Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

Аз успявам да вляза макар и затруднено, но на второто превъртане успях и да прехвърля пари и плащане да направя. Да леко изнервящо е особено ако ти е спешно.

Публикувано:
преди 21 часа, Георги Матеев каза:

Аз апликацията въобще не ползвам, наскоро изтествах тази обновената и ми се стори много непрактична и ограничена в редица отношения. По същата причина не ползвах и стария апп и дори от телефона си действам директно през сайта.

 

Но така или иначе на мен в момента ми трябва активното банкиране с електронен подпис, което не става от апп-а.

 

През уикенда заради грешките на сайта не успях да си свърша 2/3 от работата и се надявах днес да приключа, но явно интеграцията между двете банки отнема повечко време. Дано настроят добре системата та да няма повече подобни прекъсвания, които особено напоследък (още преди интеграцията) видимо зачестиха.

Здравейте,

 

Извиняваме се за затрудненото използване на услугата през последните дни и благодарим за проявеното търпение. Вече имате възможност да нареждате преводи към трети лица и да подписвате и през DSK Smart със заявения от Вас инструмент за подписване -  DSKmToken или с SMS код ( в комбинация с цифров сертификат).

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 10 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Извиняваме се за затрудненото използване на услугата през последните дни и благодарим за проявеното търпение. Вече имате възможност да нареждате преводи към трети лица и да подписвате и през DSK Smart със заявения от Вас инструмент за подписване -  DSKmToken или с SMS код ( в комбинация с цифров сертификат).

 

 

 

Поздрави,

 

Екипът на Банка ДСК

Нищо не става,  току що се мъчих, тотално е забило приложението. 

Публикувано:

Не е само приложението, сайтът също е аут. Преди около час успях да вляза, обаче при опит да прехвърля пари даваше грешка. Моето не е болка за умиране, понеже е личната сметка и имам още 4 дни да погася, надявам се до тогава да успея, обаче след обединението и фирмените са там, и вече купонът започва, вчера беше някакъв цирк с определени настройки и СМСи, изобщо няма да коментирам невъзможността да се извършват нормално операции,  за което някак си съм приел, че ще има бавене и ще се надявам на разбиране от отсрещната страна

Публикувано:
преди 54 минути , stormbringer каза:

Не е само приложението, сайтът също е аут. Преди около час успях да вляза, обаче при опит да прехвърля пари даваше грешка. Моето не е болка за умиране, понеже е личната сметка и имам още 4 дни да погася, надявам се до тогава да успея, обаче след обединението и фирмените са там, и вече купонът започва, вчера беше някакъв цирк с определени настройки и СМСи, изобщо няма да коментирам невъзможността да се извършват нормално операции,  за което някак си съм приел, че ще има бавене и ще се надявам на разбиране от отсрещната страна

Здравейте,

 

Още веднъж съжаляваме за затрудненията. Молим да опитате да извършите превода по-късно през деня. Относно фирмения Ви профил в ДСК Директ,  бихме могли да съдействаме, ако и към момента срещате затруднения с настройките.  

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:

 

преди 1 час, slujitel каза:

Нищо не става,  току що се мъчих, тотално е забило приложението. 

Здравейте,


 

Действително използването на услугата е затруднено в момента, но в случая искахме да напомним, че ако разполагате с инструмент за подписване, можете да извършвате преводи към трети лица и през приложението DSK Smart, а не само през ДСК Директ.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
4 minutes ago, Банка ДСК said:

 

Здравейте,

 


 

Действително използването на услугата е затруднено в момента, но в случая искахме да напомним, че ако разполагате с инструмент за подписване, можете да извършвате преводи към трети лица и през приложението DSK Smart, а не само през ДСК Директ.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Има ли някаква яснота кога ще заработят и десктоп и мобилната версия?

Публикувано:
преди 15 минути , Банка ДСК каза:

 

Здравейте,

 


 

Действително използването на услугата е затруднено в момента, но в случая искахме да напомним, че ако разполагате с инструмент за подписване, можете да извършвате преводи към трети лица и през приложението DSK Smart, а не само през ДСК Директ.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Не разполагам,  искам да си прехвърля пари във виртуалната карта за да платя някои неща и не мога.

