Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
7 minutes ago, Яничка said:

Аз също ходих до клон на ДСК и служителите наистина нямаха никаква идея за какво става дума. Получила съм смс. Звъняха на кол центъра, и от там не знаеха за промоцията, служителката им чете по телефона текста на смс-а. Накрая си оставих телефона с молба да ми звъннат като стане ясно как ще стане увеличаването на лимита ми.

Иначе и аз ценя високо участието на ДСК във форума и навременните отговори. Благодарим за което.

 

Малко съм шокиран, че всички оценявате високо, нещо, което очевидно не работи.

ДСК има промоция, поканили са Ви, отвате в клона, висите не малко време в малко задушно пространство, после срещате разбиране от служители, които нищо не разбират, никой не знае нищо, предстои ако сте упорита,пак същото упражнение незнам си колко пъти ..... кое точно оценявяте високо?

Публикувано:
преди 12 минути , Яничка каза:

Аз също ходих до клон на ДСК и служителите наистина нямаха никаква идея за какво става дума. Получила съм смс. Звъняха на кол центъра, и от там не знаеха за промоцията, служителката им чете по телефона текста на смс-а. Накрая си оставих телефона с молба да ми звъннат като стане ясно как ще стане увеличаването на лимита ми.

Иначе и аз ценя високо участието на ДСК във форума и навременните отговори. Благодарим за което.

 

Здравейте,

Можете ли да посочите кой наш офис посетихте, за да проверим случая?

Публикувано:

Доста странен начин за ценене  лоялните клиенти има ДСК.

Тези които имат максимален лимит духат супата ....  но това си е тяхна работа.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 32 минути , Банка ДСК каза:

 

Koгато пускате нов продукт, първо сведете информацията до центрове, клонове и каквото е там. Персоналът Ви  трябва да е информиран, а не да блуждае.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 минути , Климент каза:

Доста странен начин за ценене  лоялните клиенти има ДСК.

Тези които имат максимален лимит духат супата ....  но това си е тяхна работа.

е, очевидно промоцията има за цел стимулиране увеличението на лимита, а не стимулиране използването на картата

ако някой си увеличи лимита на карта, която си е извадил допълнително само за конкретна полза /уиз членството и кешбека/, има някаква вероятност лека-полека да почне да я ползва по-често и картата да се превърне в основна, което в дългосрочен план за банката означава и по-активна употреба

 

ако просто се стимулира по-усилено краткосрочно потребление /за 2,5 месеца/ при същите ниски лимити като досега, няма голяма вероятност след този период да продължиш да я използваш като по-скоро основна... та заради това и притежателите на вече максимални лимити не са включени в промоцията и не са й таргет, така си го обяснявам

 

аз си признавам, че принципно винаги бих се зарадвала на едни 50 лв подарък, обаче ако трябва да убия заради това час-два в ходене и чакане във физически офис и подписване на хартии, мотивацията ми силно замира 🙂

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 4 часа, Hollywood каза:

И как ще става  с този money-back, при условие на трупане на точки с ДСК-Уиз картата? По сметката ли ще се добавя, в точки ли ще се генерират или ще ги давате на ръка?

Здравейте,

Отстъпката от текущата кампания и бонус програмата по кредитни карти DSK- Wizz Air ще се прилагат съвместно. За всички трансакции извършени в супермаркети и бензиностанции се трупат съответния брой точки, а допълнителният бонус ще бъде изплатен еднократно в края на кампанията по сметката на картата (за участниците в промоцията).

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 24 минути , Банка ДСК каза:

Можете ли да посочите кой наш офис посетихте

София Орлов мост (или Сан Стефано, не знам как точно е в системата ви)

Публикувано:
преди 36 минути , antea каза:

е, очевидно промоцията има за цел стимулиране увеличението на лимита, а не стимулиране използването на картата

🙂

 

Преди няколко месеца бяха напускали същите съобщения за вдигане на лимити до "лоялните" клиенти.  Явно не са клъвнали  много от лоялността и сега се пробват срещу само 50 кинта.  ДСК не споделя какво ще се подписва. С колко трябва да се вдигат лимитите?

Публикувано:

Moже ли получилите СМС с оферта, да споделите дали сте представяли удостоверения за доходи от работодателя в началото?

Аз не съм представяла, взех карта с 1000 лв лимит, но засега нямам оферта. Интересно ми е как се определят "печелившите".

  • Харесвам 2
Публикувано:
1 hour ago, noshtna_ptica said:

Moже ли получилите СМС с оферта, да споделите дали сте представяли удостоверения за доходи от работодателя в началото?

Аз не съм представяла, взех карта с 1000 лв лимит, но засега нямам оферта. Интересно ми е как се определят "печелившите".

Такива удостоверения би трябвало да са отживелица - проверяват се осигурителните вноски по служебен път ...

