Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Вероятно предположението на ilian359 e вярно.  Не,  със сигурност няма кредити. 

По телефона не са обсъждали нищо,  а като самоосигуряващо се лице директно са го препратили да кандидатства в клон на ДСК. 

 

П. П.  Използвам случая да похваля Wizz.  След като забавиха едни кредити с четири месеца,  вчера са превели всичко по резервации от първатата половина на месец февруари. 

 

Рано или късно с тях всичко е точно 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Благодаря на всички отговорили! Сега вече мога и аз да споделя малко опит 😄 Служителя от банката директно издал ДСК Директ заедно с картата, като от следобед вчера (7-ми) са подписани документите, днес (8-ми) от обяд Wizz Discount Club членството е активно, а първоначално искането беше подадено на 4-ти, и още веднъж на 5-ти, защото нямаше нищо на имейла първия път 😄 Служителя от банката казал, че днес по обяд щяла да пристигне картата, а пък ще се обади в понеделник. Реших да звънна на колцентъра да питам - там казват, че картата ще дойде до две седмици 😄 Да се надяваме в понеделник да е готова. Благодаря отново на отговорилите ми 🙂 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Рядко се ядосвам, но явно и ДСК са много изкусни в методите да изкарат човек от равновесие 😉 

От седмица картата ми е издадена, обадиха се от кол центъра, да съм отидел, само да подпиша документите и да си взема картата. Отивам преди два дена,

не коментирам опашките и т.н., става една суматоха, започват тепърва да се разпечатват документи,договори, налага се да ги подпиша, с незнам колко празни полета вътре, както и да е ... и да съм дойдел пак, след като тези документи ги подпишели, техните шефове, да си ги взема ... и тогава и картата ... шок (без ужас 🙂 ).

Днес отивам след като са ми се обадили, та  пак еннайсти в опашката и размотаване из мола докато ми дойде реда, получавам заветната карта, след 10тина минутна суматоха, ооо чудо - откриват и договора, подписан, правим набързо един дскдирект (така си го наричат) и даже не се ядосвам, че след час в друг мол не мога да направя сефтето ..явно още не е активирана ...

Сега сядам на компютъра, влизам си аз в чисто новия дскдирект, където си ми "цъфва" и чисто новата DSK Wizz, на всичкото отгоре, прочитам надписа че е активна, та си викам да си пооправя нещата  .... отивам да си активирам 3д код за сигурност, защото без него сина ми не можеше да си плаща киното с дсктийн, така и така все някога ще платя и нещо в такъв сайт, да взема да го активирам. Логично и очаквано е да поиска да подпиша заявката, все пак проверявам - да ще се наложи. Не губя самообладание, все пак достатъно години съм тренирал с всякакви банкирания, НАП-ове и т.н. и си имам КЕП, цъквам аз върху настройките, КЕП ... и опс изненада - Неразрешен метод на оторизация.

Оглеждам тук, оглеждам так - обаче никакъв признак отнякъде да се появи заветния бутон за регистрация на КЕП-а ми - шок (и лек ужас 🙂 ).

Започвам едно звънене на колцентъра, едни авторизации, едни безкрайни разпити ... е накрая ме разпознаха, та започнахме по същество ...

Тук вече не помня какво съм говорил, защото покачих адреналин - резултата беше в крайна сметка вече шок и ужас 🙂 .

По същество - дскдиректа ми не бил активен и затова не мога да регистрирам КЕП. За да го направят активен трябва да посетя клон на банката (защо тогава 5  часа ме идентифицираха). Обаче не могат да ми пуснат активно банкиране, защото имам само кредитна карта, нямам сметка. Ами за да си подпиша заявката за 3д код (а и кой знае още какви изненади има в този дайръкт), затова ми трябва ... не може, за 3д код трябва да посетя клон на банката. Ама аз никога не съм посещавал НАП, точно защото имам КЕП, зад който стоят закони, сменял съм подписи, регистрирал съм банкирания , точно с КЕП ... но в други банки.

