Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

Картата ми изтича в края на месеца. Натрупаните бонус точки при плащане с нея трябва ли да се усвоят дотогава за да не се изгубят?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 26 минути , lesy каза:

Картата ми изтича в края на месеца. Натрупаните бонус точки при плащане с нея трябва ли да се усвоят дотогава за да не се изгубят?

Мисля, че се губят точките, но когато се прекрати договора за издаване на КК. Ти ще прекратяваш ли договора си с ДСК с 1-месечно предизвестие?

Моята изтича ноември и се зачетох какво пише в договора.

@Банка ДСК ще сме благодарни, ако ни спестите едно ходене до клон за консултация🙂

Ето снимки от ОУ.

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Публикувано:
преди 38 минути , lesy каза:

Картата ми изтича в края на месеца. Натрупаните бонус точки при плащане с нея трябва ли да се усвоят дотогава за да не се изгубят?

Няма причина да ги изгубиш, ако имаш активна сметка - по общи условия трябва да ги отчитат до два  дни, до два дни да ги преведат след заявка и УИЗ да ги отчетат в профилите.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Благодаря 2
Галин Маргаритов
Публикувано:
преди 21 часа, iMari каза:

Имам точки, които искам да прехвърля към Уиз профила, но след като натисна "усвои" нищо не се случва. Същото е и като цъкна на "история". При вас как е?

И при мен е така !

Публикувано:
преди 22 часа, iMari каза:

Звъннах на ДСК,провериха и казаха технически е проблема, до края на деня трябва да го оправят.

Нищо не направиха,все още проблема си стои. Дайте малко да ги атакуваме с обаждания и съобщения. Сега изпратих обратна връзка от ДСК директ.

Тел. номер, който трябва да е без добавена стойност е 0988192640.

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 28 минути , iMari каза:

Нищо не направиха,все още проблема си стои. Дайте малко да ги атакуваме с обаждания и съобщения. Сега изпратих обратна връзка от ДСК директ.

Тел. номер, който трябва да е без добавена стойност е 0988192640.

*2375 cъщо е без добавена стойност

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 5 минути , Таньо каза:

*2375 cъщо е без добавена стойност

Без добавена стойност е, но не черпи от включените минути в тарифния план

  • Харесвам 2
  • Замислям се 2
Публикувано:
преди 38 минути , iMari каза:

Нищо не направиха,все още проблема си стои. Дайте малко да ги атакуваме с обаждания и съобщения. Сега изпратих обратна връзка от ДСК директ.

Тел. номер, който трябва да е без добавена стойност е 0988192640.

Писах им чрез Обратната връзка чрез DSKDirekt и получих веднага обаждане. Работело се по въпроса и до няколко дни щели да го оправят. Явно не се работи много.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 14 минути , adreno каза:

Без добавена стойност е, но не черпи от включените минути в тарифния план

Как се тарифира разговора. Звънял съм, но не помня за допълнително таксуване.

Публикувано:
преди 4 часа, Таньо каза:

Как се тарифира разговора. Звънял съм, но не помня за допълнително таксуване.

Ами зависи от договора. Преди докато плановете бяха с някакъв лимит разговори имаше цена за минута разговор след минаване на лимита 30-40ст например

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 23 минути , mu_ry каза:

Същия проблем си продължава, нали… дано го оправят наистина скоро

Като свършат отпуските, може и да се заемат с оправянето му.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 минути , ДиянаВ каза:

Като свършат отпуските, може и да се заемат с оправянето му.

Веднага след като разработчиците им приключат със справката за натрупания кешбек, по която "работят" от няколко години и последно пречката беше сливането им със Сосиете Женерал... 🙂

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 5
Публикувано:
преди 2 минути , chandni каза:

Веднага след като разработчиците им приключат със справката за натрупания кешбек, по която "работят" от няколко години и последно пречката беше сливането им със Сосиете Женерал... 🙂

Да, да. Напълно си права🙂

Публикувано:
преди 7 минути , Ivko каза:

Да и аз не успявам да усвоя точки и се обадих преди малко и казаха, че имат проблем от миналата седмица

Като се обадиш по телефона, прегвърлят ли ги ръчно?

Публикувано:

Те имат проблем вече цяла седмица и последно ми изпратиха отговор, че не се ангажират със срок кога ще го оправят!?!

Не знам какъв е механизма да се пораздвижат и оправят този велик проблем, но думите са ми малко, а и повечето са непозволени тук, във форума, за да изразят емоцията ми. Освен да искам да ми платят те билетите от Уиз.

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Публикувано:

За съжаление няма друго решение освен търпение, проблемът е доста хора в отпуск + много инциденти в други по-критични приложения

Би трябвало до края на седмицата да стигнат и до него. Ще ви пиша да пробвате веднага щом имам информация че е е разрешен :)

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

Аз също се оплаках и ми казаха, че проблемът трябва да е оправен след 13.08. Явно ще чакаме, за жалост...

 

А за услугата Mastercard Flight delay pass - онзи ден полетът ми закъсня с 1 час и 40 минути. И не само, че не ми пратиха ваучер за лаундж, но и ми изпратиха email, че виждат как полетът е навреме и ми пожелават приятно пътуване 😄

  • Смея се 3
Публикувано:
преди 2 минути , jorrro каза:

Аз също се оплаках и ми казаха, че проблемът трябва да е оправен след 13.08. Явно ще чакаме, за жалост...

 

А за услугата Mastercard Flight delay pass - онзи ден полетът ми закъсня с 1 час и 40 минути. И не само, че не ми пратиха ваучер за лаундж, но и ми изпратиха email, че виждат как полетът е навреме и ми пожелават приятно пътуване 😄

Ако се гледа монитора при бординга на гейта  - Да.

Вчера бордингът и излитането на Уиз за Ханя  закъсня с 40 мин.  Не беше още отворен гейта в часа на излитането, а си го пишеше навреме.

20210808_172533.jpg

Хората и автобусите си чакаха, а дамата от чек ин не се беше появила на гейта до часа на излитане.

20210808_172350.jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 13 минути , Дани Магелани каза:

Ако се гледа монитора при бординга на гейта  - Да.

Ясно е, че това гледат и че не се подава информация за закъснението на полетите. Ясно е и че услугата е някакъв комплимент, а не основното предназначение на картата. Но просто в такива ситуации не работи. Крайният потребител не се интересува от причините по трасето. Нищо де, все пак ще продължа да регистрирам и следващите си полети за тази услуга.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 44 минути , jorrro каза:

А за услугата Mastercard Flight delay pass

Това съм го забравила. Как беше - ако полета закъснее имаш право на безплатен салон, така ли? Само за БГ или навсякъде важи? А къде трябва да се регистрира полета?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.