Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:

Само, че тези дни, ако отидеш на каса, доста ще си почакаш. Началото на месеца дават пенсиите и стават навалици 😉, а понякога възрастните хора обичат да си говорят със служителя и отиде ...

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:
преди 16 часа, Alexander каза:

На мен точно обратното и се наложи да си вадя втора кредитна с голям лимит...

 

 

@Банка ДСК колко време е необходимо да се появят точките след транзакция?

Виждам, че е осчетоводена сумата, а точки няма. Доста е удобно с тази липса на история на получените точки, да не се разбира и знае нищо.

Здравейте,

Информацията за боря на натрупаните точки е достъпна в ДСК Директ до два дни след осчетоводяване на трансакциите. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 45 минути , ivelina666 каза:

Имаше ли такса за внасяне на пари на каса по картата? Досега не съм внасяла така.

 

Здравейте,


 

При вноска на суми до 3000 BGN по Ваша сметка не дължите такса. Препоръчваме Ви за тази услуга да се възползвате от банкоматите ни с депозитна функция: https://www.dskbank.bg/контакти/клонова-мрежа  🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 21 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Информацията за боря на натрупаните точки е достъпна в ДСК Директ до два дни след осчетоводяване на трансакциите. 🙂

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Имам транзакция от 25.10, не знам кога са я осчетоводли, но вчера нямаше точки. Звънях на кол центъра ви и отвориха случай, като казаха, че ще ми се обадят когато имат новини.

Публикувано:
21 minutes ago, Alexander said:

Имам транзакция от 25.10, не знам кога са я осчетоводли, но вчера нямаше точки. 

В кръга на шегата, ако си объркал месеца: Ами нормално. И аз планирам да изхарча едни пари гододина, но нямам точки за сега ...

  • Смея се 1
Публикувано:
6 hours ago, Ivko said:

Ей съсипахте я тази карта от въпроси и недоволства, а може просто да си я ползвате и да се кефите на предимствата й и какво значение има,че са начислили 10-100 точки по-малко или повече...можеше и тях да ги няма,членството не е ли достатъчно...Едни и същи въпроси през страница и така до 61.Как един път не седнах да смятам колко точки трябва и колко са ми начислили от дадена транзакция, а някой издребняват от закръглянето...

някой може да си чака точката, за да я прехвърли веднага ... и с "мръсна газ" да отлети нанякъде 😉 ...

Публикувано:
На 1.10.2019 г. в 9:06, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Съжаляваме за неудобството. Mолим да изпратите Ваши данни (имейла, който сте посочил, за регистрацията на услугата и номер на сметка- можете да го видите в ДСК Директ) на имейл: call_center@dskbank.bg. Ще проверим каква е причината  за забавянето и ще се свържем допълнително с Вас.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Здравейте. Писах на посочения адрес. Към момента все още няма никакво развитие на проблема. И признавам, започвам да не разбирам как процедура, която нормално отнема 2-3 дни при мен вече се проточва над 10. Като за капак да спомена, че картата е заявена на 04-05 септември. Как пък за месец са доникъде нещата с изглед да не се разрешат поне още месец, че може и повече. Предполагам, че стандартното много се извиняваме за причиненото неудобство, ще финализира епопеята.

Публикувано:
преди 12 минути , Optimus каза:

Здравейте. Писах на посочения адрес. Към момента все още няма никакво развитие на проблема. И признавам, започвам да не разбирам как процедура, която нормално отнема 2-3 дни при мен вече се проточва над 10. Като за капак да спомена, че картата е заявена на 04-05 септември. Как пък за месец са доникъде нещата с изглед да не се разрешат поне още месец, че може и повече. Предполагам, че стандартното много се извиняваме за причиненото неудобство, ще финализира епопеята.

това е защото не си имал  регистрация в Магеланци ...😜 и те наказват от Wizz...(майтап де...)

аз пък бях обратно имах активирано членство а картата я чаках повече от 20 дни....

