Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Преди 1 час, Eti* каза:

Аэ само да кажа, че на 28.10 някой е иэтеглил над 1000 лв от сметката ми. До ден днешен ни вест, ни кос. Миналата седмица писах, эвънях - жалбата ми все още се раэглежда. Картата е кредитна на банка ДСК, кобрандинг с Уиээ.

Има срок, в който следва да се подаде оспорване на транзакцията и ако не се спази, няма да Ви възстановят сумата.

Връзка към коментар

“Миналата седмица писах, звънях - жалбата ми все още се разглежда.” Разбира се от изречението, че след неприятната ситуация е подадена жалба за оспорване, която още се разглежда от банката.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Тръгнах да регистрирам полетите за следващото пътувате за закъснение над 1 час и ползване на lounge с Wizz картата и ново 20:

image.png

Вече има ограничение колко полета може да се регистрират?

Аз реално имам 6 полета да регистрирам за това пътуване, но на 2 от летищата няма lounge и съответно не мога да ги регистрирам, та ми стана интересно рестриктната ли е регистрацията на повече от 4 полета?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 hour ago, Яничка said:

Тръгнах да регистрирам полетите за следващото пътувате за закъснение над 1 час и ползване на lounge с Wizz картата и ново 20:

image.png

Вече има ограничение колко полета може да се регистрират?

Аз реално имам 6 полета да регистрирам за това пътуване, но на 2 от летищата няма lounge и съответно не мога да ги регистрирам, та ми стана интересно рестриктната ли е регистрацията на повече от 4 полета?

Не се притеснявай, просто регистрираш първите 4 и след като завършиш регистрацията правиш нова за останалите 2 полета. Изпробвано е от мен без проблеми. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз бих искал да попитам дали някой е ползвал тези ваучери в друг салон освен на летището, където се е получило забавянето, тъй като в инфото на ваучера си пише че важи 3 месеца и “LoungeKey participating lounges and lounge alternatives”

Тъй като последната седмица ми се събраха 2, които не успях да ползвам и ме интересува дали някой ги е пробвал на различно място, за да знам дали мога да разчитам на тях при следващо пътуване. 
 

Връзка към коментар
На 7.07.2023 г. в 22:07, Argentique каза:

А защо след октомври пишете чак миналата седмица?
Според мен трябва лично да се подаде жалба в банката-издател на кк.
При мен неправомерно изтеглиха пари от дебитна виза на Уникредит. За по-весело се случи преди три години в петък, 13-ти март, точно когато обявиха извънредно положение за ковид пандемия и се водиха битки в Кауфланд за тоалетна хартия. Два транша 300 и 400 лв, уж от фирма в остров Ман.
Като подадох жалба в банката (писмена, но не веднага, че бяха луднали всички тъкмо тогава), ми казаха, че досега в 100% от случаите са възстановявали парите. И дадоха срок два месеца. 
И за да е още по-весело, Уникредит ми възстановиха всичко след два месеца, точно на рождения ми ден през май. Я каква добра банка... :biggrin:
 

Естествено, че съм подала жалба в офис на банката, няколко дни след инцидента, т.е. началото на ноември. Дори от банката раэбрах эа инцидента, тъй като беше един петък вечер, аэ бях раэпуснала със семейство и приятели и не съм видяла, че пристигат смс-и. Събота сутринта ми эвъни рано, рано телефонът, с въпрос дали въпросната транэакция е направена от мен и че е имало втори опит, но от банката са ми блокирали картата.

Въпреки това, клиентът трябва лично да посети офис на банката в едномесечен срок, от датата на събитието.

Сумата все още не ми е въэстановена. Следващата седмица ще сеэирам КФН. Принудиха ме.

 

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Ааааа тези не се ли оливат вече в началото на всеки месец по 10-14 дни да се бавят с точките? Подсетете ме, моля, къде точно пишехме оплаквания и до ДСК и до Уиз и да ги действаме дружно, че ниските цени са от понеделник до четвъртък. :not_i:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Преди малко

преди 3 часа, Милен Вълчев каза:

Здравейте, заредиха ли Ви точките от миналата седмица ? Имам наредени миналия понеделник, още не са заредени в профила.

Преди малко се появиха, вече са оползотворени 🙂

Връзка към коментар

Как мога да погася цялата сума на задължението през дск директ? Виждам опция само за плащане на минималната сума за револвиране, но не и цялата. Дск директът ми няма активирана възможност за преводи, дали това е проблемът?

едит: Може би е като превод между собствени сметки

Връзка към коментар

Отидете на преводи и там от основната си сметка прехвърляне по кредитната карта. Има възможност да се посочи сума, каквото желаете, като се вижда и какво реално липсва от цялата сума по КК.

Сега като си чета обясненията, звучи объркано. Вижте къде пише преводи, кликнете там и ще стане ясно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, lyube каза:

Как мога да погася цялата сума на задължението през дск директ? Виждам опция само за плащане на минималната сума за револвиране, но не и цялата. Дск директът ми няма активирана възможност за преводи, дали това е проблемът?

