Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 12 минути , EliDion каза:

На щерката днес са и предложили да вържат картата към дебитната й, за да се погасява автоматично. Това означава ли, че погасят цялата сума в началото на периода или само сумата за револвиране, а останалата трябва да си я нарежда. Ще има ли такса за този периодичен трансфер между нейни сметки.

При този начин се погасява само задължителната минимална сума за револвиране и е без такса.

Публикувано:

Тотаааално безмислено. По-добре да не я беше връзвала. Сега само ще се обърква повече. Дано излиза в извлечението. Може ли онлайн да го прекрати.

 

Публикувано:
Преди 1 час, EliDion каза:

На щерката днес са и предложили да вържат картата към дебитната й, за да се погасява автоматично. Това означава ли, че погасят цялата сума в началото на периода или само сумата за револвиране, а останалата трябва да си я нарежда. Ще има ли такса за този периодичен трансфер между нейни сметки.

@AlexandraKo, да не се изненадаш от такса 3.60лв - нотариална такса за залога (депозита), който при нас е 600лв. за 500лв. лимит. Вероятно защото детето на работи.

 

 

Ще се изненадам, ами!

На такава мижава таксичка:)))

Тия, нашите в УКБ, всичко импочва от 5...

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Публикувано:
Преди 1 час, EliDion каза:

Тотаааално безмислено. 

Тотаааално смислено за банката. 

 

В срок от дни може да се откаже всичко, ако е он лайн 14.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Абсолютно си прав. Ако може някой или @Банка ДСК да осветлят въпроса и как мога да го прекратя он-лайн или в офис трябва да се ходи за 4-ти път. Добре, че момичето се старае и е мила, а не и е това работата, съдейки по написаното на баджа, т.к. кредитните инспекторки пак не знаеха къде се намират.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 16 часа, EliDion каза:

Абсолютно си прав. Ако може някой или @Банка ДСК да осветлят въпроса и как мога да го прекратя он-лайн или в офис трябва да се ходи за 4-ти път. Добре, че момичето се старае и е мила, а не и е това работата, съдейки по написаното на баджа, т.к. кредитните инспекторки пак не знаеха къде се намират.

Здравейте,

Услугата е безплатна и чрез нея автоматично се погасява само минималната сума за револвиране (MRA) по кредитната карта.

Ако дъщеря Ви иска да погасява цялото си задължение, препоръчваме да проследява извлеченията по картата си чрез ДСК Директ.  Извлеченията се формират в PDF формат, след падежна дата и съдържат информация за MRA и за точния размер на сумата, която трябва да се внесе, за да не бъде начислена лихва върху изразходваните средства за покупка на стоки на ПОС на търговец през отчетния период. Посочен е и срока, до който трябва да се направи вноската.

Напомняме, че таксата за невнесена минимална сума е по кредитна карта е 15 лв. В тази връзка препоръчваме активирането на услугата и намираме, че тя е полезна за клиентите (на всеки може да се случи да пропусне крайния срок 😊). Все пак, ако дъщеря Ви не желае да я ползва, може да подаде искане за отказ в удобен за нея офис на банката ( към момента няма възможност да я преустанови онлайн).

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 16 часа, AlexandraKo каза:

Ще се изненадам, ами!

На такава мижава таксичка:)))

Тия, нашите в УКБ, всичко импочва от 5...

@AlexandraKo, добре си направила, че си заявила KK Wizz на ДСК. Скоро може да решиш и пиреуса да го "прехвърлиш" в ДСК.

Тук, някои мнения са ни по-остри (ние Дайнерса разкарахме, така че …), но моето общо впечатление е че ДСК в доста отношения са по-добри от много други банки.

С DSKДирект също се свиква, а и има някои функции, които малко други БГ банки предлагат - например временно да си блокираш/отблокирваш картата, вкл. и през телефона.

Проблемите ти с "кредитната ти благонадеждност" вероятно идват от това, че си в някоя "ниша" и общия им алгоритъм на ДСК за проверка те праща в "ъгъла".

 

  • Харесвам 4
Публикувано:

@Банка ДСК, би било много по-удобно за клиентите, ако в СМС-а, който изпращате за минималната сума за револвиране и срока за погасяването, допълните и стойността на сумата за пълно погасяване!  

