Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 1 час, Goal & Boss каза:

@Банка ДСК, можете ли да дадете смислено обяснение защо днес при направени десетина опита за плащане с кредитна карта и SWIFT-преводи не получих нито един СМС с 3D-код?

Вечерта служителката на *2375 се опита да ме излъже, че проблемът бил възникнал преди час. Не ѝ повярвах - нямаше как, при положение, че при мен проблемът се проявяваше още по обяд, ако не броим неполучения много преди това СМС за входящ трансфер към сметката ми.

И нито дума за това „неудобство“ в сайта...

 Я виж случайно да не си афектиран от това: https://arstechnica.com/gadgets/2020/12/google-breaks-sms-on-many-android-phones-is-rolling-back-changes-now/

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Оказа се, че е точно това.

И тук увисва въпросът защо на сайта на ДСК нямаше и дума по темата с кратко пояснение каква е причината за проблема и как да се отстрани. А ми се налага да слушам лъжливи твърдения как това било от един час така и те работели по въпроса :bad:

Връзка към коментар
преди 3 часа, Goal & Boss каза:

Оказа се, че е точно това.

И тук увисва въпросът защо на сайта на ДСК нямаше и дума по темата с кратко пояснение каква е причината за проблема и как да се отстрани. А ми се налага да слушам лъжливи твърдения как това било от един час така и те работели по въпроса :bad:

Нищо чудно по това време да не са знаели какъв е проблема, а и не е свръх масов, моя телефон например не е обновен към това приложение. Мисля ,че ако е трябвало проактивно да бъдеш уведомен е по-скоро работа на мобилния оператор. 

Връзка към коментар
На 12.12.2020 г. в 0:15, Eva eva каза:

@Банка ДСК, бъдете така любезни и не позволявайте да ми звънят Ваши служители, които с почти заповеднически тон да ми нареждат къде да си прехвърлям парите и къде да ходя по срещи. Не е сериозно това!!!

 

Здравейте,

 

Съжаляваме, ако сме Ви засегнали, но не успяваме да разберем какво имате предвид. Ако предпочитате, можете да ни пишете на лични за изясняване на случая. Ако е необходимо да предоставите лични данни, моля да се свържете с контактния ни център на имейл: call_center@dskbank.bg.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Банка ДСК честита награда „Банка на годината в България“! Какви новости предстоят за нас като крайни потребители? Миграцията на Експресбанк приключи май 2020г, а оттогава изминаха над 7 месеца. Ще има опция да си виждаме Уиз точките по трансакции (което уж отдавна се тества) и дали бонус програмите ще са видими в ДСК Смарт скоро? 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз все се надявам на Apple Pay откак приключи тази миграция, но уви. Така или иначе го ползвам с Кърв (и Револют), но щеше да е хубаво да се поддържа от банката директно, при все, че OTP поддържат.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте, @Банка ДСК!
Тази сутрин исках да направя плащане с КК (безконтакно), но получих отказ "надхвърлен брой транзакции" (или нещо подобно беше). Опитахме с чипа, и транзакцията беше приета успешно. 

Но бях изненадан от този лимит/ограничение. Наистина ли има ли такова нещо (все пак денят чак сега започна) и къде може да се променя?
Благодаря.

Връзка към коментар

По скоро е ограничение на бройката последователни  безконтактни плащания и не е дневно ограничение.

При пощенска банка този лимит е сравнително малък, с ДСК не ми се е случвало до сега

Връзка към коментар

Не е въпросът в броя транзакции, а в достигане на определена сума на безконтактни плащания, след което трябва да направиш трансакция с ПИН код и след това отново можеш да плащаш безконтактно. В петък ми се случи и с Revolut през GPay. След като надхвърлих 250 лв с третата транзакция, трябваше да платя с ПИН, въпреки, че самата трансакция беше под лимита за искане на ПИН код. 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Принципно това си е изикване на Виза и Мастъркард - след определен брой плащания или сума да има и плащане с ПИН.

Явно нещо пипат ДСК по настройките да са в крак с нормите, защото и при мен почна да се случва тия дни.

Имам картата почти 2 години и до сега ПИН не беше искало при безконтактно ...

