Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Чудо... Точките ми са начислени. Предвид ситуацията занапред дано не се налага да хвърляме боб, а ако се наложи то поне навреме да се обръща необходимото внимание.

Връзка към коментар
преди 14 часа, ogniangeorgiev каза:

Момичето мкмиаза, че точките от 26 май насам се прехвърлят веднага.

Имам прехвърлени точки на 26 и 28 май, както и на 1 и 2 юни. Първите три са потвърдени от УИЗ и налични след 18.20 часа вчера.

Основният ми въпрос е, че ако има проблем трябва да бъде обявяван своевременно на страницата на ДСК, за да не се стига до излишни коментари.

 

преди 14 часа, ogniangeorgiev каза:

Според мен не трябва да се търсят конспиративни причини и други далавери.

Това е коментар, който вменява нещо, което не съм казал. Напротив - моят пост и предния, за който се закачих дават доверие на банка ДСК и по-малко такова на УИЗ, които в последната година продават полети до места, до където не летят и не само това, но не тук е темата.

 @БанкаДСК е дългогодишен партньор на форума, а човекът който е зад профила винаги е реагирал спокойно, уважително, помагал е и е давал коректни отговори. Лично на мене това поведение ми импонира и благодаря!

 

Отговора ми не е лично насочен,  единствено държа да съм ясен или ако съм разбран неправилно да се уточня.

 

П.П. Преди време четох "Йордания – Израел: накратко, цени и малко емоции" и много ми хареса. В духа на форума се радвам точно на този тип информация за пътуване, още по-добре под формата на кратък пътепис. Поздрави! 🙂

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Здравейте,

Файловете с прехвърлените точки вече се обработват от страна на Wizz Air. Ако точките все още не са отразени в профила Ви, моля да ни пишете отново. Потребителите, които са се обърнали към Контактния център на банката, ще бъдат уведомени за отстраняването на проблема и по имейл. Още веднъж се извиняваме за създаденото неудобство.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Иска ми се да споделя мнение за една изключително некоректна според мен практика на банката. Преди две седмици получих СМС, че като лоялен клиент ми вдигат кредитния лимит по картата. Никога не съм пускала молба, заявление, искане за това. Щели да ми вдигнат кредитният лимит от 10 число, ако не искам това да се случи, трябва да звънна до 5 число на телефон започващ с 0700, които е с допълнително таксуване. Значи давате ми услуга, която не съм искала и налагате задължението за действие от моя страна, като допълнително ме таксувате за това?!

Отидох в клон на банката, където ме препратиха на няколко служителя, докато стигна до кредитен консултант, който започна да ме убеждава, че не може нищо да направи?! , защото вдигането на лимита е стартирано и мога да го отменя само на въпросният телефон!?!

След последвало убеждаване от моя страна, че може да направи същото, което неин колега ще направи по телефона, разговаряйки с мен, тя влезе в системата и отбеляза, че не желая вдигане на кредитния лимит.

 

За мен е абсурдно клиентът да се поставя в такава ситуация, без да я е предизвикал. Първо налагате непоискана услуга, второ от толкова канали за комуникация, вие оставяте като опция само този, който се заплаща!

 

  • Харесвам 10
  • Шок 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 9 минути , Мари Николова каза:

Иска ми се да споделя мнение за една изключително некоректна според мен практика на банката. Преди две седмици получих СМС, че като лоялен клиент ми вдигат кредитния лимит по картата. Никога не съм пускала молба, заявление, искане за това. Щели да ми вдигнат кредитният лимит от 10 число, ако не искам това да се случи трябва да звънна до 5 число на телефон започващ с 0700, които е с допълнително таксуване. Значи давате ми услуга, която не съм искала и налагате задължението за действие от моя страна, като допълнително ме таксувате за това?!

Отидох в клон на банката, където ме препратиха на няколко служителя, докато стигна до кредитен консултант, който започна да ме убеждава, че не може нищо да направи?! , защото вдигането на лимита е стартирано и мога да го отменя само на въпросният телефон!?!

След последвало убеждаване от моя страна, че може да направи същото, което неин колега ще направи по телефона, разговаряйки с мен, тя влезе в системата и отбеляза, че не желая вдигане на кредитния лимит.

 

За мен е абсурдно клиентът да се поставя в такава ситуация, без да я е предизвикал. Първо налагате непоискана услуга, второ от толкова канали за комуникация, вие оставяте като опция само този, който се заплаща!

