Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Малка корекция: точките в ДСК са с валидност до края на по-следващата година Т.е. натрупаните през 2018г. са с валидност до 31.12.2020г, т.е. дотогава трябва да бъдат прехвърлен към Wizz. Но валидността им в Wizz наистина е 1 година от момента на прехвърляне.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Сега кандидатствах и аз за кредитната карта. От ДСК ми се обадиха и ми казаха, че трябва да разпиша декларацията за защита на личните данни с Evrotrust от AppStore. Това е нормална процедура нали? Тъй като назад четох, че май не е нужно да се разписваш?

 

Връзка към коментар
преди 13 минути , t_petkov каза:

Сега кандидатствах и аз за кредитната карта. От ДСК ми се обадиха и ми казаха, че трябва да разпиша декларацията за защита на личните данни с Evrotrust от AppStore. Това е нормална процедура нали? Тъй като назад четох, че май не е нужно да се разписваш?

 

Да, нормално е. И аз това направих. Вече съм с карта и всичко е точно!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз да се оплача и да питам. Ходих до банката по друга работа и рекох, айде да пусна там документите за картата. Цяла седмица нямам отговор за одобрение. Писах на инспекторката, пак ми задава едни и същи тъпи въпроси, това беше във вторник. Имам чувството, че не беше пуснала документите. Днес писах пак.

Чудя се дали да си пусна онлайн заявка и дали ще се получи дублиране. В тоя офис са много мили и още по-некомпетентни.

Редактирано от EliDion
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 57 минути , EliDion каза:

Аз да се оплача и да питам. Ходих до банката по друга работа и рекох, айде да пусна там документите за картата. Цяла седмица нямам отговор за одобрение. Писах на инспекторката, пак ми задава едни и същи тъпи въпроси, това беше във вторник. Имам чувството, че не беше пуснала документите. Днес писах пак. 

Чудя се дали да си пусна онлайн заявка и дали ще се получи дублиране. В тоя офис са много мили и още по-некомпетентни. 

+2

Попълних форматата  в сайта. След 10 мунити звъннаха за Евротръст или посещение в офис. Избрах второто. Служителят в банката не знаеше за какво съм там, нищо не намери в системата за искането.  Писах на личен майл на служителката  Ana Tsvetanova      Ana.Tsvetanova@dskbank.bg ,    която 3 дни не отговаря. ДЦК:negative:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Мога да ти препоръчам клонът на ДСК на ул. Алабин38 служителката в ляво до прозореца е много любезна и наясно с нещата а и ми сподели, че  отдавна е регистрирана  в Magelanci.com 😀и черпи информация.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Смея се 9
Връзка към коментар
преди 4 часа, EliDion каза:

 това беше във вторник. Имам чувството, че не беше пуснала документите.

Точно това е станало. И в нашия клон (Витоша) кредитната инспекторка е черна дупка.

Връзка към коментар

Писах в директа, обадиха се,че ще проверят, сега чакам. Това е централния клон в Русе. 90%, от служителките там идея нямат къде се намират. Тази ми се видя читава. Имаше и нейна карта, която ми показа. 

Връзка към коментар

Продължавам да си чакам. Нито от клона нито от директа някой се обади. Вече седмица и половина. Дайте съвет, как да постъпя. Не ми се вдигат скандали. Незнам, ако си пусна заявка онлайн дали няма да се дублират.

Връзка към коментар

Заявки няма значение колко пускаш те се регистрират под различен номер и който ти я поеме първи ти звъни. Аз бях кандидаствал два пъти и след второто кандидастване имах одобрение и след ден ми звъни една и ми вика, че имам заявка за карта ама не ми стигал дохода дали съм можел да занеса бележка и.т.н и й казах, че вече съм одобрен и тя вика “ значи да анулирам заявката”.Явно стара заявка е поела.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Моята сага продължава. Пуснах онлайн, обадиха се, почнах регистрация в евротръст, да не мислите, че стана- не сто пъти с момчето за видео регистрация. И камерата не ме хареса. Момчето каза, че всичко е наред, но като отворя тръста ми дава че има непотвърдени данни - лк и муцуната ми. Тааа, сега след колко време ше дойде този документ за подпис. Супер се изнервих вече. Ще му тегля една майна и няма да се занимавам с тъпата карта

Редактирано от EliDion
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 23.08.2018 г. в 10:03, Божидар каза:

отдавна е регистрирана  в Magelanci.com 😀и черпи информация.

