Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Да се оплача, преди 1-2 дни ми се наложи да пусна един превод пo Revolut, единствената добавена карта към акаунта ми беше Curve, и само смених избраната карта от ДСК Уиз на дебитната ми от Fibank. Тръгнах да зареждам, минах 3D Secure през приложението на Curve, смених си картата обратно на DSK Wizz и си продължих работата в Revolut. След малко получих SMS от ДСК, че съм платил на POS сумата, която заредих в Revolut. Явно нещо не е станала смяната на картите 😁 Добре, не е голям проблем, сумата не беше голяма, даже и да сложат таксата. Днес влязох в ДСК Директ да проверя нещо друго, но видях и трансакцията към Револют - беше отбелязана само като плащане на ПОС. Сега пак влязох в ДСК Директ - вече е "паричен трансфер", и има и такса от 2.60. Вече съм таксуван от ДСК, няма смисъл да "ходя назад във времето" с Curve, но следващия път ще проверявам по 3 пъти коя карта е селектирана...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уведомление за предстоящи промени в Тарифата за лихвите, таксите и комисионите, които Банка ДСК прилага за услуги на клиенти физически лица и бизнес клиенти в сила от 30.08.2021 г.

 

https://dskbank.bg/новини-и-промоции/детайли/2021/06/30/уведомление-за-предстоящи-промени-в-тарифата-за-клиенти-физически-лица-и-бизнес-клиенти-в-сила-от-30.08.2021-г

  • Шок 2
Връзка към коментар

Здравейте, имам следното запитване: При подаване на Заявление за издаване на ЕЗОК, необходимо ли е също
подписването на бланка от ДСК Банка "ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА ОТ "БАНКА ДСК" ЕАД И СЪГЛАСИЯ ЗА ОБРАБОТВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ"? 
Благодаря предварително. 
Ани Георгиева

Връзка към коментар

Ъпдейт по темата:

 

  • От кол центъра казаха, че нямат отговор и от двата клона и ме посъветваха да отида да проверя на място
  • От клона в The Mall казаха, че нищо не се вижда в системата/вижда се заявление за карта, но нямат отговор от НЗОК и "ще се обадят"
  • След писане в този форум, картата се появи още същия следобед! След 4 месеца чакане и намеса на @Банка ДСК, получих обаждане и от кол центъра, и от клона в The Mall, че картата се е появила... 
  • Изводът, който направих за себе си (и който го споделих със служителя от кол центъра и с мениджъра на клона) - в ДСК цари някакъв необясним хаос, който ме разочарова и реших да се прехвърля на друга банка, като за момента най-вероятно ще запазя ДСК Wizz картата.
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 минути , WanderlustME каза:

в ДСК цари някакъв необясним хаос, който ме разочарова и реших да се прехвърля на друга банка

Да не те разочаровам още в началото, но проблема с некомпетентните служители е повсеместен. Аз обикновено питам  трима различни за даден казус, получавам поне две различни мнения, чета в сайта каквото намеря и ходя  и пак питам защо е различно, докато попадна на някой ,който има идея как се прави. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

@Банка ДСК, технически въпрос:

Картата ми изтича след 2-3 седмици, но лентата на гърба е наранена и не може да се прочете. В резултат на това не може да се ползва на банкомат. В София най-близкият ми депозитен банкомат е в сградата на Булгартабак, но функцията за безконтактно ползване на картата не е активна. След като банкоматът има такава функция, защо не се използва?

 

Благодаря!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , Zaro каза:

@Банка ДСК, технически въпрос:

Картата ми изтича след 2-3 седмици, но лентата на гърба е наранена и не може да се прочете. В резултат на това не може да се ползва на банкомат. В София най-близкият ми депозитен банкомат е в сградата на Булгартабак, но функцията за безконтактно ползване на картата не е активна. След като банкоматът има такава функция, защо не се използва?

 

Благодаря!

Можеш ли да пращаш безконтактно? Ако е така, то проблемът е в банкоматът на Булбанк, а не в картата на ДСК. Съответно ДСК няма как да ти каже, защо не става.

Обади се в клона си, ако са само 2-3 седмици и може и да ти е готова картата 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , jorocontrola каза:

Можеш ли да пращаш безконтактно? Ако е така, то проблемът е в банкоматът на Булбанк, а не в картата на ДСК. Съответно ДСК няма как да ти каже, защо не става.

Обади се в клона си, ако са само 2-3 седмици и може и да ти е готова картата 🙂

Къде видя банкомат на Булбанк само не разбрах :crazy:

Искам да си направя вноска на банкомат.

Връзка към коментар
преди 21 часа, bobole4e каза:

Да не те разочаровам още в началото, но проблема с некомпетентните служители е повсеместен.

