Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 6 минути , nino каза:

Аз това го разбирам така- картата ми е издадена януари 2019 , и точките от 2019 трябва да се усвоят до края на 2021 . Така ли е ?

Приблизително знам колко са точките за първата година, но не намирам опция да се провери през ДСК директ.

дск директ->карти->бонус програми и вляво до точките има отметка/падащо меню и там са точките по години

няма значение картата кога е издадена а се гледа за текущата година точките и смяташ две години, но да точки събрани през 2019 трябва да усвоиш до 31.12.2021

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Ivko каза:

дск директ->карти->бонус програми и вляво до точките има отметка/падащо меню и там са точките по години

няма значение картата кога е издадена а се гледа за текущата година точките и смяташ две години, но да точки събрани през 2019 трябва да усвоиш до 31.12.2021

Много ти благодаря !

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
6 hours ago, Банка ДСК said:

 

Здравейте,

 

 

 

Както е потвърдил @Zaro, можете да подадете искане за кредитна карта и без да имате разплащателна сметка в банката.

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Благодаря за отговора. Т.е няма да ме накарат да си отворя разплащателна сметка с нея. Това е добре.

В последствие какви са ми опциите за погасяване? На банкомат с възможност за депозити мога ли да си внасям вноската ? Предполагам с банков трансфер също не е проблем и няма допълнителни такси?

Връзка към коментар
преди 21 часа, Jorro каза:

Благодаря за отговора. Т.е няма да ме накарат да си отворя разплащателна сметка с нея. Това е добре.

В последствие какви са ми опциите за погасяване? На банкомат с възможност за депозити мога ли да си внасям вноската ? Предполагам с банков трансфер също не е проблем и няма допълнителни такси?

 

Здравейте,

 

Ако захранвате картата чрез превод от Ваша сметка в друга банка (стандартен превод в BGN), от страна на Банка ДСК не се удържа такса.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Отварям тази тема за сигнали за проблеми с обслужването в офисите или кол центъра на Банка ДСК. Далеч по-удобно ще е, отколкото да пишем в някоя друга тема.

 

Поводът е времето, което изгубих днес за елементарна операция - получаване на ЕЗОК. Сутринта отидох до клон Витоша на бул. Черни връх и видях залепено на вратата съобщение, че  от началото на седмицата клонът е закрит и дейността му се прехвърля към бившия най-близък клон на Експресбанк - сега наречен клон Сребърна, намиращ се на едноименната улица. Отидох до там и заварих един човек чакащ реда си пред вратата. На самата врата стоеше бележка от 23.03.2020г, гласяща че поради извънредното положение клонът е затворен 🙂

В продължение на 15 минути опашката не помръдна. Влязох да проверя какво се случва вътре. Оказа се, че работи само едно гише, което обслужваше възрастна жена, подписваща безброй документи. Още една жена чакаше реда си вътре.

Смаият банков офис ми се видя много странен - имаше само още едно бюро оборудвано за касови операции, на което седеше служител, даващ някакви инструкции на клиент по телефона. Имаше и три малки зали с по едно празно бюро. В едната от тях беше настанена кредитната инспекторка от закрития клон, която никога никаква работа не е вършила. 

През следващите наколко минути бяха обслужени всички клиенти преди мен (трима) и така се сдобих със здравната си карта след общо 25 минути престой пред и вътре в офиса.

Не ми стана ясно защо след сливане на два клона е оставен да работи само един служител за всички банкови операции. Така при подписване на договор или друга изискваща време операция, се натрупва опашка от клиенти, които иначе могат да бъдат обслужени паралено за секунди. Това ли е политиката на Банка ДСК - от общо четири фронт офис служителя преди година да остане само един?

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 17.06.2020 г. в 23:56, Ilian359 каза:

Отварям тази тема за сигнали за проблеми с обслужването в офисите или кол центъра на Банка ДСК. Далеч по-удобно ще е, отколкото да пишем в някоя друга тема.

