Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 минута , Ilian359 каза:

Бонусът е, че без членство изобщо не можеш да влезеш, независимо колко си готов да платиш.

Нямам такива впечатления, защото салони, които са само в LoungeKey програмата не съществуват. Обикновено членуват в още няколко и спокойно можеш да си платиш с друга кредитна карта - например с Дайнърс срещу такса от 30 лв (ако си изчерпал 12 БР безплатни)

Публикувано:

Най-ниското ниво на Priority pass е точно с платени посещения. Ако просто отидеш с пари се предполага, че няма да те пуснат. Само че се разбра, че тук е Lounge key, тях не ги знам как са.

Дайнърса също е някакво изискване, не е като да отидеш просто така

Публикувано:

Здравейте,

Вече можете да получите информация и от сайта на банката за условията, допълнителните услуги и премиум предимствата по World Debit Mastercard: https://bit.ly/2KdBRUP.

 

Относно услугите Priority Pass и Lounge Key, те са почти идентични. Една от разликите е, че членството за Priority Pass може да бъде закупено (в зависимост от избрания пакет се определя и цената за вход в салоните). Priority Pass членство би могло да се предостави и безплатно за картодържатели с премиум кредитни карти (например Банка ДСК осигурява Priority Pass карта за своите клиенти с кредитни карти MasterCard Platinum, Visa Platinum и MasterCard Platinum-Private Banking, като всяко посещение се заплаща).

От услугата Lounge Key можете да се възползвате единствено, ако издателят на Вашата кредитна или дебитна карта я предлага като допълнителен бонус. Например -  неограничен  платен достъп с World Debit Mastercard (допълнително ще потвърдим каква е цената за еднократно посещение на салона) или безплатен достъп с DSK- Wizz Air при закъснение на полета повече от 1 час.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 1
Галин Маргаритов
Публикувано:
На 30.06.2018 г. в 11:57, montepinar каза:

дискаунт е друго... Той си се активира отделно. Още преди да си взема пластиката от банката, получих имейл, че ми е активиран Wizz Discount , валиден юни догодина. Станало е автоматично. Но тези точки в сайта на уизеър не ги виждам като си влеза в профила и логично няма как да ги използвам при пазаруване. Освен да чакам при следваща покупка на билет, да си запаметя номера на кредитната карта, което е много странно изискване (никой не ми беше казал за това условие) и чак при по-следващия път да ползвам точки.  Трагикомична ситуация, неподготвени хора (И аз, и от ДСК, и от Wizz колцентъра)

Здравейте ,аз също имам ДСК wizzair,удвох точките от ДСК директ ,сложих си картата в профила на Wizzair,но точките ги няма ,къде да ги търся и след колко време ?Даже и полет резервирах пак ги няма .

Публикувано:
преди 14 минути , Galii каза:

Здравейте ,аз също имам ДСК wizzair,удвох точките от ДСК директ ,сложих си картата в профила на Wizzair,но точките ги няма ,къде да ги търся и след колко време ?Даже и полет резервирах пак ги няма .

Няма нужда да си запазваш картата в wizzair.com, точките се прехвърлят в рамките на 24ч от ДСК към Wizz и биват налични в профилната ти страница на wizzair.com.

Публикувано:

Здравейте, @Банка ДСК.

 

Обръща, се към Вас за съдействие за проблем с плащане с кредитна карта Galaxy (не е Wizz картата, но не мисля, че е нужно да се отваря отделна тема за другите кредитни карти). 


Снощи мъжът ми направи опит за закупуване на билети за атракция на стойност 34 евро. Сайтът на търговеца даде грешка, че плащането е отказано от банката издател. Мъжът ми направи нов опит за закупуване на билетите, но този път през Curve, зад която е закачена същата карта Galaxy. Този път транзакцията мина успешно, търговецът изпрати веднага и билетите на имейла. След 5 минути пристигна SMS от ДСК и след него още един. Бяха минали и двете плащания - веднъж 34€, които уж бяха отказани от банката и втори път 66,51 лв тъй като превалутирането беше оставено на Curve. 

 

Мъжът ми направи опит да си влезе в ДСК директ профила, но както знаем, след 22 часа това е causa perduta. Свърза се с call center-a, откъдето му съобщиха, че има профилактика, нямат достъп до системата и нищо не могат да проверят. Тази сутрин той се обади отново и обясни случая на служителката ви, при което тя му е заявила, че вината е негова, защото той бил оторизирал две плащания! Мъжът ми естествено ѝ отговори, че ако не беше отказана първата транзакция и беше получил SMS за нея, нямаше да направи втора (логично). От call center-a са му отговорили, че ще предадат на колегите си за дублирано плащане, но Ви моля лично да се ангажирате и да проверите случая, както и да се уверите, че няма да бъде отменено второто плащане, което мина през Curve, защото именно за него имаме валидна поръчка и билети и не искаме да се окажем в ситуация, в която имаме платени 34€, а билетите са анулирани, понеже е анулирано грешното плащане.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Има положителен резултат по гореизложения казус! Авторизацията за неуспешното плащане вече е изчезнала от ДСК директ и парите са освободени! 🙂

 

 

  • Харесвам 5
Публикувано:

Здравейте, @Банка ДСК.

Има ли проблем с изпращането на СМС или вчера е било инцидентно, т.к. за три плащания дойде само един.