 

Да разбирам ли, че си била "абонирана" за непоискана услуга, от която за да се откажеш е трябвало да се обадиш на телефон с допълнително таксуване?! 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 52 минути , Мари Николова каза:

Иска ми се да споделя мнение за една изключително некоректна според мен практика на банката. Преди две седмици получих СМС, че като лоялен клиент ми вдигат кредитния лимит по картата. Никога не съм пускала молба, заявление, искане за това. Щели да ми вдигнат кредитният лимит от 10 число, ако не искам това да се случи трябва да звънна до 5 число на телефон започващ с 0700, които е с допълнително таксуване. Значи давате ми услуга, която не съм искала и налагате задължението за действие от моя страна, като допълнително ме таксувате за това?!

Отидох в клон на банката, където ме препратиха на няколко служителя, докато стигна до кредитен консултант, който започна да ме убеждава, че не може нищо да направи?! , защото вдигането на лимита е стартирано и мога да го отменя само на въпросният телефон!?!

След последвало убеждаване от моя страна, че може да направи същото, което неин колега ще направи по телефона, разговаряйки с мен, тя влезе в системата и отбеляза, че не желая вдигане на кредитния лимит.

 

За мен е абсурдно клиентът да се поставя в такава ситуация, без да я е предизвикал. Първо налагате непоискана услуга, второ от толкова канали за комуникация, вие оставяте като опция само този, който се заплаща!

 

 

Още им държа Wizz картата по-скоро по сантиментални причини, не става за нищо освен плащания в лева. Като клиент на частно банкиране изрично се обаждах на банкера да го предупредя, че не искам нова дебитна карта по левовата ми сметка (тогава изтичаше след месец и нещо, не беше ползвана нито веднъж от издаването) и поисках дебитна карта към евровата сметка, барем ако ми се наложи да я ползвам в чужбина без всичките им дървени курсове и таксички превалутиране. Миналата седмица ми звъняха, да съм ходил да си взема новата дебитна карта, към левовата сметка, пълна трагедия. Хайде холан, не благодаря, дръжте си я.

 

Не мога да не отчета, че има и положително развитие при тях де, банкирането им е почнало да разпознава новите IBAN на Револут, браво, май поне година мина. Та СЕПА трансфер за 0.51 евро към Револут и не се занимавам с глупости. Валутните им курсове са с пъти по-добри, а доларовия трансфер към сметката ми в IB ми е безплатен. Само като си помисля ДСК колко би ме одрусала за един такъв СУИФТ трансфер в долари и ме втриса. Иначе да са живи и здрави и Дайнърс, засега се опазват от безумията на банките.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Мари Николова каза:

Иска ми се да споделя мнение за една изключително некоректна според мен практика на банката. Преди две седмици получих СМС, че като лоялен клиент ми вдигат кредитния лимит по картата. Никога не съм пускала молба, заявление, искане за това. Щели да ми вдигнат кредитният лимит от 10 число, ако не искам това да се случи, трябва да звънна до 5 число на телефон започващ с 0700, които е с допълнително таксуване. Значи давате ми услуга, която не съм искала и налагате задължението за действие от моя страна, като допълнително ме таксувате за това?!

Отидох в клон на банката, където ме препратиха на няколко служителя, докато стигна до кредитен консултант, който започна да ме убеждава, че не може нищо да направи?! , защото вдигането на лимита е стартирано и мога да го отменя само на въпросният телефон!?!

След последвало убеждаване от моя страна, че може да направи същото, което неин колега ще направи по телефона, разговаряйки с мен, тя влезе в системата и отбеляза, че не желая вдигане на кредитния лимит.

 

За мен е абсурдно клиентът да се поставя в такава ситуация, без да я е предизвикал. Първо налагате непоискана услуга, второ от толкова канали за комуникация, вие оставяте като опция само този, който се заплаща!

 

На телефона си имам инсталирано приложение , което преобразува номерата започващи с 0700 в нормален мобилен номер без допълнитени импулси.

 

070010375 номера на кол центъра е 0988192640. Проверено е , няколко пъти съм звънял.

И аз получих въпросното съобщение за увеличение на лимита, но предполагам , че годишната такса ще е същата и ще остана с по- високия лимит.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 8 минути , slujitel каза:

Този телефон на ДСК не се таксува. Безплатен е, много пъти съм звъняла.

070010375 - този ли? Не съм срещала телефон, започваш с 0700, който да не таксува допълнително. Може би зависи от абонаментния план, не знам.

преди 26 минути , nino каза:

На телефона си имам инсталирано приложение , което преобразува номерата започващи с 0700 в нормален мобилен номер без допълнитени импулси.

 

070010375 номера на кол центъра е 0988192640. Проверено е , няколко пъти съм звънял.

И аз получих въпросното съобщение за увеличение на лимита, но предполагам , че годишната такса ще е същата и ще остана с по- високия лимит.

Може ли да споделиш кое е приложението?

