Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 15 часа, Eagleman каза:

При мен от:
1. Средства -> Движения по сметки  - Виждат се всички без проблеми
2. Карти -> Транзакции по карти - Липсват от последните 3-4-5 дни

 

Здравейте,

 

Благодарим Ви, че сигнализирахте за този проблем. Както сте посочили, в меню „Трансакции по карти“ към момента липсват данни за неосчетоводените операции - проверяваме каква е причината и ще Ви пишем допълнително, след като имаме решение.

В меню „Движение по сметки“ вече се визуализира пълната информация. 😊

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Публикувано:

Повишено внимание - някой да не се хване - преди малко получих фишинг-мейл - освен дребните грешки в текста в резултат на машинен превод, забележете подателя, а и наличието на линк, през който уж да си "промениш паролата" :

 


image.png.fc124f8977e4285baa49ee3c7c08e9fc.png

  • Харесвам 12
  • Шок 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Кога най-накрая ще се появи справката за начислените точки по транзакции.

Около 6 месеца след като ЦКБ пуснаха програма за 2% кешбек по някой карти, вече имат такава подробна справка, включително и в мобилното си приложение.

Не знам @Банка ДСК, от колко време предлагате WizzAir КК, но е несериозно да не можем да проследяваме начисляване на точки по транзакции !

И конкретния въпрос - мога ли да изискам в офис такава справка, за да мога да си засека начислените точки?

Публикувано:
На 28.09.2019 г. в 22:17, georgebg каза:

Кога най-накрая ще се появи справката за начислените точки по транзакции.

Около 6 месеца след като ЦКБ пуснаха програма за 2% кешбек по някой карти, вече имат такава подробна справка, включително и в мобилното си приложение.

Не знам @Банка ДСК, от колко време предлагате WizzAir КК, но е несериозно да не можем да проследяваме начисляване на точки по транзакции !

И конкретния въпрос - мога ли да изискам в офис такава справка, за да мога да си засека начислените точки?

Здравейте,

 

Както вече знаете, тази функционалност е  разработена, но към момента има пропуски при коректното отразяване на броя натрупани точки за всяка отделна трансакция. За нас също е важно да предложим тази опция за клиентите и сме предприели конкретни стъпки, така че справката да бъде налична в  ДСК Директ във възможно най-кратък срок. Разбира се, ще споделим първо тук, когато това се случи. 😊

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 8
Публикувано:
1 hour ago, Банка ДСК said:

Здравейте,

 

 

 

Както вече знаете тази функционалност е  разработена, но към момента има пропуски при коректното отразяване на броя натрупани точки за всяка отделна трансакция. За нас също е важно да предложим тази опция за клиентите и сме предприели конкретни стъпки, така че справката да бъде налична в  ДСК Директ във възможно най-кратък срок. Разбира се, ще споделим първо тук, когато това се случи. 😊

 

 

 

Хубав ден,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

С това признавате, че не начислявате правилно точки по програмата ли, защото ако ги начислявате правилно, няма как да не може да ги визуализирате правилно !

За какви кратки срокове говорим, при изминати години от старта на услугата ?

Публикувано:
3 minutes ago, Hollywood said:

Що за глупост е това влизане в DSK direct  със СМС код? 

"Европейска" ..  така да се каже - част от новите директиви за "задълбочено удостоверяване на потребителя" с цел повишаване на защитата .. задължително за всички фин институции от 14.09 ако не се лъжа 😉 

Публикувано:
преди 4 минути , georgebg каза:

"Европейска" ..  така да се каже - част от новите директиви за "задълбочено удостоверяване на потребителя" с цел повишаване на защитата .. задължително за всички фин институции от 14.09 ако не се лъжа 😉 

 

По-скоро "джендърска" 😄  С тази Уиз карта, ДСК директ е пасивно. Освен да гледаш числата, нищо друго не можеш да плащаш и правиш.

Публикувано:
преди 39 минути , georgebg каза:

С това признавате, че не начислявате правилно точки по програмата ли, защото ако ги начислявате правилно, няма как да не може да ги визуализирате правилно !

За какви кратки срокове говорим, при изминати години от старта на услугата ?