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 50 минути , jorocontrola каза:

 

Имам картата почти 2 години и до сега ПИН не беше искало при безконтактно ...

Мх, а, аз имам спомен, че над 50лв иска ПИН при безконтактно. И точно днес плащах по-голяма сума, но не ми поиска и се чудех защо. Аз се бъркам ..?

Връзка към коментар

Имах предвид, че почна да иска ПИН и за малки суми (закуска, обяд, кафе и всичко дребно плащам с картата), което не е било до сега. Иначе за големите е ясно и от преди. Иначе наистина лимитът беше вдигнат от 50 на 100лв покрай ковида и желанието да се намали контакта (но пак е от банка до банка и не мога да кажа, че е на 100%).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Граф Вронски каза:

Мх, а, аз имам спомен, че над 50лв иска ПИН при безконтактно. И точно днес плащах по-голяма сума, но не ми поиска и се чудех защо. Аз се бъркам ..?

https://dskbank.bg/новини-и-промоции/детайли/2020/04/02/банка-дск-увеличава-лимита-за-безконтактно-плащане-с-карта-без-въвеждане-на-пин-на-100-лв

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 14.12.2020 г. в 16:55, WanderlustME каза:

@Банка ДСК честита награда „Банка на годината в България“! Какви новости предстоят за нас като крайни потребители? Миграцията на Експресбанк приключи май 2020г, а оттогава изминаха над 7 месеца. Ще има опция да си виждаме Уиз точките по трансакции (което уж отдавна се тества) и дали бонус програмите ще са видими в ДСК Смарт скоро? 

 

На 14.12.2020 г. в 18:07, yordanov каза:

Аз все се надявам на Apple Pay откак приключи тази миграция, но уви. Така или иначе го ползвам с Кърв (и Револют), но щеше да е хубаво да се поддържа от банката директно, при все, че OTP поддържат.

Здравейте,

Благодарим Ви! Работим усилено по реализацията на нови функционалности, включително Apple Pay, окончателното приключване на справката за бонус точките и допълнителни опции в  DSK Smart. Надяваме се, че ще Ви зарадваме през 2021 г. и ще Ви си отблагодарим за търпението през тази година!

 

Весели празници!

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте, @Банка ДСК

 

Това сериозно ли е?

Цитат

Ако все още нямате заявена еднократна 3-D парола по банковата си карта, посетете офис на Банката след 15.12.2020 г., където ще Ви бъде регистриран телефонен номер за получаване на 3-D парола, като едновременно с това ще Ви бъде изпратена временна парола за създаване на статичен ПИН код.

Дори и по време на пандемия, когато хората се стремят да спазват дистанция и да не се тълпят на опашки в малки и пренаселени офиси, вие карате клиентите си отново да се тълпят на опашки в клоновете Ви, само за да заявят код, който така или иначе ще изпратие на SMS... Услуга, която другите банки направиха автоматично! Да, автоматично - без да ни карат да се тълпим на опашки и да заявяваме издаването на такъв код! 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
На 17.12.2020 г. в 9:35, Граф Вронски каза:

Здравейте, @Банка ДСК!
Тази сутрин исках да направя плащане с КК (безконтакно), но получих отказ "надхвърлен брой транзакции" (или нещо подобно беше). Опитахме с чипа, и транзакцията беше приета успешно. 

Но бях изненадан от този лимит/ограничение. Наистина ли има ли такова нещо (все пак денят чак сега започна) и къде може да се променя?
Благодаря.

Здравейте, 

 


 

Максималната сума за извършване на безконтактно плащане без въвеждане на ПИН се определя и се променя от съответната картова организация ( Visa или Mastercrad) за всяка държава, като за България e 100 лв./валутна равностойност.

Независимо от това,  за безконтактна операция до 100 лв. се изисква въвеждане на ПИН, в случай че преди операцията  са извършени:

-           пет поредни безконтактни плащания без въвеждане на ПИН  или

-           няколко поредни безконтактни плащания без въвеждане на ПИН, общата стойност на които, заедно със стойността на текущата транзакция, надвишава сумата от 150 EUR/валутна равностойност.

