Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 21 минути , BG_guide каза:

И аз да ви посъветвам да НЕ ползвате картата в чужбина.. 819 лири = 97 лева. 97!!! 😞

това е 20+%, може да ги питате все пак защо така. Представям си, ако има рефън, ще стане 30+% загубата

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, Alexander каза:

това е 20+%, може да ги питате все пак защо така. Представям си, ако има рефън, ще стане 30+% загубата

Писах им днес, ще ви споделя ако отговорят. 

Връзка към коментар
На 25.01.2023 г. в 15:25, menki каза:

Здравейте! На 19.01 прехвърлих точки, които и до момента не са отразени в уиз профила ми. Къде и на кога трябва да пиша, за да проверя къде е проблема? 

Днес звънях на ДСК. Казаха че от wizz цитирам "не обработват файловете", каквото и да значи това. Било така от 15.01.23 и нямали идея кога ще се оправи. Явно ще трябва официална жалба към ДСК и малко публичен hate в социалните мрежи по Wizz  и ДСК  за да може някой да си свърши работата!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте, имам питане, не знам дали е обсъждано по-рано, не мога да изчета цялата тема:

 

Безконтактната ми карта, след около година ползване става контактна, спира да пиука при опиране и не прави плащане, та се налага да я сложат в ПОС терминала и да се въведе Пин код. Това ми се случи и с предната Уиз карта, от 2018 до 2021, след няма и година ползване, постепенно започна да отказва да плаща безконтактно, избирателно, ту ставаше, ту не... Накрая само - НЕ.  Сегашната ми карта 2021-2024... по същия начин. През септември миналата година спря да цъка безконтактно. Нито я драскам, нито й правя нещо, така че да я съсипвам, пазя я, като всички останали в портфейла. Просто е най-ползваната ми карта и всеки ден плащам с нея по няколко пъти. Питах в Колцентър на ДСК, казаха да отида в клона, в който е извадена и безплатно щели да ми я сменят. Малко се усъмних, но ... отидох в клона на ДСК и там казаха, че таксата за смяна е 20 лв. Обясних им какво са ми казали от колцентъра и веднага ме контрираха с въпроса "А защо като са ви казали това, не са ви поръчали пластиката, да дойдете само да си я вземете"?  Казах, че картата не работи безконтактно НЕ ПО МОЯ ВИНА, просто пластиката очевидно не издържа 3 години на ползване и вече с втора тяхна карта ми се случва на 13-ия или 14-ия месец да спре да плаща безконтактно и като ми дадат нова пластика не е нужно да е преиздаване за 3 години напред, а до срока на сегашната ми карта, тоест до догодина. Не можело така. Или плащам 20 лв и ми се издава нова пластика отсега за 3 години напред, или си карам със сегашната почти неработеща карта. Естествено, че се отказах, мразя да ме цакат. В ДСК ми огледаха хубаво картата, потвърдиха, че не изглежда да е повредена, не е и издраскана. Та продължавам по сложния начин: плащам си навсякъде с въвеждане на ПИН код, но в някои магазини е неудобно, тъй като самият ПОС е при продавача/касиера, не до мен и трябва да им я дам, да я слагат в процепа, да чакаме... и така...

 

При вас има ли такива случаи, да спре да ви работи безконтактно? 

Връзка към коментар
преди 4 минути , Hakkâri Spor каза:

Здравейте, имам питане, не знам дали е обсъждано по-рано, не мога да изчета цялата тема:

 