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Публикувано:

Аз също имах активно членство, преди да ми дойде картата, а нея самата допълнително я връщаха и правиха на ново, защото имах грешка в името, ама след това не е имало проблеми. На няколко пъти ми се е случвало да не получавам СМСи, но като цяло е изключителна рядкост. 
Що се отнася до вноските на банкомати - и там  има уловка - на 2 пъти вече ми блокира банкнота "за проверка". Да - реално реагират и до няколко дни нещата се оправят (единия път по телефона, че беше почивен ден, другия - на място писах някаква жалба), обаче като внасяш за да "занулиш" в последния момент, не е много приятно
 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 часа, Optimus каза:

Здравейте. Писах на посочения адрес. Към момента все още няма никакво развитие на проблема. И признавам, започвам да не разбирам как процедура, която нормално отнема 2-3 дни при мен вече се проточва над 10. Като за капак да спомена, че картата е заявена на 04-05 септември. Как пък за месец са доникъде нещата с изглед да не се разрешат поне още месец, че може и повече. Предполагам, че стандартното много се извиняваме за причиненото неудобство, ще финализира епопеята.

Здравейте,

Наистина съжаляваме за неудобството и забавянето. Поради технически пропуск от наша страна, услугата не е била активирана своевременно. Предприели сме необходимите мерки и най-късно в понеделник ще можете да се възползвате от членството си.

Благодарим Ви за разбирането.

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

  • Замислям се 1
Публикувано:
На 26.09.2019 г. в 13:24, Банка ДСК каза:

 

Здравейте,

 

 

 

Благодарим Ви, че сигнализирахте за този проблем. Както сте посочили, в меню „Трансакции по карти“ към момента липсват данни за неосчетоводените операции - проверяваме каква е причината и ще Ви пишем допълнително, след като имаме решение.

 

В меню „Движение по сметки“ вече се визуализира пълната информация. 😊

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Здравейте,

В меню „Трансакции по карти“ отново е достъпна информация и за неосчетоводените операции. Извиняваме се за временното неудобство. 🙂

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 2
Публикувано:

Хайде и аз да се разпиша с въпрос. Вчера в клона ми казаха за новата годишна такса, която се удържа в края на годишния период. По техни думи, таксата е в сила от септември. Въпросът ми е дали при изтичане на годишния срок през юли догодина, когато е датата на моята карта, 49 лв ли ще бъдат удържани или таксата ще бъде по-висока за съответния брой месеци, т.е. за 2 месеца по-малко - от началото на текущия период до датата на влизане в сила на новата такса.

 

Благодаря!

Публикувано:
преди 2 часа, Zaro каза:

Хайде и аз да се разпиша с въпрос. Вчера в клона ми казаха за новата годишна такса, която се удържа в края на годишния период. По техни думи, таксата е в сила от септември. Въпросът ми е дали при изтичане на годишния срок през юли догодина, когато е датата на моята карта, 49 лв ли ще бъдат удържани или таксата ще бъде по-висока за съответния брой месеци, т.е. за 2 месеца по-малко - от началото на текущия период до датата на влизане в сила на новата такса.

 

Благодаря!

Здравейте,

 

При изтичане на първата година новата такса ще бъде удържана в пълен размер – 49.80 BGN.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
На 2.10.2019 г. в 10:01, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Информацията за боря на натрупаните точки е достъпна в ДСК Директ до два дни след осчетоводяване на трансакциите. 🙂

 

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Здравейте, минаха няколко пъти по два дни и нямам точки. Пуснах сигнал по телефона преди 4 дни, като вчера следобед звънях да питам какво става, но ми отговориха, че няма резултат и трябва да чакам още.

Имам две плащания на 25 и 27 миналия месец, за които нямам никакви точки и явно за 4 дни не могат да намерят къде е проблема.

Какво мога да направя или трябва да  чакам?

Публикувано:
преди 4 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

В меню „Трансакции по карти“ отново е достъпна информация и за неосчетоводените операции. Извиняваме се за временното неудобство. 🙂

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Явно е само частично, защото при мен не се явява.

Публикувано:
43 minutes ago, Alexander said:

Здравейте, минаха няколко пъти по два дни и нямам точки. Пуснах сигнал по телефона преди 4 дни, като вчера следобед звънях да питам какво става, но ми отговориха, че няма резултат и трябва да чакам още.

Имам две плащания на 25 и 27 миналия месец, за които нямам никакви точки и явно за 4 дни не могат да намерят къде е проблема.

Какво мога да направя или трябва да  чакам?

