Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

Обаждаш се в клона издал картата и ти казват какви документи се искат. Заплатата не ми се превежда в ДСК и не отказаха само като чух списъка.

Но ако имаш пари, нищо не пречи да надвнесеш и да си плащаш колкото искаш. Това че лимитът ти е 1000 не значи, че не може да преведеш 5000 примерно по сметката.

Аз така си и правя ...

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 19 часа, jujo_si каза:

 Не съм доволен от софтуера на ДСК. 

1) Извлеченията трябва да излизат на 20ти а не на 23ти.

2) Извлеченията трябва да са дотъпни в PDF и в Excel. 

3) Сайта е много объркан и неинтуитивен, Мобилното приложение е още по-зле. Много трудно може да се ориентираш кое къде е. Само един пример: Извлечения се намира не в Карти а в Средства. Не е лесно да видиш че картата ти не е платена, Карти>Транзакции по карти и Сметки>Движения по сметки показват уж едно и също но е с различен дизайн, и много други.

4) Не винаги идва СМС след ползване на картата.

5) Сумата за пълно погасяване трябва да излиза на челно място, и в СМС-а и в извлечението и да е достъпна на 20ти. абсурдно е в СМСа да се пише само минималната сума за револвиране. Абсурдно е да има цяло отделно меню "Плащане минимална сума за револвиране"

6) Бонус точките не се виждат по колко от коя транзакция са дошли. просто се вижда колко имаш в момента.

 

Погледнете как е направено в ПИБ и го прекопирайте

 

 

 

Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка и за конкретно формулираните коментари към ДСК Директ. Част от въпросите вече сме ги дискутирали във форума, други се поставят за първи път пред нас. Вече сме запознали с мнението Ви колегите, които отговарят за развитието на интернет, мобилното банкиране и картовите продукти и услуги на банката и ще имат предвид отделните точки от коментара Ви, при бъдещи разработки.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 13 часа, Capitan Morgan каза:

@Банка ДСК

Доста безмислена се оказва тази услуга. Днес ми закъснява полета в Брюксел и получавам ваучер 1 час след закъснението. Междувременно компанията вика пътниците за бординг и реално този ваучер е неизползваем, освен ако не рискуваш за 15м салон да си изпуснеш и закъснелия полет. Ваучера важи само за салони на същото летище в Брюксел с давност 1 ден. Стигам в Лондон където вече съм си изпуснал следващия полет поради закъснението на първия и мога да полвам салон докато чакам релокация, но полученият ваучер не важи за там. Реално си ползвам Дайнърса и в Брюксел (преди закъснението) и в Лондон и имам 2 непотребни ваучера за мен и жена ми. Получава се че при "кратки" закъснения 1-2 часа, ако получиш ваучера също със закъснение, няма голям шанс да го ползваш.

Здравейте,

Съгласно условията по програмата на Mastercard, достъпът до салоните се осигурява, след изтичане на първия час от обявеното закъснение, а не непосредствено след обявяването му. Ако правилно сме разбрали от коментара Ви, Вие сте получили ваучерите точно 1 час след закъснението, което означава, че услугата е била предоставена своевременно.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:

Мдааа, ето  заради точно такива стандартизирани отговори, минали през "корпоративно одобрение", твърдящи, че всичко е изпълнено точно и проблем няма ( тоест - някак си сам съм си виновен, че точно при мен нещо се е бъгнало ), започнах да отбягвам всякакъв съпорт де - що го има по банки, телеоператори, интернет доставчици и т.н.  😞

  • Харесвам 1
Публикувано:
1 hour ago, SK79 said:

Мдааа, ето  заради точно такива стандартизирани отговори, минали през "корпоративно одобрение", твърдящи, че всичко е изпълнено точно и проблем няма ( тоест - някак си сам съм си виновен, че точно при мен нещо се е бъгнало ), започнах да отбягвам всякакъв съпорт де - що го има по банки, телеоператори, интернет доставчици и т.н.  😞

Отговора  е стандартизиран, и е точно по условията на програмата, която е достъпна на сайта на ДСК.

Аз пък се чудя, как се задават въпроси, преди човек да се запознае с дадена услуга и нейните параметри/условия.

И ако си направиш труда да прочетеш условията на програмата, ще разбереш, че няма нищо което да се е бъгнало, поне в случая, описан по-рано в темата.

