Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 6 минути , bobole4e каза:

Този месец извлечението ми е от 20.05 до 22.06, съответно срока за погасяваме е изтеглен с два дни, не е до 05-то число, а до 07.07.

Да и при мен е така.

Връзка към коментар
преди 5 минути , bobole4e каза:

не е до 05-то число, а до 07.07.

Да, при мен също е така. @Банка ДСК, моля да обясните на какъв принцип променяте срока за погасяване на задълженията, защото пък миналия месец с изненада установихме, че датата за погасяване не е 05.06.2020, а 04.06.2020 та вместо да преведем парите по сметка, както обикновено, мъжът ми търча на 04.06.2020 сутринта да ги тегли от банкомат и да ги внася на същия, за да е сигурен, че задължението ще бъде погасено в срок.

 

Как така изведнъж вместо 5-то, както е по договор, числото за погасявне без лихва стана 4-то?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На мен не за пръв път ми дават краен срок за погасяване седмо число. Мисля, че това зависи от броя работни дни до крайния срок, не е свързано с датите на последните включени плащания.

Връзка към коментар

По принцип авансовият период е 15 календарни дни.Ако падежа е 1во число, то крайният срок винаги е 15то.Но ако е 20то, то крайният срок ще варира спрямо броя дни в месеца - 28/29/30/31. В случая авансовият период е спазен, проблема е дадата, на която приключва отчитането.

Връзка към коментар

Потвърждавам и аз ситуацията.

При погасени задължения, са хванали и искат погасяване на плащания от 21 и 22-ри.

Прекалиха този път.

Падари ли трябва да сме да гледаме как променят датите!? Нали има договор!?

Ако ние нарушим нещо, ще ни свалят кожата. 
Ако те нарушат, има разумно обяснение.

Ще се закрива, ясно е.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 44 минути , Мари Николова каза:

По принцип авансовият период е 15 календарни дни.Ако падежа е 1во число, то крайният срок винаги е 15то.Но ако е 20то, то крайният срок ще варира спрямо броя дни в месеца - 28/29/30/31. В случая авансовият период е спазен, проблема е дадата, на която приключва отчитането.

В ПИБ кредитните карти също бяха с падеж 20-то число, но издължаването винаги е било твърдо до 5-то число на следващия месец. За пръв път ми се случва да ми променят датата за изфължаване на по-ранна!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев

При мен досега крайната дата за погасяване почти всеки месец е варирала спрямо почивни дни и празници - от 3-то до 8-мо число - и са се включвали плащания направени най-късно до 20-и. В чест на истината никога не разбрах логиката за променливата дата, но винаги гледах до 1-и да съм погасил.

 

За съжаление този месец не мога да кажа как е, тъй като имам нулево движение по ДСК картите. Но ако наистина в извлечението са включили плащания на 21-и и 22-и това ще е абсолютен прецедент и не е ОК въобще.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 18 минути , Яничка каза:

Ползвам картата само за плащания в лева. Тук са платени 165 евро. Освен курса, по който са ги осчетоводили, няма ли и такса за превалутирането?

wizz.png.0f27c3c6ecb11cd9181cccde715130c8.png

Дават осчетоводената сума в лева, с включена такса за превалитуране. Безкасов курс продава 1.96+1% такса превалутиране=1.9796. 165 евро х1.9796=326.63 лева. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
On 6/10/2020 at 1:37 PM, Банка ДСК said:

 

Здравейте,

 

Към момента няма промяна на кода, с който получаваме трансакциите от Revolut. Независимо от вида на картата (Visa или Mastercard) трансакциите, които проверихме, са категоризирани като плащане на ПОС и не се таксуват.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК 

 

Здравейте,

 

Някой зареждал ли е Револют с картата DSK Wizz air скоро. На мен вчера са ми взели сума от 1.30лв. за зареждане на револют като такса паричен трансфер. 

@Банка ДСК моля да внесете яснота, защото на 10.6.2020 сте написали, че плащанията от Револют са плащания на ПОС? Какво се е служило сега?

 

 

rev.jpg

Връзка към коментар
преди 17 часа, Мари Николова каза:

Днес явно ми е ден за въпроси.Ако падежът на КК е на 20то число, то всичко което е платено от 21 число нататък, трябва да отиде към следващото извлечение,нали така?Защото отчетният период е от 20ти до 20ти.Не е редно да се включват сумите,които си изхарчил между 21 и 23 число, когато излиза извлечението или аз нещо бъркам?

Здравейте,

 

Ако падежната дата е неработен ден, за падежна дата през този месец се счита първият следващ работен ден (информацията е налична в общите условия по картата). В конкретния случай 20.06. е събота и падежната дата е 22.06 (ако плащанията, които сте правили на 22.06 са осчетоводени в рамките на деня, те също ще бъдат включени в извлечението).

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

преди 16 часа, chandni каза:

Да, при мен също е така. @Банка ДСК, моля да обясните на какъв принцип променяте срока за погасяване на задълженията, защото пък миналия месец с изненада установихме, че датата за погасяване не е 05.06.2020, а 04.06.2020 та вместо да преведем парите по сметка, както обикновено, мъжът ми търча на 04.06.2020 сутринта да ги тегли от банкомат и да ги внася на същия, за да е сигурен, че задължението ще бъде погасено в срок.

 

Как така изведнъж вместо 5-то, както е по договор, числото за погасявне без лихва стана 4-то?