Уверяваме Ви, че системата, която начислява точките за всяка отделна трансакция, функционира изрядно и нямате основание за притеснение в тази връзка. Проблем е констатиран в сервиза, чрез който тази информация се изтегля, за да се визуализира на потребителите на ДСК Директ. Наясно сме, че сме се забавили в предоставянето на тази функционалност, но в случая под "възможно най-кратък срок" имахме предвид времето от този момент нататък.

  • Харесвам 1
Публикувано:
7 minutes ago, Hollywood said:

 

По-скоро "джендърска" 😄  С тази Уиз карта, ДСК директ е пасивно. Освен да гледаш числата, нищо друго не можеш да плащаш и правиш.

Понякога и гледането на числа е неприемливо да става от други хора ... и дори може да ти навреди повече ...

Публикувано:

 Не съм доволен от софтуера на ДСК. 

1) Извлеченията трябва да излизат на 20ти а не на 23ти.

2) Извлеченията трябва да са дотъпни в PDF и в Excel. 

3) Сайта е много объркан и неинтуитивен, Мобилното приложение е още по-зле. Много трудно може да се ориентираш кое къде е. Само един пример: Извлечения се намира не в Карти а в Средства. Не е лесно да видиш че картата ти не е платена, Карти>Транзакции по карти и Сметки>Движения по сметки показват уж едно и също но е с различен дизайн, и много други.

4) Не винаги идва СМС след ползване на картата.

5) Сумата за пълно погасяване трябва да излиза на челно място, и в СМС-а и в извлечението и да е достъпна на 20ти. абсурдно е в СМСа да се пише само минималната сума за револвиране. Абсурдно е да има цяло отделно меню "Плащане минимална сума за револвиране"

6) Бонус точките не се виждат по колко от коя транзакция са дошли. просто се вижда колко имаш в момента.

 

Погледнете как е направено в ПИБ и го прекопирайте

 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Hollywood каза:

Що за глупост е това влизане в DSK direct  със СМС код? 

Здравейте,

Връзка със задължителни регулаторни изисквания, които @georgebg вече е коментирал (Директива (EU) 2015/2366 – (PSD2), започваме прилагането на допълнителната идентификация при вход ДСК Директ, чрез въвеждане на еднократен код с временна валидност, изпращан чрез SMS или генериран от тоукън устройство/мобилен тоукън. Допълнителната идентификация ще се прилага периодично в случай че са минали повече от 90 дни от последното влизане в ДСК Директ, при което е приложена допълнителна идентификация. Ако имате допълнителни въпроси по темата, оставаме на линия. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:

Случи се така, че преди два месеца имах пауза от 4-5 дни, в които не ползвах картата си и използвах застоя в движението, за да започна да си засичам точките. Направих си една импровизирана таблица, даже word-овска, защото с математиката и ексела хич не ме бива и от тогава периодично 1-2 пъти в седмицата си отразявам плащанията и натрупаните точки според ДСК и според моите изчисления. До сега не е имало грешка в изчисленията на ДСК. Точките са ми коректно отразени, даже със 78 повече, но предполагам, че това се дължи на закръглянията от стар период. Е, отнема време моя примитивен начин на изчисляване, но не повече от една цигара да изпушиш😀.

Харесвам картата и услугата, няма такси/комисионни за всяко плащане или вкарване на сума, безплатни неограничен брой СМС-и, членство в Уиз, валидност на точките 2 години ... 

За сравнение миналата седмица получих имейл от ОББ, че скоро безплатните СМС-и ще бъдат само до 5 бр. на месец, за всички отгоре или друг начин на известяване искат платен абонамент. В ПИБ пък имат комисионни за какво ли не, бонус програмите са им неизползваеми /поне за мен/, в банкоматите им не можеш да внасяш пари ...

Не мога също да разбера защо тук за някои от Вас е проблем, че никъде не пишело каква сума трябва да се внесе за пълно погасяване. Аз ако имам лимит 1000 лв. и пише, че разполагам с 800 лв., не означава ли, че трябва да внеса 200 лв. за пълно погасяване.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 16 минути , ДиянаВ каза:

Аз ако имам лимит 1000 лв. и пише, че разполагам с 800 лв., не означава ли, че трябва да внеса 200 лв. за пълно погасяване.