 

Поводът е времето, което изгубих днес за елементарна операция - получаване на ЕЗОК. Сутринта отидох до клон Витоша на бул. Черни връх и видях залепено на вратата съобщение, че  от началото на седмицата клонът е закрит и дейността му се прехвърля към бившия най-близък клон на Експресбанк - сега наречен клон Сребърна, намиращ се на едноименната улица. Отидох до там и заварих един човек чакащ реда си пред вратата. На самата врата стоеше бележка от 23.03.2020г, гласяща че поради извънредното положение клонът е затворен 🙂

В продължение на 15 минути опашката не помръдна. Влязох да проверя какво се случва вътре. Оказа се, че работи само едно гише, което обслужваше възрастна жена, подписваща безброй документи. Още една жена чакаше реда си вътре.

Смаият банков офис ми се видя много странен - имаше само още едно бюро оборудвано за касови операции, на което седеше служител, даващ някакви инструкции на клиент по телефона. Имаше и три малки зали с по едно празно бюро. В едната от тях беше настанена кредитната инспекторка от закрития клон, която никога никаква работа не е вършила. 

През следващите наколко минути бяха обслужени всички клиенти преди мен (трима) и така се сдобих със здравната си карта след общо 25 минути престой пред и вътре в офиса.

Не ми стана ясно защо след сливане на два клона е оставен да работи само един служител за всички банкови операции. Така при подписване на договор или друга изискваща време операция, се натрупва опашка от клиенти, които иначе могат да бъдат обслужени паралено за секунди. Това ли е политиката на Банка ДСК - от общо четири фронт офис служителя преди година да остане само един?

Здравейте,

Съжаляваме, ако сме Ви създали затруднения със закриването на офиса. Препращаме  сигнала Ви до колегите, които отговарят за развитието на клоновата мрежа, за да направят проверка по случая.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Съжаляваме, ако сме Ви създали затруднения със закриването на офиса. Препращаме  сигнала Ви до колегите, които отговарят за развитието на клоновата мрежа, за да направят проверка по случая.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

И аз бих искала да се оплача. Бихте ли поставили в клона в Карлово банкомат,  през който могат да се внасят пари? Повечето банки в града вече имат,  а при вас за такава операция се чака. По принцип клона е натоварен и се чака доста, поне това може да се спести.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Георги Матеев

@Банка ДСК при закриване на Wizz карта какво се случва с вече активния по акаунта Wizz Discount Club - прекратява се едновременно с картата или остава валиден до края на вече указания период?

 

Или ако някой вече е закривал карта и има опит - моля да сподели.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 50 минути , Георги Матеев каза:

@Банка ДСК при закриване на Wizz карта какво се случва с вече активния по акаунта Wizz Discount Club - прекратява се едновременно с картата или остава валиден до края на вече указания период?

 

Или ако някой вече е закривал карта и има опит - моля да сподели.

Общи условия за издаване и обслужване на кредитни карти
ЧЛ.13.
/8/ С прекратяване на договора за кредитна карта се прекратява членството на Клиента в „Wizz Discount Club“ програмата на Wizz Air, както и правото на Клиента да събира и прехвърля точки по Бонус програмата, а непрехвърлените точки губят действието си и се изтриват от Банката.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 1 час, zzxxcc каза:

Общи условия за издаване и обслужване на кредитни карти
ЧЛ.13.
/8/ С прекратяване на договора за кредитна карта се прекратява членството на Клиента в „Wizz Discount Club“ програмата на Wizz Air, както и правото на Клиента да събира и прехвърля точки по Бонус програмата, а непрехвърлените точки губят действието си и се изтриват от Банката.

Благодаря, ясно, тоест няма никакъв смисъл да чакам да ми се поднови WDC членството другия месец. Отивам днес да закривам и двете карти.

  • Шок 1
Връзка към коментар
9 minutes ago, Jorro said:

Трупат ли се уизз точки за плащания на задължения на POS терминал на каси на НАП ?

На виртуалния се трупат със сигурност. На физическите трябва да е същото.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
23 minutes ago, ДиянаВ said:

На виртуалния се трупат със сигурност. На физическите трябва да е същото.

И аз така предположих, защото ги няма посочени в изключенията, но все пак да попитам. 

Връзка към коментар
Just now, Jorro said:

И аз така предположих, защото ги няма посочени в изключенията, но все пак да попитам. 

Мисля че дори и онлайн може да платиш, ако знаеш сумата. Аз имам ПИК и така подавам декларациите, но плащането на суми към бюджета е услуга със свободен достъп в Портала на НАП.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 18 часа, Jorro каза:

Трупат ли се уизз точки за плащания на задължения на POS терминал на каси на НАП ?

