Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

 

На 13.03.2019 г. в 16:21, georgebg каза:

А какви са датите на извлеченията и съответно датите за погасяване ?

Никъде в договора ми не пише ? Освен някакво 10-то число, което е май дата за извлечение....

 

На 13.03.2019 г. в 16:29, Branko каза:

на 10 число излиза сумата за погасяване и извлечението,което се появява в дск директ 2-3 дни след това.Крайния срок този месец е 26.Горе долу 15 дни след 10 число на месеца

преди 23 часа, Plamsi каза:

По принцип срока за реворвиране е от 10-то до 25-то число. Пропуснеш ли го, има 15 лв такса за нереволвиране. Когато наближи крайната дата за внасяне ДСК праща напомнящ sms, че наближава крайния срок.

Ако имаш РС в Банката може да се направи автоматично да се събира тази минимална сума в случай, че забравиш да я погасиш сам.


Не е само 10-то число на месеца, може да е и 20-то число (при мен е така) и съответно срокът за погасяване е  около 5-то число на следващия месец. 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 35 минути , yordanov каза:

Преди 3-4 дни точно такава функционалност се беше появила за няколко часа в Карти - Бонус програми - разбивка коя транзакция колко точки ти е дала, но изчезна след това. 

Предполагам, че са тествали нещо и скоро може да се появи отново. 

И аз го забелязах, но за Galaxy картата. Явно се подготвят за пускане на такава справка.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Един бърз въпрос. Днес към 13 часа прехвърлих точки от КК към Уиз акаунта. Кога да ги очаквам в акаунта на Уиз за покупка на билети ?

Публикувано:

А ако имам в картата бонуси и от резервации /с 6-месечен срок/ и от оборот /май с 2-годишен срок/ и искам да пазарувам в Уиз, кои бонуси ще ми дръпнат?

/Извинявам се, ако е коментирано вече/

Публикувано: (редактирано)
преди 31 минути , noshtna_ptica каза:

А ако имам в картата бонуси и от резервации /с 6-месечен срок/ и от оборот /май с 2-годишен срок/ и искам да пазарувам в Уиз, кои бонуси ще ми дръпнат?

/Извинявам се, ако е коментирано вече/

Слава Богу, най-старите бонуси, по ред на изтичане се усвояват първи. Ако 20-те лева от Букинг са влезли в акаунта преди 20-те от Уиз картата, то 20-те от Букинга ще бъдат усвоени първи.

Редактирано от iampetko
  • Благодаря 1
Публикувано:

Има ли изискване дължимата сума да бъде погасена наведнъж или е възможно да бъде внесена на два-три пъти, естествено преди срока,  от който ще текат лихви.

Публикувано:
В момента, Таньо каза:

Има ли изискване дължимата сума да бъде погасена наведнъж или е възможно да бъде внесена на два-три пъти, естествено преди срока,  от който ще текат лихви.

Може на няколко пъти. Важното е да внесеш в срок поне размера на минималната сума за револвиране.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано: (редактирано)

Тази ДСК е най-калпавата банка с най-некомпетентни служители.Незнам ,сигурно ги назначават с конкурс по тъпота.Преди 20 дни мъжа ми подаде документи за кредитна WIZZ карта в клона на "Руски паметник"на ДСК.Обадиха му се седмица по-късно да отиде за уточнение.Последните 2 месеца нямал осигуровки.Това НЕ Е ВЯРНО,защото днес си взе справка от НОИ ,понеже е болничен и затова може да са се забавили плащането,но към днешна дата са внесени-за януари и февруари.

Служителката му казала,че след като веднъж е получил отказа цитирам-"Нямате право да кандидатствате повече за тази карта!".

На мен лично това ми звучи малоумно.Някакви съвети какво да направим:а.отказва се от картата,б.подава жалба в централата.Дайте съвет,Моля.

Редактирано от Olianata
  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз кандидаствах два пъти.Първия не ме одобриха и после втори път и се получи, но и двата пъти онлайн кандидаствах и след това трима приятели също им казах онлайн да кандидастват и вече са с карти. Не знам защо ходите по клонове?!