Черпи информация... А кога ще черпи бира?

преди 22 часа, Ivko каза:

Заявки няма значение колко пускаш те се регистрират под различен номер и който ти я поеме първи ти звъни. Аз бях кандидаствал два пъти и след второто кандидастване имах одобрение и след ден ми звъни една и ми вика, че имам заявка за карта ама не ми стигал дохода дали съм можел да занеса бележка и.т.н и й казах, че вече съм одобрен и тя вика “ значи да анулирам заявката”.Явно стара заявка е поела.

Да. Аз знам една от ДСК, дето като гаджето ѝ застана на коляно пред нея и я попита дали ще се омъжи за него, тя му даде входящ номер и му каза след пет работни дни да ѝ се обади между 13 и 17 часа.

  • Харесвам 4
  • Смея се 7
Връзка към коментар
На 27.08.2018 г. в 13:46, EliDion каза:

Моята сага продължава. Пуснах онлайн, обадиха се, почнах регистрация в евротръст, да не мислите, че стана- не сто пъти с момчето за видео регистрация. И камерата не ме хареса. Момчето каза, че всичко е наред, но като отворя тръста ми дава че има непотвърдени данни - лк и муцуната ми. Тааа, сега след колко време ше дойде този документ за подпис. Супер се изнервих вече. Ще му тегля една майна и няма да се занимавам с тъпата карта

Пускаш си онлайн заявка и ако не си клиент на банката ти се обажда служител да ти каже,че нямат декларация-съгласие за работа с личните ти данни и или да посетиш офис или да подпишеш онлайн. И в момента,като затвориш служителя ти я пуска от тяхната система и тя ти се авява в евротръст,като чакащ документ за подписване, но явно ако ти не си активирала профила там нямаш достъп и не го виждаш. При мен стана веднага даже ми пратиха имейл от банката с иструкции как да го сваля. Втория път като кандидаствах пак ми се обадиха, но им казах вече,че имам регистрация в евротръст и пратиха документа също след края на разговора. Иначе мисля,че подписания документ важи 1 месец. И след това същия или на следващия ден ти се обажда вече кредитен и почвате работа по искането.

Редактирано от Ivko
Връзка към коментар

Нещо не ми са ясни много тези условия на мен. Значи взех си картата на 10-ти август и направих първа транзакция същия ден вечерта след това имам още две на 13-ти и това е. На 22-ри получавам смс в който пише,каква минимална сума трябва да внеса за револвиране до 4.09, а никъде не пише колко е цялото задължение.Предполагам,че е това което съм използвал понеже в договора ми падежната дата е 10-то число на месеца, а транзакциите са след 10-то число. Сега ако направя транзакция дали същата трябва да внеса пак до 4.09 при положение,че съм получил смс на 22-ри или е следващия период?!

Връзка към коментар
преди 6 минути , Ivko каза:

Нещо не ми са ясни много тези условия на мен. Значи взех си картата на 10-ти август и направих първа транзакция същия ден вечерта след това имам още две на 13-ти и това е. На 22-ри получавам смс в който пише,каква минимална сума трябва да внеса за револвиране до 4.09, а никъде не пише колко е цялото задължение.Предполагам,че е това което съм използвал понеже в договора ми падежната дата е 10-то число на месеца, а транзакциите са след 10-то число. Сега ако направя транзакция дали същата трябва да внеса пак до 4.09 при положение,че съм получил смс на 22-ри или е следващия период?!

Щом си получил  sms на 22 падежната ти дата е 20 число на месеца Това което си използвал от лимита  на картата до 20 число на текущия месец плащащ до 5 число на следващия  месец /  минималната вноска или цялата сума която си изразходвал от лимита./Това което си изразходвал след 20 число  на този месец ще трябва да платиш до 5 октомври.Можеш да си видиш месечното извлечение за изразходваните суми в ДСК директ

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 14.08.2018 г. в 10:54, Цвете каза:

Получих съобщение, че трябва да платя 5,08лв за револвиране на картата до 27.08. Тъй като за първи път ми се случва, а не е като да нямам кредитни карти, моля някой да ми обЯсни за какво е тази сума и то точно до месец от одобрението на картата. Благодаря!

Падежната ти дата е 10 число на месеца.Това което използваш от 10 август до 10 септември трябва да платиш до 25 септември  ако желаеш  плащаш минимална вноска или цялата изразходвана сума,  

Редактирано от ttelena
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , Ivko каза:

 А защо в договора ми пише, че е на 10-то число от месеца?!