Публикувано:
преди 1 минута , Plamsi каза:

Има ли някаква яснота кога ще заработят и десктоп и мобилната версия?

 

Преди 1 час, slujitel каза:

Не разполагам,  искам да си прехвърля пари във виртуалната карта за да платя някои неща и не мога.

 

Здравейте,

 

Екипът на банката работи усилено по възстановяване на работоспособността на услугите. Молим да опитате да извършите операциите малко по-късно през деня. Благодарим Ви за търпението.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

Георги Матеев
Публикувано:
преди 21 часа, Георги Матеев каза:

@Банка ДСК има ли шанс всеки път по време на транзакция към Револют (и подобни други зареждания на микро-сметки) да бъдем информирани като какво ще се осчетоводи тя и съответно на каква цена? Ако е пос плащане - транзакцията директно минава. Ако е паричен трансфер - появява се например междинен екран (както при 3Д кода) с надпис "Внимание, извършвате операция паричен трансфер, която ще ви струва допълнително ХХХ лв. Натиснете тук да продължите, ако сте съгласен.". Това би било най-коректното отношение в случая.

@Банка ДСК а дали е възможно да получа огговор и на този въпрос? Вярвам, че отговорът интересува и засяга немалко клиенти. Трябва да се съгласите, че по-голяма прозрачност и предварителна информираност при паричните трансфери ще е в интерес и на двете страни и би било чудесно, ако се намери някакво техническо решение.

  • Харесвам 1
Галин Маргаритов
Публикувано:
преди 3 часа, Банка ДСК каза:

 

Здравейте,

 


 

Действително използването на услугата е затруднено в момента, но в случая искахме да напомним, че ако разполагате с инструмент за подписване, можете да извършвате преводи към трети лица и през приложението DSK Smart, а не само през ДСК Директ.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Здравейте ,на 5 април направих покупка онлайн за 200 евро с кредитна карта ,още същият ден анулирах  покупката ,но парите вече бяха блокирани при вас .Да чакам ли да ми ги върнете ,или да ги отпиша ?

Публикувано:
преди 2 часа, Банка ДСК каза:

 

 

 

 

ДСК,   изпращате ли sms при плащане с картата? Днес нито едно не получих

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

@Банка ДСК а дали е възможно да получа огговор и на този въпрос? Вярвам, че отговорът интересува и засяга немалко клиенти. Трябва да се съгласите, че по-голяма прозрачност и предварителна информираност при паричните трансфери ще е в интерес и на двете страни и би било чудесно, ако се намери някакво техническо решение.

Здравейте,


 

Съгласни сме с Вас, че такъв тип съобщение би било от полза за клиентите и ще осигури по-голяма прозрачност относно прилагането на таксите. Но в случая, информацията за вида на трансакцията става достъпна за нас ( за банката) в авторизационното съобщение, което получаваме след извършването ѝ.  Дори да бъде реализирано предложението за допълнителен екран, съобщението за вида на трансакцията би могло да се генерира впоследствие и влагането на ресурс за такъв тип разработка не е оправдано (не би било от съществена полза както за клиентите, така и за Банката) .

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 38 минути , Galii каза:

Здравейте ,на 5 април направих покупка онлайн за 200 евро с кредитна карта ,още същият ден анулирах  покупката ,но парите вече бяха блокирани при вас .Да чакам ли да ми ги върнете ,или да ги отпиша ?

Здравейте,

 

Молим да ни изпратите Ваши данни и информация за извършената операция (включително кореспонденцията Ви с търговеца, ако има такава) на имейл: call_center@dskbank.bg, за да освободим блокираната сума.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:

Аз мисля, че на Банка ДСК ще им излезе по-изгодно да отменят таксата за паричен трансфер, отколкото да внедрят предложените промени 😄

 

  • Харесвам 2
  • Смея се 2
Публикувано:
преди 7 часа, Ilian359 каза:

Аз мисля, че на Банка ДСК ще им излезе по-изгодно да отменят таксата за паричен трансфер, отколкото да внедрят предложените промени 😄

 

 

Криза е, ДСК трябва да печели рекордно. Така, че най-доброто за клиентите й, т.е. без промени и с такса 🙂

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 15 часа, Георги Матеев каза:

Сайтът на WU поне 3 пъти ме предупреди, че това се води "паричен трансфер" и да очаквам допълнителни такси от страна на моята банка.