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 17 минути , Фичо каза:

@Банка ДСК, би било много по-удобно за клиентите, ако в СМС-а, който изпращате за минималната сума за револвиране и срока за погасяването, допълните и стойността на сумата за пълно погасяване!  

+1

Май и аз го бях писал някъде по темите и всеки път по гишетата им го споменавам.

----------

Сега се упражнявам в смятане.

Сумата дето са я написали в СМС-а я умножавам по   33.3333(3)

:grin:

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 минути , ven62 каза:

+1

Май и аз го бях писал някъде по темите и всеки път по гишетата им го споменавам.

----------

Сега се упражнявам в смятане.

Сумата дето са я написали в СМС-а я умножавам по   33.3333(3)

:grin:

 

На приложението има опция "Бърза справка" за наличността. Не е ли по-лесно да видиш разликата до лимита ти? :beach:

Публикувано:
преди 40 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

Услугата е безплатна и чрез нея автоматично се погасява само минималната сума за револвиране (MRA) по кредитната карта.

Ако дъщеря Ви иска да погасява цялото си задължение, препоръчваме да проследява извлеченията по картата си чрез ДСК Директ.  Извлеченията се формират в PDF формат, след падежна дата и съдържат информация за MRA и за точния размер на сумата, която трябва да се внесе, за да не бъде начислена лихва върху изразходваните средства за покупка на стоки на ПОС на търговец през отчетния период. Посочен е и срока, до който трябва да се направи вноската.

Напомняме, че таксата за невнесена минимална сума е по кредитна карта е 15 лв. В тази връзка препоръчваме активирането на услугата и намираме, че тя е полезна за клиентите (на всеки може да се случи да пропусне крайния срок 😊). Все пак, ако дъщеря Ви не желае да я ползва, може да подаде искане за отказ в удобен за нея офис на банката ( към момента няма възможност да я преустанови онлайн).

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Не може ли да се направи така, че от електронното банкиране да се зададе каква част от дължимата сума по кредитната карта да се погасява автоматично? Сигурно не е толкова сложно за вашите програмисти да сложат един нисък и един висок филтър (напр. минимум 150 лева, максимум 500 лева), плюс един плъзгач от MRA до 100% :smile:

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:
преди 4 минути , Zaro каза:

На приложението има опция "Бърза справка" за наличността. Не е ли по-лесно да видиш разликата до лимита ти? :beach:

Така трябва да се вадят две 4-цифрени числа. Кой, каквото му е по-лесно. :wink:

А сериозния аргумент е, че след "падежа" може да съм я ползвал и всъщност тази разлика съм длъжен да я внеса чак на следващия месец.

 

преди 6 минути , Goal & Boss каза:

Не може ли да се направи така, че от електронното банкиране да се зададе каква част от дължимата сума по кредитната карта да се погасява автоматично? Сигурно не е толкова сложно за вашите програмисти да сложат един нисък и един висок филтър (напр. минимум 150 лева, максимум 500 лева), плюс един плъзгач от MRA до 100% :smile:

Ясно,

Човека си търси работа като софтуерен архитект.

@Банка ДСК, ескалирайте му мнението до Юрий Генов.

:biggrin:

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Публикувано:
преди 12 минути , Zaro каза:

Не е ли по-лесно да видиш разликата до лимита ти? :beach:

Може междувременно да си ползвал картата и така сметката няма да е точна.

P.S. А, Ven вече го е споменал. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
В момента, Фичо каза:

Може междувременно да си ползвал картата и така сметката няма да е точна.

Така е. Но пък аз гледам да я държа "над повърхността", че не се знае кога какво ще потрябва. Никога не чакам извлечение. Имам удобен банкомат и пътьом допълвам падналите в боя финикийци.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 17 минути , ven62 каза:

Ясно,

Човека си търси работа като софтуерен архитект.

@Банка ДСК, ескалирайте му мнението до Юрий Генов.