Сигурен ли си че са осчетоводени, защото аз имам една транзакция от 24.09, но все още стои само като авторизация и не е окончателно осчетоводена, затова и точки от нея не чакам все още ...

Публикувано:

 

преди 40 минути , Zaro каза:

Явно е само частично, защото при мен не се явява.

 

Не би трябвало, но ще проверим, ако е необходимо. Имате  предвид, че виждате неосчетоводени трансакции по картата си в меню „Движения по сметки“, но те не са налични в „Транзакции по карти“?

Публикувано:
преди 17 минути , Банка ДСК каза:

 

 

Не би трябвало, но ще проверим, ако е необходимо. Имате  предвид, че виждате неосчетоводени трансакции по картата си в меню „Движения по сметки“, но те не са налични в „Транзакции по карти“?

 

Никъде не фигурира позицията "Неосчетоводени транзакции".

Публикувано:
2 minutes ago, Zaro said:

Никъде не фигурира позицията "Неосчетоводени транзакции".

неосчетоводената изглежда така: 

03.10.2019 18:14 ОПЕРАЦИЯ НА ПОС Авт. код:8UA1WR

а осчетоводената така: 

28.09.2019 13:26 ПЛАЩАНЕ НА ПОС BGR Lidl LIDL Bulgaria EOOD
Авт. код:4985NK
Номер на у-во:93982607

Т.е. неосчетоводеното е операция, а осчетоводеното плащане.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 8 минути , ДиянаВ каза:

неосчетоводената изглежда така: 

03.10.2019 18:14 ОПЕРАЦИЯ НА ПОС Авт. код:8UA1WR

а осчетоводената така: 

28.09.2019 13:26 ПЛАЩАНЕ НА ПОС BGR Lidl LIDL Bulgaria EOOD
Авт. код:4985NK
Номер на у-во:93982607

Т.е. неосчетоводеното е операция, а осчетоводеното плащане.

Ясно.

 

Просто на друго банкиране, което ползвам, мога да филтрирам само неосчетоводените, и помислих, че и тук е същото.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Няма отделна позиция за неосчетоводените. При ОББ например има такава, но пък не излизат в движение по сметка, появяват се чак след осчетоводяването.

Публикувано:

През месец юли увеичихме кредитния лимит по КК и получихме това съобщение.

"При увеличение на кредитния лимит автоматично участвате и в нашата кампания за лоялни клиенти – получавате 10% money-back за всички плащания с кредитна карта в супермаркети и бензиностанции, извършени до 30.09.2019 г.

Побързайте! Нашето предложение е валидно до 23.08.2019 г.

*Максимална стойност на отстъпката   money-back e 50 лв.  , като изплащането ще бъде извършено еднократно, след приключване на кампанията. "

 

Месец септември отмина но така и не съм получил еднократен money-back от 50лв.

Имате ли идея дали този кешбек е отново в точки към УИЗ или като дебит? Към момента все още не съм получил такъв и ми е чудно какво се случва.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 4.10.2019 г. в 20:02, penkoyordanov каза:

През месец юли увеичихме кредитния лимит по КК и получихме това съобщение.

"При увеличение на кредитния лимит автоматично участвате и в нашата кампания за лоялни клиенти – получавате 10% money-back за всички плащания с кредитна карта в супермаркети и бензиностанции, извършени до 30.09.2019 г.

Побързайте! Нашето предложение е валидно до 23.08.2019 г.

*Максимална стойност на отстъпката   money-back e 50 лв.  , като изплащането ще бъде извършено еднократно, след приключване на кампанията. "

 

Месец септември отмина но така и не съм получил еднократен money-back от 50лв.

Имате ли идея дали този кешбек е отново в точки към УИЗ или като дебит? Към момента все още не съм получил такъв и ми е чудно какво се случва.

Здравейте,

Изплащането на бонуса ще бъде извършено приблизително към средата на месеца. Ще Ви пишем допълнително, когато сумите са налични по сметките на клиентите. 🙂

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

Изплащането на бонуса ще бъде извършено приблизително към средата на месеца. Ще Ви пишем допълнително, когато сумите са налични по сметките на клиентите. 🙂

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Чудесно. Благодаря за отговора!

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.