Но в този случай предупреждението идва от страна на получателя на парите, т.е. WU, а не от банката 🙂

 

Иначе Curve наскоро въведоха някаква такса в някои неразбираеми за мен случаи, но в тези случаи преди да те таксуват допълнително, те предупреждават, че това е трансакция, за която ще има 1.5% такса и те питат дали си съгласен. Може би ако и ДСК въведат нещо подобно, ще е страхотно.

 

Освен това вече сливането с Експресбанк мина, така че е време за нови фийчъри, мисля... Това за точките за трансакция, което би трябвало да е само една колонка в екрана и малка бизнес логика в бек енда.

 

А за КК би било супер полезно банката да праща СМС/имейл и за цялата дължима сума по тях, както и след пълното погасяване на сумата. Сега се получава СМС само за сумата за минимално револвиране и после нищо.  

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Георги Матеев
Публикувано:
преди 47 минути , WanderlustME каза:

Но в този случай предупреждението идва от страна на получателя на парите, т.е. WU, а не от банката

Е именно де... Търговецът, който в случая е пич и на който въобще НЕ му е работа, ме предупреждава за евентуални допълнителни такси 'паричен трансфер' от страна на банката издател на кредитната карта. А самата банка - която дефакто налага и събира таксите по свое собствено усмотрение - не си прави труда да предупреди клиента. Наистина не ми звучи ОК откъдето и да го погледна.

 

преди 47 минути , WanderlustME каза:

А за КК би било супер полезно банката да праща СМС/имейл и за цялата дължима сума по тях, както и след пълното погасяване на сумата. Сега се получава СМС само за сумата за минимално револвиране и после нищо.  

Полезно или не - надали някога ще се случи. Моето генерално впечатление и убеждение е, че банките често разчитат на незнанието/невниманието на клиентите и ДСК не е изключение от това правило. В интерес на всяка банка е клиентът да плати единствено минималната сума за револвиране (точно затова информират само за нея), а не пълната сума на задължението, и така да влезне в спиралата на безкрайно плащане на огромни лихви. Неслучайно кредитните карти и неизрядните платци са едно от най-печелившите звена. Ако SMS-ът включва и пълната сума много хора биха си я платили, ефективно лишавайки банката от значителни приходи.

 

Точно затова настоявам за значително по-голяма прозрачност особено при таксата 'паричен трансфер', тъй като масово хората нямат идея за нея и плащат едни пари на вятъра. С което ако са запознати по време на транзакцията най-вероятно не би се случило.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 8 минути , Георги Матеев каза:

Полезно или не - надали някога ще се случи. Моето генерално впечатление и убеждение е, че банките често разчитат на незнанието/невниманието на клиентите и ДСК не е изключение от това правило. В интерес на всяка банка е клиентът да плати единствено минималната сума за револвиране (точно затова информират само за нея), а не пълната сума на задължението, и така да влезне в спиралата на безкрайно плащане на огромни лихви. Неслучайно кредитните карти и неизрядните платци са едно от най-печелившите звена. Ако SMS-ът включва и пълната сума много хора биха си я платили, ефективно лишавайки банката от значителни приходи.

Разсъжденията ти са логични, но да отбележим все пак (като добър пример, достоен за подражание :wink: )  че  при Diners, например, в SMS-а за месечното извлечение, освен сумата за минималната вноска, е посочена  и сумата за пълно погасяване. :clapping:  Значи може! :smile3:

 

  • Харесвам 3
Георги Матеев
Публикувано:
преди 19 минути , Фичо каза:

Разсъжденията ти са логични, но да отбележим все пак (като добър пример, достоен за подражание :wink: )  че  при Diners, например, в SMS-а за месечното извлечение, освен сумата за минималната вноска, е посочена  и сумата за пълно погасяване. :clapping:  Значи може! :smile3:

Естествено, че може, само че политиката на @Diners Club Bulgaria винаги е била противоположна на всички останали. Те привличат клиенти главно със значително по-изгодни условия и съзнателно избягвайки да правят неща, с които банките видимо дразнят клиентите. Неслучайно от известно време Diners (особено Evolve) е кредитна карта №1 в България по кажи-речи всички параграфи, като по мое мнение засенчва значително и Wizz картата. Точно по тази причина вече 95% от месечния ми оборот минава през Diners.