Аз съм си плащал данъците към апаратмена и се трупат точки. Би трябвало да е същото.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 31 минути , Мари Николова каза:

@Банка ДСК, какъв е смисъла да пращате СМС със сумата за револвиране, а не с пълната сума за погасяване по картата?!?Още повече, че извлеченията се бавят с дни.

 

На 7.05.2020 г. в 13:25, Георги Матеев каза:

Моето генерално впечатление и убеждение е, че банките често разчитат на незнанието/невниманието на клиентите и ДСК не е изключение от това правило. В интерес на всяка банка е клиентът да плати единствено минималната сума за револвиране (точно затова информират само за нея), а не пълната сума на задължението, и така да влезне в спиралата на безкрайно плащане на огромни лихви. Неслучайно кредитните карти и неизрядните платци са едно от най-печелившите звена. Ако SMS-ът включва и пълната сума много хора биха си я платили, ефективно лишавайки банката от значителни приходи.

 

  • Харесвам 7
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , Георги Матеев каза:

 

 

Много се съмнявам, че подценяването на клиента в общият случай е толкова доходоносно.Ако СМС заблуди някой, това ще е малък процент и еднократно.В значително по-голяма степен банката ще постигне трайно изнервяне на по-голямата част от клиентите си.

Връзка към коментар
10 minutes ago, Мари Николова said:

В значително по-голяма степен банката ще постигне трайно изнервяне на по-голямата част от клиентите си.

Залагат на трайното, защото откакто е започнала тази тема, периодично се поставя твоя въпрос.

 

Аз съм се заела да наблюдавам има ли подвеждане на клиентите в друга насока при формирането на точките. На два пъти тук съм споделяла, че съм имала увеличение на точките вследствие натрупването на разликата в стотинките, които първоначанто не се удвояват. Откакто си водя сметка, това се е случвало през август-септември 2019 и декември-януари. От тогава стотинките са игнорирани при формирането на точките. Не мога да разбера натрупването все още ли важи, на определен период ли се прави или при достигане на определена натрупана сума.

За да не гадая и да не пиша тук неща, които е възможно да не са верни, моля @Банка ДСК да каже вземат ли се предвид и въобще натрупват ли се стотинките при формирането на точките и по какви правила?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 46 минути , Мари Николова каза:

Много се съмнявам, че подценяването на клиента в общият случай е толкова доходоносно.Ако СМС заблуди някой, това ще е малък процент и еднократно.В значително по-голяма степен банката ще постигне трайно изнервяне на по-голямата част от клиентите си.

Грешката ти е, че съдиш от гледна точка на финансово дисциплинираните магеланци. Ние генерално сме изключение от правилото на масовия клиент, който плаща на финансовите институции само това, което те поискат в дадения момент. В смс-а пише 5 лева, плащаш 5 лева и не се замисляш повече. И лихвите междувременно си текат.

 

Имам приятели, които определено нямат проблем с доходите, но винаги плащат само минималната вноска и като ги питах защо се набутват познай какво отговориха. Точно така, "ами банката това поиска". Наистина ще се изненадаш колко много хора не си дават сметка как точно функционира системата.

 

Нали иначе за секунда не се съмняваш, че промяната на текста и подаваната информация в смс-а би отнела около 10-15 минути на някой програмист?

 

Специално този въпрос се засяга може би за 10-и път от старта на темата, като обаче промяна продължава да няма. Освен трайното изнервяне на клиентите (но определено не на по-голямата им част) банката междувременно продължава да реализира доходи от това "случайно" пропускане на най-важната информация и много трудно ще ме убедиш, че тук липсва умисъл.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Мен лично минималната сума ме интересува повече, а не цялата сума защото рядко си погасявам всичко и на 4-те КК 😃😃, а ако реша да внеса всичко просто си влизам в банкирането и си проверявам...😋

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Забавянето в превръщане на сумите в точки също е дразнещо, но да приемем, че не само ДСК имат вина 🙂

 

Относно точките забелязвам, че ако сумата е 20,49лв в профила се прехвърлят 20 лв, ако е 20,51 лв се прехвърлят 21лв.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.