Публикувано:
преди 2 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

Благодарим Ви за обратната връзка и за конкретно формулираните коментари към ДСК Директ. Част от въпросите вече сме ги дискутирали във форума, други се поставят за първи път пред нас. Вече сме запознали с мнението Ви колегите, които отговарят за развитието на интернет, мобилното банкиране и картовите продукти и услуги на банката и ще имат предвид отделните точки от коментара Ви, при бъдещи разработки.

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

Здравейте, @Банка ДСК.

 

Бих добавила по въпроса с SMS-ите - моля разгледайте m-Token-а на ПИБ, защото действително, както и друг път съм писала, техният софтуерен токън има най-добра функционалност. Изцяло заменя SMS еднократните пароли - просто при онлайн плащане с карта, вместо изпращане на СМС, на страницата излиза QR код, който се сканира със софтуерния токън и по този начин се удостоверява самоличността на собственика на сметката/картата, без той да е зависим от мобилния си оператор. В крайна сметка човек пътува и извън ЕС, сменя SIM карти и т.н. Много по-лесно и удобно е да получи оторизация чрез приложение, отколкото с SMS. 

 

Друго важно преимущество е възможността за получаване на картови авторизации и извлечения по имейл, вместо по SMS. Като клиент на ПИБ получавах незабавни имейл известия за направени плащания с всичките ми карти - дебитни и кредитни, както и получавах ежедневни извлечения при осчетоводяване на транзакциите. Естествено, при комуникация чрез имейл, всички тези уведомления ми бяха безплатни, докато при Вашите услуги безплатни са само SMS-ите за кредитните, но не и за дебитните карти. Аз като човек, живеещ в дигиталната ера, предпочитам и се стремя да нося минимално количество пари в брой и да плащам навсякъде където е възможно с карта. Ако трябва да получавам SMS известие за всяка транзакция по дебитни карти или получаване на средства по сметката, трябва ежемесечно да харча за SMS-и повече, от колкото ми е годишната такса на кредитната карта.

 

И за финал една дреболия. Моля обърнете внимание на разработчиците на ДСК Директ, че е меко казано непрофесионално всеки път, когато експортирам месечното си извлечение, името на файла по подразбиране да бъде pdf.pdf... Не е rocket science когато експортирам августовското си извлечение, името по подразбиране да е August.pdf (примерно). Сигурна съм, че можете да бъдете и по-креативни като "Statement_08.2019" и т.н. 🙂

 

Благодаря за отделеното време и поздрави на екипа Ви!

  • Харесвам 9
Публикувано:
4 minutes ago, chandni said:

вместо изпращане на СМС, на страницата излиза QR код, който се сканира със софтуерния токън и по този начин се удостоверява самоличността на собственика на сметката/картата, без той да е зависим от мобилната си компания.

Да коментираме 2 случая:

- нямаш интернет на телефона, като сканираш с него, какво се случва? 

- плащаш на сайт през браузър на телефона, как ще си "самосканираш" QR кода ..

Извлечения по мейл някой банки ги прекратиха, заради политиката на защита на личните данни и във връзка с допълнителното удостоверяване на самоличността ... е в ПИБ, навремето имаше май изпращане на криптирани извлечения, сега не знам как е.

А дали мейла за транзакция ще е безплатен, и най-нагло ще ти взимат % за всяка транзакция в чужбина, или пък смс-а ще е платен - има ли разлика 😉 ...

Публикувано:
преди 1 минута , georgebg каза:

- нямаш интернет на телефона, като сканираш с него, какво се случва? 

В крайна сметка при плащане онлайн (щом се стига до токън, явно, че е онлайн 🙂 ) явно имам достъп до интернет. Много по-лесно е да осигуря интернет на телефона, отколкото да си гарантирам получаването на SMS. В единия случай зависи от мен, в другия съм на милостта на телекома.

преди 3 минути , georgebg каза:

- плащаш на сайт през браузър на телефона, как ще си "самосканираш" QR кода ..

Винаги имам и второ устройство - най-малкото телефона на съпруга ми, а и нося таблет или ултрабук. Да не говорим, че винаги има вариант при двуфакторна оторизация да получиш 2-ия код по друг начин (за справка - услугите на Google и двуфакторната им оторизация чрез Google Authenticator - ако нямаш достъп до него, можеш да избереш SMS, обаждане, мейл и т.н. алтернативи)

преди 10 минути , georgebg каза:

и най-нагло ще ти взимат % за всяка транзакция в чужбина, или пък смс-а ще е платен - има ли разлика

Е, при положение, че съм ги зарязала въпреки гореизброените им преимущества, все трябва да е имало причина, нали? 😉 Това, че са имали трески за дялане, които са ме тласнали към друга банка, не означава, че не мога да правя предложения към новата банка за подобряване на услугите ѝ. В крайна сметка от това би спечелила и тя самата (доволни клиенти). А когато клиентите са недоволни, те започват да се оглеждат и да търсят... и в момента, в който намерят по-добра услуга нещата са ясни. 🙂

 

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 57 минути , chandni каза:

Здравейте, @Банка ДСК.

