Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
20 minutes ago, Shlosera said:

@georgebg, това означава ли че, ако например сумата от транзакциите е за 3606лв, лихвата е начислена хронологично на всяка транзакция от тази сума, а не на 206 лв, което е разликата от това което съм погасил. По погрешка съм погасил 3400 вместо 3606 лв.

Т.е. ако съм имам следните транзакции правилно ли разбирам:

11.09 - 1000 лв. - лихва върху тази сума до от 11.09 до 11.10;

20.09 - 1000 лв - лихва върху тази сума от 20.09 до 11.10;

18.09 - погасявам 3400 лв, крайния срок за погасяването е 25.09

30.09 - 1000 лв - лихва върху тази сума от 30.09 до 11.10;

9.10 - 606 лв - лихва върху тази сума от 9.10 до 11.10.

 

Все си мисля, че лихвата е върху усвоения кредит само, който е 206 лв.

 

Точно това означава, правилно си се ориентирал. 

Правилото за да нямаш начисляване на лихва е погасяване на цялата сума *за даденото извлечение, в гратисния период.

 

Т.е. ако на 11.09 в извлечението ти пише сума за пълно погасяване 3606 трябва да я погасиш до 25.09 цялата.

Сега на 11.10 каквато сума за пълно погасяване си пише в извлечението, трябва цялата да я погасиш до 25.10. Но ако имаш непогасено от предното извлечение е добре да го погасиш него веднага, защото за него продължават и през този период лихвите да си текат, а за новите задължения през текущия период - ако погасиш до 25.10 няма да има лихви ...

Малко сложно го обясних май.

Но не е необходимо до 25.10 да си на занулил сметката си т.е. салдото, а да си внесъл толкова колкото ти пише в извлечението на 11.10, т.е. всеки период на отчитане е за себе си.

 

или само с една сума пример:

на 5.09 имаш транзакция 1000 лв. , тя ти излиза в извлечението на 10.09 и следва да се плати до 25.09.

Обаче ти на 18.09 погасяваш 600 лв.

Тогава на 25.09, когато "мандалото" пада , започват да ти се начисляват лихви, които са от 5.09 до 18.09 за сумата от 1000 лв. ,

и от 18.09 до датата на която ще внесеш остатъка до 1000 т.е. 400лв или повече, лихва за всеки ден върху тези 400 лв.

И така е за всяка такава транзакция, като внасяната от теб сума първо "покрива" най-старите транзакции ...

 

Но в същото време, ако имаш транзакция например на 15.09 за 1500 лв. - тя ще ти излезе в извлечението на 10.10 и ако погасиш изцяло до 25.10  , сумата  за пълно погасяване в извлечението от 10.10 ,  върху нея няма да имаш никаква лихва...

 

Публикувано:
4 minutes ago, Цвете said:

Бърз въпрос, моля, защото не можах да издиря в темата. Има ли такси, ако погасявам Diners card с Wizz МС ? Благодаря!

Да - такси и лихви като на паричен превод.

Публикувано:
На 11.10.2019 г. в 15:51, Shlosera каза:

@Банка ДСК, този месец имам начислена доста сериозна лихва. По погрешка съм погасил по 206 лв по - малко, но пък вписаната лихва е 47 лв, което ми се струва, че за цял месец си е доста. Как може да проверим на какви други транзакции може да е начислена тази лихва? 

Здравейте,

Много благодарим на @georgebg за изчерпателния отговор. Допълваме единствено, че извлеченията по кредитна карта в pdf формат са достъпни в ДСК Директ, след падежна дата - правим това уточнение, тъй като посочвате, че сте превел по-малка сума погрешка. В извлечението се съдържа  информация за MRA (минимална сума за револвиране) и за сумата, която трябва да внесете, за да не Ви бъде начислена лихва върху изразходваните средства за покупка на стоки на ПОС на търговец през отчетния период.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте, имам следното питане. Ако зареждам с КК на УИЗ в PHYRE ще ми бъдат ли начислени точки, тъй като ми изписва, че трансакцията е направена на POS?

Публикувано:
преди 14 часа, svetoslav95 каза:

Здравейте, имам следното питане. Ако зареждам с КК на УИЗ в PHYRE ще ми бъдат ли начислени точки, тъй като ми изписва, че трансакцията е направена на POS?