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Публикувано:

Аз бих отишла в друг офис при компетентен служител. Идете на Калоян или в МОЛ Сердика - от тях аз нямам оплаквания

Публикувано:

До момента не съм прехвърлял събрани точки и не ми е много ясна цялата работа. В момента имам 4144 т - ако ги прехвърля към Wizz какво се получава - ще мога след 2-3 дни да купя билет за около 40 лв ? И колко време след като прехвърля точките към Wizz трябва да ги ползвам, има ли срок ( в ДСК директ пише до края на 2021 год.) ? Чудя се дали да ги метна в Wizz, защото ако случайно си харесам полет, ще са ми на разположение, а иначе ако стоят в ДСК и си харесам, докато се прехвърлят може да е поскъпнал билета. Вие как процедирате ?

Capture+_2019-03-27-17-33-38-1.png

Публикувано: (редактирано)

Аз прехвърлих два пъти точки. В акаута на Уиз имат валидност 1 година от датата на постъпването им /1-2 дни след прехвърлянето постъпват/. Затова вече ги държа в ДСК, че за сега нямам планирана покупка от Уиз.

Редактирано от ДиянаВ
  • Харесвам 2
Публикувано:
Цитат

Тази ДСК е най-калпавата банка с най-некомпетентни служители.Незнам ,сигурно ги назначават с конкурс по тъпота.

Е, ти все едно не си общувала с другите банки, същата мъка ...:grin:
 

преди 5 часа, Olianata каза:

Служителката му казала,че след като веднъж е получил отказа цитирам-"Нямате право да кандидатствате повече за тази карта!".

На мен лично това ми звучи малоумно.Някакви съвети какво да направим:а.отказва се от картата,б.подава жалба в централата.Дайте съвет,Моля.


Ааз имах подобен технически проблем с осигуровка за някакъв месец , изчистихме го , поднових искането и си получих карта. 

Публикувано:
преди 2 часа, edbloom каза:

До момента не съм прехвърлял събрани точки и не ми е много ясна цялата работа. В момента имам 4144 т - ако ги прехвърля към Wizz какво се получава - ще мога след 2-3 дни да купя билет за около 40 лв ? И колко време след като прехвърля точките към Wizz трябва да ги ползвам, има ли срок ( в ДСК директ пише до края на 2021 год.) ? Чудя се дали да ги метна в Wizz, защото ако случайно си харесам полет, ще са ми на разположение, а иначе ако стоят в ДСК и си харесам, докато се прехвърлят може да е поскъпнал билета. Вие как процедирате ?

Capture+_2019-03-27-17-33-38-1.png

Аз прехвърлях непрекъснато, докато дебнех билети. Просто не знаеш в кой момент ще трябва спешно да се действа. Сега съм купил каквото има и ги държа в ДСК Директ. При прехвърляне сутрин в работен ден, много често по обяд точките са постъпили. Срокът в Уиз е май една година от прехвърлянето там.

  • Харесвам 3
Публикувано:
7 hours ago, Olianata said:

Тази ДСК е най-калпавата банка с най-некомпетентни служители.Незнам ,сигурно ги назначават с конкурс по тъпота.Преди 20 дни мъжа ми подаде документи за кредитна WIZZ карта в клона на "Руски паметник"на ДСК.Обадиха му се седмица по-късно да отиде за уточнение.Последните 2 месеца нямал осигуровки.Това НЕ Е ВЯРНО,защото днес си взе справка от НОИ ,понеже е болничен и затова може да са се забавили плащането,но към днешна дата са внесени-за януари и февруари.

Служителката му казала,че след като веднъж е получил отказа цитирам-"Нямате право да кандидатствате повече за тази карта!".

На мен лично това ми звучи малоумно.Някакви съвети какво да направим:а.отказва се от картата,б.подава жалба в централата.Дайте съвет,Моля.

Ако е в продължителен болничен, трябва да се върне на работа и да постъпи поне една осигуровка, за да може да кандидатства отново. Но за да важи това условие, не трябва да е бил повече от два последователни месеца в болничен.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

на фона на достатъчно оплаквания от мудността на процедурата, при мен нещата се развиха доста бързо

 

в петък на обяд подадох онлайн искане, почти веднага ми се обадиха и пратиха инструкции за подписване, един час по-късно пак се обадиха, че има предварително одобрение и пращат документите към отдел Анализи, които работят и в уикенда, в неделя сутринта получих приветствен SMS тип "здравей, нов клиенте", а в понеделник на обяд вече бях си подписала договора в офиса в мол Сердика с активирани дск-директ и дск smart /отне 10 минути/, вторник сутринта ми беше активирано и wizz членството

 

засега не мога да се оплача 🙂

Редактирано от antea
  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:

И аз съм много доволна от картата, а до момента съм попадала само на точни и оправни служители! Всички плащания правя през нея и нямам забележки! Но имам оплаквания от притежателя й, и то сериозни!

