Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 2 часа, Helloweena каза:

За нещастие и аз в отбора на потърпевшите от ДСК. Вчера при опит за внасяне в банкомат на банката в столичния Парк център, банкомата взе сумата и след като подозрително дълго тракаше и я броеше изведе съобщение, че услугата е недостъпна. Върна ми картата, но от паритие няма помен, а става въпрос за 800лв. Извиках охраната на мола, но те нямат отношение към банкоматите, позвъних в банката, оказа се, че сумата не е отчетена по сметката ми и и ме посъветваха да чакам ревизия на банкомата 15 дни. Подадох писмена жалба и в банков клон, но същия резултат. БЕЗУМИЕ! Не мислех, че е възможно банкомат да те обере като уличен джебчия, а от банката да ти кажат чакай 15 дни.От години внасям точно на един и същи банкомат, защото е на ДСК и защото е в мола и ето резултата.... В тези трудни времена 800лв не са сума, която всеки може да си позволи да чака 15 дни да отлежава в банкомата на собствената му банка, в която уж трябва да имаш доверие, щом си поверяваш парите.

На мен ми се е случвало веднъж при вноска да не ми отчете правилно сумата (по-малко, ако беше повече, щях да си трая 😄 ). По телефона бях доста настоятелен и на другия ден ги получих. Стават технически грешки, машина е. Работата е да не се мотат.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Опитах се да купя самолетни билети през opodo.co.uk картата на Wizz, но транзакцията беше неуспешна. Сайта е блокирал някакви суми за всеки билет. Има ли начин да си освободя парите преди изтичането на 45 дена?

Връзка към коментар
На 30.03.2021 г. в 23:12, Helloweena каза:

Бързам да се похваля, днес късно следобяд ДСК са превели задържаната сума по картата ми. Ох,..... Благодаря на всички за съпричастността!

Пак добре, не минаха 15 дни:)))

 

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

 В края на март получих СМС , че като лоялен клиент , ще ми вдигнат лимита на Уиз картата. От 1000 на 1400, за справка на другата карта лимита от 2000 го вдигнаха на 2800.

Промяната е факт от вчера и днес получих СМС, че получавам и бонус 5% money back за покупки с картата до 13.06.21г.

Бонусът е фиксиран на максимална сума от 30 лв.

Screenshot_20210414-113608_Samsung Internet.jpg

Редактирано от lamerz1912
Допълнение.
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 19 минути , lamerz1912 каза:

 В края на март получих СМС , че като лоялен клиент , ще ми вдигнат лимита на Уиз картата. От 1000 на 1400, за справка на другата карта лимита от 2000 го вдигнаха на 2800.

Промяната е факт от вчера и днес получих СМС, че получавам и бонус 5% money back за покупки с картата до 13.06.21г.

Бонусът е фиксиран на максимална сума от 30 лв.

Screenshot_20210414-113608_Samsung Internet.jpg

Грубо какъв оборот им правите? Аз доста оборот съм навъртял и нищо. Може би с оборотни клиенти не се занимават... 

Връзка към коментар

Може би беше през февруари, от ДСК ми се обадиха с "неустоимо" предложение като за лоялен клиент. Не могло по телефона да обяснят, трябвало да мина в кварталният офис. Не им обърнах внимание, възможно е и нещо такова да се канеха да предложат. Правилно ли разбирам, че каквито и покупки да правиш повече от 30 не дават 🙂

 

Поздрави на @Branko 😃

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 39 минути , Yto каза:

Грубо какъв оборот им правите? Аз доста оборот съм навъртял и нищо. Може би с оборотни клиенти не се занимават... 

Не е от оборота. Картата с малкия лимит има оборот 3500 лева за март, а тази с 2000 лимит има 300-400 лева оборот.

Според мен причината е, че и двете карти изтичат юли месец.

преди 11 минути , Мари Николова каза:

Може би беше през февруари, от ДСК ми се обадиха с "неустоимо" предложение като за лоялен клиент. Не могло по телефона да обяснят, трябвало да мина в кварталният офис. Не им обърнах внимание, възможно е и нещо такова да се канеха да предложат. Правилно ли разбирам, че каквито и покупки да правиш повече от 30 не дават 🙂

 

Поздрави на @Branko 😃

Да. Т.е трябва да превъртя 600 лева за 2 месеца, което е лесно изпълнимо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, lamerz1912 каза:

 В края на март получих СМС , че като лоялен клиент , ще ми вдигнат лимита на Уиз картата.

Screenshot_20210414-113608_Samsung Internet.jpg

 

Преди 1 час, Мари Николова каза:

Може би беше през февруари, от ДСК ми се обадиха с "неустоимо" предложение като за лоялен клиент. 

 Явно само аз с мойте 500лв не съм никакъв клиент, а какво остава и за лоялен 🙄

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 1 час, lamerz1912 каза:

Не е от оборота. Картата с малкия лимит има оборот 3500 лева за март, а тази с 2000 лимит има 300-400 лева оборот.

Според мен причината е, че и двете карти изтичат юли месец.

Да. Т.е трябва да превъртя 600 лева за 2 месеца, което е лесно изпълнимо.

А, дали продължаваш да трупаш точки към УДК? 

Връзка към коментар

Новина!

 

Цитат

Превеждай средства само по мобилен номер и без такса 

Използвай приложението за мобилното банкиране DSK Smart, за да получаваш и изпращаш парични преводи само по мобилен номер.

Как да използваш новата услуга „Превод по мобилен номер“ в DSK Smart? 

  • Инсталирай безплатно най-новата версия на DSK Smart от GooglePlay, AppStore или AppGallery;
  • За вход в приложението използвай своите потребителско име и парола за ДСК Директ;
  • Влез в меню „Настройки" и активирай „Преводи по мобилен номер“.