 

Уви обаче една птичка пролет не прави.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 6 часа, Георги Матеев каза:

Точно по тази причина вече 95% от месечния ми оборот минава през Diners.

 

Уви обаче една птичка пролет не прави.

Не е една птичката... Две сме поне... 🙂 Само, че основната карта не е Evolve, а Classic, а с ДСК Galaxy се плаща само на терминалите на Societe General, където Diners Classic не върви... А не беше така! DSK Galaxy беше основна карта, до момента в който ДСК ни "поряза" с "такса паричен трансфер" и то при зареждане на Revolut с дебитна карта, т.е. със собствени средства! Да, банката спечели "крупната" сума от 11 лв заради непрозрачните си условия коя транзакция каква е и какви такси води след себе си, но моментално загуби абсолютно всичките ни сметки - и разплащателни, и спестовни... Засега остана Galaxy-то, тъй като натрупаният кешбек по нея е по-голям от годишната ѝ такса, но в края на годината, след като бъде усвоен и тази карта ще последва останалите.

  • Харесвам 7
  • Замислям се 1
Георги Матеев
Публикувано:
Преди 1 час, chandni каза:

Не е една птичката... Две сме поне... 🙂 Само, че основната карта не е Evolve, а Classic, а с ДСК Galaxy се плаща само на терминалите на Societe General, където Diners Classic не върви... А не беше така! DSK Galaxy беше основна карта, до момента в който ДСК ни "поряза" с "такса паричен трансфер" и то при зареждане на Revolut с дебитна карта, т.е. със собствени средства! Да, банката спечели "крупната" сума от 11 лв заради непрозрачните си условия коя транзакция каква е и какви такси води след себе си, но моментално загуби абсолютно всичките ни сметки - и разплащателни, и спестовни... Засега остана Galaxy-то, тъй като натрупаният кешбек по нея е по-голям от годишната ѝ такса, но в края на годината, след като бъде усвоен и тази карта ще последва предишните.

Аз също използвам основно Diners Classic, просто ми е по-удобна, а и ме кефи повече на дизайн 🙂 Имам и Evolve, но я държа за резерва (по-точно нейната Mastercard половинка).

 

След орязването на кешбека, както и въвеждането на такси "паричен трансфер" / "превалутиране" много рязко намалих ползването на всичките си ДСК карти до степен, в която вече почти не ги вадя от джоба. Засега все още държа частното банкиране, но само защото по Visa-та се е натрупал достатъчно кешбек да покрие месечните вноски за банкирането до края на годината, а кешбекът се изплаща чак декември. И освен ако дотогава ДСК не промени нещо в положителна посока, в което дълбоко се съмнявам съдейки по развитието през 2020, и аз ще последвам твоя пример с пълно закриване на сметки и преместване на средства. Дори и Уиз картата вече не ме привлича поради таксата "превалутиране", която в моя случай (90% пазарувам в чужда валута) обезсмисля 2% кешбека и го снижава до 1%, еквивалентно на Diners.

 

Мразя да правя сравнения, но като се сетя само преди 2 години какъв продукт предлагаше ДСК и ми се реве. Но вечно щастие няма 🙂 Просто ДСК вече от позицията на първа банка в страната търси масовия клиент, който много много не се интересува какви такси и лихви плаща. А ние не се вписваме в този профил. Нищо лично, както се казва - и едната и другата страна си гледа интереса.

  • Харесвам 7
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Аз ли нещо недовиждам, или наистина за мобилното приложение не съществува бонус програмата с точки за Wizz? :unsure:

  • Харесвам 1
Граф Вронски
Публикувано:
преди 17 минути , Фичо каза:

Аз ли нещо недовиждам, или наистина за мобилното приложение не съществува бонус програмата с точки за Wizz? :unsure:

И аз не виждам. Спомням си, че преди бях питал служителка на гише и ми потвърди, че няма информация за програмата в приложението (това беше когато беше старата версия). В новата май пак не е добавено.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.