Може да е грешка.Влез в ДСК директ и виж извлечението  там пише кога ти е падежната дата.Ако е 10 -то число минималната вноска се плаща до 25 число на месеца.

  

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И моите 2 въпроса:

Имам карта, вчера направих първи покупки - 1 на ПОС, 2 - в сайта на Wizz.

1. Не получих смс. Днес влязох в DSK Direct и не успях да видя дали има такава опцияза смс. Като дадох да се активира, ми даде грешка. Парите бяха взети и имам покупки.

2. Лично аз не съм си активирала 3d- верификация за плащане в интернет. Снощи успях да платя в сайта на Wizz незнайно как, но ми даде съобщение да го активирам. Къде се активира - на банкомат / като други карти / или в DSK Direct?

Връзка към коментар
преди 4 минути , lesy каза:

...

2. Лично аз не съм си активирала 3d- верификация за плащане в интернет. Снощи успях да платя в сайта на Wizz незнайно как, но ми даде съобщение да го активирам. Къде се активира - на банкомат / като други карти / или в DSK Direct?

ДСК позволяват до 3 /три/ интернет плащания без 3D парола. 

Трябва да посетите офис на ДСК за да регистрирате мобилен номер за получаване на 3D парола.

Връзка към коментар
преди 7 минути , lesy каза:

И моите 2 въпроса:

Имам карта, вчера направих първи покупки - 1 на ПОС, 2 - в сайта на Wizz.

1. Не получих смс. Днес влязох в DSK Direct и не успях да видя дали има такава опцияза смс. Като дадох да се активира, ми даде грешка. Парите бяха взети и имам покупки.

2. Лично аз не съм си активирала 3d- верификация за плащане в интернет. Снощи успях да платя в сайта на Wizz незнайно как, но ми даде съобщение да го активирам. Къде се активира - на банкомат / като други карти / или в DSK Direct?

1. SMS известяванията се активират от меню "Ичвестия" и от там се избира Транзакция по карта. Трябва да сверите дали тел. номер и оператор са избрани вярно. Би следвало да са ги въвели като са ви вкарвали данните в системата, но кой знае...

2. 3D верификацията също се активира от ДСК директ. От меню "Карти" - ще видите кредитната карта и срещу нея няколко опции - едната е 3-D парола. Избирате SMS код от предложените две опции, попълвате тел. номер и оператор и трябва да стане. Иначе по принцип дават до 3 покупки да се направят без да се въвежда 3D парола. 

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , VladimirK каза:

ДСК позволяват до 3 /три/ интернет плащания без 3D парола. 

Трябва да посетите офис на ДСК за да регистрирате мобилен номер за получаване на 3D парола.

Номерът ми е регистриран и се вижда. Имам Maestro на ДСК и там имам смс и 3D.

 

Връзка към коментар

Да но сайтове, като Уиз изискват верификация с парола и не става без да имаш активирана.

преди 11 минути , yordanov каза:

2. 3D верификацията също се активира от ДСК директ.

 Аз така го активирах, но се оказа,че преди това трябва да имаш електронен подпис активиран та го правих това с помоща на оператор по телефона и бяха бая някакви подвръждения и защити 😶😶 някъде 5 мин ми отне то не бяха смс с кодове и всичко това на високоговорител и през телефона 😂🤣

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

преди 1 час, lesy каза:

И моите 2 въпроса:

Имам карта, вчера направих първи покупки - 1 на ПОС, 2 - в сайта на Wizz.

1. Не получих смс. Днес влязох в DSK Direct и не успях да видя дали има такава опцияза смс. Като дадох да се активира, ми даде грешка. Парите бяха взети и имам покупки.

2. Лично аз не съм си активирала 3d- верификация за плащане в интернет. Снощи успях да платя в сайта на Wizz незнайно как, но ми даде съобщение да го активирам. Къде се активира - на банкомат / като други карти / или в DSK Direct?

А защо просто не използваш функцията за блокиране на картата? Само трябва да не ти пада батерията на телефона.

Блокирам всичките си карти, работи. Само не мога да разбера защо в ДСК Директ ми пише, че картата е блокирана до 12.10.2018 г. :blink:, след като от телефона може да се блокира и активира във всеки един момент. Последно я ползвах преди 30 мин.

Редактирано от Zaro
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.