Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Не. ДСК картата се настройва в лева, дори да плащаш в чужбина, превалутирането се прави от Curve, а те чарджат ДСК картата в лева. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
5 minutes ago, chandni said:

Не. ДСК картата се настройва в лева, дори да плащаш в чужбина, превалутирането се прави от Curve, а те чарджат ДСК картата в лева. 

Ще трябва да попрочета темата за кърв и да почна най-накрая да я ползвам 🙂 Мерси! 🙂

Връзка към коментар

@Банка ДСК Нали няколко пъти изрични Ви бях попитал дали има такса при зареждане на Револют и уж нямаше? Ето какво се случи (вж. прикачения файл)

 

В събота се опитах да заредя 25 лв. да проверя дали има такса и първата трансакция бе отказана. Резултатът са редовете, заградени в синьо:

Сумата е ВЪЗСТАНОВЕНА, а таксите - чудни: Такса ПАРИЧЕН ТРАНСФЕР (1.25 лв.) и ТАКСА ПОЛУЧАВАНЕ СУМИ ПО КАРТА (0.13).

 

Втората трансакция бе успешна, но операцията отново e с Такса ПАРИЧЕН ТРАНСФЕР (зелените редове).

 

Последно: има или няма такса?

DSK Smart.PNG

  • Шок 2
Връзка към коментар
преди 1 час, WanderlustME каза:

 

В събота се опитах да заредя 25 лв. да проверя дали има такса и първата трансакция бе отказана. Резултатът са редовете, заградени в синьо:

Сумата е ВЪЗСТАНОВЕНА, а таксите - чудни: Такса ПАРИЧЕН ТРАНСФЕР (1.25 лв.) и ТАКСА ПОЛУЧАВАНЕ СУМИ ПО КАРТА (0.13).

 

Втората трансакция бе успешна, но операцията отново e с Такса ПАРИЧЕН ТРАНСФЕР (зелените редове).

 

Последно: има или няма такса?

DSK Smart.PNG

А с каква карта е зареждането? Аз последно с виза дебит зареждах и нямаше проблем. И тъкмо мислех да зареждам днес пак.

Връзка към коментар
преди 5 часа, WanderlustME каза:

@Банка ДСК Нали няколко пъти изрични Ви бях попитал дали има такса при зареждане на Револют и уж нямаше? Ето какво се случи (вж. прикачения файл)

 

В събота се опитах да заредя 25 лв. да проверя дали има такса и първата трансакция бе отказана. Резултатът са редовете, заградени в синьо:

Сумата е ВЪЗСТАНОВЕНА, а таксите - чудни: Такса ПАРИЧЕН ТРАНСФЕР (1.25 лв.) и ТАКСА ПОЛУЧАВАНЕ СУМИ ПО КАРТА (0.13).

 

Втората трансакция бе успешна, но операцията отново e с Такса ПАРИЧЕН ТРАНСФЕР (зелените редове).

 

Последно: има или няма такса?

DSK Smart.PNG

Здравейте,

 

По-голямата част от трансакциите (както с Visa, така и с Mastercard), които получаваме от Revolut, са от категория Purchase и не се таксуват. Eдна малка част от тях и към момента продължават да пристигат с код за паричен трансфер и за тях се удържа съответната такса. Това което наблюдаваме е, че това обикновено са трансакции с карти Mastercard, но не сме установили някаква по-категорична зависимост. Не разполагаме с информация защо един търговец, включително Revolut, категоризира различно трансакциите си за една и съща услуга.

Относно таксите за неуспешната трансакция, можете да се свържете с контактния ни център, за да направим проверка.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

Връзка към коментар
преди 3 часа, WanderlustME каза:

DSK WIZZ - MC

Това не е ли кредитна карта? Май още преди някой беше споменал, че КК се таксуват като паричен трансфер. Заредих и аз пари, ще споделя след като ги осчетоводят как е минал превода.

Връзка към коментар
преди 40 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

По-голямата част от трансакциите (както с Visa, така и с Mastercard), които получаваме от Revolut, са от категория Purchase и не се таксуват. Eдна малка част от тях и към момента продължават да пристигат с код за паричен трансфер и за тях се удържа съответната такса. Това което наблюдаваме е, че това обикновено са трансакции с карти Mastercard, но не сме установили някаква по-категорична зависимост. Не разполагаме с информация защо един търговец, включително Revolut, категоризира различно трансакциите си за една и съща услуга.

 

Относно таксите за неуспешната трансакция, можете да се свържете с контактния ни център, за да направим проверка.