 

Бих добавила по въпроса с SMS-ите - моля разгледайте m-Token-а на ПИБ, защото действително, както и друг път съм писала, техният софтуерен токън има най-добра функционалност. Изцяло заменя SMS еднократните пароли - просто при онлайн плащане с карта, вместо изпращане на СМС, на страницата излиза QR код, който се сканира със софтуерния токън и по този начин се удостоверява самоличността на собственика на сметката/картата, без той да е зависим от мобилния си оператор. В крайна сметка човек пътува и извън ЕС, сменя SIM карти и т.н. Много по-лесно и удобно е да получи оторизация чрез приложение, отколкото с SMS. 

 

Друго важно преимущество е възможността за получаване на картови авторизации и извлечения по имейл, вместо по SMS. Като клиент на ПИБ получавах незабавни имейл известия за направени плащания с всичките ми карти - дебитни и кредитни, както и получавах ежедневни извлечения при осчетоводяване на транзакциите. Естествено, при комуникация чрез имейл, всички тези уведомления ми бяха безплатни, докато при Вашите услуги безплатни са само SMS-ите за кредитните, но не и за дебитните карти. Аз като човек, живеещ в дигиталната ера, предпочитам и се стремя да нося минимално количество пари в брой и да плащам навсякъде където е възможно с карта. Ако трябва да получавам SMS известие за всяка транзакция по дебитни карти или получаване на средства по сметката, трябва ежемесечно да харча за SMS-и повече, от колкото ми е годишната такса на кредитната карта.

 

И за финал една дреболия. Моля обърнете внимание на разработчиците на ДСК Директ, че е меко казано непрофесионално всеки път, когато експортирам месечното си извлечение, името на файла по подразбиране да бъде pdf.pdf... Не е rocket science когато експортирам августовското си извлечение, името по подразбиране да е August.pdf (примерно). Сигурна съм, че можете да бъдете и по-креативни като "Statement_08.2019" и т.н. 🙂

 

Благодаря за отделеното време и поздрави на екипа Ви!

Здравейте,

 

Благодарим Ви за допълненията по темата, с които също ще запознаем екипа, отговорен за разработките в ДСК Директ.

Бихме искали да добавим, че и нашите клиенти вече имат възможност да подписват преводи и документи в ДСК Директ и DSK Smart  чрез мобилното приложение DSK mToken  в комбинация с  PIN или биометричен идентификатор. Приложението работи и в офлайн режим (*в случай че телефонът Ви няма връзка с интернет), не е обвързано с изпращане на SMS - известия и можете да го ползвате на повече от едно устройство. За повече детайли погледнете тук: https://www.dskbank.bg/индивидуални-клиенти/дск-директ/интернет-банкиране/dsk-mtoken#form.

Ако имате въпроси, оставаме на разположение. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Браво 3
Публикувано: (редактирано)
преди 4 минути , Банка ДСК каза:

Бихме искали да добавим, че и нашите клиенти вече имат възможност да подписват преводи и документи в ДСК Директ и DSK Smart  чрез мобилното приложение DSK mToken  в комбинация с  PIN или биометричен идентификатор.

Това е чудесно! Благодаря, ще разгледам. 🙂

 

П.С. @Банка ДСК, радостта ми беше краткотрайна 🙂 Посочената от Вас опция се отнася само за преводи, но не и за картови плащания. При ПИБ плащането с карта онлайн също се оторизираше със софтуерния токън, докато при Вас опцията е само SMS.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 45 минути , chandni каза:

Това е чудесно! Благодаря, ще разгледам. 🙂

 

П.С. @Банка ДСК, радостта ми беше краткотрайна 🙂 Посочената от Вас опция се отнася само за преводи, но не и за картови плащания. При ПИБ плащането с карта онлайн също се оторизираше със софтуерния токън, докато при Вас опцията е само SMS.