Както и да е, след като се изредиха няколко служителки, които твърдо заявяваха, че си имат прооцедури и тях не ги интересува нито какво е то КЕП и за какво може да се ползва в нашата държава, а май на btrust и в цяла Европа. ... затварям, успокоявам адреналина 😉 , решавам все пак да направя нещо полезно - да вкарам wizz-a в Curve-то 😎, за да пробвам някоя друга врътка 🙂 ... е да, ама не - кода за верификация, не се вижда никъде в този уникален дскдирект ... сега не твърдя за всички, но например в Дайнърс и Пощенска веднага след транзакция се вижда цялото и описание с всички вкл. атрибути ....

Пак ще трябва да звъня на цолцентъра? НЕ - жена ми ще помисли, че имам някакви по-интимни връзки с ДСК .... онзи ден 2 часа отсъствах, днес повече от час, после половин час на телефона ... то и аз вече не знам какви са ми връзките с ДСК ..

Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 22 минути , georgebg каза:

Рядко се ядосвам, но явно и ДСК са много изкусни в методите да изкарат човек от равновесие 😉 

От седмица картата ми е издадена, обадиха се от кол центъра, да съм отидел, само да подпиша документите и да си взема картата. Отивам преди два дена,

не коментирам опашките и т.н., става една суматоха, започват тепърва да се разпечатват документи,договори, налага се да ги подпиша, с незнам колко празни полета вътре, както и да е ... и да съм дойдел пак, след като тези документи ги подпишели, техните шефове, да си ги взема ... и тогава и картата ... шок (без ужас 🙂 ).

Днес отивам след като са ми се обадили, та  пак еннайсти в опашката и размотаване из мола докато ми дойде реда, получавам заветната карта, след 10тина минутна суматоха, ооо чудо - откриват и договора, подписан, правим набързо един дскдирект (така си го наричат) и даже не се ядосвам, че след час в друг мол не мога да направя сефтето ..явно още не е активирана ...

Сега сядам на компютъра, влизам си аз в чисто новия дскдирект, където си ми "цъфва" и чисто новата DSK Wizz, на всичкото отгоре, прочитам надписа че е активна, та си викам да си пооправя нещата  .... отивам да си активирам 3д код за сигурност, защото без него сина ми не можеше да си плаща киното с дсктийн, така и така все някога ще платя и нещо в такъв сайт, да взема да го активирам. Логично и очаквано е да поиска да подпиша заявката, все пак проверявам - да ще се наложи. Не губя самообладание, все пак достатъно години съм тренирал с всякакви банкирания, НАП-ове и т.н. и си имам КЕП, цъквам аз върху настройките, КЕП ... и опс изненада - Неразрешен метод на оторизация.

Оглеждам тук, оглеждам так - обаче никакъв признак отнякъде да се появи заветния бутон за регистрация на КЕП-а ми - шок (и лек ужас 🙂 ).

Започвам едно звънене на колцентъра, едни авторизации, едни безкрайни разпити ... е накрая ме разпознаха, та започнахме по същество ...

Тук вече не помня какво съм говорил, защото покачих адреналин - резултата беше в крайна сметка вече шок и ужас 🙂 .

По същество - дскдиректа ми не бил активен и затова не мога да регистрирам КЕП. За да го направят активен трябва да посетя клон на банката (защо тогава 5  часа ме идентифицираха). Обаче не могат да ми пуснат активно банкиране, защото имам само кредитна карта, нямам сметка. Ами за да си подпиша заявката за 3д код (а и кой знае още какви изненади има в този дайръкт), затова ми трябва ... не може, за 3д код трябва да посетя клон на банката. Ама аз никога не съм посещавал НАП, точно защото имам КЕП, зад който стоят закони, сменял съм подписи, регистрирал съм банкирания , точно с КЕП ... но в други банки.

