Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 часа, Ivko каза:

А това да не важи само за полети на Уиз 😁 и как 6 часа преди полет аз от къде да знам ще закъсее ли или всеки път трябва да си правя регистрация

Важи за всякакви полети, които започват от летище със салон, поддържан от програмата. Аз преди малко регистрирах един след друг 5 полета за месеци напред, като от тях нито един не е с Wizz. Въвежда се номерът на полета и датата, както и данни за пътника (и един спътник). Доколкото разбрах, при формиране на закъснение от 60 минути или повече (може и с няколко последователни отлагания - сумират се) регистрираният потребител получава SMS с ваучер, код или нещо подобно, който му отваря вратите към салона. Тоест нищо няма да следиш ти. Следиш си само телефона и дойде ли SMS - you're in!

  • Харесвам 8
Публикувано:
Преди 1 час, Goal & Boss каза:

Аз преди малко регистрирах един след друг 5 полета за месеци напред

Аз регистрирах 8 и на 9-тия изби грешка:

Цитат

UNKNOWN ERROR

It seems we are experiencing a problem at the moment. Please try again later.

Ще пробвам по-късно, но дано не съм го счупил, че имам още доста за регистриране. 😁

 

П.п. Открих къде е драмата - нещо има проблем с Lauda. Открива полета, когато задам регистрация по номер на полет, но на последната стъпка избива тази грешка по-горе.

Когато търся ръчно полета, изобщо няма авиокомпания Lauda в списъка, с кода на а/к OE излиза пък Cairo Aviation, а като избера Ryanair, изписва, че не открива такъв полет.

Та, явно с полети на Лауда ще е проблем.

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 18 часа, ven62 каза:

В заключение:

Заболя ме главата да се справям с тези юридически текстове.

Дори и да не съм прав (възможно е и, ако е така, моля някой да ми обясни къде бъркам), т.е. В своите правила ДСК да е информирала потребителите си, че е възможно грешно/неточно и непълно предоставяне на визуална информация за последните транзакции в периода от 22:00 до 04:00 часа. То това информиране е доста опосредствено, завъртяно и неясно.

Здравейте,

За съжаление в краткосрочен план не бихме могли да се ангажираме с отстраняването на тези пропуски, които се дължат на различни процеси на синхронизация на системи, файлове и данни в този часови интервал (както и Вие правилно сте предположили).

Приемаме като препоръка мнението Ви, че предоставената информация в Общите условия, е необходимо да бъде по-ясна и детайлна. В тази връзка вече сме запознали с дискусията във форума колегите, които отговарят за разработването на ДСК Директ и на картовите услуги, за да предприемем стъпки в тази посока, като и да потърсим възможности за техническо решение на проблема.

Проверяваме и каква е причината да не работи функцията за търсене при някои от PDF файловете на сайта.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:
преди 15 часа, ivelina666 каза:

А къде можем да видим списък с тези салони?

Здравейте,

За да се възползвате от услугата, салонът на съответното летище трябва да бъде включен в мрежата на LoungeKey™ : https://loungefinder.loungekey.com/Pass, ( виждаме, че линкът вече е споделен).  В сайта е достъпна и полезна информация за работното време, локацията на салоните, предлаганите услуги, както и условията за ползване. 🙂

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 17 часа, Ilian359 каза:

А за Galaxy картите важи ли? 

Здравейте,

Услугата се предлага само към карта DSK- Wizz Air, като допълнителна екстра за всички картодържатели - любители на пътешествията.  🙂

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
  • Браво 4
Публикувано:
На 26.07.2019 г. в 11:02, jujo_si каза:

Здравейте,

 

Как се вижда че картата е погасена?

 

Здравейте,

 

Можте ли да уточните въпроса си?

 

На 26.07.2019 г. в 11:02, jujo_si каза:

Здравейте,

 

Как се вижда коя транзакция колко Wizz бонус точки е донесла, изглежда че виждам само натрупаните до момента

Към момента можете да видите в ДСК Директ общия брой натрупани точки. Както вече стана въпрос тук, предвидили сме и внедряването на допълнителна функционалност, така че да получавате информация и за трансакциите, които са го формирали, но към момента не е налична.  🙂

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 часа, Банка ДСК каза:

 

 

Не мога да влезна по никакъв начин вДСК Директ . Постоянно дава грешка.

Публикувано:
29 minutes ago, Hollywood said:

Не мога да влезна по никакъв начин вДСК Директ . Постоянно дава грешка.

