Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Георги Матеев
преди 7 минути , georgebg каза:

И аз това имах впредвид с майтапа си  - че в темата на ДСК ги хвалиш 😉 

В някои отношения са много добре, Уиз картата конкретно няма еквивалент и благодарение на нея от 1 година не съм дал нито 1 стотинка на Wizz Air. И да, също така много си обичам частното банкиране 🙂

 

Съпортът на ДСК обаче ужасно понакуцва, както често и обслужването в клоновете, и това съм го казвал неедократно 🙂 Вярвам обаче, че имат желание за промяна - като дори присъствието им във форума е стъпка в тази посока.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

По въпроса защо не са ви таксували 44 лева, а по-малко - съответно 42.04 и 41.76 лева, мисля е защото първият месец през който е била издадена картата не е бил цял пълен месец.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , zzxxcc каза:

По въпроса защо не са ви таксували 44 лева, а по-малко - съответно 42.04 и 41.76 лева, мисля е защото първият месец през който е била издадена картата не е бил цял пълен месец.

Точно така. 🙂

Годишната такса за основната карта DSK- Wizz e 45 лв. Таксата се начислява в последния месец на всяка година, считано от датата на

издаване на картата (независимо дали картата е използвана или не). Размерът й е изчислен

пропорционално на броя дни спрямо датата на издаване на картата.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към коментар
Георги Матеев

@Банка ДСК имам много специфичен въпрос за Уиз картата, на който дори съпортът на банката ми е давал няколко различни отговора и така и не се изясни 🙂

 

Максималният оборот, върху който се начислява кешбек 2/4%, е 40.000 лева годишно - това е ясно.

 

Неясно е обаче за кой период се отнася оборота и как се брои 1 година. От датата на издаване на картата? За календарна година от 01 Януари до 31 Декември? Или от 01 Декември до 30 Ноември, както е при останалите кредитни карти?

 

Интересува ме на коя дата точно се нулира кешбек периода и от кой ден започва да се брои нов 40.000 лв. оборот.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
4 minutes ago, Георги Матеев said:

В някои отношения са много добре, Уиз картата конкретно няма еквивалент и благодарения на нея от 1 година не съм дал нито 1 стотинка на Wizz Air. И да, също така много си обичам частното банкиране 🙂

 

Съпортът на ДСК обаче ужасно понакуцва, както често и обслужването в клоновете, и това съм го казвал неедократно 🙂 Вярвам обаче, че имат желание за промяна - като дори присъствието им във форума е стъпка в тази посока.

Не споря с теб, даже съм съгласен 🙂 .

Има добри продукти и в ДСК и в други банки също се срещат 😉 .

Въпроса е, че не сме стигнали до ниво, в което да не се налага да ходим по офиси и висим по опашки, за елементарни неща.

И това не зависи само от нашата култура на ползване на услугите, ние си я имаме, особено в този форум 😎 ... но като че ли цялостната картинка в държавата, не подминава и банките - много по-евтино е да наемеш едни хора да вършат една работа, вместо да си платиш да ти я автоматизират ...

Например,

защо да няма уговаряне на час предварително, а не да си тегля билетче намясто и да се надявам като в лотарията, за моята услуга да няма много чакащи.

защо да не се получават преиздадени карти и т.н. по пощата, както се случва с 20-30 европейски банки и финтеч компании, за които няма пречки да пращат по пощата, което означава че няма законови греди да се случва и при нас.

защо не мога да подпиша документи електронно, след като има закон за електронния подпис, където ясно е дефинирано значението на електронното подписване и приравняването му към физическо такова. Дори има един издател на еподпис в бг, чиито подписи са с валидност в ЕС.

защо не мога самостоятелно да си добавя електронния подпис в ДСКДирект, без ходене на място, след като в този подпис ясно се удостоверява самоличността ми и може да се свърже със същата самоличност в банкирането. Това се случва ДАЖЕ в НАП без ходене на място - невероятно. 🙂

защо да не мога да се свързвам със съпорта в интернет банкирането или мобилното приложение, като маркирам транзакцията и напиша моя си въпрос и т.н.

защо на гише, след като искам услуга, имат ми данните в клиентския профил и т.н. не могат да ми отпечатат бланка за съответната услуга с попълнени мои данни, а всеки път на 3-4 места да бълвам едни и същи данни, като че ли за първи път ще им ги предоставям. Това попълване, ако е неизбежно, поне в Германия го правеха служителите на  банката, собственоръчно вместо теб 🙂 

За частното банкиране - ходих, пак чаках, запознаха ме с условията, за моите виждания и желания - цената се получи твърде неприемлива (по-висок клас карти, няколко допълнителни и т.н., неактуални лихви по продукти  ....)