Здравейте,

 

След падежна дата клиентът разполага с 15 календарни дни, за да погаси задълженията по картата си и ако месецът има 30 дни, крайната дата е 5-то число от следващия месец, а в месеците с 31 дни, съответно 4-то число. В случай че крайната дата (4-то или 5-то от посочения пример) се пада неработен ден, срокът за погасяване на задълженията се удължава до първия следващ работен ден.

 

Поздрави,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 часа, agenta каза:

Здравейте,

 

Някой зареждал ли е Револют с картата DSK Wizz air скоро. На мен вчера са ми взели сума от 1.30лв. за зареждане на револют като такса паричен трансфер. 

@Банка ДСК моля да внесете яснота, защото на 10.6.2020 сте написали, че плащанията от Револют са плащания на ПОС? Какво се е служило сега?

 

 

rev.jpg

 

Здравейте,

 

Трансакциите, за които направихме справка, включително и след запитването Ви, са получени с код за покупка на ПОС и не се таксуват. Необходимо е да проверим конкретната трансакция, за което трябва да разполагаме с Ваши данни. За целта можете да изпратите номер на сметка и телефон за обратна връзка на имейл: call_center@dskbank.bg.

 

Поздрави,

 

Екипът на Банка ДСК

Връзка към коментар
На 23.06.2020 г. в 13:34, Георги Матеев каза:

Всъщност от този момент нататък това вече не е теория, а реална практика 🙂 Сега си преглеждах последната точкова транзакция преди закриване на картата - прехвърлил съм 62 точки и съм получил в Уиз акаунта 1 лев. Значи потвърждавам 100%, че всичко от 0,51 лв нагоре автоматично се закръгля на 1 лев. Само не ми е ясно банката или авиокомпанията извършва закръглянето, но реално е все тая.

 

5100 точки трансферирани накуп биха били 51 лв, но 5100 точки пуснати на 100 трансфера х 51 точки са 100 лв. Хайде да те видя сега дали ще ми биеш тая 49% доходност на точка 😛

Направих и аз експеримент с тези 51точки.

Моят акаунт в Уиз е евров и при прехвърляне на 51точки/0.51ст ми ги конвертира в 0.25 € а горе в акаунта сумата нарастна с 1€🙂

Ще пробвам отново ,че да не е някакъв временен бъг и ще споделя

  • Браво 1
Връзка към коментар

Моят акаунт е левов. Прехвърлих малко точки на няколко пъти по 51 точки. В отделни имейли Уиз ме уведомяват: осребрени точки - 51; разпределена сума - 1 лв. В акаунта са заредени точно 0,51 лв. за всяко прехвърляне. Няма бъг🙂

F7E71930-390F-44F1-9C02-3E4A1EEFACFA.jpeg

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 20 минути , Branko каза:

Направих и аз експеримент с тези 51точки.

Моят акаунт в Уиз е евров и при прехвърляне на 51точки/0.51ст ми ги конвертира в 0.25 € а горе в акаунта сумата нарастна с 1€🙂

Ще пробвам отново ,че да не е някакъв временен бъг и ще споделя

Давай смело. Поглеждай обаче в ап-а, там се отразяват/визуализират без закръгляния, а на сайта и в мейла инфото е заблуждаващо.

 

Да споделя на свой ред - вече няколко дни след закриване на картата все още не ми е отпаднало членството в Discount Club-а 🙂

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 7 минути , Георги Матеев каза:

Давай смело. Поглеждай обаче в ап-а, там се отразяват/визуализират без закръгляния, а на сайта и в мейла инфото не е точно, уви.

 

Да споделя на свой ред - вече няколко дни след закриване на картата все още не ми е отпаднало членството в Discount Club-а 🙂

Точно в апа гледам 🙂 1€ заредено

А в мейла ми пише за 51точки зареден 1лв

  • Шок 1
Връзка към коментар

@Банка ДСК, от минали четвъртък с кол-центъра Ви се опитваме да разберем МСС кодовете на транзакции на Револют за две транзакции на тази, за която по-рано Ви питах и има начислена такса. Веднъж казват, че са плащане на ПОС, веднъж Паричен трансфер. Не знам защо единия отдел не знае какво прави другия. Моля Ви за детайлна проверка и къде сте упоменали, кой търговци се класифицират като Паричен трансфер. Един път има такса, друг път няма. Това не е сайт за залагания, че да начислявате такса. 

Петима служители от кол-центъра не могат да дадат компетентен отговор, не виждат МСС кодовете на транзакциите. Пет дена вече ходене по мъките, не искат да ме свържат с Картовия Ви център, за да мога да разговарям с компетентен служител.

Хаосът, който цари е невъобразим в този контактен център. 

В Общите Ви условия трябва да бъде регламентирано кой сайтове третирате като Паричен трансфер.

Разговарял съм с Револют те заявиха, че банката сама решава дали ще начисли такса или не и че, това обяснение че Револют искат таксата не е валидно. Револют не Ви искат повече пари от платените, а таксата си е събирате Вие за Ваша сметка и във Ваша полза.

On 6/25/2020 at 2:42 PM, Банка ДСК said:

Здравейте,

 

Трансакциите, за които направихме справка, включително и след запитването Ви, са получени с код за покупка на ПОС и не се таксуват. Необходимо е да проверим конкретната трансакция, за което трябва да разполагаме с Ваши данни. За целта можете да изпратите номер на сметка и телефон за обратна връзка на имейл: call_center@dskbank.bg.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

 

Връзка към коментар

Искам да попитам - нали членството в Дискаунт клуба е активно до валидноста на картата ?

Моята е издадена януари 2019 г , но като вляза в Уизеър акаунта си пише , че членството ми изтича януари 2021 г , а не януари 2022 , докогато е активна картата. Имате ли идея защо е така ?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.