Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 8 минути , Mistela каза:

Е, липсва. Кой го активира? И кога?

Когато се осчетоводят плащанията ти. Обикновено до 2-3дена след покупката ще си ги видиш в бонус програма

  • Харесвам 1
Публикувано:
13 minutes ago, Mistela said:

Да, имам и я виждам, транзакции и т.н. движения. Имам я от петък, но почти я преполових.

Изчакай първо да осчетоводят операциите около 2 дни, а след това да трансформират точките - още около 2 дни, т.е. към края на седмицата.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, ДиянаВ каза:

Изчакай първо да осчетоводят операциите около 2 дни, 

При това - работни.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Трансакции за плащания, минаващи през PayPal не трупат ли точки? Имам плащане в сайт, използвайки формата за Secure Payment using PayPal, но вече минаха 2 седмици и нямам никакви нови точки. Плащането беше към онлайн магазин - не е превод, зареждане на електронни портфейли или свързано с хазарт.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, boduroff каза:

Трансакции за плащания, минаващи през PayPal не трупат ли точки? Имам плащане в сайт, използвайки формата за Secure Payment using PayPal, но вече минаха 2 седмици и нямам никакви нови точки. Плащането беше към онлайн магазин - не е превод, зареждане на електронни портфейли или свързано с хазарт.

Здравейте,


 

В случая е необходимо да разгледаме конкретната трансакция, за да разберем защо не е формирала бонус точки. За целта можете да изпратите Ваши данни ( номер на сметка е достатъчно) на имейл: call_center@dskbank.bg. Молим да потвърдите и тук (може и на лични), след като ни пишете.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 9 часа, boduroff каза:

Трансакции за плащания, минаващи през PayPal не трупат ли точки? Имам плащане в сайт, използвайки формата за Secure Payment using PayPal, но вече минаха 2 седмици и нямам никакви нови точки. Плащането беше към онлайн магазин - не е превод, зареждане на електронни портфейли или свързано с хазарт.

Интересно ми е да споделиш какъв е отговора от банката за тази транзакция. Аз лично не мога да проследя транзакциите по които се начисляват или не точни. 

 

Впрочем не мога да схвана курса по който Wizzair обменят точките при усвояването, защото от лева влизат в сметката като евро. При обратната обмяна, когато се купува билет пак минават от евро в лева... не схващам. 

image.png.39c3ebe48885659a79b4c119c42b559d.png

 

И трето последно, за пореден път се убеждавам, в ДСК един служител може да ти каже едно, а друг точно обратното. 

Пример от съвсем скоро. Отивам в най - удобния за мен офис Дианабад за да подам заявление за европейска здравна карта. От там ми казват, че не се занимават с това. Отивам след две седмици пак, друг служител прие заявлението без проблем. 

Още един пример. Върви някаква промоция повишаване на лимита и като бонус има 50 лв кешбек, маскиран като 10% от покупки в бензиностанции и супермаркети, който обаче е с максимална обща стойност 50 лв,. Трябва да се подпише анекс в офис. Отивам при един служител - не знам за тази работа ми казва, пита друг до нея, не ме занимавай имам много работа, да дойде след час. Отивам след няколко дни - този дето имаше много работа вика, ами то за уизеър картите това не важи. Казвам си ок, ще отида в друг офис и съответно забравям, докато най накрая не ми звъннаха от колцентъра да ми напомнят за суперизгодните условия точно за тази карта. Отивам в Дъ Мол - там всичко точно. Обаче ако нямах конкретна работа там в никакъв случай нямаше да се разкарвам...

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 53 минути , Shlosera каза:

Интересно ми е да споделиш какъв е отговора от банката за тази транзакция. Аз лично не мога да проследя транзакциите по които се начисляват или не точни. 

 

Впрочем не мога да схвана курса по който Wizzair обменят точките при усвояването, защото от лева влизат в сметката като евро. При обратната обмяна, когато се купува билет пак минават от евро в лева... не схващам. 

image.png.39c3ebe48885659a79b4c119c42b559d.png

 

И трето последно, за пореден път се убеждавам, в ДСК един служител може да ти каже едно, а друг точно обратното. 

Пример от съвсем скоро. Отивам в най - удобния за мен офис Дианабад за да подам заявление за европейска здравна карта. От там ми казват, че не се занимават с това. Отивам след две седмици пак, друг служител прие заявлението без проблем. 

Още един пример. Върви някаква промоция повишаване на лимита и като бонус има 50 лв кешбек, маскиран като 10% от покупки в бензиностанции и супермаркети, който обаче е с максимална обща стойност 50 лв,. Трябва да се подпише анекс в офис. Отивам при един служител - не знам за тази работа ми казва, пита друг до нея, не ме занимавай имам много работа, да дойде след час. Отивам след няколко дни - този дето имаше много работа вика, ами то за уизеър картите това не важи. Казвам си ок, ще отида в друг офис и съответно забравям, докато най накрая не ми звъннаха от колцентъра да ми напомнят за суперизгодните условия точно за тази карта. Отивам в Дъ Мол - там всичко точно. Обаче ако нямах конкретна работа там в никакъв случай нямаше да се разкарвам...

 

Здравейте,

Съгласно условията по бонус програмата на кредитна карта  DSK -Wizz Air получавате точки за всички покупки нс POS при търговец, с изключение на:

  • трансакции в интернет сайтове за залагания;

  • трансакции за захранване на микросметки;

  • трансакции, свързани с хазартни игри, залагания, покупка на чипове, валута, акции и други парични и финансови инструменти.