Както и да е, след като се изредиха няколко служителки, които твърдо заявяваха, че си имат прооцедури и тях не ги интересува нито какво е то КЕП и за какво може да се ползва в нашата държава, а май на btrust и в цяла Европа. ... затварям, успокоявам адреналина 😉 , решавам все пак да направя нещо полезно - да вкарам wizz-a в Curve-то 😎, за да пробвам някоя друга врътка 🙂 ... е да, ама не - кода за верификация, не се вижда никъде в този уникален дскдирект ... сега не твърдя за всички, но например в Дайнърс и Пощенска веднага след транзакция се вижда цялото и описание с всички вкл. атрибути ....

Пак ще трябва да звъня на цолцентъра? НЕ - жена ми ще помисли, че имам някакви по-интимни връзки с ДСК .... онзи ден 2 часа отсъствах, днес повече от час, после половин час на телефона ... то и аз вече не знам какви са ми връзките с ДСК ..

До сега се колебаех, но ти ме отказа окончателно. Имам от много време дебитна карта на ДСК, но някои "услуги" не ми харесват.

Връзка към коментар

Ужас, да. Кретенията е пълна... а аз бях един от първите, които си активира картата през юни миналата година и тогава никой от клона на ДСК (на Попа) не беше наясно какви са условията, не можеха да ми отговорят реално на никакви въпроси, те се запознаваха с правилата, едновременно с мен. За всяко нещо беше "изчакайте", твърдо ме уверяваха, че СМС-ите се таксуват по 15 ст ...  И въпреки, че имам сметка в ДСК от 12 години и ми превеждат заплатата по тази сметка, виждат извлеченията... и въпреки, че седмица по-рано си закрих предишната кредитна карта към ДСК и не съм закъснявал години наред с нито една вноска, пак искаха доказателства, документи от работодателя и т.н. за доходи.. От колцентъра също не бяха наясно за доста неща, това дали се таксуват СМС-ите или не... беше най-малкото. Все мелодии, все "изчакайте", все "момент само да се консултираме", па колко пъти ме таксува два пъти  погрешка и после връщат пари..отделна работа.  Виж за 3Д кода и аз знам, че трябва лично в клон на банката..  от години е така.  Понеже си имам работа и с други банки, поне положителното при ДСК е, че не ти звънят по телефона при всяка промоция и да ти напомнят какъв лоялен клиент си, та по този повод има преференциални условия за теб ... и айде телефонен терор. Това ОББ го правят постоянно, при ДСК за 12 години не ми се е случвало. 

Иначе най-смешно е като трябва да се идентифицираш по телефона... разпит до девето коляно 😄

Връзка към коментар
Преди 1 час, georgebg каза:

отивам да си активирам 3д код за сигурност, защото без него сина ми не можеше да си плаща киното с дсктийн, така и така все някога ще платя и нещо в такъв сайт, да взема да го активирам. Логично и очаквано е да поиска да подпиша заявката, все пак проверявам - да ще се наложи. Не губя самообладание, все пак достатъно години съм тренирал с всякакви банкирания, НАП-ове и т.н. и си имам КЕП, цъквам аз върху настройките, КЕП ... и опс изненада - Неразрешен метод на оторизация.

Хмммм, нещо не разбирам :scratch_one-s_head: , аз току що си активирах 3D-кода за сигурност през ДСК директ без КЕП - "подписването"  на заявката стана с въвеждане на код, изпратен на СМС + пин-кода на картата и готово - за 30сек.  :rolleyes:
 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
50 minutes ago, montepinar said:

Иначе най-смешно е като трябва да се идентифицираш по телефона... разпит до девето коляно 😄

а имат някакъв код, който бил за авторизация, точно за да не те разпитват, но никъде не го искат в менюто, може би трябва да се въведе след егн-то, но кой да ти каже, а смееш ли да питаш 🙂 

Иначе ако имам възможност да подпиша, за 3д кода, мога да подам заявката и с дскдирект, без да ходя до банката. А ако реша да открия сметка, да заявя нова карта, ново искане за кредит и т.н. се получава същия парадокс:

- ако ми иска да го подпиша при заявка - значи не мога да го подпиша заявка за разплащателна сметка, защото не мога да регистрирам КЕП, защото пък нямам разплащателна сметка ....