 

 

 

Връзка към коментар
преди 6 минути , Георги Матеев каза:

Интересува ме на коя дата точно се нулира кешбек периода и от коя дата започва да се брои нов 40.000 оборот. 

Да, това и мен ме интересува. Гладах, че през този месец ще стигна лимита, сътветно дали има смисъл да чакам да почне новата отчетна година на картата в края на август и през това време да си използвам другите КК или ако е на календарна година все пак ще ми се начисли кешбек.

 

И още един въпрос @Банка ДСК: работи ли се в посока в приложението да може да се вижда начисления кешбек за всяка транзакция? В един момент се беше почвил този фийчър, но беше за кратко, а е доста полезно според мен.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 1 минута , georgebg каза:

защо не мога самостоятелно да си добавя електронния подпис в ДСКДирект, без ходене на място, след като в този подпис ясно се удостоверява самоличността ми и може да се свърже със същата самоличност в банкирането. Това се случва ДАЖЕ в НАП без ходене на място - невероятно. 🙂


защо да не мога да се свързвам със съпорта в интернет банкирането или мобилното приложение, като маркирам транзакцията и напиша моя си въпрос и т.н.

 

защо на гише, след като искам услуга, имат ми данните в клиентския профил и т.н. не могат да ми отпечатат бланка за съответната услуга с попълнени мои данни

 

За частното банкиране - ходих, пак чаках, запознаха ме с условията, за моите виждания и желания - цената се получи твърде неприемлива (по-висок клас карти, няколко допълнителни и т.н., неактуални лихви по продукти  ....)

 

 

 

Това за електронния подпис и НАП (без да се налага ходене) наистина беше едно от събитията на десетилетието хаха

 

Мобилното приложение на ДСК според мен е непрактично, аз лично на телефона просто си ползвам директно уебсайта за да имам пълна функционалност.

 

Попълването на лични данни на ръка всеки път е ужасно влудяващо и също винаги съм го отчитал като голям пропуск от страна на банката.

 

Частното банкиране преди няколко години беше с по-изгодни условия, като аз съм все още на тях. А дали си заслужава или не зависи от начина на ползване, оборотите и тн, въпрос на бакалска сметка е.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, Alexander каза:

Имайте предвид, че ДСК взимат таксата за картата 44 лв когато им скимне и дори няма СМС. Днес по случайност видях, че съм под лимита и щяха да ми вземат и лихва, ако не бях видял този факт. Поне един СМС да пратят, като взимат таксата.😞

Здравейте,

Таксата се начислява в последния месец на всяка година, считано от датата на издаване на картата. За съжаление към момента не предлагаме опция за  sms-известяване за този вид операции, но ще имаме предвид предложението Ви. 🙂  

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 5 минути , oli_mali каза:

И още един въпрос @Банка ДСК: работи ли се в посока в приложението да може да се вижда начисления кешбек за всяка транзакция? В един момент се беше почвил този фийчър, но беше за кратко, а е доста полезно според мен.

Гласувам с 80 ръце за това - да го има и в приложението и в уебсайта. Много често съм се чудел дали за дадена транзакция вече ми е начислен кешбека или не. Подобна функционалност би била много полезна.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
10 minutes ago, oli_mali said:

И още един въпрос @Банка ДСК: работи ли се в посока в приложението да може да се вижда начисления кешбек за всяка транзакция? В един момент се беше почвил този фийчър, но беше за кратко, а е доста полезно според мен.

Доста спорих с тях по този въпрос, относно тълкованието на написаното в техните условия:

Quote

9. Информация за броя на натрупаните точки, срока им на валидност, както и транзакциите, които са ги формирали е достъпна за основния картодържател в личния му профил в ДСК Директ

Няколко пъти ми отговаряха, че има списък с транзакциите по картата и оттам било ясно - кое е ясно като там имам транзакции парични преводи, разни такси, върнати суми и т.н. и въпреки това като направя сбор на другите транзакции сметката не излиза, и НЯМА как да видя за коя транзакция не са начислени точки по някаква причина !

Т.е. отговаряха ми толкова пъти, колко съм звънял на съпорта - без мисъл, след размисъл и след консултации - все едно и също ....

 

Ето го тук оригиналния документ на сайта им:

https://dskbank.bg/docs/default-source/документи-за-кредитни-карти/условия-на-бонус-програма-dsk-wizz-air.pdf

Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

@Банка ДСК имам много специфичен въпрос за Уиз картата, на който дори съпортът на банката ми е давал няколко различни отговора и така и не се изясни 🙂

 

Максималният оборот, върху който се начислява кешбек 2/4%, е 40.000 лева годишно - това е ясно.

