Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, vladimira74 каза:

За колко време прехвърлят точки в профила? Сутринта прехвърлих, още ги няма. 

Спорен е срока понякога за половин ден, а понякога за два. Няма на идея от какво зависи. Аз съм получвал през различно време, но щом още нямаш си мисля, че чак понеделник ще ти дойдат, че и те почиват уйкенда 😄

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, vladimira74 каза:

За колко време прехвърлят точки в профила? Сутринта прехвърлих, още ги няма. 

От три часа до 10 дни. В последно време до 2 дни. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Таксата от 45 лева в януарското извлечение за кой период е? Картата ми изтече 02/22 и не съм я взела още от клона ще ми на числят ли такса? 

Публикувано:

Невземането на картата не прекратява договора,който е сключен за ползването и.Ако няма да се ползва и за да не се начислява таксата за следващата година е трябвало поне месец предварително да се прекрати договора и да се закрие картата.В противен случай таксата си върви.Незнам вече при следващо прекратяване дали връщат нещо пропорционално на използваните месеци или не.

Публикувано:

Принципно при ДСК таксата за облужване на кредитни карти се събира в края на годината, а не в началото, както е масовата практика. При закриване на картата се събира пропорционална такса за месеците, в които картата е била активна от последното вземане на таксата (или от откриването на картата, ако не е минала цяла година от издаването й).

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 час, jorrro каза:

Принципно при ДСК таксата за облужване на кредитни карти се събира в края на годината, а не в началото, както е масовата практика. При закриване на картата се събира пропорционална такса за месеците, в които картата е била активна от последното вземане на таксата (или от откриването на картата, ако не е минала цяла година от издаването й).

Да, мен ме изненадаха преди  седмици, надявах се, че като я закрия 2 месец преди изтичането няма да плащам.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 часа, Alexander каза:

Да, мен ме изненадаха преди  седмици, надявах се, че като я закрия 2 месец преди изтичането няма да плащам.

Плаща се пропорционално за ИЗПОЛЗВАНИЯ период, което е единственото полжително, което се случва в тази банка 😉

  • Харесвам 3
  • 2 месеца по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:
На 9.08.2021 г. в 17:19, jorrro каза:

Аз също се оплаках и ми казаха, че проблемът трябва да е оправен след 13.08. Явно ще чакаме, за жалост...

 

А за услугата Mastercard Flight delay pass - онзи ден полетът ми закъсня с 1 час и 40 минути. И не само, че не ми пратиха ваучер за лаундж, но и ми изпратиха email, че виждат как полетът е навреме и ми пожелават приятно пътуване 😄

Явно така си работят, лаундж надали може да се вземе от тях. 

Вчера ми закъсня полета час и десет-обявени, иначе повече и също получих мейл, че всичко е наред. Интересното е, че мейла дойде 2 часа след часа по разписание.

 

Публикувано:

На мен в петък вечер веднага ми изпратиха ваучерите, може би 5 мин след като обявиха закъснението. Също и смс получих. Лошото беше, че лаунджът е само на Терминал 2 на летище София /Vitosha Aspire Lounge/, а моят полет беше от Терминал 1. В крайна сметка ни анулираха полета, но това вече е болна тема...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 часа, Alexander каза:

Явно така си работят, лаундж надали може да се вземе от тях. 

Вчера ми закъсня полета час и десет-обявени, иначе повече и също получих мейл, че всичко е наред. Интересното е, че мейла дойде 2 часа след часа по разписание.

 

Тази опция не е ли само за платиниум Мастъркарти ?

Публикувано:
преди 9 часа, Alexander каза:

Явно така си работят, лаундж надали може да се вземе от тях. 

Вчера ми закъсня полета час и десет-обявени, иначе повече и също получих мейл, че всичко е наред. Интересното е, че мейла дойде 2 часа след часа по разписание.

 

Аз съм получавала няколко пъти ваучери за лаундж. Иначе да, наистина по някога ги пращат със закъснение. Но тогава им пращам мейл на customerservice@flightdelaypass.mastercard.com, че съм получила ваучера със закъснение и съответно не съм го ползвала и те ми изпращат ваучер, валиден 6 месеца за който и да е лаундж на летище, където има салони.

 

преди 2 часа, nino каза:

Тази опция не е ли само за платиниум Мастъркарти ?

За всички Wizz карти е.

  • Харесвам 12
  • Браво 4
Публикувано:
преди 11 часа, Яничка каза:

Аз съм получавала няколко пъти ваучери за лаундж. Иначе да, наистина по някога ги пращат със закъснение. Но тогава им пращам мейл на customerservice@flightdelaypass.mastercard.com, че съм получила ваучера със закъснение и съответно не съм го ползвала и те ми изпращат ваучер, валиден 6 месеца за който и да е лаундж на летище, където има салони.

 

За всички Wizz карти е.

Крайно време е борда на форума да ти присъди още един медал - "Експерт - спестявания".

Имаш попадения, съпоставими единствено с тези на @Георги Матеев

:smile:

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 3 часа, ven62 каза:

Имаш попадения, съпоставими единствено с тези на @Георги Матеев

:smile:

Аз при @Георги Матеев мога само да ходя да се уча на занаят, кат направи школа 🙂

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 4
Публикувано:
преди 20 часа, Яничка каза:

Аз съм получавала няколко пъти ваучери за лаундж. Иначе да, наистина по някога ги пращат със закъснение. Но тогава им пращам мейл на customerservice@flightdelaypass.mastercard.com, че съм получила ваучера със закъснение и съответно не съм го ползвала и те ми изпращат ваучер, валиден 6 месеца за който и да е лаундж на летище, където има салони.

 

За всички Wizz карти е.

Вече имам два кода за мен и дъщеря ми важащи 6 месеца!

блаогдаря за съвета отново 

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:
преди 25 минути , iMari каза:

Само при мен ли се бавят с прехвърлянето на точки към Уиз профила? Чакам ги от миналата седмица.

При мен става до няколко часа, обикновено 2-3.

Публикувано:
преди 4 минути , Zaro каза:

При мен става до няколко часа, обикновено 2-3.

Да и при мен обикновено е така. Ако сутринта ги прехвърля до към 11:00ч, до 14:00ч вече се налични в профила. Но сега нещо много се забавиха и питам дали и при вас е така. Вече два пъти прехвърлям и никакви ги няма. Да не би пак да имат засечка и да ги чакаме няколко седмици, за да я оправят? 😞

 

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Искам да попитам ако си погасявам цялата дължима сума с превод от друга сметка в друга банка за входящия превод по сметката на Wizz картата начисляват ли се някакви такси?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.