Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 22 часа, Граф Вронски каза:

Здравейте @Банка ДСК, каква е лихвата при просрочване на дължимата сума на КК WizzAir?

Здравейте,

 


 

В случай че в рамките на гратисния период не погасите минималната сума за револвиране (MRA),  по кредитната карта се начислява такса за невнесена минимална сума в размер на 15 лв. Стандартният размер на лихвата се запазва, независимо от закъснението.

 

Поздрави,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Връзка към коментар
преди 23 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 


 

В случай че в рамките на гратисния период не погасите минималната сума за револвиране (MRA),  по кредитната карта се начислява такса за невнесена минимална сума в размер на 15 лв. Стандартният размер на лихвата се запазва, независимо от закъснението.

 

 

 

Поздрави,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Здравейте,
какъв е стандартният размер на лихвата? Търсих, но не успях да открия информацията. Благодаря.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Граф Вронски каза:

Здравейте,
какъв е стандартният размер на лихвата? Търсих, но не успях да открия информацията. Благодаря.

Здравейте,

 

Стандартният лихвен процент е 17,95 % и можете да го откриете на страницата на банката. >> https://dskbank.bg/индивидуални-клиенти/банкови-карти/кредитни-карти/детайли-за-кредитни-продукти/индивидуални-продукти/кредитна-карта-dsk-wizz-air?tab=product-services  

 

Поздрави,


 

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Извинете ме, ако е коментирано, при погасяване през банкомат (вноска в лв.) в картата след датата на падеж 20.10 след колко време се вижда, че е покрит кредита. Внесох сумата вчера (кредит 287, внесени 300), но и днес сумата за револвиране в ДСК Директ не е изчистена, което ме навежда на мисълта, че не е изчистен кредита. Когато прехвърлям от сметка в банката се отразява веднага. Да не би на банкомат да е трябвало не на вноска, а на нещо друго да ги внеса? Не съм обърнала внимание дали има друга опция.

Връзка към коментар

Къде в ДСК виждаш, че сумата не е изчистена? При внасяне на банкомат сумата се отразява веднага, т.е. наличността се увеличава с това, което си внесла. И аз вчера погасявах чрез банкомат и парите бяха налични веднага. Нямам спомен да има повече от една опция при внасяне. Слагаш картата, избираш внасяне на средства, избираш кредитна сметка и депозираш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , EliDion каза:

Извинете ме, ако е коментирано, при погасяване през банкомат (вноска в лв.) в картата след датата на падеж 20.10 след колко време се вижда, че е покрит кредита. Внесох сумата вчера (кредит 287, внесени 300), но и днес сумата за револвиране в ДСК Директ не е изчистена, което ме навежда на мисълта, че не е изчистен кредита. Когато прехвърлям от сметка в банката се отразява веднага. Да не би на банкомат да е трябвало не на вноска, а на нещо друго да ги внеса? Не съм обърнала внимание дали има друга опция.

 

При вноска в приложението до 1 минута се отразява новата наличност. На банкомат внасям по кредитна сметка, така мисля.

Връзка към коментар
преди 4 минути , EliDion каза:

Наличността е отразена. Внесената сума и осчетоводена в "движение по сметка", но сумата за револвиране не е изчистена.

 

Да, това е странно, при мен е 0,00. Сигурно е временен бъг. @Банка ДСК вероятно ще ти съдействат, ако не се оправи автоматично.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
21 minutes ago, EliDion said:

Наличността е отразена. Внесената сума и осчетоводена в "движение по сметка", но сумата за револвиране не е изчистена.

 

И при мен е така. В събота внесох на банкомат, за да няма хора. Тази сутрин проверявах онлайн и минималната сума за револвиране си стои. Мисля, че всичко е наред, щом сме две в еднакво положение🙂

  • Смея се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, EliDion каза:

 в картата след датата на падеж 20.10.... Внесох сумата вчера (кредит 287, внесени 300)

А възможно ли е тези пари да не са достатъчни? Нямам идея каква е лихвата, със сигурност е двуцифрено число. 

Връзка към коментар
преди 30 минути , ДиянаВ каза:

И при мен е така. В събота внесох на банкомат, за да няма хора. Тази сутрин проверявах онлайн и минималната сума за револвиране си стои. Мисля, че всичко е наред, щом сме две в еднакво положение🙂

Може по градски.

преди 3 минути , bobole4e каза:

А възможно ли е тези пари да не са достатъчни? Нямам идея каква е лихвата, със сигурност е двуцифрено число. 

