Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 4 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

За да проверим каква е причината за пропуска, молим да ни изпратите на имейл call_center@dskbank.bg:  Вашите имена, имейл адреса, който сте посочили за регистрацията и номера на сметката (ако разполагате с него). Молим да потвърдите тук (може и на лични), след като предоставите данните, за да реагираме максимално бързо.

 

 

 

Извиняваме се предварително за създаденото неудобство.

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

 

 

 

 

Здравейте @Банка ДСК

 

Аз имам същия проблем със същия полет. Изпратих ви имейл на call_center@dskbank.bg с детайлите.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Във връзка с оплакването ми по-горе, трябва да кажа, че получих мейл от Mastercard/Loungekey с ваучер за еднократно посещение на произволен салон, валиден в следващите 6 месеца. Предполагам, че това се дължи на намесата на @Банка ДСК по случая, който описах по-рано, за което искрено им благодаря! 🍺

  • Харесвам 7
  • Браво 4
Публикувано:
преди 23 минути , yordanov каза:

Във връзка с оплакването ми по-горе, трябва да кажа, че получих мейл от Mastercard/Loungekey с ваучер за еднократно посещение на произволен салон, валиден в следващите 6 месеца. Предполагам, че това се дължи на намесата на @Банка ДСК по случая, който описах по-рано, за което искрено им благодаря! 🍺

 

Здравейте,

Благодарим Ви за подадения сигнал. След проверката установихме, че в конкретния случай закъснението не е било обявено коректно, в резултат на което не е сработила процедурата по издаване на кода за достъп до салона. Радваме се, че предложеният вариант за компенсация Ви устройства и се надяваме в бъдеще да нямате проблеми с услугата. 🙂

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 7
  • Браво 4
Публикувано:
преди 17 часа, Nikolay каза:

Здравейте @Банка ДСК

 

Аз имам същия проблем със същия полет. Изпратих ви имейл на call_center@dskbank.bg с детайлите.

Здравейте,

Съжаляваме за неудобството. Получили сме Вашия имейл и очакваме обратна връзка от партньорите по програмата. По-горе сме споделили и каква е причината за проблема с конкретния полет.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 11 минути , Банка ДСК каза:

в конкретния случай закъснението не е било обявено коректно

Това, предполагам, зависи от авиокомпанията и в такъв случай вината не е в системата на Мастъркард?

 

Макар че в конкретния случай не получих и обичайния благодарствен мейл от Мастъркард, който изпращат, когато полет се изпълни навреме. 

Публикувано:
преди 1 минута , yordanov каза:

Това, предполагам, зависи от авиокомпанията и в такъв случай вината не е в системата на Мастъркард?

 

Макар че в конкретния случай не получих и обичайния благодарствен мейл от Мастъркард, който изпращат, когато полет се изпълни навреме. 

Закъснението е било обявено от авиокомпанията и Mastercard са разполагали с информация, че полетът ще има закъснение – това е причината да не получите благодарствен мейл. За да се задейства автоматичната процедура за издаване на кода за достъп, е необходимо закъснението да бъде регистрирано по определен начин от страна на авиокомпанията, което в случая не е било направено.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 7 минути , Банка ДСК каза:

Закъснението е било обявено от авиокомпанията и Mastercard са разполагали с информация, че полетът ще има закъснение – това е причината да не получите благодарствен мейл. За да се задейства автоматичната процедура за издаване на кода за достъп, е необходимо закъснението да бъде регистрирано по определен начин от страна на авиокомпанията, което в случая не е било направено.

 

Ясно. Благодаря за уточнението и за съдействието още веднъж! 

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 55 минути , Marisha каза:

@Банка ДСК какво значи това основание в постъпления по карта 

10.00BGN23.08.2019 D0111401

Здравейте,

Вероятно става въпрос за възстановена сума от банкомат (например при неуспешна трансакция). Но, за да получите конкретна  информация, е необходимо да се свържете с нашия контактен център (можете да им пишете и по имейл). Форумът не е платформа, през която можем да си позволим да обменяме данни за движение по Вашите сметки. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 21 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Съжаляваме за неудобството. Получили сме Вашия имейл и очакваме обратна връзка от партньорите по програмата. По-горе сме споделили и каква е причината за проблема с конкретния полет.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Здравейте,

Получихме потвърждение от Mastercard, че Вие също ще бъдете компенсиран за пропуска чрез ваучер за еднократно посещение на произволен салон, при последващо Ваше пътуване. Надявам се, че компенсацията Ви удовлетворява и се надяваме в бъдеще да ползвате услугата безпроблемно. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 5
  • Браво 6
Публикувано:
преди 55 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Получихме потвърждение от Mastercard, че Вие също ще бъдете компенсиран за пропуска чрез ваучер за еднократно посещение на произволен салон, при последващо Ваше пътуване. Надявам се, че компенсацията Ви удовлетворява и се надяваме в бъдеще да ползвате услугата безпроблемно. 🙂

 

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Благодаря за съдействието, получих вече ваучера.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Здравейте @Банка ДСК!

Вече няколко дни се опитвам да регистрирам полет от летище  Лондон Лутън до Рейкявик и получавам все един е същ отговор -да опитам по-късно,основанието UNKNOWN ERROR. Какъв може да е проблема?

