Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
На 4.10.2019 г. в 15:37, Alexander каза:

В менюто на транзакции е. Отделно, че като звънях  на кол центъра им, не казаха, че не е осчетоводена в нито един момент.

Здравейте,

Трансакциите са осчетоводени на 30.09, но установихме, че е допуснато известно забавяне при начисляването на бонус точките за операциите осчетоводени на тази дата. Работим по въпроса и ще Ви пишем допълнително, когато имаме по-конкретна информация.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Публикувано:

От половин час опитвам да направя плащане в интернет безуспешно, т.к. не получавам SMS с 3-D парола.

След свърване с центъра за обслужване се оказа, че има технически проблем с изпращането на SMS.

От кога и до кога е неясно.

@Банка ДСК , не е ли добра практика проблеми от подобен характер да се публикуват на сайта и вие прилагате ли я.

За мене е неприемливо да достигам до тази информацията след повече от 20 минути и десетина безуспешни опита да получа  3-D парола.

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 51 минути , Таньо каза:

От половин час опитвам да направя плащане в интернет безуспешно, т.к. не получавам SMS с 3-D парола.

 

Точно затова толкова упорито настоявам да се заимства от токъна на ПИБ и mToken-а да генерира кодовете както за банкови преводи, така и за онлайн плащания. @Банка ДСК споменаха, че работят в тази насока с техния софтуерен токън. Остава да се надяваме по-скоро да доведът проекта до край.

Публикувано:
преди 2 часа, Таньо каза:

От половин час опитвам да направя плащане в интернет безуспешно, т.к. не получавам SMS с 3-D парола.

Аз имах същия проблем преди няколко дни, но не беше чак половин час, след около 5-10 мин. започнаха да пристигат СМС-ите, но е изнервящо.

Публикувано:
32 minutes ago, Shlosera said:

@Банка ДСК, до колкото разбирам кампанията вече е приключила, а money back-a трябва да се изплати по сметка. След колко време трябва да се случи това плащане? 

В другата тема за Уиз кредитна карта от ДСК, Банката каза приблизително към средата на месеца😉

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Фичо каза:

Аз имах същия проблем преди няколко дни, но не беше чак половин час, след около 5-10 мин. започнаха да пристигат СМС-ите, но е изнервящо.

Дойдоха след 45-50 минути. Според часа в SMS от банката след три часа. 🙂

Screenshot_20191007-175451.png

Публикувано:
На 3.10.2019 г. в 17:29, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

Наистина съжаляваме за неудобството и забавянето. Поради технически пропуск от наша страна, услугата не е била активирана своевременно. Предприели сме необходимите мерки и най-късно в понеделник ще можете да се възползвате от членството си.

 

Благодарим Ви за разбирането.

 

 

 

Хубава вечер,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Благодаря на екипът на Банка ДСК, днес картата е активна така, както ми писахте но....Има едно голямо НО, картата към момента остава неизползваема. Как не се намери човек от целия екип на банката, и служителката при моята си подавах заявлението за картата, и тази, която ми я даде, и двете служителки от Call center и Вие, да каже, че за да се използва реално картата трябва лично в клон на банката да получа 3D парола?!?! И сега аз отново не мога да използвам картата за предназначението, за което я взех! И двата дена за активирането на картата, отиват две седмици, че и три! Още повече, че в момента съм в чужбина с невъзможност да си заявя този код лично, което още повече удължава периода. И заради "техническия пропуск от Ваша страна" отново пропускам възможността да се възползвам от клубното си членството и да си закупя билет за обратен полет!

  • Шок 1
  • Смея се 1
Публикувано:

Така и не разбрах дали е временен  проблема с невъзможността да се проследяват транзакциите и точките по тях или ще си остане така?

 

Аз и в началото имах проблеми с точките, после изобщо не съм гледал какво дават и какво не. 

В момента трябва да си заспивам всичко и да следя и добре, че го направих, защото на последните две транзакции нямам точки и ако не бях се обадил надали щяха да се появят сами. 

Не разбирам и какво има да се разследва над седмица, нали самата банка ги дава тези точки.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 часа, chandni каза:

Точно затова толкова упорито настоявам да се заимства от токъна на ПИБ и mToken-а да генерира кодовете както за банкови преводи, така и за онлайн плащания. @Банка ДСК споменаха, че работят в тази насока с техния софтуерен токън. Остава да се надяваме по-скоро да доведът проекта до край.

Е що па токъна на ПИБ? Не може ли от @Банка ДСК да ми дадат алгоритъма за кодовете, аз ще си спретна една екселска табличка! :grin:

Публикувано:
5 hours ago, chandni said:

Точно затова толкова упорито настоявам да се заимства от токъна на ПИБ и mToken-а да генерира кодовете както за банкови преводи, така и за онлайн плащания. @Банка ДСК споменаха, че работят в тази насока с техния софтуерен токън. Остава да се надяваме по-скоро да доведът проекта до край.

Те споменават, че работят по всеки проблем и за всичко се обещава "в кратки срокове". А тези срокове спрямо кое са кратки не се споменава, защото например Земята е на някакви 5 милиарда години и 1-2 милиона години са "кратки срокове" спрямо такава отправна точка ....