Здравейте,

Най- вероятно за този вид трансакция няма да получите бонус точки (аналогично със същата операция в Revolut), но за да отговорим категорично на въпроса, е необходимо да разгледаме конкретната трансакция. Ако желаете, можете да ни изпратите номера на сметката си на имейл: call_center@dskbank.bg, за да направим проверка. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте @Банка ДСК,

 

Искам да подам едно запитване. От скоро ползвам телефон, в който пръстовия отпечатък е в екрана. При подписване на документи за мобилното банкиране - mToken , вече не може да се подписва с прътстовия отпечатък, защото там където е разполежан излиза автоматично подписване с код от самия апп. Моля за информация как може да се процедира в случая или ако е необходимо да предадете към разработчиците Ви описания проблем.

 

Поздрави,

Публикувано:
преди 39 минути , agenta каза:

Здравейте @Банка ДСК,

 

Искам да подам едно запитване. От скоро ползвам телефон, в който пръстовия отпечатък е в екрана. При подписване на документи за мобилното банкиране - mToken , вече не може да се подписва с прътстовия отпечатък, защото там където е разполежан излиза автоматично подписване с код от самия апп. Моля за информация как може да се процедира в случая или ако е необходимо да предадете към разработчиците Ви описания проблем.

 

Поздрави,

Здравейте,

Можете ли да ни изпратите на лични снимка на екрана, за да разгледаме случая?

Публикувано:
1 minute ago, Банка ДСК said:

Здравейте,

 

Можете ли да ни изпратите на лични снимка на екрана, за да разгледаме случая?

 

Здравейте, 

Малко по-късно ще изпратя снимка на лични като симулирам ново нареждане, за да видите какво точно се случва.

Публикувано:

Вчера имах случка, която обаче бързо се реши. Плащах с картата при търговец с безжичен пос и веднага получих смс на телефона си за успешна транзакция. Търговецът обаче не получи никаква индикация при него, че са получили плащането и ме помолиха да платя сумата втори път. Вторият път платих кеш, добре че имах толкова в себе си. Не можах да се свърша с call центъра на ДСК в момента, тъй като нямаше свободен оператор, но малко по-късно говорих с тях и ми потвърдиха, че плащането е минало. Помолиха ме да им пратя по мейла касовия бон, че съм платила втори път, за да ми възстановят два пъти платената сума, но 2 часа по-късно получих смс, че парите са върнати по картата ми, явно автоматично. Бърза реакция от страна на банката, спести ми да се занимавам да пращам мейли.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 14 минути , Яничка каза:

Вчера имах случка, която обаче бързо се реши. Плащах с картата при търговец с безжичен пос и веднага получих смс на телефона си за успешна транзакция. Търговецът обаче не получи никаква индикация при него, че са получили плащането и ме помолиха да платя сумата втори път. Вторият път платих кеш, добре че имах толкова в себе си. Не можах да се свърша с call центъра на ДСК в момента, тъй като нямаше свободен оператор, но малко по-късно говорих с тях и ми потвърдиха, че плащането е минало. Помолиха ме да им пратя по мейла касовия бон, че съм платила втори път, за да ми възстановят два пъти платената сума, но 2 часа по-късно получих смс, че парите са върнати по картата ми, явно автоматично. Бърза реакция от страна на банката, спести ми да се занимавам да пращам мейли.

И на мен ми се случи това преди време в Гърция, даже съобщението за липса на плащане дойде доста по-бързо. Обикновено в такива случаи проблемът е в терминала на търговеца.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , Zaro каза:

Обикновено в такива случаи проблемът е в терминала на търговеца.

Да. Обикновено заради връзката на терминала с интернет.

Публикувано:
На 8.10.2019 г. в 17:05, Банка ДСК каза:

Здравейте,

Извиняваме се за забавянето на отговора. Както @ДиянаВ вече е споделила, бонусите ще бъдат изплатени приблизително към средата на месеца. 🙂

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

 

 

@Банка ДСК бонусите още не са изплатени, нещо ново по въпроса?

Публикувано:
преди 5 часа, Marisha каза:

@Банка ДСК бонусите още не са изплатени, нещо ново по въпроса?

Здравейте,

Съжаляваме за забавянето. Поехме ангажимент средствата да бъдат изплатени до средата на месеца, но сега получихме потвърждение от колегите, отговорни за картовите продукти и услуги че ще има известно забавяне (вероятно до края на месеца), тъй като е необходимо да се уверят, че към момента на начисляване на бонуса всички трансакции, извършени в периода на кампанията, са осчетоводени.

Още веднъж се извиняваме, ако сме Ви подвели и Ви благодарим за разбирането.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
2 hours ago, ДиянаВ said:

Не бързайте! Тъкмо ще имате коледен бонус от 50 лв. 😉

Както са я подкарали .... не се знае за коя Коледа ще е бонуса.