Безконтактната ми карта, след около година ползване става контактна, спира да пиука при опиране и не прави плащане, та се налага да я сложат в пост ерминала и да се въведе Пин код. Това ми се случи и с предната Уиз карта, от 2018 до 2021, след няма и година ползване, постепенно започна да отказва да плаща безконтактно, избирателно, ту ставаше, ту не... Накрая само - НЕ.  Сегашната ми карта 2021-2024... по същия начин. През септември миналата година спря да цъка безконтактно. Нито я драскам, нито й правя нещо, така че да я съсипвам, пазя я, като всички останали в портфейла. Просто е най-ползваната ми карта и всеки ден плащам с нея по няколко пъти. Питах в Колцентър на ДСК, казаха да отида в клона, в който е извадена и безплатно щели да ми я сменят. Малко се усъмних, но ... отидох в клона на ДСК и там казаха, че таксата за смяна е 20 лв. Обясних им какво са ми казали от колцентъра и веднага ме контрираха с въпроса "А защо като са ви казали това, не са ви поръчали пластиката, да дойдете само да си я вземете"?  Казах, че картата не работи безконтактно НЕ ПО МОЯ ВИНА, просто пластиката очевидно не издържа 3 години на ползване и вече с втора тяхна карта ми се случва на 13-ия или 14-ия месец да спре да плаща безконтактно и като ми дадат нова пластика не е нужно да е преиздаване за 3 години напред, а до срока на сегашната ми карта, тоест до догодина. Не можело така. Или плащам 20 лв и ми се издава нова пластика отсега за 3 години напред, или си карам със сегашната почти неработеща карта. Естествено, че се отказах, мразя да ме цакат. В ДСК ми огледаха хубаво картата, потвърдиха, че не изглежда да е повредена, не е и издраскана. Та продължавам по сложния начин: плащам си навсякъде с въвеждане на ПИН код, но в някои магазини е неудобно, тъй като самият ПОС е при продавача/касиера, не до мен и трябва да им я дам, да я слагат в процепа, да чакаме... и така...

 

При вас има ли такива случаи, да спре да ви работи безконтактно? 

 

При мен е обратният вариант - безконтактно няма проблем, но лентата отзад беше издраскана още на шестия месец, защото плащам някои сметки на банкомат на ДСК. В един момент лентата се издрасква много и картата спира да се приема от банкоматите. С предишната карта стана точно при смяната, но с тази имам още година и нещо и подозирам, че ще даде фира до 1-2 месеца. Говорих в един клон на ДСК, че ако е достатъчно преди изтичането, може да мине за тяхна сметка - т.е. като производствен дефект. В моя случаи повредата се дължи на колелцата в банкоматите им. С карти на други банки нямам такъв проблем, а като бонус (с ОББ) безконтактните им банкомати функционират като такива, за разлика от тези на ДСК, където това е само декорация.

Връзка към коментар

Ами доста са нагли. С карти на ДСК не ми се е случвало, но с Evolve много хора си сменихме картите безплатно заради същия проблем. Може би ако пробваш в друг офис и си по-настоятелен ще се сетят, че те са си виновни, че ползват скапани пластики. Ако не ти се занимава ползвай картата с Curve или с APay/Gpay.

 

Дълго време се правеха и на ударени като не им работят банкоматите за внасяне кеш и взимаха такса за внасяне на каса. Отскоро тази такса е премахната, в случай, че банкомата в клона не работи.

Споменавам, ако случайно не знаете.

 

  • Харесвам 5
  • Браво 2
Връзка към коментар

ами според мен е нормално с времето да се развалят, на мен ми спира да работи чипа на по-стара карта, безконтактно не съм ползвал чак толкова много.

не е нормално да ти вземат пари за смяна обаче.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 23 минути , Zaro каза:

 

При мен е обратният вариант - безконтактно няма проблем, но лентата отзад беше издраскана още на шестия месец, защото плащам някои сметки на банкомат на ДСК. В един момент лентата се издрасква много и картата спира да се приема от банкоматите. 

Ами и аз плащам от банкомат всички сметки, веднъж месечно. Може и там да се протърка скоро, хаха. Плащам с нея, за да се трупат точки, то е ясно. 

Иначе в друг клон не знам дали да пробвам, в крайна сметка опитах в клона, в който тази карта е издадена, нали уж само там може да бъде преиздадена? 

Аз плащам с нея по няколко пъти дневно и явно се износва, дори и в лафката на работното ми място. Иначе нормално: магазини, аптеки... навсякъде, където има ПОС

Връзка към коментар

Обади се пак в кол центъра, да ти я поръчат както са казали в офиса. Нивото на некомпетенстност в банковите среди е издигнато до невиждани висоти, просто всичко става по трудния начин и след като ти им кажеш как трябва да стане всъщност.

  • Смея се 1
Връзка към коментар

На мен ми се случи с дайнърса( класик) ,но още от взимането ѝ  от банката не работеше безконтактната функция. Досадното е , че винаги иска пин, но  я сложих зад кърв и плащам с телефона.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , Hakkâri Spor каза:

Е то може ли и аз да плащам през телефона с Уиз картата, ако й въведа данните?

Трябва да я качиш в уолета първо, но аз не мога да я кача.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Ivko каза:

Трябва да я качиш в уолета първо, но аз не мога да я кача.