Не, категорично не означава.

 

Ако имаш 1000 лв лимит и до 20-то число на месеца си изхарчила 100 лв, а на 21-ви си изхарчила още 800 лв, то на 23-ти, когато ти излезе извлечението, ще получиш известие за минимална сума за револвиране 3 лв (3% от изхарчените до 20-ти 100 лв), а сумата за пълно погасяване ще ти е 100 лв, а не 900... нищо, че от картата ти липсват 900 лв. Останалите 800 ще са дължими чак на следващото извлечение, което ще излезе през следващия месец. Да, при 1000 лв лимит и 900 изхарчени, вероятно ще искаш да възстановиш цялата сума, за да имаш пак какво да харчиш от кредитната си карта, но ако примерно кредитният ти лимит е 7000 лв (колкото е максимумът за стандартни КК в ДСК) и си изхарчила 3000 лв само ден след излизането на извлечението и имаш още 4000 на разположение, едва ли ще бързаш да им внесеш 3000 лв веднага, при положение, че можеш да ги върнеш след месец и то без да плащаш лихва.

  • Харесвам 8
Публикувано:

Това обачеОбщо взето това е един от проблемите на ДСК - единствения вариант да знаеш колко е сумата за  погасяване без лихва е да гледаш в извлечението. Дажи и в клон вдигат рамене безпомощно и не правят разлика между пълната сума за револвиране и сумата на плащане в гратисен период

ДСК могат да погледнат как е направено в мобилното на ЦКБ - кратко просто и ясно.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 47 минути , chandni каза:

Не, категорично не означава.

 

Ако имаш 1000 лв лимит и до 20-то число на месеца си изхарчила 100 лв, а на 21-ви си изхарчила още 800 лв, то на 23-ти, когато ти излезе извлечението, ще получиш известие за минимална сума за револвиране 3 лв (3% от изхарчените до 20-ти 100 лв), а сумата за пълно погасяване ще ти е 100 лв, а не 900... нищо, че от картата ти липсват 900 лв. Останалите 800 ще са дължими чак на следващото извлечение, което ще излезе през следващия месец. Да, при 1000 лв лимит и 900 изхарчени, вероятно ще искаш да възстановиш цялата сума, за да имаш пак какво да харчиш от кредитната си карта, но ако примерно кредитният ти лимит е 7000 лв (колкото е максимумът за стандартни КК в ДСК) и си изхарчила 3000 лв само ден след излизането на извлечението и имаш още 4000 на разположение, едва ли ще бързаш да им внесеш 3000 лв веднага, при положение, че можеш да ги върнеш след месец и то без да плащаш лихва.

На теория е точно така. Съмнявам се, че мнозина ползват картата като пари на кредит, а не за трупане на точки, каквото и е основното предназначение. Всички имат поне по още n-на брой карти, с която биха платили, ако нямаха кредитна.

Аз лично, когато погасявам, внасям толкова, колкото съм под лимита и не се занимавам с дати, срокове и други глупости. В 90% от времето съм и над лимита и ползвам картата като дебитна, а не като кредитна.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 19 минути , ДиянаВ каза:

Случи се така, че преди два месеца имах пауза от 4-5 дни, в които не ползвах картата си и използвах застоя в движението, за да започна да си засичам точките. Направих си една импровизирана таблица, даже word-овска, защото с математиката и ексела хич не ме бива и от тогава периодично 1-2 пъти в седмицата си отразявам плащанията и натрупаните точки според ДСК и според моите изчисления. До сега не е имало грешка в изчисленията на ДСК. Точките са ми коректно отразени, даже със 78 повече, но предполагам, че това се дължи на закръглянията от стар период. Е, отнема време моя примитивен начин на изчисляване, но не повече от една цигара да изпушиш😀.

Харесвам картата и услугата, няма такси/комисионни за всяко плащане или вкарване на сума, безплатни неограничен брой СМС-и, членство в Уиз, валидност на точките 2 години ... 

За сравнение миналата седмица получих имейл от ОББ, че скоро безплатните СМС-и ще бъдат само до 5 бр. на месец, за всички отгоре или друг начин на известяване искат платен абонамент. В ПИБ пък имат комисионни за какво ли не, бонус програмите са им неизползваеми /поне за мен/, в банкоматите им не можеш да внасяш пари ...