- ако заявката я приемат без да я подпиша - след това, въпреки че съм влязал с усернейм и парола т.е. съм АЗ, мога да им кажа, че понеже заявката не е подписана, не е трябвало да я приемат т.е. да им избълвам 20 сметки и 20 карти като заявки и после да им гледам сеира, като им ги откажа ...

Направо П.22

Ето опита да "подпиша" :

image.png.d684ffbd36e77d68c57b3b3d8fdcb433.png

нямате зададено средство за сигурност ....  ами нямам, само парола от 30 символа, защото само толкова могат максимум 🙂, иначе съм готов и за по-дълга ....

@Фичо пак си със връзки 😉 

 

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар

Кодът за потвърждение, който трябва да попълниш в Curve, се вижда в SMS-a, който идва след авторизацията. Точно вчера си добавих Galaxy-то там. Първо преоторизираха 1 паунд и веднага го върнаха, след което дръпнаха 82 стотинки и точно на тази транзакция в SMS-a пристига кода за потвърждение. 

Връзка към коментар
преди 1 минута , Фичо каза:

странно 

Ето прозореца, където се въвежда кода и пина 
image.png.0380f775001822b88e4c7530e582ad74.png

Ти си по друга схема - със сертификат на сървъра на банката. Ние сме с КЕП и при нас подписването е с КЕП и SMS 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
9 minutes ago, chandni said:

Кодът за потвърждение, който трябва да попълниш в Curve, се вижда в SMS-a, който идва след авторизацията. Точно вчера си добавих Galaxy-то там. Първо преоторизираха 1 паунд и веднага го върнаха, след което дръпнаха 82 стотинки и точно на тази транзакция в SMS-a пристига кода за потвърждение. 

Да, но не съм получил смс, защото, първо не са ме питали дали искам, второ след като тук прочетох, че са безплатни, уж го активирах от дскдирект - уж ми го прие (оо, Чудо! ) , но беше след заигравката с Curve-то 🙂 , сега ще я махна, ще повторя и ще видя дали ще дойде смс ...

Втория опит стана - @chandni благодарности  ! 

Това ме шокира, че съм успял в дскдирект да променя нещо без сертификат, КЕП, и без да имам: "Зададено средство за сигурност" ... пак минавам към състоянието ... шок и ужас 🤪

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар
преди 24 минути , georgebg каза:

а имат някакъв код, който бил за авторизация, точно за да не те разпитват, но никъде не го искат в менюто, може би трябва да се въведе след егн-то, но кой да ти каже, а смееш ли да питаш 🙂 

Иначе ако имам възможност да подпиша, за 3д кода, мога да подам заявката и с дскдирект, без да ходя до банката. А ако реша да открия сметка, да заявя нова карта, ново искане за кредит и т.н. се получава същия парадокс:

- ако ми иска да го подпиша при заявка - значи не мога да го подпиша заявка за разплащателна сметка, защото не мога да регистрирам КЕП, защото пък нямам разплащателна сметка ....

- ако заявката я приемат без да я подпиша - след това, въпреки че съм влязал с усернейм и парола т.е. съм АЗ, мога да им кажа, че понеже заявката не е подписана, не е трябвало да я приемат т.е. да им избълвам 20 сметки и 20 карти като заявки и после да им гледам сеира, като им ги откажа ...

Направо П.22

Ето опита да "подпиша" :

image.png.d684ffbd36e77d68c57b3b3d8fdcb433.png

нямате зададено средство за сигурност ....  ами нямам, само парола от 30 символа, защото само толкова могат максимум 🙂, иначе съм готов и за по-дълга ....

@Фичо пак си със връзки 😉 

 

За да регистрираш КЕП, трябва да минеш през Internet ExploDer (разбрах го по трудния начин) - не може да се регистрира през Chrome или Firefox. След като пуснеш заявка за регистрация на КЕП, минават 24 часа "технологично време". Също така по трудния начин разбрах и, че въпреки инсталирания BISS и направените настройки, няма да мога да ползвам Chrome за активно банкиране и подписване, а трябва да ползвам ExploDer. Поради тези факти и поради факта, че ако съм с КЕП, не мога да нарежда плащания през телефона, смятам да мина и аз като Фичо на сертификат на сървъра на банката. 

