от клиентите.

 

Здравейте,

 

 

Съжаляваме за създаденото неудобство. През посочения период вчера се провеждаше планирана техническа профилактика и това е причината за по-продължителното прекъсване на услугата ( освен автоматичните операции във връзка с процедурите по осчетоводяване и олихвяване, които сме коментирали с други потребители ). Във връзка с профилактиката беше публикувано съобщение на страницата на ДСК Директ за допълнителните часове на прекъсване.

 

 

Хубави празници!

 

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 3 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

 

 

Съжаляваме за създаденото неудобство. През посочения период вчера се провеждаше планирана техническа профилактика и това е причината за по-продължителното прекъсване на услугата ( освен автоматичните операции във връзка с процедурите по осчетоводяване и олихвяване, които сме коментирали с други потребители ). Във връзка с профилактиката беше публикувано съобщение на страницата на ДСК Директ за допълнителните часове на прекъсване.

 

 

 

 

 

Хубави празници!

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 Благодаря за подобаващия отговор, но това не се случва за първи път и едва ли всеки път има така подготвена причина. Едвали съм единствения, на който се налага да ползва банкиране в "нетрадиционни" часове.

Ако бях само ваш клиент и не разполагах с други сметки, то сега щях съм 'увиснал' от към ангажименти. Та да, използвам ваши конкуренти в много от случаите. Губите нисша и най вече доверие в най-важния ресурс - вашите клиенти.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 9.04.2020 г. в 14:31, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

В случай че откривате несъответствие между изразходваните средства и броя натрупани точки, можете да изпратите Ваши данни (имена, телефон за връзка и номер на сметка) на на имейл: call_center@dskbank.bg. След това молим да посочите тук ( може и на лични) часа на изпращане на мейла, за да направим проверка възможно най-бързо.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

@Банка ДСК Уви, след седмица изчакване за отговор по каналния ред, такъв не беше получен. Явно ще трябва да се възползвам от предложението.

Съобщението беше изпратено на 9 Април в 17:33, през ДСК Директ.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 минути , macf1an каза:

@Банка ДСК Уви, след седмица изчакване за отговор по каналния ред, такъв не беше получен. Явно ще трябва да се възползвам от предложението.

Съобщението беше изпратено на 9 Април в 17:33, през ДСК Директ.

И ние решихме да си направим "социален" експеримент и мъжът ми изпрати и-мейл по "каналния ред" като умишлено не писах тук, за да проверим дали и след колко време някой ще обърне внимание... е, не би! Имейлът от мъжа ми е изпратен в 16:01 на 09.04.2020 г, а отговор още няма!

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Публикувано:

Продължаваме с нови "модели", "дизайни" грешки ...

Значи е редно да приемем, че имаме на разположение вашето банкиране по-малко от 12 часа в денонощието...ще ни намалите ли таксите на половина в такъв случай, @Банка ДСК ? Питането е съвсем сериозно.

 

Това не са индивидуални случаи, банкирането ви работи така попринцип от както съществува май май...

 

 

dsk tc.jpg

 

Тази грешка я дава при многократни опити за вход в системата в продължение на час...Дори и да спре да я дава след два часа, то тогава ще има друга системна грешка. Банкиране йок! Преводи, сметки, нищо не става...с две думи да си прехвърляме парите в други банки и да не се занимаваме въобще....и без това едва ли ще има ползва близките една-две години от WIZZ картата, вероятно ще е фалирал продукт самата карта.

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, stanislavpp каза:

Има ли поне 1 причина да се ползва апп-а, който преди като го тествах ми изглеждаше силно безсмислен?

 

Аз на телефона си винаги ползвам директно сайта с всички функционалности.

Публикувано:
Преди 1 час, lio каза:

Продължаваме с нови "модели", "дизайни" грешки ...

Значи е редно да приемем, че имаме на разположение вашето банкиране по-малко от 12 часа в денонощието...ще ни намалите ли таксите на половина в такъв случай, @Банка ДСК ? Питането е съвсем сериозно.

 

Това не са индивидуални случаи, банкирането ви работи така попринцип от както съществува май май...

 

 

dsk tc.jpg

 

Тази грешка я дава при многократни опити за вход в системата в продължение на час...Дори и да спре да я дава след два часа, то тогава ще има друга системна грешка. Банкиране йок! Преводи, сметки, нищо не става...с две думи да си прехвърляме парите в други банки и да не се занимаваме въобще....и без това едва ли ще има ползва близките една-две години от WIZZ картата, вероятно ще е фалирал продукт самата карта.

Както и предположиш в по-предни постове (а няколко поста преди този банката си призна) всяка вечер банката си прави счетоводно приключване и олихвяване, като през това време системата е недостъпна.