Знам, че няма как да знаеш всичко, но когато не знаеш, се обръщаш към колега, който знае как да реши проблема или го ескалираш. За мен е неприемливо 4 месеца да нямаш ясен отговор на елементарен въпрос, да прехвърляш топката от едно звено на друго, да гледаш да отпратиш клиента с "ще върнем обаждане" и цели 4 месеца да няма никаква реакция, докато не опиша ситуацията в този форум.

 

ПС: Успешно си открих сметка "Онлайн" в Р**ф**з*н банк, без да посетя офис, само с подписване на документите в Евротръст. РС срещу 1.30 на месец, по-удобно мобилно приложение, безплатно плащане на битови сметки, безплатни преводи в рамките на банката и много други. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 9.07.2021 г. в 9:56, Zaro каза:

@Банка ДСК, технически въпрос:

Картата ми изтича след 2-3 седмици, но лентата на гърба е наранена и не може да се прочете. В резултат на това не може да се ползва на банкомат. В София най-близкият ми депозитен банкомат е в сградата на Булгартабак, но функцията за безконтактно ползване на картата не е активна. След като банкоматът има такава функция, защо не се използва?

 

Благодаря!

Здравейте,

Съжаляваме за затрудненията. Необходими са допълнителни разработки, за да можем да предложим тази функционалност на клиентити, затова към момента не е достъпна.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Връзка към коментар

Някой може ли да "асистира" с внасянето на минималната сума за револвиране? До сега за 2,5 години не ми се беше случвало да има такава, и като ми увеличиха кредитния лимит, уж следях да съм над него, обаче сега получих СМС, че имам 0.28 лева за внасяне. 
Как точно ги внасям? Трябва ли да пиша какво са? Дадох "погаси" и преведох 28 ст. от разплащателната сметка, ама понеже никога не ми се е налагало, не съм убеден, че това е правилния начин. 

Благодаря 

Връзка към коментар
преди 8 минути , stormbringer каза:

Някой може ли да "асистира" с внасянето на минималната сума за револвиране? До сега за 2,5 години не ми се беше случвало да има такава, и като ми увеличиха кредитния лимит, уж следях да съм над него, обаче сега получих СМС, че имам 0.28 лева за внасяне. 
Как точно ги внасям? Трябва ли да пиша какво са? Дадох "погаси" и преведох 28 ст. от разплащателната сметка, ама понеже никога не ми се е налагало, не съм убеден, че това е правилния начин. 

Благодаря 

Сумата за револвиране е процент от кредитният лимит и е начин банката да те остави да ползваш картата, когато нямаш достатъчно пари, за да погасиш задълженията си. За което плащаш с немалки лихви. Ако си от изрядните платци, не обръщай внимание на тези СМСи, ами си погасявах в срок задълженията. Предполагам, че си от тези платци, щом за пръв път получаваш такъв СМС, т.е. досега си погасявал всичко преди да излезе извлечението.

Явно имаш малка сума за погасяване, щом тази за револвиране е стотинки.

Провери я в извлечението и я погаси за да не ти текат лихви. Не знам дали обясних достатъчно ясно. Питай, ако не е.🙂

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, stormbringer каза:

Някой може ли да "асистира" с внасянето на минималната сума за револвиране? До сега за 2,5 години не ми се беше случвало да има такава, и като ми увеличиха кредитния лимит, уж следях да съм над него, обаче сега получих СМС, че имам 0.28 лева за внасяне. 
Как точно ги внасям? Трябва ли да пиша какво са? Дадох "погаси" и преведох 28 ст. от разплащателната сметка, ама понеже никога не ми се е налагало, не съм убеден, че това е правилния начин. 

Благодаря 

Най-добре е да погасиш пълната сума, която може да си изчислиш по следния начин 0,28/0,03=9,33лв (3% би трябвало да е лихвения процент)

Връзка към коментар

За втори път при преиздаване на дебитна карта поради изтичане на валидността й, ДСК ми променят вида на картата - предишният път от Маестро на Мастъркард и сега на Виза. Имам друга карта Виза и исках да поддържам различни видове карти, а не ДСК самоволно да ги сменя. Смятам, че е редно преди да се издаде нова и различна карта вместо преиздаване на същата като старата при изтичането й, клиента да се уведоми предварително и да се вземе съгласието му, вместо просто да бъде поставен пред свършен факт. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
преди 20 минути , iMari каза:

Имам точки, които искам да прехвърля към Уиз профила, но след като натисна "усвои" нищо не се случва. Същото е и като цъкна на "история". При вас как е?

И при мен е така.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , iMari каза:

Имам точки, които искам да прехвърля към Уиз профила, но след като натисна "усвои" нищо не се случва. Същото е и като цъкна на "история". При вас как е?

Същото е при мене, като не са отчетени точки след петък.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.