едит: Може би е като превод между собствени сметки

ПРЕВОДИ->МЕЖДУ МОИ СМЕТКИ

Супер удобно, лесно и бързо е. От над 10 години прехвърлям по този начин, от дебитна към кредитна карта. Обикновено посочвам цялата сума, която съм изхарчил, за да нямам никакви лихви. Ден-два след падежната дата е най-добре. Защото ако е в същия ден на падежната дата може да го отчете към предния период. Трябва да получите СМС, че минималната сума за револвиране е еди колко си.. . и тогава.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

От три месеца имаме проблеми с вкарването на пари на банкомат - повече от 15 неуспешни опита на две места, които са ни удобни - бизнессграда до хотел Астория/Родина и офис на ДСК в Надежда 2. Когато някой работи драмата с 50 левовите банкноти от 2006 продължава, но те са най-малкият проблем. Звъних до оператор да питам кой банкомат работи/приема. Човекът беше отзивчив , възпитан и провери няколко удобни за мене банкомата, на които е внасяно последно, т.е. би трябвало да работят. /Докато отида до единия банкомат вече беше спрял да работи, но нека не спамя темата./

Кажете моля къде нямате проблеми със зареждането.

Връзка към коментар

Основно внасях на банкомат в офиса на ДСК в Сердика мол. Периодично се случва да има технически проблем и вече знам - отивам на каса, казвам, че банкомата им за пореден път е развален и в този случай имам право да внеса средства без такса. Никога не са отказвали.

@The Doctor, TBI имат много трески за дялкане, но са незаменими при погасяване на задължения по КК. При нареден превод през мобилното приложение на TBI парите влизат в сметката на ДСК ако не за секунди, то за минути. И сметката и преводите са безплатни, поне засега.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, iMari каза:

Основно внасях на банкомат в офиса на ДСК в Сердика мол. Периодично се случва да има технически проблем и вече знам - отивам на каса, казвам, че банкомата им за пореден път е развален и в този случай имам право да внеса средства без такса. Никога не са отказвали.

@The Doctor, TBI имат много трески за дялкане, но са незаменими при погасяване на задължения по КК. При нареден превод през мобилното приложение на TBI парите влизат в сметката на ДСК ако не за секунди, то за минути. И сметката и преводите са безплатни, поне засега.

На мене са ми отказвали и в ДСК и в друга банка, а и чакането на гише си е проблем особено ако откажат.

Естествено, че става с превод и таксата не е проблем, но неработщи с месеци банкомати + проблема с петдесетолевките + проблема, че никъде в сайта им няма информация за това   + проблема, че неработещите банкомати се оказват не повредени, а неразтоварени, защото може да се тегли, но не и да се внася ... идва в повече.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз се родих, откакто взех да погасявам задълженията в ДСК чрез TBI. Направила съм си темплейт в апп-а на TBI, за да не вкарвам IBAN-а на ДСК сметката всеки път и наистина парите влизат от едната в другата банка за секунди/минути най-много.

Ако за @The Doctor не е удобна опция, пиша го за други потребители.

Иначе всеки път при внасяне на ATM ми късаха нервите, като ми връщаха банкнотите, отделно го има и неудобството да нося в себе си някой път по-големи суми. А мисля също, че за цялостното "удоволствие" от внасяне на пари на банкомат ДСК взимат по 0,20 лв.....

Между другото, неприемането на някои банкноти е често срещан проблем и при други банки. Бях дала на мъжа ми да внесе едни пари в Пощенска и горкият се скъса да обикаля банкоматите, все имаше банкноти, които му връщаха, а не бяха измачкани или с нарушена цялост. 

  • Харесвам 5
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Яничка каза:

И аз се родих, откакто взех да погасявам задълженията в ДСК чрез TBI. Направила съм си темплейт в апп-а на TBI, за да не вкарвам IBAN-а на ДСК сметката всеки път и наистина парите влизат от едната в другата банка за секунди/минути най-много.

Ако за @The Doctor не е удобна опция, пиша го за други потребители.

Иначе всеки път при внасяне на ATM ми късаха нервите, като ми връщаха банкнотите, отделно го има и неудобството да нося в себе си някой път по-големи суми. А мисля също, че за цялостното "удоволствие" от внасяне на пари на банкомат ДСК взимат по 0,20 лв.....

Между другото, неприемането на някои банкноти е често срещан проблем и при други банки. Бях дала на мъжа ми да внесе едни пари в Пощенска и горкият се скъса да обикаля банкоматите, все имаше банкноти, които му връщаха, а не бяха измачкани или с нарушена цялост. 

А защо не погасяваш с револют? 

Връзка към коментар
На 9.07.2023 г. в 15:53, Lans каза:

Аз бих искал да попитам дали някой е ползвал тези ваучери в друг салон освен на летището, където се е получило забавянето, тъй като в инфото на ваучера си пише че важи 3 месеца и “LoungeKey participating lounges and lounge alternatives”

Тъй като последната седмица ми се събраха 2, които не успях да ползвам и ме интересува дали някой ги е пробвал на различно място, за да знам дали мога да разчитам на тях при следващо пътуване. 
 

Може да се ползват на друго летище в друг ден в оказания на ваучера срок.

Аз ваучер от летището в Ереван си го ползвах в Малта месец по-късно и няма никакъв проблем.

Да не говорим, че в Ереван ваучера ми го пратиха на мейла точно в момента, когато се качвах на самолета и няма как да го ползвам там 🙂 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 55 минути , boogy83 каза:

Да не говорим, че в Ереван ваучера ми го пратиха на мейла точно в момента, когато се качвах на самолета и няма как да го ползвам там 🙂 

Да, и на мен в повечето случаи ми пращат ваучар, когато вече се бордвам или съм в самолета или дори по време на полет. Добре, че от скоро започнаха да пращат ваучери с по-дълга валидност, приложими за всички летища/салони на Lounge Key програмата за определен срок.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.