Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

Доста интересно, но на мен в момента ми дава "Please check that you have entered an eligible Mastercard card number", когато въведа номера на ДСК-Уиз картата си.

Публикувано:
10 hours ago, ДиянаВ said:

Май е само за определени карти  MasterCard Prepaid Platinum Travel cardholders in Asia pacific. Това видях в FAQ

Нали го рекламират в сайта на @Банка ДСК, какво ме интересува FAQ ...

Ето го "резултата":

image.png.73d23f586fecea912a4189de5a3c2f51.png

 

 

Георги Матеев
Публикувано:
На 26.07.2019 г. в 18:03, georgebg каза:

Да, така е, но и аз имам същия проблем, и той е че нямам "частични прекъсвания" , а имам работещо банкиране с невярна информация .

Това е така откакто съм клиент на ДСК от 2015 г.

 

На практика отдавна съм се отказал да ползвам електронното банкиране в диапазона около 22:00 до 04:00 българско време, тъй като тогава почти никога нищо не работи, както и визуализираните справки са непълни.

  • Харесвам 3
Публикувано:
38 minutes ago, georgebg said:

Нали го рекламират в сайта на @Банка ДСК, какво ме интересува FAQ ...

Ето го "резултата":

image.png.73d23f586fecea912a4189de5a3c2f51.png

 

 

@Банка ДСК да кажат какво означава тектът със звезда "* Услугата е достъпна за всички DSK-Wizz Air картодържатели и е безплатна. Не е необходимо активиране на услугата, а само регистрация на сайта на Flight Delay Pass поне 6 часа преди всеки полет."

Къде да прочетем условията на звездичката😀

  • Харесвам 5
Публикувано:

Дискусията за новата привилегия с достъп до салони при закъснение е отделена в нова тема:

 

 

 

Публикувано:

Браво на @Банка ДСК, на телефона както винаги заекваха и се наложи аз да ги запознавам, че би трябвало да имат такава услуга,

но поне вече сайта работи. Това е наистина чудесна възможност, при тези редовни летни закъснения.

image.png.9edc4879baece5b740416e19c0899a77.pngimage.png.f2dac82fbf3af5e65ca9cb87a3af0ec9.pngimage.png.2aa9040c44aa32f6afcf15bfaa9bf26f.png

Публикувано:

Хм, само че според сайта на ДСК, достъп ще получим при закъснение от 1 час и повече, а в сайта на Flight Delay Pass, пише 2 часа и повече.

 

ДСК:

Цитат

Услугата Flight Delay Pass* осигурява безплатен достъп до lounge зоните на летищата за всеки картодържател на DSK-Wizz Air и един негов придружител, при закъснение на полета им с повече от 1 час.

 

Mastercard:

Цитат

In the event of a flight delay** announcement of 2 hours or more, we will immediately send you an SMS notifying you that an email containing your Flight Delay Pass is waiting for you.

 

Кое е вярното? :)

  • Харесвам 1
Публикувано:

А как го разбирате това: "Mastercard® has provided each cardholder with 2 registrations per eligible card up to 30 June 2020"  ?
Че може да се регистрират до 2 полета? 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Фичо каза:

А как го разбирате това: "Mastercard® has provided each cardholder with 2 registrations per eligible card up to 30 June 2020 ?
Че може да се регистрират до 2 полета? 

Ти май четеш FAQ на основната програма, но тези за Уиз-ДСК картодържатели са тук: https://fdp.mastercard.com/faq/DSKBANK

 

Цитат

How many registrations am I entitled to?

DSK Bank cardholders enjoy unlimited registrations for Mastercard Flight Delay Pass.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте,

Картодържатели, притежаващи кредитна карта DSK-Wizz Air, могат да се възползват напълно безплатно от достъп до lounge салоните на летищата, ако полетът им закъснее с 1 час.
Изискването за закъснение на полета над 2 часа не важи за картодържатели притежаващи кредитни карти DSK-Wizz Air.

Допълваме, че имаше временни затруднения при процеса на регистриране на карти за тази услуга, но към момента те са отстранени и процеса на регистриране се случва безпроблемно.

Хубав ден,
Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 17
  • Благодаря 2
  • Браво 1
Публикувано:
9 minutes ago, Банка ДСК said:

Здравейте,

Картодържатели, притежаващи кредитна карта DSK-Wizz Air, могат да се възползват напълно безплатно от достъп до lounge салоните на летищата, ако полетът им закъснее с 1 час.
Изискването за закъснение на полета над 2 часа, не важи за картодържатели притежаващи кредитни карти DSK-Wizz Air.

Допълваме, че имаше временни затруднения при процеса на регистриране на карти за тази услуга, но към момента те са отстранени и процеса на регистриране се случва безпроблемно.

Хубав ден,
Екипът на Банка ДСК

 

@Банка ДСК явно временните затруднения продължават, защото все още имам проблем при влизането в сайта с БИН-номера на картата ми.

 

DSK.jpg.2f80b1888837609caa2c1024d9427011.jpg

Публикувано:

Здравейте,

Към момента услугата e достъпна, след въвеждане на правилен BIN на картата (първите 6 цифри от номера изписан върху Вашата пластика) в съответното поле.