Преди 3 дни реших да я заредя и за целта отидох до банкомат на друга банка и от него изтеглих 800 лв от дебитна карта на другата банка, после отидох до банкомат на ДСК и вкарах парите по кр. карта. След това си погледнах телефона за съобщения и разбрах, че съм изтеглила парите от кр. карта на ДСК и после съм ги внесла пак там. В изходна позиция срещу таксичка от 28 лв 🙂 

  • Шок 5
  • Смея се 7
Публикувано:
6 hours ago, antea said:

понеделник на обяд вече бях си подписала договора в офиса в мол Сердика с активирани дск-директ и дск smart /отне 10 минути/, вторник сутринта ми беше активирано и wizz членството

В тази поредица пожелавам днес, сряда, да има покупка на билети👍

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, noshtna_ptica каза:

И аз съм много доволна от картата, а до момента съм попадала само на точни и оправни служители! Всички плащания правя през нея и нямам забележки! Но имам оплаквания от притежателя й, и то сериозни!

Преди 3 дни реших да я заредя и за целта отидох до банкомат на друга банка и от него изтеглих 800 лв от дебитна карта на другата банка, после отидох до банкомат на ДСК и вкарах парите по кр. карта. След това си погледнах телефона за съобщения и разбрах, че съм изтеглила парите от кр. карта на ДСК и после съм ги внесла пак там. В изходна позиция срещу таксичка от 28 лв 🙂 

Кажи на мъжа ти да ги съди. Кредитния им отдел не работи добре - дават мощно разплащателно средство на … "блейка". :wink::wink::smile:

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 29 минути , ven62 каза:

Кажи на мъжа ти да ги съди. Кредитния им отдел не работи добре - дават мощно разплащателно средство на … "блейка". :wink::wink::smile:

Като цяло, както казва мъжа ми, да дадеш кредитна карта на жена си е като да дадеш на луд картечница ... ноо не знам защо ми говори така 🤷‍♀️

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Публикувано:

Днес за първи път от както я имам (началото на Януари) седнах и хубаво си прегледах всички извлечения, сметки и т.н. От както я взех гледам да плащам на 90 % всичко с нея, включително и всякакви сметки. Трябва да ги похваля ДСК, че са точни до стотинка за сега. Обобщението е, че до момента имам събрани почти 4500, които ако ги използвам за полет от 45 лв, ще съм си покрил годишната такса. Отделно купих веднъж 4 билета х 20 лв намаление  и два пъти я ползвах в различни jetcost-ове, edreams и т.н за намаления от по 20-30 евро, доволен съм 🙂 Плащате ли на търговци в инет с нея ? Събират ли се точки така, не съм сугурен - трябва да купя едни билети за концерт в чужбина и се чудя дали да я ползвам .

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
6 hours ago, edbloom said:

 🙂Плащате ли на търговци в инет с нея ? Събират ли се точки така, не съм сугурен - трябва да купя едни билети за концерт в чужбина и се чудя дали да я ползвам .

Аз съм правила поръчки в ASOS и Mango. Натрупа точки от тези покупки. Също и от едно предплащане на резервация на апартамент в хоум ауей. И аз мисля да купувам билети, само че за атракции с тази карта.

Публикувано: (редактирано)

В условията си го пише: 4 точки за всеки 1лв изхарчен на wizz.com и 2 точки при други търговци.Аз не разбирам какъв бе проблема преди време някой бе споделил за коя държава не помня,че намалили кешбека понеже нкой си плащал цели сметки на входа. Ами те ако не искат такива “злоупотреби” да си я бяха направили картата само за събиране на точки от Уиз. Докато се дават точки  много ясно,че ще се плащат всякакви щуротии 😁 то трябва да си балама да не се възползваш.

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.