 

Изискването транзакцията да се извърши чрез прочитане на чипа ( т.е не безконтактно) е допълнителна контрола за верификация на картодържателя.

Весели празници!

 

Екипът на Банка ДСК!

Връзка към коментар
преди 5 минути , chandni каза:

Ако все още нямате заявена еднократна 3-D парола по банковата си карта

Само да допълня поста на @chandni с уточнението, че във първоначалното съобщение на ДСК въобще не ставаше дума клиента да "заявява" 3 D парола! Такава трябваше да получим автоматично с SMS. Аз също нищо не съм получила!

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Днес получих код и си регистрирах статична парола без никаква драма.

Кодове, мисля, че ще изпращат до някой си януари. Това с посещението на клон е само, ако до сега нямате активирана 3Д парола (което пак не е ясно защо не може да стане изцяло онлайн, но да..).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, chandni каза:

Здравейте, @Банка ДСК

 

Това сериозно ли е?

Дори и по време на пандемия, когато хората се стремят да спазват дистанция и да не се тълпят на опашки в малки и пренаселени офиси, вие карате клиентите си отново да се тълпят на опашки в клоновете Ви, само за да заявят код, който така или иначе ще изпратие на SMS... Услуга, която другите банки направиха автоматично! Да, автоматично - без да ни карат да се тълпим на опашки и да заявяваме издаването на такъв код! 

Здравейте,

 

Всички клиенти, които  към момента имат заявена 3D парола ( получават sms с код за потвърждаване на онлайн транзакции), ще получат автоматично sms с временна парола. С тази временна парола ще могат да създадат свой постоянен статичен ПИН код по банковата си карта. По този начин онлайн транзакциите ще се потвърждават двуфакторно, в съответствие с актуалните стандарти за сигурност (с комбинация от статичния ПИН код, който клиентът си е създал и еднократния код, получен чрез sms).

Информацията, която сте цитирали,  се отнася само за клиентите, които нямат заявена тази услуга и които винаги са можели да  я заявят единствено през следните 2 канала, през които могат да бъдат идентифицирани:

-   в офис на банката;

-   през ДСК Директ, само ако притежават инструмент за подписване.

В случая Ви благодарим за обратната връзка - необходимо е да допълним текста в сайта и с втората опция, за да е по-ясна информацията за клиентите.

 

Поздрави и весели празници!

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Мари Николова каза:

Само да допълня поста на @chandni с уточнението, че във първоначалното съобщение на ДСК въобще не ставаше дума клиента да "заявява" 3 D парола! Такава трябваше да получим автоматично с SMS. Аз също нищо не съм получила!

Здравейте,

 

Съобщенията с временна парола ще се изпращат поетапно. Процесът стартира на 16.12.  и все още  не всички клиенти са получили своята временна парола за създаване на статичен ПИН. Но както уточнихме, клиенти като Вас, които ползват услугата, не е необходимо да извършват заявки или да посещават банков офис.

 

Поздрави и весели празници!

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Няма драма, мен ми пратиха смс за дебитна карта, която никога не съм ползвал и изтича след 3 месеца (с нетърпение чакам да им им я върна). И без това ДСК са абсолютно неадекватни за плащания във валута. Виж, за Уиз картата през която рядко, но все още плащам по нещо в лева, смс няма 🙂 Пък и не мога да разбера, какво не му харесвате на тъпченето в офиси на ДСК, дългото чакане на опашки и попълването на сума ти безсмислени документчета на ръка? Все си мисля, че поне едни 10-на процента от изсичането на дърветата в амазонската джунгла се дължи на документооборота на ДСК 🙂

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Да ви предупредя да следите за некоректно отчитане на бонус точки при закупуване на билети и услуги от сайта на на Wizz. При мен за всяко купуване на билет или услуга за отсечката Лондон - София ми начисляват само по две точки, а не по четири, като беше  необходимо да им пиша и след това да се обаждам да коригират грешката. Последният път им писах на 23.12 за такова несъответсвие по пощата и  в сайта във формата за директна връзка, но отговор от тях още нямам. А и сега виждам, че за билет за полет София - Лондон също са ми начислили само две точки. Обаждането по телефона им 0700 **** не е много рентабилно, а по имейл не дават обратна връзка.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.