Нямаше ли нещо през приложението на ДСК да се добави и така ставаше? Преди имаше някакъв проблем, но аз съм въвела моята( не помня обаче как...).

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 8 минути , bobole4e каза:

Нямаше ли нещо през приложението на ДСК да се добави и така ставаше? Преди имаше някакъв проблем, но аз съм въвела моята( не помня обаче как...).

Да през приложението трябва да потвърдиш, но аз от както си закрих разплащателната сметка вече имам само пасивен достъп и не мога да го направя защото мога само дск директ да позлвам, а това става от дск смарт. Звънях и на кол центъра и те не ми помогнаха.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Да , ДСК смарт е в телефона ми, но не мисля,че има връзка със сметка-аз никога не съм имала сметка в ДСК, само тази, към картата. Т.е. щом имаш карта, незнам защо не можеш да инсталираш ДСК смарт на телефона си( освен ако не искаш , разбира се, да имаш приложение в телефона ). И моя достъп е пасивен.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Ама то ДСК смарт е различно от това да имаш уолет и да плащаш с него. Аз имах на предния айфон ДСК Смарт, той има същите функции като ДСК Дайрект от уеб браузър. Изтрих го, че само ми заема място. Иначе 16-а година съм клиент на ДСК и нямам никакви оплаквания. Единствената банка, която не ми звъни да ме занимава с всяка оферта, няма го телефонният тероризъм като при ОББ, тия звънят и не пускат с месеци, докато не вдигнеш. Сто пъти им казах: "офертите САМО по имейл, не искам да ме притеснявате докато съм на работа и да ми звъните за всяка промоция и оферта". Ама... те драпат за всеки клиент,така че...   А ДСК си е стара банка със супер много клиенти. Дори и пенсионното си го прехвърлих към тях, че трябваше да избирам, така или иначе.

Връзка към коментар
преди 4 минути , Hakkâri Spor каза:

Ама то ДСК смарт е различно от това да имаш уолет и да плащаш с него.

Различни неща са , разбира се. Просто добавянето на картата в уолета става като потвърдиш нещо си в ДСК смарт. Иначе другите карти просто се набират цифрите и се добавят , а тази иска през приложението да я добавиш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, bobole4e каза:

Да , ДСК смарт е в телефона ми, но не мисля,че има връзка със сметка-аз никога не съм имала сметка в ДСК, само тази, към картата.

Преди 1 час, Hakkâri Spor каза:

Ама то ДСК смарт е различно от това да имаш уолет и да плащаш с него. Аз имах на предния айфон ДСК Смарт, той има същите функции като ДСК Дайрект от уеб браузър.

Тръгвам да вкарвам картата в уолета и стигам до там да звъня на кол центъра.

 

4232C500-95D6-4EFC-A407-2F61FD117E0E.jpeg.ff29a150247b85b9b8aaa9e7b7465a8f.jpeg

Звъня и ми казват да си активирам дск смарт и от там да я активирам. Свалям си дск смарт и при активиране иска да потвърдя гсм номера ми в дск директ, който не ми е въведен там и ми обесняват, че съм имал пасивен достъп само.

 

11A61D72-BDD4-4ED4-B386-C181AAE566F3.jpeg.286135fd241febf9967323608051903a.jpeg

 

И да като влезна в дск директ в настройки половината ми опций са неактивни и не мога да вкарам гсм номер, а като имах сметка всичко бе активно.

 

dsk.jpg

 

 

dsk.jpg

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 22 часа, bobole4e каза:

И при мен в ДСК директ телефонния номер не  е активен.

 

7.png.d94f7c81f0e26dc3e15ae7350e4e0661.png

Ходих до клон днес и уж ми го оправиха, но ми казаха, че няма общо това, че пише непотъврден. Ще видим.

Връзка към коментар
преди 26 минути , Ivko каза:

Ходих до клон днес и уж ми го оправиха, но ми казаха, че няма общо това, че пише непотъврден. Ще видим.

1. Освен да ти активират телефона, трябва да ти направят Активен достъп в банкирането (Web и Мобилно)т.е. да можеш да подписваш преводи/заявки през двата канала. За целта трябва да имаш средство за авторизация ("DSK mToken" или "цифров сертификат с ПИН и SMS код")
2. Провери в меню Карти -> Дали има конфигурирана 3D парола за тази карта
3. След това от DSK Смарт без проблем трябва да може да добавиш карта в уолета. Играх го това 😄

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.