Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
На 16.09.2019 г. в 15:48, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Извиняваме се за забавянето. За съжаление, към момента все още нямаме отговор от страна на партньорите ни по програмата каква може да е причината за неуспешната регистрация на полета, въпреки че веднага сигнализирахме за проблема. Ще се свържем с Вас веднага след като имаме информация по случая. 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

 

 

Здравейте,

 

При проверката е установено,  че проблемът с регистрацията засяга някои полети на Уиз Еър, включително и  Вашия - генерира се системна грешка за конкретния номер на полета и регистрацията не може да приключи успешно. Към момента вендорът по услугата се опитва да установи каква е причината за тази ситуация и имаме уверение, че ще ни информират допълнително за развитието на случая.

 

Хубава вечер,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Искам да си направя виртуална карта към тази на ДСК и Уиз. Опциите са: Debit master card paypass, Maestro, MasterCard space, Visa debit pay wave, Visa electron, Visa space.

Моля помогнете коя да избера с оглед ползването й в сайтове, които намаляват цените на самолетните билети? Начинаеща съм в банковите карти и освен тази на Уиз имам само Visa Debit. Нямам дори Револют 😁.

Публикувано:
34 minutes ago, bimbo said:

Искам да си направя виртуална карта към тази на ДСК и Уиз. Опциите са: Debit master card paypass, Maestro, MasterCard space, Visa debit pay wave, Visa electron, Visa space.

Моля помогнете коя да избера с оглед ползването й в сайтове, които намаляват цените на самолетните билети? Начинаеща съм в банковите карти и освен тази на Уиз имам само Visa Debit. Нямам дори Револют 😁.

Кой ги предлага тези опции, защото ако наистина искате набор от карти за сайтове, то започнете от Revolut, N26, Monese, Bunq, Transferwise,Curve ...

И ми е малко странно виртуални карти да носят имена в които има "paypass", "pay wave" и т.н. което говори за разни физически методи на плащане 😉 ...

Публикувано:

Следвах стъпките на сайта на ДСК за издаване на виртуална карта към тази на Уиз и там излязоха тези опции. Издават физическа карта, която се получава в техен офис, но няма магнитна лента на нея и се ползва за плащания онлайн.

  • Харесвам 1
Публикувано:

чета в темата и се ошашавих как  да разбера мога ли да плащам с картата  през интернет банкирането битовите си сметки... (въбще не ми позволязва да си ги ретистрирам в ДСК директ  - Вие имате ограничен достъп до интернет банкирането ДСК Директ)  ... защото в клона от който си получих картата ми обясниха че не мога... а вие пишете че си ги плащате....е как става тази работа.... пояснявам че в ДСК освен кредитна карта нямам друга сметка...голям зор изобщо с тази карта 2 месеца ходене по мъките докато ми я направят..а сега даже и не мога я експлоатирам като хората...

Публикувано:

Сметките не може през ДСК директ (или поне аз не мога).

Но би трябвало да може на банкомат. Не е толкова удобно, но все е нещо ...

Публикувано:

Не може. На банкомат -може. Аз ги плащам така. Не е нужно да е на ДСК. Плащам ги на Пощенска банка. У наше село не мога да си платя на банкомата на ДСК тока, та за тава.

Публикувано:

Мобилните оператори предлагат плащане през порталите им, от сорта на My Vivacom, MyTelenor и подобни, EVN Online+ позволява също. Само ВиК не става при мен, но пък отнема само 1 минута пред банкомат на ДСК, а такъв има на 30м от вкъщи. 🙂 

Галин Маргаритов
Публикувано:

Здравейте ,от скоро имам тази карта и много съм доволен ,друг е въпроса ,че е чакак три месеца ,но сега всичко ,което пожелая да направя ,все не става . Последното , искам да пазаря от интернет сайт за 150 евро ,иска 3D парола ,добре направих я ,пак не става ,пише ми " има проблем ,направете транзакцията с друга карта "

Публикувано:
преди 15 часа, Galii каза:

Здравейте ,от скоро имам тази карта и много съм доволен ,друг е въпроса ,че е чакак три месеца ,но сега всичко ,което пожелая да направя ,все не става . Последното , искам да пазаря от интернет сайт за 150 евро ,иска 3D парола ,добре направих я ,пак не става ,пише ми " има проблем ,направете транзакцията с друга карта "

като стане така веднага се обади на ДСК и те ще ти кажат какъв е проблема. Телефона им е 0700 10 375 или *2375  (мобилен номер за А1, Теленор, Виваком, bob)

Публикувано:
преди 18 часа, Galii каза:

Здравейте ,от скоро имам тази карта и много съм доволен ,друг е въпроса ,че е чакак три месеца ,но сега всичко ,което пожелая да направя ,все не става . Последното , искам да пазаря от интернет сайт за 150 евро ,иска 3D парола ,добре направих я ,пак не става ,пише ми " има проблем ,направете транзакцията с друга карта "

Здравейте,

 

И ние препоръчваме да се свържете с нашия контактен център на телефона посочен от @jujo_si, за да проверим каква е причината за неуспешната трансакция. 