 

SMS-ите не са проблем, а канала по който се изпращат. 

Например FidorBank изпращат  смс код за влизане, при всяко логване в системата им, може и през минута да го правиш. Отделно за всеки превод за потвърждение също смс, а си знаем че ние пращаме n пъти по 50-100 евро заради входящите такси на нашите банки. И винаги смс-ите ми се получават на телефона в секундата в която стартирам генерирането му. Сега някой да ми обясни как банка от Германия ми праща смс към български номер за под секунда, а на банка от България към същия български телефонен номер и трябва 40 мин. или час ? Сигурно смс-сите се трансферират през незнайни канали, които може да са несигурни и бавни, но пък са евтини 😉 ...

Публикувано: (редактирано)

Няма никаква гаранция, че българска банка ползва български смс гейтуей, така че това може и да не е релевантно, просто едните ползват читав дистрибутор, другите не чак толкова 🙂 При всички положения вкарването на допълнително звено по средата си плаче за проблеми и трябва приоритетно да се намери заместител. 

 

С един клиент в работата имахме подобни проблеми, че не можеха да ни създадат акаунти да ги поддържаме, смс-ите за потвърждение на телефона изчезваха в небитието. От А1 бяха много некоперативни и попадаш в някакъв параграф 22, в който ти казват че има задържан смс, знаят причината, ама няма да ти я кажат. Най-накрая хъката мъката признаха, че форматът, който клиентът ползва за телефонния номер, или по-скоро този който техния гейтуей изпраща към А1 не се поддържа от гейтуея на А1. Пълна дивотия, все едно има 1000 начина за изписване на телефонен номер. И как се разрешава тоя проблем - ти да се свържеш с единия провайдер, той да се свърже с мобилния оператор, той с незнам си кой си... и какъв е шанса толкова тежки гемии да се активират за словом пет смс-а, които ни бяха необходими еднократно? Мне, решава се като си намериш заобиколка - в случая клиентът преглътна стриктните си процедури за сигурност и продиктува първоначалните пароли по телефона, които ние обещахме да сменим моментално в движение. 

 

Като добавим това, че смс-ите далеч не са сигурна технология, просто всяка една институция трябва да инвестира нужните ресурси да се отърве от тях. 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 9 часа, Alexander каза:

Така и не разбрах дали е временен  проблема с невъзможността да се проследяват транзакциите и точките по тях или ще си остане така?

 

Аз и в началото имах проблеми с точките, после изобщо не съм гледал какво дават и какво не. 

В момента трябва да си заспивам всичко и да следя и добре, че го направих, защото на последните две транзакции нямам точки и ако не бях се обадил надали щяха да се появят сами. 

Не разбирам и какво има да се разследва над седмица, нали самата банка ги дава тези точки.

 

 

Здравейте,

Функционалността за проследяване на броя точки и трансакциите, които са ги формирали, към момента не е налична в ДСК Директ по причини, които вече сме коментирали с потребителите на форума. Съжаляваме за създаденото неудобство  – наистина допуснахме известно забавяне при установяването на проблема във Вашия случай, но към момента пропускът е отстранен.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
На ‎10‎.‎9‎.‎2019‎ г. в 18:05, Яничка каза:

Може ли някой, който вече е ползвал услугата на някое летище да каже горе-долу колко време преди полета е получил нотификация, че полетът му ще има закъснение повече от час и  може да ползва lounge? Салоните ги ползвам с Diners, както всички останали, и при настоящото ограничение от 12 бр. на година ми е интересно как може да се избегне влизането в салон на Diners при закъснение.

За моя изненада услугата на Mastercard работи. До вчера бях скептично настроен.

Снощи ми изпратиха ваучерите около час и половина преди планирания час на полета (Transavia, Amsterdam-Sofia). Получих и SMS от Mastercard в 16:49. Бяхме във влака за летището и веднага проверих в сайта на Шипхол. Там полета вече беше обявен като закъсняващ и беше посочено новото време на излитане (вместо 18:10 20:00).

Директно се боднахме в салон 41 и диетата ми отиде на кино.

т.е. @Яничка, мисля си че Mastercard реагират след официалното обявяване на закъснение на полет, и то ако останалите условия по услугата го предполагат.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
  • Браво 3
Публикувано:
преди 10 часа, Optimus каза:

Благодаря на екипът на Банка ДСК, днес картата е активна така, както ми писахте но....Има едно голямо НО, картата към момента остава неизползваема. Как не се намери човек от целия екип на банката, и служителката при моята си подавах заявлението за картата, и тази, която ми я даде, и двете служителки от Call center и Вие, да каже, че за да се използва реално картата трябва лично в клон на банката да получа 3D парола?!?! И сега аз отново не мога да използвам картата за предназначението, за което я взех! И двата дена за активирането на картата, отиват две седмици, че и три! Още повече, че в момента съм в чужбина с невъзможност да си заявя този код лично, което още повече удължава периода. И заради "техническия пропуск от Ваша страна" отново пропускам възможността да се възползвам от клубното си членството и да си закупя билет за обратен полет!

