Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
  На 3.02.2025 г. в 16:47, Дани Магелани каза:

Изчезна ми безконтактната функция на Уиз картата. Вкарва се в устройството и иска ПИН. Случвало се и с други карти - ми каза търговец. При вас как е?

Разшири  

Това ми се случваше с 3 пластики поред. Работят една година и после няма безконтактно. Затова си вкарах карта в телефона и плащам само с телефона от поне година, направо се преродих. С тия неработещи пластики не си е работа.

  • Харесвам 4
Публикувано:

Миналата година си изкарах уиз карта.Сега погледнах в профила си в уиз,че членството изтича.В условията на картата имаше автоматично подновяване .Кога точно се случва това и как мога да го проследя?

Публикувано:
  На 5.02.2025 г. в 7:25, Velmar каза:

Миналата година си изкарах уиз карта.Сега погледнах в профила си в уиз,че членството изтича.В условията на картата имаше автоматично подновяване .Кога точно се случва това и как мога да го проследя?

Разшири  

Не го мисли, ще стане. Ще дойде мейл:

image.png.5ccfb2d490bdc48b1810541f7969e217.png

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Колко лева беше годишната такса за Уиз картата? Липсват ми 48.90 лв,обаче сега не мога да вляза в банкирането си да видя това тя ли е.

Публикувано:
  На 6.02.2025 г. в 19:41, aloha8 каза:

Колко лева беше годишната такса за Уиз картата? Липсват ми 48.90 лв,обаче сега не мога да вляза в банкирането си да видя това тя ли е.

Разшири  

Да, 48.90 лв е годишната такса.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Здравейте, на 13.01 съм се регистрирал моята dsk wizz кафта за Mastercard Ден и получих имейл за това. Миналия вторник - 28.01 вечеряхме в Хепи, но все още не съм получил никакъв кешбек като сума в картата. Странното е и че в именла потвърждение пише две различни неща - на картинката пише всеки вторник, а отдолу в текста пише че бонуса е за първо число всеки месец. Моля ако някой е получил пари или е наявно да пише. Или мога ли да пиша на някой аз защо още нямам кешбек?


Благодаря!

 

IMG_8773.jpeg

Публикувано:

Аз съм получавал кешбек от Хепи, но поръчката беше за вкъщи и платена онлайн, предварително. Плащането е отчетено в сряда, кешбека дойде в пт.

  • Харесвам 2
Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 7:02, Ilian359 каза:

Изплащат кешбек-а в петък. Щом не си получил, значи POS терминалът на Хепи не е коректно настроен.

Разшири  

Същата седмица петък или на следващата седмица петък? Ако е за следващата седмица има вероятност днес да се получи предполагам? 
И какво значи POS терминалът на Хепи да не е коректно настроен? На транзакцията в дск директ е изписано “BGR VARNA HAPPY GRAND LTD” 

Публикувано:

Хепи начисляват, но и аз съм поръчвала само за вкъщи и не мога да кажа на място в конкретния ресторант как са настроили POS терминала.

Публикувано: (редактирано)
  На 4.02.2025 г. в 16:53, Hakkâri Spor каза:

Това ми се случваше с 3 пластики поред. Работят една година и после няма безконтактно. Затова си вкарах карта в телефона и плащам само с телефона от поне година, направо се преродих. С тия неработещи пластики не си е работа.

Разшири  

Същото е и при мен. После и чипа отказа. Вчера говорих с банката и ми обясниха, че имат като цяло проблем с тези пластики и ако искате могат да ви я преиздадат безплатно.

п.с. Новите са VISA.

Редактирано от Дидко
правописна грешка
Публикувано:

Eдиният път ми я преиздадоха безплатно, а вторият път ми взеха такса от 20 лв, че не било по тяхна вина. Въпреки, че от колцентъра ми казаха, че ще ми я издадат безплатно. В ДСК на Попа обаче не бяха на това мнение. Но малко след като ми я преиздадоха, просто въведох данните й в смартфона и сега плащам навсякъде с него, та не се налага да я вадя от портфейла, сакън, да не се издраска или претърка.

Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 10:20, Дидко каза:

Същото е и при мен. После и чипа отказа. Вчера говорих с банката и ми обясниха, че имат като цяло проблем с тези пластики и ако искате могат да ви я преиздадат безплатно.

п.с. Новите са VISA.

Разшири  

Картите на Mastercard се ползваха и от услугата Flight delay pass (ако полетът ти закъснее с повече от час получаваш ваучер за салон). Тези на Visa участват ли в аналогичната услуга на картовия доставчик или не?

Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 10:55, tonik каза:

Картите на Mastercard се ползваха и от услугата Flight delay pass (ако полетът ти закъснее с повече от час получаваш ваучер за салон). Тези на Visa участват ли в аналогичната услуга на картовия доставчик или не?