Сега и малко разсъждения от предишен опит през 90-те години. Приключването на деня в най-големия клон на да кажем немалка банка траеше около 30-40 мин., по времето на стари програмни продукти  и разпределена база данни за всеки клон. Базите данни общо взето не бяха съвсем "транзакционни" и затова по време на обработка няма как да има достъп до информация от системата. Тогава всичко беше ОК защото нямаше интернет, бяхме млади и мислехме за други неща 🙂.

Осъвременяваме написаното с около 5-6 г. , имаме централизирана база данни на ниво банка, сървърите са по-бързи и обработката не е 50 клона Х 30 мин., а общо времето е паднало на 2-3 часа. Но напредък в базата данни и софтуерното осигуряване е почти никакъв, пак никой не може да ползва банките системи по време на обработка.

Мисля, че софтуера на въпросната банка е от 2006-2008 г. и оттогава само кръпки.

Това, че ще загубят Вас и още няколко десетки клиента, е по-евтино от внедряване на нова система за милиони ...

Има и други "скрити" мотиви, например че на някой места заплатата на някой е функция на печалбата на единица служител ....

  • Харесвам 1
Публикувано:

Светът и хората няма да спрат своето развитие и глобализация, дори заради пандемията, ще преминем и през това. Дали с криза или без, бизнесът трябва да се приспособява и да разбира нуждите на клиентите. ДСК го демонстрират, непрекъснато рекламират онлайн услугите си  и приложения, които всъщност не работят.

Ако за тях не са важни клиентите, които ги използват, а в същото време наливат средства в разработване най-малкото на маркетинг за подобни услуги, то тогава като се тегли чертата няма да им излезе евтино да губят точно такава целева група клиенти, които се опитват да привлекат или трансформират(научат да работят с такива инструменти) от своите вече реални клиенти.

Опитвам се да кажа, че сметката не на клиентите, било те десетки, хиляди или един ще останат криви, а на банката в дългосрочен план.

За всеки продукт, който разработват, те имат основна целева група, която очакват да ползва този продукт, така е с всеки бизнес. Ако те губят от целевата група, която е техен приоритет и се препокрива в много продукти, които лансират на пазара, то тогава освен всички отдели, които им куцат, тогава и в маркетинга да си погледнат, ако не могат да накарат останалите отдели отговарящи за добре работещи услуги да заработят, както ни се представя във всички рекламни материали, то нека насочат маркетинга си в друга посока, която ще е с по-малко конфликт на интереси и по-успешна за тях.

@Банка ДСК, има ли нещо вярно?

Публикувано:

Аз не разбирам защо трябва да се върти една и съща плоча. Видимо отзивчив и компетентен представител на банката участва във форума и нееднократно е съдействал с предоставяне на информация и дори решаване на индивидуални проблеми на някои от нас. Вместо това участие да се цени и да протича максимално ползотворно и за двете страни, от седмици се дъвче и предъвква една и съща тъпотия. Извинете ме, но наистина е тъпотия да се мрънка, че около полунощ някои справки не работят.  Да, това е назадничаво и не го приемам за нормално в 2020г. Но още по-ненормално е да чета за това вече няколко седмици. Също така всички знаете, че до дни трябва да протече сливането на ДСК и Експресбанк, при това в условия на пандемия (че и тя беше спомената ни в клин, ни в ръкав) и на всички технически лица в двете банки това им е приоритет, макар че дори не са по работните си места. Със сигурност в момента им е през оная работа за 50-те клиента, които посред нощ няма да могат да си видят някаква справка в продължение на няколко минути. 

 

И аз съм споменавал 2-3 пъти политики на банката, с които не съм съгласен. Очевидно човекът, който ги чете не е дебил и считам, че не е нужно да ги повтарям ежедневно. Обратна връзка от наша страна има. Какво ще се случи от тук нататък с нея, времето ще покаже. 

 

В заключение искам да напомня, че диалогът в съседния раздел беше едностранно прекратен заради същото поведение на постоянно мрънкане стигащо до хейт по едни и същи въпроси. Не мисля, че спечелихме от това. 

  • Харесвам 14
  • Браво 3
Публикувано:
преди 10 часа, Ilian359 каза:

Аз не разбирам защо трябва да се върти една и съща плоча. Видимо отзивчив и компетентен представител на банката участва във форума и нееднократно е съдействал с предоставяне на информация и дори решаване на индивидуални проблеми на някои от нас. Вместо това участие да се цени и да протича максимално ползотворно и за двете страни, от седмици се дъвче и предъвква една и съща тъпотия. Извинете ме, но наистина е тъпотия да се мрънка, че около полунощ някои справки не работят.  Да, това е назадничаво и не го приемам за нормално в 2020г. Но още по-ненормално е да чета за това вече няколко седмици. Също така всички знаете, че до дни трябва да протече сливането на ДСК и Експресбанк, при това в условия на пандемия (че и тя беше спомената ни в клин, ни в ръкав) и на всички технически лица в двете банки това им е приоритет, макар че дори не са по работните си места. Със сигурност в момента им е през оная работа за 50-те клиента, които посред нощ няма да могат да си видят някаква справка в продължение на няколко минути. 