 

Неясно е обаче за кой период се отнася оборота и как се брои 1 година. От датата на издаване на картата? За календарна година от 01 Януари до 31 Декември? Или от 01 Декември до 30 Ноември, както е при останалите кредитни карти?

 

Интересува ме на коя дата точно се нулира кешбек периода и от кой ден започва да се брои нов 40.000 лв. оборот. 

Става въпрос за календарна година (от 01.01- до 31.12). Новият период на кампанията стартира в  началото на следващата календарна година.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

 

Преди 1 час, oli_mali каза:

Да, това и мен ме интересува. Гладах, че през този месец ще стигна лимита, сътветно дали има смисъл да чакам да почне новата отчетна година на картата в края на август и през това време да си използвам другите КК или ако е на календар година все пак ще ми се начисли кешбек.

 

И още един въпрос @Банка ДСК: работи ли се в посока в приложението да може да се вижда начисления кешбек за всяка транзакция? В един момент се беше почвил този фийчър, но беше за кратко, а е доста полезно според мен. 

Здравейте,

Предвидили сме внедряването на такава функционалност в ДСК Директ.  Към момента не е достъпна, тъй като са необходими допълнителни разработки. Ще съобщим (включително и тук), когато е налична и се надяваме, че ще е наистина полезна за потребителите. 🙂

Хубава  вечер,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 7
  • Браво 3
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 18 часа, Георги Матеев каза:

Развитието:

 

Преди малко ми звъннаха от кол центъра на ДСК във връзка с моя проблем. Твърдяха, че това е основната карта и затова била начислена по-високата такса (иначе нямаше коментар защо вместо 44 лв. са таксували 42.04 лв, но по този въпрос не задълбах). След като бързо ги убедих, че грешат, в момента "проверяват" и чакам ново обаждане. Телефонна веселба в сряда, какво повече му трябва на човек 😎

Финалното развитие. Оказа се в крайна сметка, че още при ваденето на картите нещо са объркали и в системата им основната карта се води като допълнителна и обратното. Т.е. сега допълнителната карта е таксувана като основна, а след няколко дни ще таксуват основната карта като допълнителна.

 

Реално проблем от финансово естество няма, но все пак изискваше уточнение 🙂

Ситуацията обаче е интересна и предизвика логичното замисляне какво ли би станало, ако реша да закрия само допълнителната ("основна" според тяхната система) карта? Дали системата въобще ще позволи да останa само с "допълнителната" карта на мое име (като всъщност към нея е вързан и Уиз акаунта, който също е на мое име) и дали ще продължат да я таксуват само по 25 лв годишно? 🙂

  • Смея се 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Финалното развитие. Оказа се в крайна сметка, че още при ваденето на картите нещо са объркали и в системата им основната карта се води като допълнителна и обратното. Т.е. сега допълнителната карта е таксувана като основна, а след няколко дни ще таксуват основната карта като допълнителна.

 

Реално проблем от финансово естество няма, но все пак изискваше уточнение 🙂

Ситуацията обаче е интересна и предизвика логичното замисляне какво ли би станало, ако реша да закрия само допълнителната ("основна" според тяхната система) карта? Дали системата въобще ще позволи да останa само с "допълнителната" карта на мое име (като всъщност към нея е вързан и Уиз акаунта, който също е на мое име) и дали ще продължат да я таксуват само по 25 лв годишно? 🙂

Здравейте,

При описания от Вас сценарий,  допълнителната карта (картата,  която към момента е на Ваше име) автоматично ще придобие статус на основна и ще се таксува като такава. Правим и едно допълнително уточнение, че акаунтът Ви в Wizz Air се създава на база предоставения от Вас имейл адрес и не се асоциира с картата Ви. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
Йосиф Милчов

@Банка ДСК В сряда жена ми си взе картата на Wizz, но няма регистрация в сайта на Wizz. От клона и казаха, че ще получи мейл с регистрацията и в сайта на Wizz, но такъв още няма. Как се случват нещата с WIzz профила, дискаунта и т.н. или  просто ние не сме разбрали нещо и трябва да си направи регистрация и да върже самата карта към профила си в Wizz сайта. Благодаря

Връзка към коментар
преди 1 час, BlackArt77 каза:

@Банка ДСК В сряда жена ми си взе картата на Wizz, но няма регистрация в сайта на Wizz. От клона и казаха, че ще получи мейл с регистрацията и в сайта на Wizz, но такъв още няма. Как се случват нещата с WIzz профила, дискаунта и т.н. или  просто ние не сме разбрали нещо и трябва да си направи регистрация и да върже самата карта към профила си в Wizz сайта. Благодаря

Здравейте,

Вероятно има причина за забавянето, тъй като към момента трябваше да е получила имейл с информация за активиране на профил в Wizz Air.