Публикувано:
преди 4 минути , Ivko каза:

Как така от няколко дена?! Регистрация се прави 6 часа преди полета. Не вярвам да може да се регистрира полет след 3 дена.

Платформата позволява регистрации за полети доста напред-до 364 дни преди полета и най-късно до 6 часа преди полетното разписание.Пише го във "FAQ".

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 12 минути , mamaivy каза:

Здравейте @Банка ДСК!

Вече няколко дни се опитвам да регистрирам полет от летище  Лондон Лутън до Рейкявик и получавам все един е същ отговор -да опитам по-късно,основанието UNKNOWN ERROR. Какъв може да е проблема?

Опитайте да въведете полетите ръчно. Възможно е авиокомпанията да не бъде разпоната от системата, както е в случая с Laudamotion (писах на съпорта на FDP и ми казаха, че не могат да се вкарват полети на Лауда) - точно същата грешка избиваше и при мен.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 10 часа, yordanov каза:

Опитайте да въведете полетите ръчно. Възможно е авиокомпанията да не бъде разпоната от системата, както е в случая с Laudamotion (писах на съпорта на FDP и ми казаха, че не могат да се вкарват полети на Лауда) - точно същата грешка избиваше и при мен.

Благодаря,пробвах,но проблемът остава. 

Публикувано:
преди 7 часа, mamaivy каза:

Благодаря,пробвах,но проблемът остава. 

 

преди 18 часа, mamaivy каза:

Здравейте @Банка ДСК!

Вече няколко дни се опитвам да регистрирам полет от летище  Лондон Лутън до Рейкявик и получавам все един е същ отговор -да опитам по-късно,основанието UNKNOWN ERROR. Какъв може да е проблема?

 

Здравейте,

За да проверим каква е причината за неуспешната регистрация, молим да изпратите допълнителна информация на имейл: call_center@dskbank.bg:

-       Вашите имена

-       Номер на сметка

-       Детайли за полета.

Можете ли сега да уточните (може и тука)  датата на полета, тъй като предстоят почивни дни и има вероятност да не успеем да съдействаме своевременно.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
На 5.09.2019 г. в 16:06, Банка ДСК каза:

 

 

Здравейте,

 

За да проверим каква е причината за неуспешната регистрация, молим да изпратите допълнителна информация на имейл: call_center@dskbank.bg:

 

-       Вашите имена

 

-       Номер на сметка

 

-       Детайли за полета.

 

Можете ли сега да уточните (може и тука)  датата на полета, тъй като предстоят почивни дни и има вероятност да не успеем да съдействаме своевременно.

 

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Здравейте!

Изпратих необходимата информация.

Галин Маргаритов
Публикувано:

Здравейте ,аз искам да попитам ,как и къде мога да си внасям вноските по тази карта без такса?По принцип другата ми карта и заплатата ми са в Райфайзен,а от там има такса ....мисля .Иии, ако си внеса собствени пари над лимита и после си харча само тях ,ще печеля ли пак точки ?

Публикувано:
преди 4 минути , Galii каза:

Здравейте ,аз искам да попитам ,как и къде мога да си внасям вноските по тази карта без такса?По принцип другата ми карта и заплатата ми са в Райфайзен,а от там има такса ....мисля .Иии, ако си внеса собствени пари над лимита и после си харча само тях ,ще печеля ли пак точки ?

Изтегляш парите от банкомат на Райфайзен без такса и ги внасяш в картата на ДСК на техен банкомат без такса. Може да внасяш суми над лимита и да си ги харчиш и ще получаваш cashback.

  • Харесвам 1
Галин Маргаритов
Публикувано:
преди 1 минута , Stryper каза:

Изтегляш парите от банкомат на Райфайзен без такса и ги внасяш в картата на ДСК на техен банкомат без такса. Може да внасяш суми над лимита и да си ги харчиш и ще получаваш cashback.

Благодаря ,то изглежда елементарно ,а аз толкова се чудех ,просто защото до сега не знаех ,че могат да се внасят пари от банкомат !А има ли точки да речем ,ако си платиш сметката на мобилен оператор в офиса на дадения мобилен оператор на ПОС?

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 9 часа, Galii каза:

 до сега не знаех ,че могат да се внасят пари от банкомат

Може, но не от всеки. Отвори тук:

https://dskbank.bg/контакти/клонова-мрежа

Натисни "Банкомати", после отбележи "Внасяне на пари" и ще разбереш къде има такива.

Иначе превод от Райфайзен към ДСК би трябвало да е около левче.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 7.09.2019 г. в 17:11, mamaivy каза:

Здравейте!

Изпратих необходимата информация.

Здравейте,

Колегите вече разглеждат Вашия случай и ще се свържат с Вас.
 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Благодаря 1
Публикувано:

Здравейте, при опит за регистрация на полет от Букурещ ми излиза следното съобщение: Sorry. There are no lounges available at your current airport. Please check back with us for your next flight.

Няма лонджове на летището или просто не работят с тях? Някой успял ли е да регистрира полет от Букурещ?

@Банка ДСК

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.