Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

преди 13 минути , antea каза:

е глупости, как тогава това съобщение стигна и до мен - получих го като смс, след като имам карта Мастъркард, а не Виза?

То много хора преди време получиха едно съобщение, дето не е за тях: "Здрасти Коле, получи ли?" (май това беше текста) 😄 

  • Смея се 10
Връзка към коментар
1 hour ago, boogy83 said:

То много хора преди време получиха едно съобщение, дето не е за тях: "Здрасти Коле, получи ли?" (май това беше текста) 😄 

Коле - програмисчето, завършило току що SoftUni 😄 

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 3 часа, antea каза:

е глупости, как тогава това съобщение стигна и до мен - получих го като смс, след като имам карта Мастъркард, а не Виза?

Ами и аз мисля, че са глупости, но на лична ще Ви пратя и скрийншот и с моя въпрос, и с техния отговор. Аз им бях казал, че съм на ДСК-Уиз, тоест Мастеркард. Щ щом те са писали " щом това съобщение е стигнало до теб, то твоята карта участва в тази активация и можеш да пазаруваш на воля с бонус Money-back." ....   

Значи се правят изключения.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

До сега трансакциите с Wizz картата ги пращаха като смс. От вчера вече ми идват по Viber и е малко досадно, защото не винаги ги виждам, Viber ги групира като рекламни/спам.

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Яничка каза:

До сега трансакциите с Wizz картата ги пращаха като смс. От вчера вече ми идват по Viber и е малко досадно, защото не винаги ги виждам, Viber ги групира като рекламни/спам.

Би трябвало да заминават в бизнес, да. Можеш да задържиш с пръст върху чата и ти дава възможност да го прехвърлиш към регулярните, извън бизнес инбокса. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 6.07.2023 г. в 13:32, blueriver каза:

Имаше някаква възможност за издаване на такава карта при наличие на депозит(обезпечение) в банката. Питай ги и направи минимален депозит,например 500 лв. за да ти я издадат.

Няма вече безплатни депозитни сметки,а искат за безсрочен влог по 3.5 лв месечно. Няма смисъл.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, dimitrov6 каза:

Няма вече безплатни депозитни сметки,а искат за безсрочен влог по 3.5 лв месечно. Няма смисъл.

А не може ли да се направи този влог ,да се получи картата и след месец да се изтеглят парите от влога,т.е да се закрие? 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , blueriver каза:

А не може ли да се направи този влог ,да се получи картата и след месец да се изтеглят парите от влога,т.е да се закрие? 

Утре ще попитам в банката. Но,ако някъде си запишат ,че този влог е гаранция  за обезпечаване и не може да се закрие,докато  имам тази кредитна карта.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 2.08.2023 г. в 17:43, EliDion каза:

На мен си ми пращат регулярни смс. За вайбър сега чувам. Нищо не са ми пращали там.

И на мен ми пращат СМСи. Днес имам 6 плащания с тази карта и получих 6 СМСа от ДСКа. Отделно... когато плащам през телефона, получавам и съобщение от ДСК смарт директно на екрана на телефона, така че два пъти получавам информация какво плащане съм направил току що.

Връзка към коментар
преди 10 часа, blueriver каза:

Не знам. Питай.Аз си имам дискаунт и не съм се интересувала . А и ДСК ми е най-омразната банка!

Писах им по мейла.Те отговориха,че трябвало да се обадя по 0700.Тъй като не знам дали е безплатен,въпреки че го имам в договора на телефона,ще ида до офис някой ден.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , dimitrov6 каза:

Писах им по мейла.Те отговориха,че трябвало да се обадя по 0700.Тъй като не знам дали е безплатен,въпреки че го имам в договора на телефона,ще ида до офис някой ден.

Пробвай с неимпулсния номер 0988192640! 

Screenshot_20230804_100732_tenev.plamen.com.fixedNumbers_edit_17310399126002.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , crazyhorse каза:

Пробвай с неимпулсния номер 0988192640! 

Screenshot_20230804_100732_tenev.plamen.com.fixedNumbers_edit_17310399126002.jpg

Те може после пак да ме свържат с 0700. Ето това ми писаха.Сега ще им напиша моя личен телефон и нека те да ме търсят.Моя е грешката.

 

В случая, за да извършим проверка и да съдействаме относно възникналия проблем е необходимо в телефонен разговор да Ви идентифицираме като титуляр на сметката.

 

В тази връзка Ви молим да ни пишете отново като ни посочите удобно време за връзка с Вас.

Също така може да се свържете с нас на телефоните за връзка с информационния контактен център  0700 10 375,като за обаждания от чужбина телефонния номер е +359 700 10 375.

Благодарим.

 

Поздрави,

 

 

Десислава Балевска-Иванова

Оператор

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 35 минути , dimitrov6 каза:

Обадиха ми се по телефона и казаха,че не става със сметка,която по-късно да закрия да ми издадат карта.Трябва да имам доходи.

Не го разбрах това. Аз имам карта и нямам друга сметка. Всичко съм закрила там. Другите ти сметки не са обвързани с картата. Ако говориш за депозит за гаранция, ако не можеш да докажеш доходи, то той стои блокиран до закриване на картата. Като я закриеш, след месец или 2 беше ти освобождават депозита, т.е. там няма как да стане да ги изтеглиш.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , EliDion каза:

Не го разбрах това. Аз имам карта и нямам друга сметка. Всичко съм закрила там. Другите ти сметки не са обвързани с картата. Ако говориш за депозит за гаранция, ако не можеш да докажеш доходи, то той стои блокиран до закриване на картата. Като я закриеш, след месец или 2 беше ти освобождават депозита, т.е. там няма как да стане да ги изтеглиш.

Не ставало с депозит за гаранция.Искат да имам доходи.А и няма вече депозитни сметки,а другите всички са с месечна такса,а аз не искам да плащам нищо освен 50 лв годишна такса за картата.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

И защо, нови разпоредби или пак някой не си е написал домашното. Когато правих на дъщеря ми(ученичка по него време) само една служителка в централния офис и то не от кредитните знаеше за тази възможност. А най-забавното е, че след като ме увещаваха, че няма такова нещо, охраната, с когото имам приказка(много стар служител), ни заведе при това момиче и всичко стана за 10 мин.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Последните 1-2 години ДСК направиха доста промени по общите условия и много вдигнаха таксите. Мислех да проуча банките и да ги сменям, но все не ми остава време и отлагам.

 

Sms известяването за направени транзакции безплатно ли е? От няколко месеца, откакто ми преиздадоха картата спрях да получавам неизвестно защо. Не съм искала каквото и да било промяна в услугата.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.