Разбира се, ако имате притеснения, че не са били начислени точки за конкретна трансакция, можем да направим проверка, като изпратите данни на имейл: call_center@dskbank.bg

 

Информацията, която се изпраща от страна на Банката към Wizz Air е само за броя точки, които сте усвоили през ДСК Директ. Wizz Air зареждат паричната стойност на усвоените точки по сметката в профила Ви на техния сайт. В тази връзка препоръчваме да се обърнете към тях за информация относно курсовете на превалутиране. 

 

Съжаляваме да разберем и за описаните пропуски в обслужването от страна на някои наши служители, както и за разнопосочната информация, която сте получили. Ще направим проверка в съответните офиси, като за целта молим за следните допълнителни уточнения:

  • На коя дата (или поне приблизително, ако не помните) сте посетили първия път офиса ни в Дианабад за издаване на ЕЗОК?

  • В кой наш офис служителите не са били наясно с условията по кампанията за кредитни карти и не са успели и при двете Ви посещения да предоставят услугата. Ако посочите дати, също ще ни бъде от полза, за да бъде проверката по-ефективна.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Публикувано:
4 hours ago, Банка ДСК said:

Здравейте,

 


 

В случая е необходимо да разгледаме конкретната трансакция, за да разберем защо не е формирала бонус точки. За целта можете да изпратите Ваши данни ( номер на сметка е достатъчно) на имейл: call_center@dskbank.bg. Молим да потвърдите и тук (може и на лични), след като ни пишете.

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Писах Ви в 14:53 днес. 🙂 

Публикувано:
преди 57 минути , boduroff каза:

Писах Ви в 14:53 днес. 🙂 

Направихме проверката. 😊 За трансакцията, която сте цитирали в мейла имате начислени точки ( не публикуваме точната цифра, тъй като информацията за движение по сметка е поверителна). Ако желаете, може наш служител да се свърже допълнително с Вас, за да уточните въпроса?

  • Харесвам 2
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте, първо погасяване на картата ще имам. Получих смс за мин. сума която трябва да внеса, но в смс липсва сумата за пълно погасяване. Разгледах дск директ, но не открих къде пише, а и извлечение в пдф като при дайнърса не видях. Къде да погледна и да разбера колко е сумата за пълно погасяване?

Публикувано:
преди 2 минути , Mistela каза:

Здравейте, първо погасяване на картата ще имам. Получих смс за мин. сума която трябва да внеса, но в смс липсва сумата за пълно погасяване. Разгледах дск директ, но не открих къде пише, а и извлечение в пдф като при дайнърса не видях. Къде да погледна и да разбера колко е сумата за пълно погасяване?

DSK.png

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 54 минути , Mistela каза:

Здравейте, първо погасяване на картата ще имам. Получих смс за мин. сума която трябва да внеса, но в смс липсва сумата за пълно погасяване. Разгледах дск директ, но не открих къде пише, а и извлечение в пдф като при дайнърса не видях. Къде да погледна и да разбера колко е сумата за пълно погасяване?

Ако нямаш търпение, защото това, което ти е показала @chandni излиза с 2-3 дни закъснение:

 

Сумата, която ти пише в SMS я разделяш на 3 и умножаваш по 100.

Пример:

В SMS пише 54 лв.

54/3*100=1800 лв.

 

А ориентировъчно:

Сумата умножена по 33 т.е

54*33=1782 лв.

 

:biggrin:

 

 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Здравейте,

Нямам време да чета цялата тема затова ще пиша направо какво ме интересува.

Мой приятел си изкара кредитна карта на Dsk Wizz , но няма профил в Wizz Air и не е давал Wizz номер при изкарване на картата . Казали са му да чака имейл от Wizz за активация на членството който вече е получен. Как сега да се върже KK с членството (няма регистарция в сайта на wizz).Четири пъти вече е ходил до офис на Дск, а по телефона си го пращат за зелен хайвер 😂)

 

Edit :Оправи се !

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

@Банка ДСК полет FB979 (София-Варна) на 30.08 закъсня с около 2 часа, първоначално трябваше да излети в 23:45, но още в 22 ч. на летище София се появи информация, че полетът ще излети в 1:30.

Очаквах да получа смс или мейл от FDP с покана за салон, но не.

Полета съм го регистрирал в системата на 29.07.

 

Май не е много надеждна услугата?

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 17 часа, yordanov каза:

@Банка ДСК полет FB979 (София-Варна) на 30.08 закъсня с около 2 часа, първоначално трябваше да излети в 23:45, но още в 22 ч. на летище София се появи информация, че полетът ще излети в 1:30.

Очаквах да получа смс или мейл от FDP с покана за салон, но не.

Полета съм го регистрирал в системата на 29.07.

 

Май не е много надеждна услугата?

 

Здравейте,

Съжаляваме, че не сте успели да ползвате услугата. Ще проверим случая и ще Ви пишем допълнително с повече информация.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 56 минути , Банка ДСК каза:

 

Здравейте,

 

Съжаляваме, че не сте успели да ползвате услугата. Ще проверим случая и ще Ви пишем допълнително с повече информация.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Здравейте,

 

За да проверим каква е причината за пропуска, молим да ни изпратите на имейл call_center@dskbank.bg:  Вашите имена, имейл адреса, който сте посочили за регистрацията и номера на сметката (ако разполагате с него). Молим да потвърдите тук (може и на лични), след като предоставите данните, за да реагираме максимално бързо.

 

Извиняваме се предварително за създаденото неудобство.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 25 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

За да проверим каква е причината за пропуска, молим да ни изпратите на имейл call_center@dskbank.bg:  Вашите имена, имейл адреса, който сте посочили за регистрацията и номера на сметката (ако разполагате с него). Молим да потвърдите тук (може и на лични), след като предоставите данните, за да реагираме максимално бързо.

 

 

 

Извиняваме се предварително за създаденото неудобство.

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

 

 

 

 

Писах ви. Благодаря 🙂

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.