Ще имате тази възможност и при нас – в момента се разработва и предстои да я предложим на клиентите. 😊

  • Харесвам 6
Публикувано:
На 30.09.2019 г. в 14:24, Банка ДСК каза:

чрез въвеждане на еднократен код с временна валидност, изпращан чрез SMS

Здравейте банка ДСК,

Имам едно питане относно тези SMS, те ще се заплащат ли? 

Примерно при мен, за всяка транзакция ми изпращат SMS, които заплащам по 0,15 ст. или нещо такова. 

Ако аз как влизам често от комп./лаптоп, и ми изпращате SMS и трябва да заплащам отново ще ми е малко странно.....    

Благодаря! 

 

@mary_shery Ето ти инфо директно от банката.! 

Уважаеми Клиенти,

 

За всяка новоиздадена карта 24-часовите лимити за извършване на операции са дефинирани, съгласно условията за конкретния вид карта. Стойностите на лимитите са в български лева, а за карти издадени по сметки в чуждестранна валута, лимитите представляват съответната валутна равностойност на лимитите в лева. Можете да се запознаете с лимитите по общи условия, като изберете съответния вид карта и посетите менюто лимити по карта.

 

Банка ДСК Ви дава свободата Вие сами да определите индивидуални лимити за всяка отделна карта, която притежавате. Можете да промените само един или всички лимити по картата. Условието за промяна е общият 24-часов лимит да е в рамките на максимално допустимия. Промяната на лимитите може да бъда временна (еднократна) - за извършване на конкретна операция, или постоянна - до следващата промяна, извършена по Ваше желание.


За да промените лимитите си еднократно за извършване на конкретна операция, е необходимо да се обадите в Call Center на Банка ДСК. Ако желаете промяната да е постоянна, е необходимо да посетите поделение на Банката и да заявите своето желание за промяна. При преиздаване на картата, новата карта приема зададените лимитите по старата и не е необходимо отново да ги променяте, освен ако изрично не желаете това.
Можете да промените лимитите по Вашата карта, временно или постоянно, и през Интернет банкирането ДСК Директ, както и през Мобилното банкиране DSK Smart.

 

@Божидар Ще те добавя малко, дано нямаш нищо напротив. 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 часа, mary_shery каза:

Има ли начин да се вдигне лимита на картата и какво е необходимо? Когато си я изкарах не бях сигурна, че ще ми влезе в толкова честа употреба, но се оказа, че навсякъде почти приемат плащания с карта и сега бих искала да мога да я ползвам и за по-големи суми при наемане на кола в чужбина и т.н.

Аз отидох на място в банката,  моят лимит беше 500 казаха че могат да ми го вдигнат на 3000 веднага. 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Иван Попов каза:

Здравейте банка ДСК,

Имам едно питане относно тези SMS, те ще се заплащат ли? 

Примерно при мен, за всяка транзакция ми изпращат SMS, които заплащам по 0,15 ст. или нещо такова. 

Ако аз как влизам често от комп./лаптоп, и ми изпращате SMS и трябва да заплащам отново ще ми е малко странно.....    

Благодаря!

 

 

Здравейте,

 

SMS – известията с код за допълнителна идентификация няма да бъдат таксувани. Допълнителната идентификация ще се прилага периодично, а не при всеки вход ДСК Директ. Тук можете да разберете повече за промените във връзка с новите регулаторни изисквания за електронните плащания: https://bit.ly/2oYUaVU

 

Разбира се, ако имате допълнителни въпроси по темата,  можем да ги коментираме тук. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 2 часа, Божидар каза:

Аз отидох на място в банката,  моят лимит беше 500 казаха че могат да ми го вдигнат на 3000 веднага. 

 

На мен точно обратното и се наложи да си вадя втора кредитна с голям лимит...

 

 

@Банка ДСК колко време е необходимо да се появят точките след транзакция?

Виждам, че е осчетоводена сумата, а точки няма. Доста е удобно с тази липса на история на получените точки, да не се разбира и знае нищо.

  • Харесвам 1
Публикувано:

На мен ми дадоха 7000, което е максималното за тази карта, без да ми искат никакви документи (нямам други сметки в тази банка). Подадох заявката онлайн, обадиха се почти веднага и всичко стана много бързо. Бях супер изненадан.

  • Харесвам 1
Публикувано:
5 minutes ago, Eagleman said:

На мен ми дадоха 7000, което е максималното за тази карта, без да ми искат никакви документи (нямам други сметки в тази банка). Подадох заявката онлайн, обадиха се почти веднага и всичко стана много бързо. Бях супер изненадан.