 

Поздрави,

 

Екипът на Банка ДСК

@Банка ДСК А как Ви се струва за една и съща неуспешна трансакция да имам едновременно такса Паричен трансфер, такса Възстановена сума и лихва? 

Връзка към коментар
В момента, WanderlustME каза:

@Банка ДСК А как Ви се струва за една и съща неуспешна трансакция да имам едновременно такса Паричен трансфер, такса Възстановена сума и лихва? 

Във връзка с тази транзакция Ви помолихме за данни, за да я разгледаме и да проверим каква е причината.

Връзка към коментар
преди 3 часа, WanderlustME каза:

@Банка ДСК А как Ви се струва за една и съща неуспешна трансакция да имам едновременно такса Паричен трансфер, такса Възстановена сума и лихва? 

Такса Възстановена сума си се начислява по всяка транзакция, с която ти връщат пари по картата - пише си го по тарифа, така че измъкване няма. След неуспешната първа транзакция, са ти върнали (refund) 25 лв, сътоветно имаш 12.5 ст (0.5%) такса възстановяване на сума, закръглени на 13 ст. При втория опит за зареждане, плащането е минало и е разпознато като паричен трансфер, а при парични трансфери, теглене от АТМ и т.н. почва да тече лихва незабавно - пак по тарифа. Какво неясно има? Аз продължавам да се чудя на хората, които упорито продължават да си "играят на руска рулетка" с ДСК - Revolut, особено пък от кредтини карти, където дори и да няма такса паричен трансфер, няма и кешбек, така че просто не схващам логиката изобщо да се правят такива опити... 

 

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Въпрос :

Получила съм СМС със сумата за револвиране, но извлечението все още не може да се види в ДСК директ. Ако вкарам определена сума пари и започна да плащам с картата, дори да изхарча внесената сума, преди извлечението да стане видимо 🙂 , тя пак ще се отрази като погасяване на задължения, нали така? Предпочитам да питам за всичко свързано с извлечения и погасяване при ДСК, защото са склонни към изненади.

Връзка към коментар

То нещата не са ли независими, харченето с минус, захранването с плюс и си върви нагоре-надолу както се случи

Стига да не удариш лимита де

Връзка към коментар
Преди 1 час, Мари Николова каза:

Въпрос :

Получила съм СМС със сумата за револвиране, но извлечението все още не може да се види в ДСК директ. Ако вкарам определена сума пари и започна да плащам с картата, дори да изхарча внесената сума, преди извлечението да стане видимо 🙂 , тя пак ще се отрази като погасяване на задължения, нали така? Предпочитам да питам за всичко свързано с извлечения и погасяване при ДСК, защото са склонни към изненади.

Ако искаш, можеш да си внесеш парите и преди да получиш SMS дори и след като дойде SMS-a, да не внасяш нищо повече до следващия месец. Стига към момента на излизане на извлечението да имаш в сметката налични поне толкова, колкото трябва да имаш според извлечението, то няма да платиш лихви. 🙂

 

За да стане по-ясно, ще дам нагледен пример.

 

Имаш лимит (примерно) 5000 лв. До 18-ти август си изхарчила 2000 лв. На 19-ти (извлечението излиза на 20-ти или 21-ви) внасяш 2500 лв, с което наличността става 5500. На 21-ви получаваш извлечението, в което пише, че ако внесеш 2000 лв до 4-ти септември, няма да имаш лихви, но ти не внасяш нищо повече, а на 23-ти харчиш 4000 лв, с което наличността по картата става 1500 лв. Тези 4000 лв обаче са дължими чак в следващото извлечение, което ще излезе на 21-ви септември и трябва да погасиш до 5-ти октомври, за да нямаш лихви. Важното е, че към 21-ви наличността по картата ти е била по-висока (или равна) на това, което е по извлечение.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 40 минути , chandni каза:

Имаш лимит (примерно) 5000 лв. До 18-ти август си изхарчила 2000 лв. На 19-ти (извлечението излиза на 20-ти или 21-ви) внасяш 2500 лв, с което наличността става 5500.

За друго питам.Ако използвам примера ти, става въпрос за следното: На 21 сутринта получаваш СМС и докато извлечението стане налично в ДСК директ си изхарчил 600лв. Трябва ли да погасяваш 100лв в следващите 15 дни? Доколкото разбирам - не. Това, което ме притеснява при ДСК е, че не е ясно кога спират с отчитането за предходен период. Нали се оплаквахме мин. месец с извлеченията им, оправдаха се, че падежа се падал в почивен ден. За разлика от Дайнърс например, които ти дават ясна информация, колко си погасил и колко дължиш  в my diners.