Връзка към коментар
преди 1 минута , Мари Николова каза:

070010375 - този ли? Не съм срещала телефон, започваш с 0700, който да не таксува допълнително. Може би зависи от абонаментния план, не знам.

Може ли да споделиш кое е приложението?

Да, същия, дори съм го вкарала в указатела си. Звъня много често за какво ли не, никога не са ме таксували. За тарифния план не мога да кажа, на А1 съм. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , Мари Николова каза:

070010375 - този ли? Не съм срещала телефон, започваш с 0700, който да не таксува допълнително. Може би зависи от абонаментния план, не знам.

Може ли да споделиш кое е приложението?

Да, в Google Play пишеш 0700 и то си излиза.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 2
Връзка към коментар
На 3.06.2021 г. в 15:33, Мари Николова каза:

Иска ми се да споделя мнение за една изключително некоректна според мен практика на банката. Преди две седмици получих СМС, че като лоялен клиент ми вдигат кредитния лимит по картата. Никога не съм пускала молба, заявление, искане за това. Щели да ми вдигнат кредитният лимит от 10 число, ако не искам това да се случи, трябва да звънна до 5 число на телефон започващ с 0700, които е с допълнително таксуване. Значи давате ми услуга, която не съм искала и налагате задължението за действие от моя страна, като допълнително ме таксувате за това?!

Отидох в клон на банката, където ме препратиха на няколко служителя, докато стигна до кредитен консултант, който започна да ме убеждава, че не може нищо да направи?! , защото вдигането на лимита е стартирано и мога да го отменя само на въпросният телефон!?!

След последвало убеждаване от моя страна, че може да направи същото, което неин колега ще направи по телефона, разговаряйки с мен, тя влезе в системата и отбеляза, че не желая вдигане на кредитния лимит.

 

За мен е абсурдно клиентът да се поставя в такава ситуация, без да я е предизвикал. Първо налагате непоискана услуга, второ от толкова канали за комуникация, вие оставяте като опция само този, който се заплаща!

 

Здравейте,

 

Съжаляваме за неприятната ситуация. Освен на телефон 0 700 10 375, винаги можете да се свържете с нас на кратък номер *2375, който се таксува съгласно тарифния Ви план като разговор в същата мобилна мрежа. След като сте преценили, че желаете да посетите банков офис, служителите в офиса също би следвало веднага да приемат и отразят възражението Ви срещу увеличаването на лимита по кредитната карта. Моля да посочите за кой офис на банката става въпрос, за да обърнем внимание на колегите.

 

Поздрави и хубав уикенд,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 9 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Съжаляваме за неприятната ситуация. Освен на телефон 0 700 10 375, винаги можете да се свържете с нас на кратък номер *2375, който се таксува съгласно тарифния Ви план като разговор в същата мобилна мрежа. След като сте преценили, че желаете да посетите банков офис, служителите в офиса също би следвало веднага да приемат и отразят възражението Ви срещу увеличаването на лимита по кредитната карта. Моля да посочите за кой офис на банката става въпрос, за да обърнем внимание на колегите.

 

 

 

Поздрави и хубав уикенд,

 

Екипът на Банка ДСК

Благодаря за отговора! За клона в Сердика мол става дума.

 

Когато обясних защо съм отишла, поискаха да видят СМС-а, изпратен от банката.Там като единствена  опция за връзка е даден тел. 070010375. Освен да обърнете внимание на служителите, може би е добре да формулирате по друг начин изпратеният СМС, за да не носи този ултимативен характер.

А за да спазите добрите банкови практики, още по-добре би било да уведомите клиента, че е одобрен за по-висок кредитен лимит и ако той има желание за това, сам да реши как да ви уведоми, че приема. А не да е задължен да ви уведоми, че не приема.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Аз пък съм доволен. Вдигнаха ми кредитния лимит на 1300лв от 1000лв (за което ми е все тая).

Но има и бонусче - 5% кешбек за изхарчени до 600лв, ако стане в рамките на 2 месеца (отивам да си купя нещо) 🙂

  • Харесвам 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 52 минути , jorocontrola каза:

Аз пък съм доволен. Вдигнаха ми кредитния лимит на 1300лв от 1000лв (за което ми е все тая).

Но има и бонусче - 5% кешбек за изхарчени до 600лв, ако стане в рамките на 2 месеца (отивам да си купя нещо) 🙂

И аз днес получих съобщение за тази приятна изненада. 30 лв. си е цял билет с намален флекс🙂

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, jorocontrola каза:

Аз пък съм доволен. Вдигнаха ми кредитния лимит на 1300лв от 1000лв (за което ми е все тая).