Нали това коментирахме досега и банката отговори, че си се съгласил с общите условия, че може да нямаш ДСКДирект между 22.00 и 4.00 ...  е - сега е 1.00 и аз също нямам ДСКДирект - спазват си обещанието ....

Публикувано:
преди 6 часа, georgebg каза:

Нали това коментирахме досега и банката отговори, че си се съгласил с общите условия, че може да нямаш ДСКДирект между 22.00 и 4.00 ...  е - сега е 1.00 и аз също нямам ДСКДирект - спазват си обещанието ....

Не съм видял тази информация.  Някакво техническо прекъсване ли е, или по принцип не работи в тези часове? Срещу всяко плащане се виждат и натрупате точки. 🙂

Публикувано:

Пак пуснах он-лайн искане за такава КК, за 500 лв. лимит, напоследък из Европата си Фъркаме , основно с тях. Вече веднъж го правих, като рекоха, че трябва да си занеса ДД на фирмата, ги отсвирих.

Сега, като ми звъннат, ще кажа, че съм пенсионер. Да видим, какво ще искат този път.:rtfm:

  • Смея се 2
Публикувано:
45 minutes ago, AlexandraKo said:

Пак пуснах он-лайн искане за такава КК, за 500 лв. лимит, напоследък из Европата си Фъркаме , основно с тях. Вече веднъж го правих, като рекоха, че трябва да си занеса ДД на фирмата, ги отсвирих.

Сега, като ми звъннат, ще кажа, че съм пенсионер. Да видим, какво ще искат този път.:rtfm:

Ще стане. Имай търпение с обслужването. После картата ще ти е от полза.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 13 минути , ДиянаВ каза:

Ще стане. Имай търпение с обслужването. После картата ще ти е от полза.

Звъниха ми от някакъв телефон, на който не мога да върна обаждането. Не вдигнах, че бях заета, предполагам, че е било от тях.

Публикувано:
30 minutes ago, AlexandraKo said:

Звъниха ми от някакъв телефон, на който не мога да върна обаждането. Не вдигнах, че бях заета, предполагам, че е било от тях.

Ти он лайн ли кандидатства?

  • Харесвам 1
Публикувано:
2 hours ago, Hollywood said:

Не съм видял тази информация.  Някакво техническо прекъсване ли е, или по принцип не работи в тези часове? Срещу всяко плащане се виждат и натрупате точки. 🙂

По принцип в тези часове "са възможни временни прекъсвания" ...

Малко е бъгава справката за натрупаните точки все още (с бутоните отдолу, като се стигне края на справката и се натисне пак десния бутон дава системна грешка, но не всеки път 😉 ) но за начало дава поне някаква информация...

 

Публикувано:
1 minute ago, ДиянаВ said:

Браво @georgebg, ти си техния коректив за по-добро обслужване и услуги. Могат да те наемат като консултант😉

А, не е необходимо, стига ми удоволствието че се случват нещата в  положителна посока.

Ето тази справка се появява, след като дълго време я споменавахме във форума,а  аз лично съм настоявал няколкократно по телефоните им, да си ми дадат такава справка, защото обичам "сметката да е точна" 🙂 ...

Затова особено ме радва появата и ...

Публикувано:
В момента, georgebg каза:

А, не е необходимо, стига ми удоволствието че се случват нещата в  положителна посока.

Ето тази справка се появява, след като дълго време я споменавахме във форума,а  аз лично съм настоявал няколкократно по телефоните им, да си ми дадат такава справка, защото обичам "сметката да е точна" 🙂 ...

Затова особено ме радва появата и ...

В кой раздел се появява, щото нещо не откривам?

Публикувано:
1 minute ago, Zaro said:

В кой раздел се появява, щото нещо не откривам?

При бонус програмите, най вдясно транзакции.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 20 минути , ДиянаВ каза:

Ти он лайн ли кандидатства?

 

преди 1 час, AlexandraKo каза:

Пак пуснах он-лайн искане за такава КК

😉

  • Смея се 2
Публикувано:

А аз досега не знаех, че умножават сумата х 2 или 4 само до десетичната запетая. Например при сума 40,99 лв. точките са 80.

Много ощетяващо.

Публикувано:
1 hour ago, AlexandraKo said:

Звъниха ми от някакъв телефон, на който не мога да върна обаждането. Не вдигнах, че бях заета, предполагам, че е било от тях.

Ако не си била досега техен клиент, най-вероятно ще ти кажат да отидеш в най-близкия техен офис. Така, че по-добре е да отидеш на място, вместо да им чакаш обаждането и после пак да ходиш.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.