Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

На 21.07.2020 г. в 17:07, Граф Вронски каза:

@Банка ДСК, здравейте. Вчера подадох заявление за издаване на ЕЗОК. Бях си изтеглил заявлението от сайта на ЕЗОК, попълних го и с разпечатеното копие отивах в клона на Sofia Ring Mall-a. Направих така, защото си спомням, че миналата година направих същите действие по заръка на Ваши служители. И сега тази година, давайки документите, служителят ми каза, че няма нужда от това и той разпечата също копие с данните ми и на което аз се разписах. 
Точно това се и питах защо, ако всяка година (аз лично по едно и също време си обновявам картата), трябва да изваждам и попълвам заявлението. Има ли наистина нужда от това мое действие? Освен може би, когато личната картата е сменена, тъй като това ще доведе до разминаване на данните, които имате? 

Благодаря.

Здравейте,

Не е необходимо всяка година да попълвате заявлението на хартиен носител, освен ако няма промяна на  данните Ви по лична карта, както сте посочили или ако получавате картата чрез пълномощник ( както знаете има е такава опция, без нотариална заверка).

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , lamerz1912 каза:

@Банка ДСК

Кой е този Коле ? И какво е трябвало да получи?

 

Не смятате ли, че това масово съобщение от ДСК Директ е мега непрофесионално.

Здравейте,

Извиняваме се за недоразумението. Съобщението е изпратено погрешка от разработчика на мобилното ни приложение, при тестване на новата му версия.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Кога се плащаше годишната такса на картата,че не помня за кога ми е платена? Членството ми изтича след няколко дена и съответно едната година на картата и помня, че първо само през уеб версията ми се беше подновило и нещо проблем имаше за приложението.

Връзка към коментар
На 14.04.2020 г. в 11:45, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Извиняваме се забавянето на отговора. Съгласни сме с Вас, че наличието на тази функционалност ще внесе яснота относно начисляването на точките за всяка конкретна трансакция, както и че се забавихме значително в осигуряването ѝ.

 

 

 

Получихме уверение от колегите в банката, отговорни за тази разработка, че ще имат готовност услугата да бъде доработена и прецизирана в периода юни-юли тази година.

 

 

 

Съжаляваме, ако този срок Ви се струва относително дълъг. Към момента усилията на нашите екипи са насочени както към успешното приключване на процеса на интеграция с Експресбанк (това  включва  пълното обединение на ИТ системите, продуктите и услугите на двете банки), така и към обслужването на клиентите ни в условията на настоящата извънредна ситуация.

 

 

 

Благодарим Ви за разбирането. 

 

 

 

Хубав ден,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

@Банка ДСК някакви новини?

  • Смея се 1
Връзка към коментар
10 hours ago, Ivko said:

Кога се плащаше годишната такса на картата,че не помня за кога ми е платена? Членството ми изтича след няколко дена и съответно едната година на картата и помня, че първо само през уеб версията ми се беше подновило и нещо проблем имаше за приложението.

В месеца в който е издадена картата. 

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
На 14.04.2020 г. в 11:45, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Извиняваме се забавянето на отговора. Съгласни сме с Вас, че наличието на тази функционалност ще внесе яснота относно начисляването на точките за всяка конкретна трансакция, както и че се забавихме значително в осигуряването ѝ.

 

 

 

Получихме уверение от колегите в банката, отговорни за тази разработка, че ще имат готовност услугата да бъде доработена и прецизирана в периода юни-юли тази година.

 

 

 

Съжаляваме, ако този срок Ви се струва относително дълъг. Към момента усилията на нашите екипи са насочени както към успешното приключване на процеса на интеграция с Експресбанк (това  включва  пълното обединение на ИТ системите, продуктите и услугите на двете банки), така и към обслужването на клиентите ни в условията на настоящата извънредна ситуация.

 

 

 

Благодарим Ви за разбирането. 

 

 

 

Хубав ден,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Здравейте Банка ДСК, вече сме средата на август, но поне аз не откривам  в ДСК директ налична  възможността да се информирам за броят на точките които  ми носи всяка транзакция. Да август е отпускарски месец  и се надявам през септември вашите специалисти да отделят време за доработването и имплементирането и.  Все пак ще се радвам ако  се ангажирате с  някакъв срок.