Но има и бонусче - 5% кешбек за изхарчени до 600лв, ако стане в рамките на 2 месеца (отивам да си купя нещо) 🙂

 

преди 33 минути , ДиянаВ каза:

И аз днес получих съобщение за тази приятна изненада. 30 лв. си е цял билет с намален флекс🙂

Връзкари! Искам и аз!!! 🙂

  • Смея се 5
Връзка към коментар

@Банка ДСК, в профила ми не се отчитат точки за плащания от 10 юни насам.

Направени са плащания за около 750 лева, като голяма част от тях са на 10 юни.

Какви са възможните причини за това.

 

Благодаря предварително!

Връзка към коментар

@Банка ДСК пуснах заявление за издаване в клон The Mall на 1-ви март 2021, но вашите служители ме размотават и нямат идея къде е картата ми, пращат ме да я търся в друг клон, понеже служителят, приел документите ми, бил там по заместване и картата трябвало да е в Ring Mall. Самата ситуация е абсурдна, а вашият софтуер - бъгав. Служителите ви не могат да направят елементарни справки като статус на заявката, понеже "не излиза в системата".

 

Според сайта на НЗОК, картата е издадена, но след многократни посещения, снощи ваша служителка, след няколко телефонни обаждания, каза, че няма какво да се направи по въпроса и нейна колежка щяла да пусне заявка за нова карта, понеже тя нямало как... Та сега нямам никаква гаранция, че поне сега ще си получа картата... Неадекватно отношение от голяма банка като ДСК.

 

Ще пусна официално оплакване в НЗОК.

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към коментар
На 15.06.2021 г. в 16:21, WanderlustME каза:

@Банка ДСК пуснах заявление за издаване в клон The Mall на 1-ви март 2021, но вашите служители ме размотават и нямат идея къде е картата ми, пращат ме да я търся в друг клон, понеже служителят, приел документите ми, бил там по заместване и картата трябвало да е в Ring Mall. Самата ситуация е абсурдна, а вашият софтуер - бъгав. Служителите ви не могат да направят елементарни справки като статус на заявката, понеже "не излиза в системата".

 

Според сайта на НЗОК, картата е издадена, но след многократни посещения, снощи ваша служителка, след няколко телефонни обаждания, каза, че няма какво да се направи по въпроса и нейна колежка щяла да пусне заявка за нова карта, понеже тя нямало как... Та сега нямам никаква гаранция, че поне сега ще си получа картата... Неадекватно отношение от голяма банка като ДСК.

 

Ще пусна официално оплакване в НЗОК.

Здравейте,

 

Съжаляваме за неприятната ситуация. Можете ли да посочите кой офис сте посетили, за да направим проверка? Ако Ви е нужно съдействие за получаване на новата карта, ще е необходимо да ни изпратите Ваши данни на имейла на контактен център.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

Връзка към коментар
На 15.06.2021 г. в 15:36, Таньо каза:

@Банка ДСК, в профила ми не се отчитат точки за плащания от 10 юни насам.

Направени са плащания за около 750 лева, като голяма част от тях са на 10 юни.

Какви са възможните причини за това.

 

Благодаря предварително!

Update: Появиха се вчера след обяд и ги преведох към профила в УИЗ.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
На 17.06.2021 г. в 10:06, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Съжаляваме за неприятната ситуация. Можете ли да посочите кой офис сте посетили, за да направим проверка? Ако Ви е нужно съдействие за получаване на новата карта, ще е необходимо да ни изпратите Ваши данни на имейла на контактен център.

 

 

 

Хубав ден,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

Става въпрос за клона в The Mall.

 

Никога не съм си представял, че нещата мога да станат толкова зле. 

 

На 17 юни 2021 се свързах с кол центъра на ДСК. След като обясних проблема, накараха ме да изчакам докато се свържат с клоновете в The Mall и Ring Mall, накрая ми бе казано, че ще се обядят веднага, щом имат отговор.

 

След 10 дни чакане и липсва на отговор, вчера реших отново да се свържа с кол центъра. Отново обясних целия проблем, отново ми казаха, че все още нямат отговор от The Mall, направиха нов опит за връзка с тях, но отново безуспешен. Трябвало да отида в клона и сам да проверя дали има развитие и дали са пуснали новата заявка.

 

Цялата ситуация е повече от абсурдна - прехвърляне на отговорност, ходене до офиса, звънене в кол центъра без резултат. Как е възможно от кол центъра да изпратят запитване за ЕЛЕМЕНТАРНА СПРАВКА, но толкова време да не могат да връщат отговор и ДА НЯМА ПОСЛЕДСТВИЯ?

 

Тези хора заплати не получават ли???

 

PS: Пускам телефонния си номер на ЛС.

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.