Здравейте,

Съжаляваме, че не сме Ви информирали своевременно. Колегите от контактния център ще се свържат с Вас и ще Ви съдействат за активирането на 3D парола. Молим само да посочите кога е удобно да Ви потърсят.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 51 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Съжаляваме, че не сме Ви информирали своевременно. Колегите от контактния център ще се свържат с Вас и ще Ви съдействат за активирането на 3D парола. Молим само да посочите кога е удобно да Ви потърсят.

 

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Във всеки един момент. Но аз снощи се свързах с тях и те ми казаха, че нищо не може да се направи и трябва лично да посетя клон на банката, което явно в момента е невъзможно. Бих се радвал все пак ако наистина има някакъв вариант това да се осъществи по телефона. Благодаря! 

Публикувано:
преди 17 часа, Таньо каза:

От половин час опитвам да направя плащане в интернет безуспешно, т.к. не получавам SMS с 3-D парола.

След свърване с центъра за обслужване се оказа, че има технически проблем с изпращането на SMS.

От кога и до кога е неясно.

@Банка ДСК , не е ли добра практика проблеми от подобен характер да се публикуват на сайта и вие прилагате ли я.

За мене е неприемливо да достигам до тази информацията след повече от 20 минути и десетина безуспешни опита да получа  3-D парола.

 

 

Здравейте,

Извиняваме се за създаденото неудобството. При планирани дейности, в които се очаква спиране или забавяне на определени услуги и функционалности, винаги уведомяваме клиентите си чрез съобщение в сайта и/или в ДСК Директ. Разбира се, публикуваме информация и ако проблемът е непредвиден - в сайта и в нашата Facebook страница.  В конкретния случай фокусът на дежурните колеги  е бил върху поемането на допълнителните обаждания и установяване на причината за забавянето на sms – известията  и не сме успели да уведомим клиентите си своевременно. Благодарим Ви за разбирането.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 1 час, Банка ДСК каза:

 

Здравейте,

 

 

Функционалността за проследяване на броя точки и трансакциите, които са ги формирали, към момента не е налична в ДСК Директ по причини, които вече сме коментирали с потребителите на форума. Съжаляваме за създаденото неудобство  – наистина допуснахме известно забавяне при установяването на проблема във Вашия случай, но към момента пропускът е отстранен.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Благодаря ви много за намесата, но имам само един въпрос.

Кога ще си видя точките? Поне до сега такива няма, нищо, че пропускът е отстранен, каквото и да значи това.

Публикувано:
преди 1 час, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

Извиняваме се за създаденото неудобството. При планирани дейности, в които се очаква спиране или забавяне на определени услуги и функционалности, винаги уведомяваме клиентите си чрез съобщение в сайта и/или в ДСК Директ. Разбира се, публикуваме информация и ако проблемът е непредвиден - в сайта и в нашата Facebook страница.  В конкретния случай фокусът на дежурните колеги  е бил върху поемането на допълнителните обаждания и установяване на причината за забавянето на sms – известията  и не сме успели да уведомим клиентите си своевременно. Благодарим Ви за разбирането.

 

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

Отговора не ме удовлетворява, защото не е еднозначен.

Не е правилно да изпадам в полемика ползвайки платформата на този форум, затова ще го приема единствено като факт.

 

Успешен ден.

 

Публикувано:

Аз искам много да похваля спорта на банка ДСК. След като така и не успях да регистрирам полетът си от Лондон до Рейкявик и бях отписала цялата ситуация, вчера ми се обадиха,как да действам защото полетът предстои. Изключително приятно се изненадах. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
14 hours ago, Георги said:

Като добавим това, че смс-ите далеч не са сигурна технология, просто всяка една институция трябва да инвестира нужните ресурси да се отърве от тях.

Тук говорим, че и в смс-ите не се инвестира достатъчно, а за други технологии пък съвсем.

SMS-а е технология, която работи, когато нещата са направени професионално.

И какво - за банкиране и плащане ще ме задължават да нося за всяка карта/сметка токен, или задължително да имам "умен" телефон . А как да съм облечен ще ми определят ли за да мога да банкирам 😉 ... 

Публикувано:
преди 5 часа, Alexander каза:

Благодаря ви много за намесата, но имам само един въпрос.

Кога ще си видя точките? Поне до сега такива няма, нищо, че пропускът е отстранен, каквото и да значи това.

 

Не можем да се ангажираме с конкретен срок, но със сигурност ще Ви уведомим, когато точките бъдат начислени.

Публикувано:

ДСК, ако в извлечението по картата пише че пълната сума за възстановяване е 740лв а аз внеса 2*400 лв. то дължа ли лихва на банката по картата? Защото нещо такова се е получило!

Публикувано:
преди 20 часа, Shlosera каза:

@Банка ДСК, до колкото разбирам кампанията вече е приключила, а money back-a трябва да се изплати по сметка. След колко време трябва да се случи това плащане? 

Здравейте,

Извиняваме се за забавянето на отговора. Както @ДиянаВ вече е споделила, бонусите ще бъдат изплатени приблизително към средата на месеца. 🙂

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.