Въпроса ми може да бъде зададен и иначе - проблема е бил в някакъв часови интервал за всички или е само за моите плащания.

 

Публикувано:
преди 9 минути , yordanov каза:

в сряда и четвъртък вечер, между 21:30 - 0:00, не знам дали съвпада часовия диапазон.

Да, при нас интервалът съвпада. Четвъртък, 23:21 и 23:24 са били плащанията.

Публикувано:

и аз сутринта имах проблем с плащането c WizzCC, получих СМС за оторизация на плащенето, но след това от търговеца ми излезе съобщение за изтекла сесия с банката платец... в мейл ми беше написано че след като банката потвърди трансфера ще мога да си проследя поръчката, а ако има проблем ще ми пратят нов мейл с линк за ново плащане....е поне не се стигна до това.. явно все пак плащането е минало... защото получих потвърждение от търговеца за платена поръчка...

Но е факт че имат проблем с системата си...

Публикувано:
преди 1 час, yordanov каза:

Имаше публикувана новина за профилактика и възможни смущения в сряда и четвъртък вечер, между 21:30 - 0:00, не знам дали съвпада часовия диапазон.

Между 8 и 17 часа през деня.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте,

 

Извиняваме се за затрудненията. Както вече разбрахте от новината в страницата на ДСК Директ (споделена от @yordanov ), причината за прекъсванията и забавянето на sms-известията е техническата профилактика в посочения часови интервал на 13.11 и 14.11. Към момента не отчитаме проблем с разплащанията, но ако някой от Вас иска  да получи допълнителна информация  за конкретна трансакция е необходимо да ни изпрати данни на имейл: call_center@dskbank.bg  

 

@chandni, радваме се, че случаят е разрешен (вероятно става въпрос за автоматично освобождаване на сумата от неуспешната трансакция и нямаме отношение към това). Все пак бихме искали да проследим разговора с нашия служител, тъй като от коментара Ви оставаме с впечатление, че обслужването не е било на необходимото ниво. Можете, ако желаете, да ни пишете на лични, тъй като ще ни е необходима допълнителна информация.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 6 минути , Банка ДСК каза:

Можете, ако желаете, да ни пишете на лични, тъй като ще ни е необходима допълнителна информация.

Благодаря Ви! 

 

За момента нека оставим нещата така, както са. Радвам се, че ситуацията се разреши толкова бързо - без значение дали се касае за автоматично освобождаване на сумата или е следствие от действията на служители от банката. Благодаря Ви още веднъж за това, че сте част от форума и сте на линия, за да съдействате на клиентите си. Важно е да знаем, че има някой, който е достатъчно компетентен и заинтересован да адресира оплакванията и предложенията, които отправяме към Вас!

 

Поздрави!

  • Харесвам 12
Публикувано:

Здравейте, 

Имам един въпрос - може ли да използвам DSK Wizz за да зареждам пари в Revolut и ако да ще трупам ли точки по-този начин? 

 

Благодаря! 

Публикувано:

Здравейте, да се похваля че вече и аз се сдобих с картата благодарение на многото коментари в тази тема 🙂 Единственото нещо което искам да питам е, как погасявате задълженията си и кой е най-евтиния/удобен начин.

Единия вариант е от банкомат, но това означава да се разкарвам излишно с доста пари в джоба.

Другото което си мисля е банков трансфер от revolut, но в документацията с таксите гледам това и не знам дали има общо:

 

Получаване на суми по кредитна карта чрез терминално устройство 0.50% 

 

Някой с предложения?

 

Публикувано:
24 minutes ago, SpeeDemoN5 said:

Здравейте, да се похваля че вече и аз се сдобих с картата благодарение на многото коментари в тази тема 🙂 Единственото нещо което искам да питам е, как погасявате задълженията си и кой е най-евтиния/удобен начин.

Единия вариант е от банкомат, но това означава да се разкарвам излишно с доста пари в джоба.

Другото което си мисля е банков трансфер от revolut, но в документацията с таксите гледам това и не знам дали има общо:

 

Получаване на суми по кредитна карта чрез терминално устройство 0.50% 

 

Някой с предложения?

 

Здравей,

 

Може да направиш погасяване и с банков трансфер от Revolut няма никакви проблеми, изпробвано е и няма такси за входящия превод, защото той пристига от РайфайзенБанк като междубанков превод.

Публикувано:

@Банка ДСК поздравления за новата функционалност при валута различна от картовата да се вижда на какъв курс е осчетоводена транзакция. 
Но все още чакаме обещаната много по-полезна функционалност за точките/кешбека за всяка отделна транзакция

 

 

6663449E-626D-4BDE-8A57-ED885DEE3DC2.png

  • Харесвам 4
Публикувано:

Здравейте,

 

искам да попитам дали на някого се е случвало да спрат да му се трупат бонус точки?

 

Със съпругата ми използваме картите си ежедневно, но не ни се трупат никакви точки. Свързах се с банката по-миналата седмица, щяха да проверяват и да се свържат с мен. Миналата седмица си поиграх да опиша всичките ни транзакции и така стана ясно, че точки са спрели да се начисляват между 21ви и 22ри октомври. Звъннах втори път в банката, за да ги информирам, че знам от кога горе-долу не се трупат точки. Фрапиращото е, че точки продължават да не се трупат. 

 

Тааа дали се е случвало нещо подобно на някого?

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.