Хубав ден,
Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 минути , shakez каза:

Много се извинявам, но не разбирам. Ако става въпрос за сайта https://flightdelaypass.mastercard.com/ , то там съобщението е следното:

 

 

123.PNG

123.PNG

Трябва да използваш този линк, за да регистрираш картата си и полетите си: https://fdp.mastercard.com/DSKBANK

 

Може би трябва да се закачи най-отгоре в темата, за да се вижда ясно, че преди това имаше друг линк и може някой да се обърка.

  • Харесвам 8
Публикувано:

А това да не важи само за полети на Уиз 😁 и как 6 часа преди полет аз от къде да знам ще закъсее ли или всеки път трябва да си правя регистрация

Публикувано:
На ‎26‎.‎7‎.‎2019‎ г. в 17:34, antea каза:

според мен малко не си прав 🙂 чл.4 т.8 от Закона за платежните услуги погледни - получаването на услуга по предоставяне на информация за сметка е също платежна услуга

@antea, Antea, И ти ли Бру… Antea. :wink::biggrin:

 

Я да видим какво пише в чл.4 т.8:

Чл. 4. Платежни услуги са:

8. услуги по предоставяне на информация за сметка.

 

Аз го чета така – Някои услуги по предоставяне на информация за сметка са платежни услуги

 

Иначе бих написал:

Чл. 4. Платежни услуги са:

8. услугиТЕ по предоставяне на информация за сметка

 

Уговорка: Не съм юрист и е много вероятно да греша.

 

Т.е. ако тази услуга (визуализиране на последните 10 транзакции) не е платежна услуга, то тогава ДСК никъде не е уведомила потребителите си за затрудненията (непълната и неточна информация) в часовия диапазон 22:00-04:00

 

Сега да допуснем, че това е платежна услуга:

Тогава сме принудени да продължим четенето на чл.29:read:

Няма да ги цитирам (преписвам), но не виждам да се изпълнява нито ал.3 нито ал. 5,6 и 7. (ал.4 просто няма :biggrin:)

 

От което следва, че цъкането ми по сайта ДСКДирект, за да получа визуална информация за последните транзакции по картите ми ДСК не счита за нареждане на платежна услуга.

 

В заключение:

Заболя ме главата да се справям с тези юридически текстове.

Дори и да не съм прав (възможно е и, ако е така, моля някой да ми обясни къде бъркам), т.е. В своите правила ДСК да е информирала потребителите си, че е възможно грешно/неточно и непълно предоставяне на визуална информация за последните транзакции в периода от 22:00 до 04:00 часа. То това информиране е доста опосредствено, завъртяно и неясно.

Публикувано:
39 minutes ago, ven62 said:

@antea, Antea, И ти ли Бру… Antea. :wink::biggrin:

 

Я да видим какво пише в чл.4 т.8:

Чл. 4. Платежни услуги са:

8. услуги по предоставяне на информация за сметка.

 

Аз го чета така – Някои услуги по предоставяне на информация за сметка са платежни услуги

 

Иначе бих написал:

Чл. 4. Платежни услуги са:

8. услугиТЕ по предоставяне на информация за сметка

 

Уговорка: Не съм юрист и е много вероятно да греша.

 

Т.е. ако тази услуга (визуализиране на последните 10 транзакции) не е платежна услуга, то тогава ДСК никъде не е уведомила потребителите си за затрудненията (непълната и неточна информация) в часовия диапазон 22:00-04:00

 

Сега да допуснем, че това е платежна услуга:

Тогава сме принудени да продължим четенето на чл.29:read:

Няма да ги цитирам (преписвам), но не виждам да се изпълнява нито ал.3 нито ал. 5,6 и 7. (ал.4 просто няма :biggrin:)

 

От което следва, че цъкането ми по сайта ДСКДирект, за да получа визуална информация за последните транзакции по картите ми ДСК не счита за нареждане на платежна услуга.

 

В заключение:

Заболя ме главата да се справям с тези юридически текстове.

Дори и да не съм прав (възможно е и, ако е така, моля някой да ми обясни къде бъркам), т.е. В своите правила ДСК да е информирала потребителите си, че е възможно грешно/неточно и непълно предоставяне на визуална информация за последните транзакции в периода от 22:00 до 04:00 часа. То това информиране е доста опосредствено, завъртяно и неясно.

Май си трябва и една отделна тема за ДСКДирект, защото явно ще продължим дискусията, а относно проблемите в този часови диапазон - не е ли по-добре изобщо да спират достъпа, за да няма заблуждаващи справки.

Публикувано:
Преди 1 час, georgebg каза:

Май си трябва и една отделна тема за ДСКДирект, защото явно ще продължим дискусията, а относно проблемите в този часови диапазон - не е ли по-добре изобщо да спират достъпа, за да няма заблуждаващи справки.

По-добре ще е, но пък тогава ще трябва да сменят и името (бранда си),  да стане ДСК Индирект  :derisive:

 

 

...или да направят и втори за времето между 22:00 и 04:00 ч. с предложеното име, наред с първия, който е на разположение за работните часове на денонощието 🙂 

  • Смея се 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.