На мен ми бяха отказали представяне на данъчна декларация, а друга банка, няма да казвам името и, за да не дразня някой, с удоволствие отчетоха сумите по данъчна декларация 🙂 

Аз съм с леко неуважителните 1000 лв. лимит 😉 , следващия ми най-малък лимит на КК е 4500, даден от Пощенска банка преди  точно 10 години.

Казват че уважението трябва да взаимно, не знам дали важи и за неуважението 🙄

Публикувано:

Ако не са на случаен принцип, значи първи са тези, които като мен, са папкали и слушкали повече от другите:wink:

Аз не съм представяла удостоверение за доход, предложиха ми  1000лв. лимит, взех карта в средата на октомври и едва съм събрала точки за някакво скромно билетче.

Днес получих СМС, но нямах възможност да изприпкам до "моя офис " , избран измежду три и при "моята служителка " избрана между 7-8.

Влизам сега и хоп - всичко каквото ми трябва за да направя информиран избор - Ще отида да си увелича лимита, че наскоро се проклинах, че съм харчила и после ще похарча онези 500лв максимум , за да спечеля 50 лв.  - Само че, първо ще поизчакам , като за картата, да се понаучат служителите.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Аз съм от скромните картодържатели на карта Wizz с лимит от 1000 лв. Получих предложението за което се говори по-горе. Интересно ми е, ако го приема с колко ще се увеличи лимита ми?

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 53 минути , georgebg каза:

Такива удостоверения би трябвало да са отживелица - проверяват се осигурителните вноски по служебен път ...

На мен ми бяха отказали представяне на данъчна декларация, а друга банка, няма да казвам името и, за да не дразня някой, с удоволствие отчетоха сумите по данъчна декларация 🙂 

А па, на мен, при онлайн- кандидатстването за КК за Уиз, ми се обади една кака и рече, че за 500 лв. кредитен лимит, да си нося данъчната декларация.Че иначе не можело и аз не се разправях повече.

 

  • Шок 2
  • Смея се 4
Публикувано:

Точно в това е парадоксът - най-консервативната банка иска да стимулира клиентите си да увеличат кредитния си лимит, въпреки че не би го позволила. Така освен да затормози служителите си и да изгуби и тяхното време, и на клиентите си, друго едва ли ще постигне. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Явно наистина е много избирателен принципа, по който решават на кого да пратят смс.За по-малко от 1 година като притежател на тази карта имам плащания за над 25 000лв и това ако не е активност не знам кое може да е повече.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 часа, noshtna_ptica каза:

Moже ли получилите СМС с оферта, да споделите дали сте представяли удостоверения за доходи от работодателя в началото?

Аз не съм представяла документи за доходи. Още в началото ми дадоха минималния лимит - 1000 лв.  Понеже вчера, като ходих в ДСК клона, не стигнахме до никъде с увеличаването на лимита, случайно видях в dskdirect, че съм одобрена за 1300 лв. (излиза съобщение на началния екран да посетиш клон на банката, ако искаш да се възползваш).

  • Благодаря 2
Публикувано:

КЕП е тромав откъм програмна среда - браузъри, security настройки, activeX контроли и прочие добавки, периодично създаващи проблеми. Според мен затова банките клонят към отхвърлянето на електронните подписи, а не защото са несигурни. Банките са стиснати и не обичат да плащат за customer support, което е силно наложително при електронните подписи.

 

Що се отнася до текущото промо на ДСК, за мен нещата са очевидни - поканени са клиенти, които някога са плащали лихви.  Това е перото, от което издателите на кредитни карти печелят най-много. Явно маркетингът на БДСК е решил, че ако на задлъжняващи клиенти се осигури по-голям кредитен лимит, те ще задлъжняват още повече, съответно банката ще печели от лихви още повече. С жена ми винаги сме погасявали напълно през гратисния период и не сме поканени за участие, въпреки големите ни обороти 🙂

  • Харесвам 7
Публикувано:
43 minutes ago, Ilian359 said:

Що се отнася до текущото промо на ДСК, за мен нещата са очевидни - поканени са клиенти, които някога са плащали лихви.  Това е перото, от което издателите на кредитни карти печелят най-много. Явно маркетингът на БДСК е решил, че ако на задлъжняващи клиенти се осигури по-голям кредитен лимит, те ще задлъжняват още повече, съответно банката ще печели от лихви още повече. С жена ми винаги сме погасявали напълно през гратисния период и не сме поканени за участие, въпреки големите ни обороти 🙂

Всичко е едно голямо гадаене, но така ще бъде, след като няма спуснати ясни критерии и таргет на промоцията. 

И след като се "канят" само определени клиенти с индивидуални съобщения, не би трябвало това да се обявява в медиите като промоция или каквато и да било официална кампания, в противен случай според мен всичко залита към някакъв вид дискриминация.