:biggrin:

Абе аз ако бях толкова добър, нямаше да ги моля да направят промяната, ами щях сам да им я имплементирам в ДСК Директ, без да ги питам :grin:

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 7
Публикувано:

Тази карта я ползвам като дебитна. Иначе със смешните отпускани лимити, като си платя битовите сметки и някоя дреболия и то не останало нищо... И като потрябва - няма никой 🙂 Пък и така риска ДСК да ми вземе някоя лихва, ако проблея падежа е минимална.  Че и СМС-ите си спестявам и не се чудя и смятам колко ми е пълната сума за погасяване 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте,

 

Благодарим Ви за предложените  варианти - някои от тях ще са наистина полезни за потребителите и ще ги имаме предвид при бъдещи разработки.

 

Към момента имате възможност да видите пълната сума и срока за погасяване на кредитната карта в ДСК Директ, без да е необходимо да я изчислявате сами и да съобразявате падежната дата. Необходимо е само да отворите извлечението си в PDF формат.

 

Бихме искали да Ви предложим също опциите за поддържане на минимална наличност по сметка (така че лимитът по кредитната карта да бъде поддържан ежедневно)  или за автоматичен трансфер по сметка на избрана от Вас сума.  Двете услуги са  без такса (за преводи между собствени сметки) и ако прецените, че са Ви удобни и са подходящи за Вас, можете да ги заявите през ДСК Директ. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 4
Публикувано:

Аз съм сигурен, че тази двустранна комуникация е единственият правилен начин продукт да отговаря в максимална степен на нуждите на клиентите, и се надявам представителят на @Банка ДСК да се възползва от единствената по рода си обратна връзка за подобряването му, така че той наистина да стане "по поръчка".

 

Баси, колко официално се изразих. Важното е да сме здрави :crazy:

  • Харесвам 7
  • Смея се 4
Публикувано:
преди 27 минути , Zaro каза:

Аз съм сигурен, че тази двустранна комуникация е единственият правилен начин продукт да отговаря в максимална степен на нуждите на клиентите, и се надявам представителят на @Банка ДСК да се възползва от единствената по рода си обратна връзка за подобряването му, така че той наистина да стане "по поръчка".

 

Баси, колко официално се изразих. Важното е да сме здрави :crazy:

Да, и мен ме изненада. Даже и не им се скара.:clapping:

:wink:

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 32 минути , Zaro каза:

Аз съм сигурен, че тази двустранна комуникация е единственият правилен начин продукт да отговаря в максимална степен на нуждите на клиентите, и се надявам представителят на @Банка ДСК да се възползва от единствената по рода си обратна връзка за подобряването му, така че той наистина да стане "по поръчка".

 

Баси, колко официално се изразих. Важното е да сме здрави :crazy:

Аз го прочетох два пъти.:)))

Малеее,какво сложно изречение!:)))))

И миролюбиво.@Zaro, не си ти....

  • Смея се 1
Публикувано:

Вече и аз в редиците на притежателите уиз карта!

Имам букнати нощувки, самолетни билети и т.н. но никъде в дск директ не виждам точки или други?! Там където са бонус програмите пише че нямам активни. Къде трябва да си следя натрупанте точки?

Публикувано:
1 minute ago, Mistela said:

Вече и аз в редиците на притежателите уиз карта!

Имам букнати нощувки, самолетни билети и т.н. но никъде в дск директ не виждам точки или други?! Там където са бонус програмите пише че нямам активни. Къде трябва да си следя натрупанте точки?

Точно там в карти - бонус програми

Публикувано:
1 minute ago, Mistela said:

Е, липсва. Кой го активира? И кога?

На карти появява ли ти се ДСК -Уиз картата? Ако ти е активна картата, трябва да излезе, дори натрупаните точки да са 0.

От кога имаш картата и плащанията ти за нощувки, самолети с нея ли са правени?

Публикувано:
преди 1 минута , ДиянаВ каза:

На карти появява ли ти се ДСК -Уиз картата? Ако ти е активна картата, трябва да излезе, дори натрупаните точки да са 0.

От кога имаш картата и плащанията ти за нощувки, самолети с нея ли са правени?

Да, имам и я виждам, транзакции и т.н. движения. Имам я от петък, но почти я преполових.

  • Браво 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.