 

И аз съм споменавал 2-3 пъти политики на банката, с които не съм съгласен. Очевидно човекът, който ги чете не е дебил и считам, че не е нужно да ги повтарям ежедневно. Обратна връзка от наша страна има. Какво ще се случи от тук нататък с нея, времето ще покаже. 

 

В заключение искам да напомня, че диалогът в съседния раздел беше едностранно прекратен заради същото поведение на постоянно мрънкане стигащо до хейт по едни и същи въпроси. Не мисля, че спечелихме от това. 

@Ilian359, съжалявам, ако с няколкото ми коментара съм причинил неудобство на теб или някой друг. Те са изключително на място и засягат тема, която е с обхват много преди сливането на банките и вероятно ще продължи и след.

Нямам нищо против, човекът който е тук, за да съдейства под името ДСК, даже благодаря. Но като лице представител, към което можем да се обърнем и поне да бъдем чути, мисля също няма лошо.

Ако коментарите ми са били по-остри, то е защото имах жизнена нужда от банкирането в онези моменти, а то не беше налично. Не става въпрос за справки.

И, когато следващия път се пишат общи коментари, нека не се преиначава или пък смекчава важността и правотата на даден човек, поради липса на информация, просто защото така някой е решил или, защото си гледа само от неговата гледна точка - @Ilian359

 

Съжалявам за спама и отклоняването от темата, но сметнах за нужно да напиша още един пост, защото ми се вижда несправедливо да те хокат и омаловажават, когато говориш за даден проблем, в правото си си, а някой те захлупва и ти дава доводи, които биха били реалистични, ако диапазона на действията се развива в ситуацията, която той цитира, но за жалост не е така. Всеки си има праг на търпение, не съм повдигал досега никога въпросът с неработещо банкиране, което не работи не няколко минути, а около 12 часа на денонощие (с всичките си прекъсвания). Да, но този път ми беше жизнено необходимо, парите ми бяха в ДСК и нямах достъп до тях, какво повече да говорим по личния ми казус!? Мисля дори, че острия ми тон е на място предвид ситуацията и липсващата услуга, за която се плаща. И не само аз съм изпитвал във времето този проблем, това е ясно. Просто това беше моят преломен момент и изразих недоволството си под афект.

 

Да се надяваме, че наистина се чуват и ценят подплатените и стойностни мнения.

Весел Празник!

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:

Аз не казвам, че проблемите не трябва да се посочват. Просто всичко трябва да има някаква мярка в името на интелигентното и ползотворно общуване.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 13 часа, Ilian359 каза:

в продължение на няколко минути

 

преди 15 минути , Ilian359 каза:

Аз не казвам, че проблемите не трябва да се посочват. Просто всичко трябва да има някаква мярка в името на интелигентното и ползотворно общуване.

Всеки има право на мнение, обосновано или не, затова са и форумите в крайна сметка, но аз не бих си позволила в защита на свое мнение да изтъквам неверни твърдения. Т.нар. ДСКдирект не работи всяка - да, всяка вечер в продължение на часове, за никави няколко минути не става въпрос. И това е изключително неприятно за хора в друга часова зона, макар и час два назад, когато седнат след работа да свършат нещо в банкирането и то да не работи, защото в бг вече е минало 22 и системата им е увиснала.

И този проблем не е възникнал след придобиването на Експребанк, за да се намес(т)ва този факт в цялата Ви защита.

 

И по другия съществен проблем със справката за точките - аз имам неначислени точки от края на м. март, за които сме ползвали каналите за връзка, още в първите дни на април - резултата до сега след обещание за разглеждане на въпросните транзакции от екипа им, е никакъв - абсолютно мълчание ! Вие ако искате го наречете "отзивчиво и компетентно мълчание".

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 16.04.2020 г. в 22:46, lio каза:

една-две години от WIZZ картата, вероятно ще е фалирал продукт самата карта.

Честито Възкресение Христово!

 

А натрупаните от нас точки кво ще ги правим? 😄  Дарение към Унгария?  Дск-то да се активират и предложат  смислен вариант. Картата им стана неизползваема.

Публикувано:

Ползотворно: Мнение, което показва до колко ви афектира спирането на онлайн банкирането нощем. Защо е необходимо да имате достъп извън работното време в България, защо не можете да изчакате до сутринта и т.н., просто пример. 

Неползотворно: Всекидневен лог в колко часа е спряло банкирането, в колко е тръгнало и т.н. Това бие повече на заяждане от колкото на конструктивна критика и съвет. 

 

Ще помоля споровете по тази точка да приключат. 