След активиране, опцията ще бъде налична в меню „Преводи“, където ще откриеш всички приятели от списъка с контакти в твоя телефон, които също използват услугата в DSK Smart.

Вече можеш да избираш получател само по неговото име, въвеждаш сумата и потвърждаваш. Преводът се получава в рамките на няколко секунди.

Използвай „Превод по мобилен номер“ в   DSK Smart: 

  • Без такса     до 31.01.2022 г.
  • Без да въвеждаш IBAN номер; 
  • Без метод на подписване за преводи до 100 лева на ден;

В мобилното банкиране   DSK Smart ще откриеш и всички основни банкови операции, които познаваш от ДСК Директ: 

  • Проверка на наличност и справка за движение по сметки
  • Плащане на битови сметки и извършване на преводи
  • Информация по банкови карти и кредити

Дата 14.04.2021

 

Аз едва ли ще ползвам приложението им, но за някого може да е полезно.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

@Банка ДСК Здравейте, 

Имам два въпроса към Вас. Надявам се, че ще е полезно и за други Магеланци от нашия форума. 🙂

 

 

1. Каква е тази допълнителна такса (SVC)?

image.png.317f71d20ecdeae089988d44f76c50f5.png

 

 

2. Щом като за едната карта (дебитна карта, която е с валута BGN) имам плащане навсякъде, същото трябва да направя в банката и за еврова ли карта? 

 

Тоест с картата, която ми е BGN плащам навсякъде без проблем.

А картата с евровата ми сметка, не мога да платя почти никъде. Явно нещо не съм активирал...

 

Благодаря предварително за отговорите. 😊

Връзка към коментар
На 4.05.2021 г. в 22:13, Иван Попов каза:

@Банка ДСК Здравейте, 

Имам два въпроса към Вас. Надявам се, че ще е полезно и за други Магеланци от нашия форума. 🙂

 

 

1. Каква е тази допълнителна такса (SVC)?

image.png.317f71d20ecdeae089988d44f76c50f5.png

 

 

2. Щом като за едната карта (дебитна карта, която е с валута BGN) имам плащане навсякъде, същото трябва да направя в банката и за еврова ли карта? 

 

Тоест с картата, която ми е BGN плащам навсякъде без проблем.

А картата с евровата ми сметка, не мога да платя почти никъде. Явно нещо не съм активирал...

 

Благодаря предварително за отговорите. 😊

Здравейте,

 

Относно първия Ви въпрос, стандартно по този начин се събират несъбрани такси за ползвани услуги за отминал период. За да проверим конкретно какви са, е необходимо да изпратите номера на сметката си на имейл: call_center@dskbank.bg.

По отношение на картата, моля да уточните дали срещате ограничения при онлайн плащания или плащания на физически ПОС терминал.

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 10.05.2021 г. в 16:40, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Относно първия Ви въпрос, стандартно по този начин се събират несъбрани такси за ползвани услуги за отминал период. За да проверим конкретно какви са, е необходимо да изпратите номера на сметката си на имейл: call_center@dskbank.bg.

 

По отношение на картата, моля да уточните дали срещате ограничения при онлайн плащания или плащания на физически ПОС терминал.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Здравейте отново, 

Директно се свързах с кол центъра и се разбрах за какво става въпрос. 

(SVC) таксата ми е била заради това, че съм имал 2 превода към други банки (тоест междубанков превод). 

А относно за другата карта (която ми е в евро) е трябвало да направя статичен пин и за нея, който съм изпуснал да видя с dsk direck. 

Така, че вече всичко съм направил по картата и съм я изпробвал, че работи нормално. 

 

 

@Банка ДСК Сърдечно Ви благодаря за съдействието!   

Връзка към коментар

Сигурно е ставало дума, но не успявам да преровя цалата тема - за колко време горе-долу ставаше издаването на картата от момента на заявка? Едни приятели ще имат нужда от карта за пътуване след месец, дали ще стане дотогава?

Връзка към коментар
преди 23 минути , Фил каза:

Сигурно е ставало дума, но не успявам да преровя цалата тема - за колко време горе-долу ставаше издаването на картата от момента на заявка? Едни приятели ще имат нужда от карта за пътуване след месец, дали ще сатне дотогава?

При мен целият процес до получаването на картата отне 1 седмица: кандидатстване онлайн, телефонен разговор, одобрение, отиване в клон за подписване на документи и след една седмица си получих картата.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 48 минути , Фил каза:

Сигурно е ставало дума, но не успявам да преровя цалата тема - за колко време горе-долу ставаше издаването на картата от момента на заявка? Едни приятели ще имат нужда от карта за пътуване след месец, дали ще стане дотогава?

аз явно съм от каръците, първо ми затриха документите, после ред простотии и два месеца си чаках докато ми издадът картата... но все си мисля че за месец би трябвало да си е постижимо 🤔

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте,

 

извинявам се предварително, защото вероятно е коментирано вече. Дълго време не бях усвоявал точки от ДСК към Уиз, последно го бях правил миналата година и тогава стана за няма и 24ч, но този път чакам почти 72ч. Та да попитам дали някой скоро го е правил и колко време отне горе-долу? 

Благодаря предварително!

Връзка към коментар
преди 16 минути , ngshec каза:

Здравейте,

 

извинявам се предварително, защото вероятно е коментирано вече. Дълго време не бях усвоявал точки от ДСК към Уиз, последно го бях правил миналата година и тогава стана за няма и 24ч, но този път чакам почти 72ч. Та да попитам дали някой скоро го е правил и колко време отне горе-долу? 

Благодаря предварително!

В последно време става по-бавно - 2 ...3 дни. Моите също не са преведени трети ден.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.