Аз пак да напомня, че има някой банки, които начисляват кешбек всеки месец, и до 12 число на следващия, кешбека е по сметката на картодържателя. 

И това не е еднократна "промоция", а се случва всеки месец.

Сериозно ли мислите, че хора правещи по няколко картови транзакции дневно от доста години (като мен например от 1996 г.), и следейки по сметките си какво се случва и кога, ще повярват, че са нужни 25 дена за осчетоводяване на дадена транзакция ?

 

Публикувано:

Въпрос във връзка с точките - плащане на ПОС терминал такси към бюджета (от сайта на НАП) отчитат ли се бонус точки по картата? Предстои да разбера като си видя баланса на точките след някой друг ден, но не помня тук или другаде се коментираха плащания към бюджет. Благодаря! 

Публикувано:
19 minutes ago, Limoncello said:

Въпрос във връзка с точките - плащане на ПОС терминал такси към бюджета (от сайта на НАП) отчитат ли се бонус точки по картата? Предстои да разбера като си видя баланса на точките след някой друг ден, но не помня тук или другаде се коментираха плащания към бюджет. Благодаря! 

Отчита се, плащането трупа точки. Всеки месец го правя🙂.

  • Благодаря 1
Публикувано:
39 minutes ago, Limoncello said:

Въпрос във връзка с точките - плащане на ПОС терминал такси към бюджета (от сайта на НАП) отчитат ли се бонус точки по картата? Предстои да разбера като си видя баланса на точките след някой друг ден, но не помня тук или другаде се коментираха плащания към бюджет. Благодаря! 

Отчитат се, това са си нормални плащания, не са към сайтове за залози 😉 

Публикувано:

Добре че се поинтересувах от кредитната карта на ДСК че да открия форума ви.Със сигурност ще се ровя повече време тук :D

Но целта ми главно беше да задам няколко въпроса преди да отида да си изкарам картата

1.Чета следното нещо в договора:

 

"С изключение на кредитни карти Maxi Go и Maxi Go Credit, в случай че в рамките на гратисния период Клиентът погаси целия кредит, усвоен към падежна дата, лихва върху сумите, усвоени за покупка на стоки и услуги на ПОС на търговец за предходния отчетен период, не се начислява"

 

Това означава ли че ако пазарувам от интернет или си плащам сметките на банкомат (все различни услуги от плащане на ПОС) лихва ще се начисли дори и да погася всичко в гратисния период?

2.Ако точка е вярна, мога ли да избегна тези лихви като просто захраня предварително кредитната карта с мои средства и я ползвам един вид като дебитна само за трупане на точки?

3.Ако кредитния ми лимит е 1000лв, а аз искам да купя нещо за 2000лв, мога ли да депозирам 1000лв в картата и натрупаните точки в/у сумата от 2000лв ли ще бъдат

Ще задам тези въпроси и на банковите служители но бих искал да чуя и странично мнение от хора които я ползват

Поздрави

 

Публикувано:

1. Не. Няма да са начисли лихва нито при плащане на банкомат, нито при онлайн покупки, щом сумата се погаси в срок.

2. Да, може да внесеш собствени средства над лимита и въпреки това ще се трупат точки от покупките. Многократно изпробвано.

3. Да.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 59 минути , SpeeDemoN5 каза:

Това означава ли че ако пазарувам от интернет или си плащам сметките на банкомат (все различни услуги от плащане на ПОС) лихва ще се начисли дори и да погася всичко в гратисния период?

Пазаруването през интернет също е през ПОС

Само тегленето на кеш от банкомат начислява лихви

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте!

След скоростно изчитане на темата, моля да потвърдите/отречете/поправите правилно ли съм разбрала следното:

При откриване на WIZZ карта през ноември, ще платя през декември годишна такса съответно (49,80 : 12) х 2 - за ноември и декември, а 2020 декември - цяла годишна такса.

Публикувано:
35 minutes ago, ralitza1974 said:

Здравейте!

След скоростно изчитане на темата, моля да потвърдите/отречете/поправите правилно ли съм разбрала следното:

При откриване на WIZZ карта през ноември, ще платя през декември годишна такса съответно (49,80 : 12) х 2 - за ноември и декември, а 2020 декември - цяла годишна такса.

Не, ще ти вземат такса от ноември 2019 до ноември 2020, за 12 календарни месеца. Таксата се плаща в края на периода.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.