Не, сумата за погасяване е 289,14 по извлечение, а съм внесла повече - 300

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Последната седмица забелязвам някакво генерално забавяне в рефрешването на суми, особено в ДСК директ - понякога отнема до 2 дни за да се визуализира коректното число. Предполагам пореден технически проблем.

 

През мобилния апп всичко се актуализира по-бързо, пробвайте чрез него.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 24.11.2020 г. в 9:20, EliDion каза:

Наличността е отразена. Внесената сума и осчетоводена в "движение по сметка", но сумата за револвиране не е изчистена.

 

Здравейте,

Ще направим проверка каква може да е причината за описаното поведение на системата. Моля само да потвърдите, че сте направили вноската, след като сте получили известие за формирането на минималната погасителна вноска.

Поздрави,

Екипът на банка ДСК

Връзка към коментар
49 minutes ago, Банка ДСК said:

Здравейте,

 

 

 

 

Ще направим проверка каква може да е причината за описаното поведение на системата. Моля само да потвърдите, че сте направили вноската, след като сте получили известие за формирането на минималната погасителна вноска.

 

 

 

Поздрави,

 

Екипът на банка ДСК

 

Аз потвърждавам. На 11.11 получих съобщение за минималната вноска, на 21.11 /събота/ внесох чрез банкомат значително по-голяма сума, на 24.11 сутринта не беше отразено погасяването в менюто плащане на минимална сума за револвиране, но следобеда си беше - 0.00 лв. По принцип това поведение на системата на мен не ми пречи, но щом искате проверете🙂

Връзка към коментар

Здравейте @Банка ДСК,

 

За втори път се разкарвам в рамките на седмица до Сердика Мол за да внеса пари на банкомат във вашият клон и за втори път той не работи. Първият път поне служителите бяха наясно и чакаха специалист да го оправи, но вторият път даже бяха изненадани, защото току-що по думите им бил "оправен".

 

 Не без основание бих предположила, че въпросният банкомат има по-сериозен техн.проблем и изисква по-голямо внимание от техническият ви отдел. Проблема е, че не са много банкоматите, чрез които могат да се внасят пари. Некоректно е спрямо клиента, да събирате такса за внасяне на средства на каса, а да не предоставяте безплатна алтернатива, с необходимата техническа обезпеченост. Надявам се да обърнете внимание и да вземете мерки.

 

Благодаря предварително!

 

Поздрави

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
На 30.11.2020 г. в 16:25, Мари Николова каза:

Здравейте @Банка ДСК,

 

За втори път се разкарвам в рамките на седмица до Сердика Мол за да внеса пари на банкомат във вашият клон и за втори път той не работи. Първият път поне служителите бяха наясно и чакаха специалист да го оправи, но вторият път даже бяха изненадани, защото току-що по думите им бил "оправен".

 

 Не без основание бих предположила, че въпросният банкомат има по-сериозен техн.проблем и изисква по-голямо внимание от техническият ви отдел. Проблема е, че не са много банкоматите, чрез които могат да се внасят пари. Некоректно е спрямо клиента, да събирате такса за внасяне на средства на каса, а да не предоставяте безплатна алтернатива, с необходимата техническа обезпеченост. Надявам се да обърнете внимание и да вземете мерки.

 

Благодаря предварително!

 

Поздрави

 

Здравейте,

 

Благодарим Ви за сигнала и съжаляваме за неудобството. Имаме информация от колегите, които отговарят за техническата поддръжка на устройствата, че проблемът се е дължал на неправилна експолатация и към момента е отстранен.

 

Поздрави,

Екипът на Банка ДСК

Връзка към коментар

Вече има такса 1 лв. за внасяне задълженията за уиз карта на каса в клон. За съжаление не всички техни банкомати имат опцията това да се прави през тях.

 

Връзка към коментар

@Банка ДСК, можете ли да дадете смислено обяснение защо днес при направени десетина опита за плащане с кредитна карта и SWIFT-преводи не получих нито един СМС с 3D-код?

Вечерта служителката на *2375 се опита да ме излъже, че проблемът бил възникнал преди час. Не ѝ повярвах - нямаше как, при положение, че при мен проблемът се проявяваше още по обяд, ако не броим неполучения много преди това СМС за входящ трансфер към сметката ми.

И нито дума за това „неудобство“ в сайта...

Връзка към коментар

@Банка ДСК, бъдете така любезни и не позволявайте да ми звънят Ваши служители, които с почти заповеднически тон да ми нареждат къде да си прехвърлям парите и къде да ходя по срещи. Не е сериозно това!!!

  • Шок 7
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.