Връзка към коментар
3 minutes ago, chandni said:

За да регистрираш КЕП, трябва да минеш през Internet ExploDer (разбрах го по трудния начин) - не може да се регистрира през Chrome или Firefox. След като пуснеш заявка за регистрация на КЕП, минават 24 часа "технологично време". Също така по трудния начин разбрах и, че въпреки инсталирания BISS и направените настройки, няма да мога да ползвам Chrome за активно банкиране и подписване, а трябва да ползвам ExploDer. Поради тези факти и поради факта, че ако съм с КЕП, не мога да нарежда плащания през телефона, смятам да мина и аз като Фичо на сертификат на сървъра на банката. 

Tези неща ги знам, не могат да ме хванат в тази сфера 🙂 , но на мен не ми дава да започна процедурата, защото директА ми бил пасивен ...

А иначе, не можеш ли да нареждаш плащания през мобилното им приложение .. нещо си смарт 😉 . Защото при ЦКБ през мобилното приложение може и то без сертификат ... иначе нормалното им банкиране си е с КЕП...

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар

Натрупах с картата доста точки за тази и другата година. Сега възникват няколко върпоса:

 

1. Каква такса ще трябва да платя за 6 месеца ползване на картата?

2. Таксата за  Уиз членството как и кога се начислява?

3. Прехвърлените точки в Уиз изтриват ли се  при закриването на картата?

 

Мерсаж и форсаж! 😀

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
преди 1 час, georgebg каза:

А иначе, не можеш ли да нареждаш плащания през мобилното им приложение .. нещо си смарт

Ако си с КЕП, не можеш. Само със софтуерния сертификат или с токъна.

 

преди 1 час, georgebg каза:

ащото при ЦКБ през мобилното приложение може и то без сертификат

И при ПИБ може от мобилното след като го добавиш в trusted devices през My Fibank с КЕП-а, но в DSK (not so) Smart не можеш.

Връзка към коментар
2 hours ago, Hollywood said:

Натрупах с картата доста точки за тази и другата година. Сега възникват няколко върпоса:

 

1. Каква такса ще трябва да платя за 6 месеца ползване на картата?

2. Таксата за  Уиз членството как и кога се начислява?

3. Прехвърлените точки в Уиз изтриват ли се  при закриването на картата?

 

Мерсаж и форсаж! 😀

Таксата за 6 месеца ще е около 23 лева. Безплатното членство в Уиз се прекратява автоматично след като се прекрати и картата.

 

Прекратяване на Договора за кредитна карта 17. При прекратяване на Договора за кредитна Карта, натрупаните точки в системата на Банката се изтриват. Паричният еквивалент на усвоените точки преди прекратяване на Договора могат да бъдат използвани съгласно т.13 до изтичане срока им на валидност в системата на Wizz Air.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

И мен ме врътнаха да ходя да ми доактивират ДСКДирект, че оная забравила. Пуснах 2 гневни мейла и ми се обади мениджъра на клона (пазар Слатина) да ми се извинява и как са топ банка, даже и ми го активира отдалечено, че едва ли не е нечуван компромис. Като му казах, че ползвам Revolut и млъкна, явно се усещат, че са гола вода...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Току що направих две плащания с картата, към един и същ търговец - португалските железници. За първото плащане не получих код, а за второто - получих. Обаче и за двете си получих билетите. Звъннах на кол центъра - всичко било наред, и двете плащания са минали нормално. А защо едното с код, а другото без код - ами сигурно търговецът не го изисквал 🙄

На някого да му се е случвало такова нещо и има ли някакво обяснение?

/Картата ползвам отдавна и здраво, това не са ми първи безкодови плащания/

Връзка към коментар

Някой наскоро писа, че ДСК не могат да изпратят повече от един SMS за една минута. Ако в рамките на една минута си направила двете плащания, това е причината. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • muffytoz
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.