 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 



Публикувано:

ВНякой има ли проблем с ДСК Директ. Не мога да видя транзакциите по картите си за по дълъг период - за да си сравня извлечението. дава ми ги до 10.9. и на моята и на щерката на картите.

Публикувано:
преди 9 минути , EliDion каза:

ВНякой има ли проблем с ДСК Директ. Не мога да видя транзакциите по картите си за по дълъг период - за да си сравня извлечението. дава ми ги до 10.9. и на моята и на щерката на картите.

Има, от 3 седмици е проблема. Уж знаят и уж работят по въпроса, но не могат да кажат никакъв срок. Това ми звучи доста абсурдно - може би @Банка ДСК може да ни осветли кога се очаква разрешаването на проблема

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 21 часа, Galii каза:

Здравейте ,от скоро имам тази карта и много съм доволен ,друг е въпроса ,че е чакак три месеца ,но сега всичко ,което пожелая да направя ,все не става . Последното , искам да пазаря от интернет сайт за 150 евро ,иска 3D парола ,добре направих я ,пак не става ,пише ми " има проблем ,направете транзакцията с друга карта "

Чрез ДСК Директ си разгледай картата. Да не си намалил или нулирал лимита за плащане. 

Публикувано:
22 hours ago, Galii said:

Здравейте ,от скоро имам тази карта и много съм доволен ,друг е въпроса ,че е чакак три месеца ,но сега всичко ,което пожелая да направя ,все не става . Последното , искам да пазаря от интернет сайт за 150 евро ,иска 3D парола ,добре направих я ,пак не става ,пише ми " има проблем ,направете транзакцията с друга карта "

Аз имах някакъв проблем при издаването на картата. Уж беше активирана, но първата 1 седмица всички транзакции ми бяха неуспешни. Звъннах на кол центъра и го оправиха.

Публикувано:

Здравейте,

 

Съжаляваме за създаденото неудобство. Предприели сме необходимите мерки и към момента проблемът е отстранен и движението по сметки се визуализира коректно. Можете да опитате отново да направите справката и да ни пишете, ако нещо Ви притеснява.

 


 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

 

Публикувано:
12 minutes ago, muffytoz said:

При мен продължава да има проблем и да не ми показва транзакциите ,които съм направил.

И при мен не показва по-скорошните транзакции от преди 1-3 дни. Предполагам има някакви новости в програмата и показва само осчетоводените, а някъде би трябвало да има или ще въведат за неосчетоводените, чакащи оторизация.

По-горе имаха предвид друг проблем, че не излизат по-стари транзакции от преди 2 и повече седмици назад.

Публикувано:

При мен от:
1. Средства -> Движения по сметки  - Виждат се всички без проблеми
2. Карти -> Транзакции по карти - Липсват от последните 3-4-5 дни

  • Харесвам 2
Публикувано:

Как може да се промени валутата на wizz кредита? Виждам, че имам 0,44€ в него, а прехвърлих точки и  очаквам да ги въведат и ми се иска да са в лева. Благодаря!

Публикувано:
преди 2 часа, Branko каза:

Няма как, поне на мен така ми обясниха от уиз. Валутата била, каквато е избрана при направата на акаунта. 

Валутата не се избира от потребителя, избирала се спрямо първия полет който купиш ако е бил в евро значи акаунта става завинаги в евро. Абсолютната тъпотия.

  • Шок 2
Публикувано:
12 minutes ago, jujo_si said:

Валутата не се избира от потребителя, избирала се спрямо първия полет който купиш ако е бил в евро значи акаунта става завинаги в евро. Абсолютната тъпотия.

Не е и от това🙂. Моят първи полет е от Румъния, но не съм в леи, а в лева. Според мен е тяхна си софтуерна прищявка в коя валута да си, според периода, в който си създал профила си. С две думи няма обяснение.

Не е голяма болка валутата на профила. В едни случаи “печеля”, че съм в лева, но в други “губя”, че не съм в евро. 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.