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
9 minutes ago, poppopov said:

Здравейте Банка ДСК, вече сме средата на август, но поне аз не откривам  в ДСК директ налична  възможността да се информирам за броят на точките които  ми носи всяка транзакция. Да август е отпускарски месец  и се надявам през септември вашите специалисти да отделят време за доработването и имплементирането и.  Все пак ще се радвам ако  се ангажирате с  някакъв срок.

Ами и август миналата година пак беше отпускарски месец. Опити за въвеждане на тази функционалност с точките за всяка транзакция имаше още от началото на лятото на миналата година. Още нищо🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
15 minutes ago, Jorro said:

На кое число от месеца се начисляват точките за предходния и колко време отнема прехвърлянето към уизз акаунта после? 

Точките се начисляват 2-3 работни дни от осчетоводяването, а последното става пак около 2 дни от плащането.

Прехвърлянето към Уиз акаута може и да е в рамките на същия ден от сутринта до следобеда. При мен последните пъти ставаше все по едно и също време - на следващия ден към 12-13 часа. Т.е. за един ден става.

Връзка към коментар
52 minutes ago, ДиянаВ said:

Точките се начисляват 2-3 работни дни от осчетоводяването, а последното става пак около 2 дни от плащането.

Прехвърлянето към Уиз акаута може и да е в рамките на същия ден от сутринта до следобеда. При мен последните пъти ставаше все по едно и също време - на следващия ден към 12-13 часа. Т.е. за един ден става.

Аз си мислех, че е веднъж месечно, защото си хааарча, а точките не мърдат.... 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Jorro каза:

Аз си мислех, че е веднъж месечно, защото си хааарча, а точките не мърдат.... 

Да не си минал 40000лв оборот от началото на годината и за това да не мърдат?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А не, не е месечно. Нямам обяснение защо при теб не мърдат. Най-много за осчетоводяване са ми се бавили плащания към Aegean. Предполагам за валутните плащания има забавяне, но примерно като всеки ден пазарувам в супермаркет🙂, поне два пъти седмично имам натрупване на точки. Тази седмица обаче не съм ги следила. Да не би съвсем отпускарски да са подходили🤔. До сега си беше почти ден за ден натрупването.

Връзка към коментар
На 3.08.2020 г. в 7:49, Plamsi каза:

В месеца в който е издадена картата. 

Не точно... Картата ми е издадена в началото на март, а годишната такса ми е изтеглена на 01.02.2020 г.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 10 минути , chandni каза:

Не точно... Картата ми е издадена в началото на март, а годишната такса ми е изтеглена на 01.02.2020 г.

Странно. Моята изтича на 3 .09 и не е дърпано нищо.

Връзка към коментар
55 minutes ago, Branko said:

Да не си минал 40000лв оборот от началото на годината и за това да не мърдат?

 

52 minutes ago, ДиянаВ said:

А не, не е месечно. Нямам обяснение защо при теб не мърдат. Най-много за осчетоводяване са ми се бавили плащания към Aegean. Предполагам за валутните плащания има забавяне, но примерно като всеки ден пазарувам в супермаркет🙂, поне два пъти седмично имам натрупване на точки. Тази седмица обаче не съм ги следила. Да не би съвсем отпускарски да са подходили🤔. До сега си беше почти ден за ден натрупването.

Не е аз я имам от 2 месеца, сега я разучавам още..... 

Връзка към коментар
преди 14 минути , Jorro каза:

 

Не е аз я имам от 2 месеца, сега я разучавам още..... 

Нали знаеш, че точките първо ги виждаш в ДСК Директ и сам преценяваш дали и колко да прехвърлиш в Уиз профила.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
42 minutes ago, Мари Николова said:

Нали знаеш, че точките първо ги виждаш в ДСК Директ и сам преценяваш дали и колко да прехвърлиш в Уиз профила.

Да, аз там ги гледам, че не мърдат от известно време и реших, че ги начисляват на числото на зануляване или нещо такова.... 

Връзка към коментар
преди 52 минути , ivelina666 каза:

Мога ли да прикача Уизз картата към някакъв уолет и да плащам през телефона? С Андроид съм. 

Curve

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.