Когато Дайнърс обявяват периодично промоции, не ги изпращат на определени клиенти, а ги обявяват публично, и важат за определен период, за Всички клиенти.

Когато има оферта към определени клиенти, като да ми звъннат и да ме омайват лично 🙂 , това не е промоция, а индивидуално предложение, и това не се обявява в медиите.

Публикувано:
преди 5 часа, Ilian359 каза:

Що се отнася до текущото промо на ДСК, за мен нещата са очевидни - поканени са клиенти, които някога са плащали лихви.  Това е перото, от което издателите на кредитни карти печелят най-много. Явно маркетингът на БДСК е решил, че ако на задлъжняващи клиенти се осигури по-голям кредитен лимит, те ще задлъжняват още повече, съответно банката ще печели от лихви още повече. С жена ми винаги сме погасявали напълно през гратисния период и не сме поканени за участие, въпреки големите ни обороти 🙂

Това твърдение не е вярно. Винаги погасявам картата в гратисния период, нокога не съм плащала лихви.

Вчера получих СМС за промоция, минах за 5 минути през банката, Бяха запознати с промоция. Само ме питаха на колко искам да увелича лимита.Не съм попълвала нищо. Казах им, като предупредих, че няма да се занимавам с бележки за доходи. Още вчера вечерта в ДСК директ излезе съобщение, че съм одобрена за малко малка сума на лимита и въпрос, кога ми е удобно да се свържат с мен за да подпиша допълнително споразумение.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 8 часа, Marisha каза:

Това твърдение не е вярно. Винаги погасявам картата в гратисния период, нокога не съм плащала лихви.

Вчера получих СМС за промоция, минах за 5 минути през банката, Бяха запознати с промоция. Само ме питаха на колко искам да увелича лимита.Не съм попълвала нищо. Казах им, като предупредих, че няма да се занимавам с бележки за доходи. Още вчера вечерта в ДСК директ излезе съобщение, че съм одобрена за малко малка сума на лимита и въпрос, кога ми е удобно да се свържат с мен за да подпиша допълнително споразумение.

Имала си късмет. На мен ми загубиха 1.20ч от времето след абсурдно попълване на хиляди документи на ръка в два екземпляра(в т.ч. и на кредитно искане, при положение че поясних, че не желая нова КК).  Очевидно бях и първият им клиент възползвал се от промоцията, тъй като имаше суетене и питане около 15 Мин. За клона на Оборище няма компютри явно. Всичко се пише на ръка.... ужас. Това би трябвало да става през мобилно приложение , за секунди и да се предлага само за подпис.

  • Харесвам 5
  • Шок 1
Публикувано:

И аз вчера получих съобщение в dsk direct за конкретна оферта. Съвършено удовлетворяваща ме, с възможност за едно билетче до където ми се ще, плюс хляба и млякото за месеца, плюс "суха пара" - за новото членство в клуба на Уиз.  Затова мисля, че профилът е на човек, който е далеч от максимума, погасява изцяло в края на разрешения период и е с публично обявени доходи, които не предполагат разхищение.

Благодаря Банка ДСК. 💐Убедена съм, че ще ни зарадвате предколедно с нещо още по - така.  

 

Тук е мястото да благодаря и на тези сред нас, които първи се заеха с усвояване на промоцията, защото има връзка между тяхната бързина и темпа ,с който тя беше довършена в dsk direct . Сигурна съм, че  в банката са си подготвили за понеделник и файловете с документи за подписване, в резултат на дискусията тук.

 

Ще поизчакам все пак, да си въведат стандарт за тази дейност, защото до тук - четири,  различни клона в центъра на София, четири начина на работа. Как да иде човек в прованса ?  

  • Харесвам 2
Публикувано:

И аз мисля, че е въпрос на време повече потребители да получат смс. Да не драматизираме, че има някаква дискриминация.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 19 минути , ДиянаВ каза:

И аз мисля, че е въпрос на време повече потребители да получат смс. Да не драматизираме, че има някаква дискриминация.

Иииииии, ма то, верно, голяма драма, да не ти пратят СМС от ДСК!:)))))))))))))

  • Харесвам 2
  • Смея се 8
Публикувано:
преди 3 часа, liliya каза:

Имала си късмет. На мен ми загубиха 1.20ч от времето след абсурдно попълване на хиляди документи на ръка в два екземпляра(в т.ч. и на кредитно искане, при положение че поясних, че не желая нова КК).  Очевидно бях и първият им клиент възползвал се от промоцията, тъй като имаше суетене и питане около 15 Мин. За клона на Оборище няма компютри явно. Всичко се пише на ръка.... ужас. Това би трябвало да става през мобилно приложение , за секунди и да се предлага само за подпис.

Явно в провинция са много по напред с материала 😀.

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • dessyy
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.