Звучи като платена реклама - толкова е невероятно това което споделяш 😉 

Единственото, което могат да видят с твое подписано съгасие, е осигурителния ти доход, който макссимум може да бъде 3000 лв. И ако нямаш други кредити и т.н. хипотетично е възможно и да предложат нещо такова като лимит.

На моето желание, освен осигурителен доход, който могат да си видят, да им занеса и ГДД с печатите от НАП .... ами ми казаха, че каквото и да представя, всичко над макс. осиг. доход не ги интересувало ... и ми дадоха 1000 лв.. След тяхното великодушие (с което ми натовариха кредитния портфейл с 1000 лв. допълнитено) ЦКБ ми дадоха КК с лимит с една нула повече ... 

Публикувано:
35 minutes ago, georgebg said:

Звучи като платена реклама - толкова е невероятно това което споделяш 😉 

Единственото, което могат да видят с твое подписано съгасие, е осигурителния ти доход, който макссимум може да бъде 3000 лв. И ако нямаш други кредити и т.н. хипотетично е възможно и да предложат нещо такова като лимит.

На моето желание, освен осигурителен доход, който могат да си видят, да им занеса и ГДД с печатите от НАП .... ами ми казаха, че каквото и да представя, всичко над макс. осиг. доход не ги интересувало ... и ми дадоха 1000 лв.. След тяхното великодушие (с което ми натовариха кредитния портфейл с 1000 лв. допълнитено) ЦКБ ми дадоха КК с лимит с една нула повече ... 

Знам, че звучи нелепо :)) Единственото, което направих е да подпиша нещо си (не помня какво беше) с някакво приложение на телефона. Предполагам, че са проверили осигурителния доход. Нямам други кредити на мое име.  А иначе след като ме одобриха, си имах ядове в стил "ДСК". Транзакциите не минаваха изобщо, звънях, ходих до офис и изгубих няколко дни в разправии, докато оправят там каквото не беше наред. То за 1000 лв, колко са ти дали е смешно да се занимаваш даже.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Явно си попаднал на ларж служител. Аз също нямам кредити, на трудов договор съм и въпреки че поисках лимит под месечната ми заплата, се наложи да нося бележки от работодателя, че даже и един от анексите към трудовия договор (който според мен нямаше никакво отношение към дохода и кредитната карта). Доста странно ми се струва да отпуснат такъв голям лимит без документи, само по проверка.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , bimbo каза:

Явно си попаднал на ларж служител. Аз също нямам кредити, на трудов договор съм и въпреки че поисках лимит под месечната ми заплата, се наложи да нося бележки от работодателя, че даже и един от анексите към трудовия договор (който според мен нямаше никакво отношение към дохода и кредитната карта). Доста странно ми се струва да отпуснат такъв голям лимит без документи, само по проверка.

Ама ти попълни ли искането за карта онлайн?

Защото само тогава те гледат дистанционно, ако идеш в клон - мамма миа. 

Ако искаш лимит 500лв ще те съдерат от проверки, ако искаш 7000лв - дават ти без да те гледат 🙂 психология... 🙂

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Публикувано:
1 hour ago, bimbo said:

Явно си попаднал на ларж служител. Аз също нямам кредити, на трудов договор съм и въпреки че поисках лимит под месечната ми заплата, се наложи да нося бележки от работодателя, че даже и един от анексите към трудовия договор (който според мен нямаше никакво отношение към дохода и кредитната карта). Доста странно ми се струва да отпуснат такъв голям лимит без документи, само по проверка.

и на мен ми поискаха бележки от работодател, но им отказах. Такива неща се искаха преди 10 години.. ако искат да са конкурентни и в полза на клиента, следва да са гъвкави и да преценяват какво да искат и какво могат да си набавят сами. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
1 minute ago, ivelina666 said:

Имаше ли такса за внасяне на пари на каса по картата? Досега не съм внасяла така.

Няма такса. Аз съм внасяла 1000 лв. и нямаше.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ей съсипахте я тази карта от въпроси и недоволства, а може просто да си я ползвате и да се кефите на предимствата й и какво значение има,че са начислили 10-100 точки по-малко или повече...можеше и тях да ги няма,членството не е ли достатъчно...Едни и същи въпроси през страница и така до 61.Как един път не седнах да смятам колко точки трябва и колко са ми начислили от дадена транзакция, а някой издребняват от закръглянето...

  • Харесвам 8

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.