Връзка към коментар
преди 9 минути , Мари Николова каза:

На 21 сутринта получаваш СМС и докато извлечението стане налично в ДСК директ си изхарчил 600лв.

След като си получила вече SMS, значи извлечението вече е излязло. След като е излязло, всичко изхарчено след това, е дължимо със следващото извлечение. А извлечението излиза на 21-ви и включва изхарчените... Извинявам се, осчетоводените до 20-ти транзакции. 

Цитат

МЕСЕЧНО ИЗВЛЕЧЕНИЕ ПО СМЕТКА С КРЕДИТНИ КАРТИ КЪМ 20.08.2020 г.

Дори и транзакции, направени на 19-ти, може да се окажат дължими в следващото извлечение ако не са били осчетоводени навреме, така че да влязат в извлечението на 20-ти, така че похарчените на 21-ви суми категорично влизат в следващото извлечение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 17 часа, Мари Николова каза:

За друго питам.Ако използвам примера ти, става въпрос за следното: На 21 сутринта получаваш СМС и докато извлечението стане налично в ДСК директ си изхарчил 600лв. Трябва ли да погасяваш 100лв в следващите 15 дни? Доколкото разбирам - не. Това, което ме притеснява при ДСК е, че не е ясно кога спират с отчитането за предходен период. Нали се оплаквахме мин. месец с извлеченията им, оправдаха се, че падежа се падал в почивен ден. За разлика от Дайнърс например, които ти дават ясна информация, колко си погасил и колко дължиш  в my diners.

В Дск   Директ - Средства -RDF извлечения - можеш да видиш кои транзакции са се осчетоводили до 20 число .Останалите ти плащания  все още не са поискани от търговеца и банката не ги е платила те стоят като блокирани  .И ще бъдат отразени в следващото извлечение.

До крайната дата която пише  в извлечението плащаш само минималната вноска/ако не я платиш дължиш  15 лв наказателна такса/ ако имаш възможност плащаш цялата сума за да не плащаш лихва.

Всичко което внесеш  от 20 до 5 число ти покрива  сумата която дължиш на банката за този период

Изненади няма има правила които банката е определила.

Връзка към коментар
На 18.08.2020 г. в 14:30, Банка ДСК каза:

Във връзка с тази транзакция Ви помолихме за данни, за да я разгледаме и да проверим каква е причината.

@Банка ДСК Още миналата седмица писах на съпорта ви, като в имейла отбелязах, че предпочитам писмена комуникация по мейл. След час имах пропуснато обаждане от вас, както и мейл да ви предоставя актуален номер. Върнах ви отговор, че предпочитам да получа писмен отговор. 

 

Оттогава насам ни вест, ни кост. Може ли да проверите какъв е случаят? 

Връзка към коментар
Преди 1 час, WanderlustME каза:

@Банка ДСК Още миналата седмица писах на съпорта ви, като в имейла отбелязах, че предпочитам писмена комуникация по мейл. След час имах пропуснато обаждане от вас, както и мейл да ви предоставя актуален номер. Върнах ви отговор, че предпочитам да получа писмен отговор. 

 

Оттогава насам ни вест, ни кост. Може ли да проверите какъв е случаят? 

Да, разбира се. Можете ли да ни кажете точна дата и час на изпращане на имейла.

Връзка към коментар

@Банка ДСК Кога да очакваме релийза на екрана с точките за всяка трансакция? Последно бяхте казали "след интеграцията с Експресбанк", която беше преди 4 месеца.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 17 часа, WanderlustME каза:

@Банка ДСК Кога да очакваме релийза на екрана с точките за всяка трансакция? Последно бяхте казали "след интеграцията с Експресбанк", която беше преди 4 месеца.

Здравейте,

 

Извиняваме се забавянето на отговора на запитванията, които получихме по темата от Вас и от други потребители на форума.  Даден е ход на задачата, но за съжаление разработването ѝ ще отнеме повече време от предвиденото. Веднага щом справката е налична в ДСК Директ, ще Ви уведомим .

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

 

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Само при мен ли има забавяне при начисляване на бонус точките по кредитната карта DSK Wizz Air? Имам плащане на ПОС (не паричен трансфер), осчетоводено на 12.10, но 4 работни дни по-късно точките ги няма. Преди поне на втория работен ден бяха заредени. 🤔

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.