Публикувано:
На 16.04.2020 г. в 19:47, macf1an каза:

@Банка ДСК Уви, след седмица изчакване за отговор по каналния ред, такъв не беше получен. Явно ще трябва да се възползвам от предложението.

Съобщението беше изпратено на 9 Април в 17:33, през ДСК Директ.

 

На 16.04.2020 г. в 20:01, chandni каза:

И ние решихме да си направим "социален" експеримент и мъжът ми изпрати и-мейл по "каналния ред" като умишлено не писах тук, за да проверим дали и след колко време някой ще обърне внимание... е, не би! Имейлът от мъжа ми е изпратен в 16:01 на 09.04.2020 г, а отговор още няма!

Здравейте,

 

Съжаляваме за забавянето – към момента колегите отчитат значително нарастване на запитванията към Контактен център, което води до по-дълги срокове за обработване им. Вчера получихме уверение от тяхна страна, че са отговорили на имейлите Ви.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Здравейте, @Банка ДСК.

 

За пореден път ДСК директ е недостъпен и тук не става дума за традиционните нощни осчетводявания, а за настоящия момент - 09:09 

При логване в системата се появява следната грешка:

image.png

 

Проверихме специално и секция новини на сайта на банката, за да се уверим, че не сме пропуснали съобщение за някоя профилактика, но затрудненията с банкирането са обявени за 3-ти, 4-ти и 5-ти май. За 1-ви няма информация.

image.png

image.png

 

При цялото ми уважение, не съм си позволявала да отправям остри критики досега, но в настоящия момент на изолация на хората и необходимостта да си стоят вкъщи, вместо да обикалят по опашките в клоновата Ви мрежа, при условие, че кредитните карти трябва да бъдат погасени до 5-ти, което е вторник, а преди това има 3 почивни дни, как се предполага хората да погасят задълженията си към Вас, когато и електронните Ви канали отново не работят?!

 

П.С. За да съм обективна, в 09:25 банкирането вече работи.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 4
Георги Матеев
Публикувано:

Днес от 5 опита да се логна в ДСК директ 4 пъти получавам тази грешка. Скриншотът е от 20:18 часа.

 

Screenshot_20200502-201848_Chrome.jpg.b6a94a2fed70874158df71e5b1201c26.jpg

 

Доста трудно е човек да си свърши работата особено в почивни дни, когато физическите офиси не работят.

 

Надявам се след сливането с Експресбанк да не се омажат съвсем нещата, че вече този проблем и без това е крайно дразнещ.

  • Шок 1
Публикувано:

Доколкото разбрах, през настоящите почивни дни се извършва фактическото сливане на двете системи.

Публикувано:

Здравейте,

 

Във връзка с техническата интеграция на информационните системи на Банка ДСК и Експресбанк, днес и през следващите два дни е възможно да имате ограничения в достъпа до ДСК Директ И ДСК Смарт. Дежурни технически екипи на Банката са ангажирани с отстраняването на възникналите затруднения във възможно най-кратък срок.

Благодарим Ви за търпението и проявеното разбиране в настоящия момент!

 

Оставаме на линия, ако Ви е необходима допълнителна  информация или съдействие.

 

Поздрави,

 

Екипът на Банка ДСК

Георги Матеев
Публикувано:

Банка ДСК и Експресбанк официално приключиха процеса на интеграцията си, превръщайки се в нова обединена банка с търговското име „Банка ДСК“.

 

@Банка ДСК, след като официално сте приключили интеграцията - някаква идея кога на практика ще заработи отново банкирането? При опит за логин продължава да излиза стандартната системна грешка (за скришнот вижте предните съобщения). Разбира се, предупредихте за потенциални ограничения днес и утре, но не става въпрос за временна затрудненост в достъпа, а за невъзможност за логин от 06:00 сутринта досега - тоест вече над 6 часа. Понеделник е, работен ден, предполагам не само аз имам нужда да ползвам банкирането си.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Георги Матеев
Публикувано:
преди 9 минути , Alexander каза:

Аз влизаха през апликацията им 2-3 пъти днес, отключват карти и гледах баланс.

Аз апликацията въобще не ползвам, наскоро изтествах тази обновената и ми се стори много непрактична и ограничена в редица отношения. По същата причина не ползвах и стария апп и дори от телефона си действам директно през сайта.

 

Но така или иначе на мен в момента ми трябва активното банкиране с електронен подпис, което не става от апп-а.

 

През уикенда заради грешките на сайта не успях да си свърша 2/3 от работата и се надявах днес да приключа, но явно интеграцията между двете банки отнема повечко време. Дано настроят добре системата та да няма повече подобни прекъсвания, които особено напоследък (още преди интеграцията) видимо зачестиха.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Сложи си я за зор заман, на мен на нито една наша банка не ми харесва приложението, ама това е което имат..

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.