Не мога също да разбера защо тук за някои от Вас е проблем, че никъде не пишело каква сума трябва да се внесе за пълно погасяване. Аз ако имам лимит 1000 лв. и пише, че разполагам с 800 лв., не означава ли, че трябва да внеса 200 лв. за пълно погасяване.

Здравейте,

Благодарим Ви за споделения опит относно начисляването на точки по бонус програмата на картата, както и за позитивната оценка на услугите ни. Относно сумата за пълно погасяване, @chandni вече е разгледала принципа на обслужване на картата и сме съгласни, че за клиентите в важно да знаят точния размер на сумата, която е необходимо да погасят, за да не  бъде начислена лихва върху изразходваните средства за покупка на стоки на ПОС на търговец през отчетния период. Към момента можете да получите тази информация от извлечението в PDF формат, което се формира след падежна дата в ДСК Директ.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Публикувано:

Разбрах разликата. Аз и Заро използваме картата за потребителски нужди и предимно боравим с нея в рамките на месечния си бюджет, докато други я ползват като финансов ресурс. Спокойно, ДСК ще подобрят и тази услуга във възможно най-кратък срок😉 

Публикувано:

@Банка ДСК

Доста безмислена се оказва тази услуга. Днес ми закъснява полета в Брюксел и получавам ваучер 1 час след закъснението. Междувременно компанията вика пътниците за бординг и реално този ваучер е неизползваем, освен ако не рискуваш за 15м салон да си изпуснеш и закъснелия полет. Ваучера важи само за салони на същото летище в Брюксел с давност 1 ден. Стигам в Лондон където вече съм си изпуснал следващия полет поради закъснението на първия и мога да полвам салон докато чакам релокация, но полученият ваучер не важи за там. Реално си ползвам Дайнърса и в Брюксел (преди закъснението) и в Лондон и имам 2 непотребни ваучера за мен и жена ми. Получава се че при "кратки" закъснения 1-2 часа, ако получиш ваучера също със закъснение, няма голям шанс да го ползваш.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте. Сдобих се преди седмица с въпросната кредитна карта, но с един проблем. Все още нямам членството в Уиз дискаунт клуба. От банка ДСК ми отговориха, че и други такива случаи имали. Някой знае ли колко време се чака да те включат в клуба или това е стандартна процедура, за не можеш навреме да се възползваш от отстъпките. Нормалната българска практика.

 

Публикувано:
5 minutes ago, Optimus said:

Здравейте. Сдобих се преди седмица с въпросната кредитна карта, но с един проблем. Все още нямам членството в Уиз дискаунт клуба. От банка ДСК ми отговориха, че и други такива случаи имали. Някой знае ли колко време се чака да те включат в клуба или това е стандартна процедура, за не можеш навреме да се възползваш от отстъпките. Нормалната българска практика.

 

Мен ме включиха за 1-2 дни. Ако се бавят, ги тормози по телефон/на място.

Публикувано:

Ноември миналата година имах членство преди да получа картата като пластика. Според мен е някаква неуредица, не е целенасочено.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, Optimus каза:

Здравейте. Сдобих се преди седмица с въпросната кредитна карта, но с един проблем. Все още нямам членството в Уиз дискаунт клуба. От банка ДСК ми отговориха, че и други такива случаи имали. Някой знае ли колко време се чака да те включат в клуба или това е стандартна процедура, за не можеш навреме да се възползваш от отстъпките. Нормалната българска практика.

 

Здравейте,

Съжаляваме за неудобството. Mолим да изпратите Ваши данни (имейла, който сте посочил, за регистрацията на услугата и номер на сметка- можете да го видите в ДСК Директ) на имейл: call_center@dskbank.bg. Ще проверим каква е причината  за забавянето и ще се свържем допълнително с Вас.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:

Има ли начин да се вдигне лимита на картата и какво е необходимо? Когато си я изкарах не бях сигурна, че ще ми влезе в толкова честа употреба, но се оказа, че навсякъде почти приемат плащания с карта и сега бих искала да мога да я ползвам и за по-големи суми при наемане на кола в чужбина и т.н.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.