Молим да предоставите данни на съпругата Ви, както и заявения от нея имейл на адрес: call_center@dskbank.bg. Веднага ще проверим случая.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Я да питам по-опитните, че и на нас ни предстои закриване, издаване на нови карти и т.н.

 

Ако искаме и двамата да трупаме точки в една сметка е най-логичното да извадим основна и допълнителна? Нали по този начин са вързани към един профил и точките се трупат на едно място? Като цяло винаги пътуваме заедно, така че нямаме нужда и двамата да имаме членство в Discount Club. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 51 минути , Георги каза:

Я да питам по-опитните, че и на нас ни предстои закриване, издаване на нови карти и т.н.

 

Ако искаме и двамата да трупаме точки в една сметка е най-логичното да извадим основна и допълнителна? Нали по този начин са вързани към един профил и точките се трупат на едно място? Като цяло винаги пътуваме заедно, така че нямаме нужда и двамата да имаме членство в Discount Club. 

Здравей, да най - удачния вариант е да си извадите основна и допълнителна и да трупат се към един профил. Но тук уловката е че имаш такса за основната и за допълнителната, като за допълнителната е по - малка таксата двадесет и няколко лева беше, не си спомням с точност, но все пак имаш и за нея такса... За мен тази карта е много добър  продукт, чудя се как не съм се сетила да я изкарам по - рано...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 час, Георги каза:

Я да питам по-опитните, че и на нас ни предстои закриване, издаване на нови карти и т.н.

 

Ако искаме и двамата да трупаме точки в една сметка е най-логичното да извадим основна и допълнителна? Нали по този начин са вързани към един профил и точките се трупат на едно място? Като цяло винаги пътуваме заедно, така че нямаме нужда и двамата да имаме членство в Discount Club. 

 

преди 50 минути , zvezda9001 каза:

Здравей, да най - удачния вариант е да си извадите основна и допълнителна и да трупат се към един профил. Но тук уловката е че имаш такса за основната и за допълнителната, като за допълнителната е по - малка таксата двадесет и няколко лева беше, не си спомням с точност, но все пак имаш и за нея такса... За мен тази карта е много добър  продукт, чудя се как не съм се сетила да я изкарам по - рано...

Здравейте,

Да потвърдим и ние, че за семейни двойки и хора, които пътуват винаги заедно, това е най-доброто решение. Както сте посочили, при покупка на ПОС с допълнителната карта, точките се натрупват на името на основния картодържател  и след това можете да ги ползвате за отстъпки при съвместните Ви пътувания. Таксата за допълнителна карата е в размер на 25 лв., но така  и двамата ще "работите" за една обща цел - повече точки, съответно повече отстъпки 😊).

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, MARTiNSHO каза:

@Банка ДСК, кога ще може само с кредитна карта да се правят комунални плащания?

 

Поздрави!

Здравейте,

 

Към момента предлагаме възможност да плащате битовите си задължения с кредитна карта чрез банкомат. В краткосрочен план не предвиждаме внедряването на тази функционалност през ДСК Директ или DSK Smart, но сме запознати с интереса на потребителите към услугата и я имаме предвид при бъдещи разработки. 🙂

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Вероятно има причина за забавянето, тъй като към момента трябваше да е получила имейл с информация за активиране на профил в Wizz Air.

 

Молим да предоставите данни на съпругата Ви, както и заявения от нея имейл на адрес: call_center@dskbank.bg. Веднага ще проверим случая.

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Здравейте,

Получихме потвърждение от колегите от Контактен център, че са се свързали със съпругата Ви и са съдействали за създаването на акаунт в Wizz Air. Уточнили са и други въпроси във връзка с картата. 🙂

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
26 minutes ago, Банка ДСК said:

Таксата за допълнителна карата е в размер на 25 лв., но така  и двамата ще "работите" за една обща цел - повече точки, съответно повече отстъпки 😊).

Едно питане и от мен в тази връзка.

Променя ли се максималният лимит от точки, който може да натрупаме за година?

Дали си остава като за една карта или е два пъти повече?

Благодаря за урочнението!

 

Предполагам е написано в общите условия, но както знаем: чукча е писател, не - читател 🙂

Връзка към коментар
преди 2 минути , jorocontrola каза:

Едно питане и от мен в тази връзка.

Променя ли се максималният лимит от точки, който може да натрупаме за година?

Дали си остава като за една карта или е два пъти повече?

Благодаря за урочнението!

Здравейте,

Не се променя.  Максималният годишен оборот на ПОС с картите (основна и допълнителни), върху който картодържателят натрупва точки, е 40 000 лв.

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.