Разшири  

Аз съм с Мастъркард, но не ми отваря сайта да си я регистрирам за утрешните ми полети…

Публикувано:

сайта на Flight Delay Pass не се отваря изобщо, не само за ДСК, имам линк за същия пас от Уникредит - и техният не се отваря, както и основния сайт

  • Шок 3
Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 8:47, Wizan каза:

Същата седмица петък или на следващата седмица петък? 
И какво значи POS терминалът на Хепи да не е коректно настроен? На транзакцията в дск директ е изписано “BGR VARNA HAPPY GRAND LTD” 

Разшири  

Същата седмица, вижда се в събота, в движения по сметката.

POS терминалът се настройва от банката и един от зададените параметри е MCC - Merchant Category Code, т.е. за каква дейност ще се използва. На мен преди време ми бяха дали POS терминал втора употреба, настроен за закусвалня във Велико Търново. Никой в банката не си беше направил труда да изтрие параметрите на редишния ползвател. Та, може и в конкретното Хепи да е станало същото, за което те нямат вина.

  • Харесвам 4
Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 6:55, Wizan каза:

Здравейте, на 13.01 съм се регистрирал моята dsk wizz кафта за Mastercard Ден и получих имейл за това. Миналия вторник - 28.01 вечеряхме в Хепи, но все още не съм получил никакъв кешбек като сума в картата. Странното е и че в именла потвърждение пише две различни неща - на картинката пише всеки вторник, а отдолу в текста пише че бонуса е за първо число всеки месец. Моля ако някой е получил пари или е наявно да пише. Или мога ли да пиша на някой аз защо още нямам кешбек?


Благодаря!

 

IMG_8773.jpeg

Разшири  

Имах аналогичен случай, но в PizzaLab - свързах се със съпорта на Mastercard - първоначално казаха, че при тях не се вижда тази трансакция, послед поискаха като доказателство извлечение от банката и след 3 дни ми преведоха бонуса. Най-вероятно ПОС терминалът не е настроен с правилен код и затова не се изплаща. Иначе съм получавал бонуси дори за плащания в чужбина, стига да е с правилен код и плащането да е направено във вторник. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 10:55, tonik каза:

Картите на Mastercard се ползваха и от услугата Flight delay pass (ако полетът ти закъснее с повече от час получаваш ваучер за салон). Тези на Visa участват ли в аналогичната услуга на картовия доставчик или не?

Разшири  

Тези на VISA, поне аз не знам да участват. Ако някой има друга информация, може да я сподели!

  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 10:32, Hakkâri Spor каза:

Eдиният път ми я преиздадоха безплатно, а вторият път ми взеха такса от 20 лв, че не било по тяхна вина. Въпреки, че от колцентъра ми казаха, че ще ми я издадат безплатно. В ДСК на Попа обаче не бяха на това мнение. Но малко след като ми я преиздадоха, просто въведох данните й в смартфона и сега плащам навсякъде с него, та не се налага да я вадя от портфейла, сакън, да не се издраска или претърка.

Разшири  

Мисля, че безплатно преиздават карти само чрез колцентъра. Аз невежата с моята повредена карта така отидох в офис и там ме уверяваха, че при тях безплатно не може. От споделеното тук настоявах да се свържат със София и да им потвърдят, че има проблем с някоя от партидите уиз карти. Да, от офиса в Русе разбраха, но и аз разбрах нещо много интересно😉 За да ме идентифицират, трябвало да звъня на колцентъра🙈 Боожеее, не може вече идентифициране на място чрез лична карта, а само по телефон чрез проверяващи въпроси😆 Модерни времена дойдоха и при нас🙃

  • Смея се 8
Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 13:42, WanderlustME каза:

Имах аналогичен случай, но в PizzaLab - свързах се със съпорта на Mastercard - първоначално казаха, че при тях не се вижда тази трансакция, послед поискаха като доказателство извлечение от банката и след 3 дни ми преведоха бонуса. Най-вероятно ПОС терминалът не е настроен с правилен код и затова не се изплаща. Иначе съм получавал бонуси дори за плащания в чужбина, стига да е с правилен код и плащането да е направено във вторник. 

Разшири  

Може ли информация как да се свържа и аз със съпорта? Сумата в хепи беше над 300лв и си заслужава разправията

Публикувано:
  На 7.02.2025 г. в 11:50, antea каза:

сайта на Flight Delay Pass не се отваря изобщо, не само за ДСК, имам линк за същия пас от Уникредит - и техният не се отваря, както и основния сайт

Разшири  

Работи си, даже регистрирах предстоящи полети. Малко по-бавно от обикновеното зарежда, търпение трябва...

Screenshot_20250207-180852.Brave.png

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.