Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
4 minutes ago, yordanov said:

1000 са 10 лева. 🙂

100 са 1 лев.

Знаех си, че съм зле с математиката за 3-ти клас😆. За това не се карам на детето... много😉

Нооо, знам да усвоявам точки🙂

Редактирано от ДиянаВ
  • Смея се 2
Публикувано:
On 11/29/2019 at 2:22 PM, ДиянаВ said:

Този въпрос беше задаван в темата за Уиз. Отговорът е, че не може😔

Благодаря! Потърсих там отговор на следващия ми въпрос, но не намерих...възможно ли е купуването на gift vaucher с уиз кредит?

Публикувано:
На 29.11.2019 г. в 18:40, Zaro каза:

Въпрос, свързан с част от аспектите на ползване на картата. 

А бе, @Банка ДСК, има ли причина най-удобният ми за погасяване банкомат на 5 минути от вкъщи, на път от работа към дома, между 17.30 и 20.00 часа да не позволява вноска по сметка? Става дума за този в сградата на Булгартабак срещу стария нотариат в София. Нарочно към мен ли е насочено  😎 или има някаква техническа причина? Другият, който съм ползвал за това упражнение, този на Витошка и Парчевич (БТПП) не прави такива номера.

Здравейте,

 

Ще проверим дали има технически проблем, но може ли също да уточните дали на екрана се е визуализирало съобщение за грешка?

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 4 минути , Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

 

 

Ще проверим дали има технически проблем, но може ли също да уточните дали на екрана се е визуализирало съобщение за грешка?

 

 

 

Хубав ден,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

На екрана излиза съобщение "в момента услугата не е достъпна".

 

 

Публикувано:

Здравейте,

 

Използваме темата, за да споделим с Вас, че  новата серия банкноти с номинал 50 лв., все още не се приема от банкоматите ни с депозитна функция. При поставянето на този вид банкноти в устройството, те автоматично се връщат, но е възможно и да бъдат задържани . В този случай, след извършване на проверка, сумата на задържаните банкноти се възстановява по сметката на вноската.

 

При техническа готовност за приемането на банкноти от новата серия, ще Ви уведомим допълнително.

Извиняваме се за причиненото неудобство.

 

Хубав  ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 49 минути , Банка ДСК каза:

Използваме темата, за да споделим с Вас, че  новата серия банкноти с номинал 50 лв.

A какво става с новите 100-левки...? Те приемат ли се вече на банкоматите, защото досега ги развалях на по 50, но щом и с 50-левките ще има проблем, става неприятно...

Публикувано:
преди 5 часа, Zaro каза:

На екрана излиза съобщение "в момента услугата не е достъпна".

 

 

 

Здравейте,

 

При проверката не установихме технически проблем с банкомата -  в посочения интервал от време има извършени успешни вноски от други клиенти.

 

В тази връзка молим да уточните следното:

 

-          Дали става въпрос за еднократен проблем или по принцип не успявате да ползвате устройството;

-          Какъв е номиналът на използваните банкноти - към момента устройствата с депозитна функция не приемат банкноти от новата серия от 50 лв., която е в обращение от 01.11., като дори е възможно банкнотите да бъдат задържани (ако това е причината за неуспешната операция, нямаше да можете да направите вноска и на друг банкомат, но от съобщението Ви не ни става ясно дали сте ползвали услугата в рамките на един и същи ден, с едни и същи банкноти ).

 

Публикувано:

ДСК набират бета тестъри за новата Android версия на DSK Smart, тук.

Имало е доста полезни съвети за подобрение на приложението из темите тук, та, ако някой иска и има време да се включи в тестването на новата му версия, може да го направи от горния линк до 31.12.

Публикувано:
преди 16 минути , chandni каза:

A какво става с новите 100-левки...? Те приемат ли се вече на банкоматите, защото досега ги развалях на по 50, но щом и с 50-левките ще има проблем, става неприятно...

Здравейте,

 

Банкнотите от 100 лв., които са в обращение от декември месец миналата година, вече се приемат и можете спокойно да ги ползвате за тази услуга. 

🙂


 

Хубава вечер,

 

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , Банка ДСК каза:

 

 

Здравейте,

 

При проверката не установихме технически проблем с банкомата -  в посочения интервал от време има извършени успешни вноски от други клиенти.

 

 

 

В тази връзка молим да уточните следното:

 

 

 

-          Дали става въпрос за еднократен проблем или по принцип не успявате да ползвате устройството;

 

 

-          Какъв е номиналът на използваните банкноти - към момента устройствата с депозитна функция не приемат банкноти от новата серия от 50 лв., която е в обращение от 01.11., като дори е възможно банкнотите да бъдат задържани (ако това е причината за неуспешната операция, нямаше да можете да направите вноска и на друг банкомат, но от съобщението Ви не ни става ясно дали сте ползвали услугата в рамките на един и същи ден, с едни и същи банкноти ).

 

 

 

Здравейте,

Става дума за неуспешна операция само в този часови диапазон. Имал съм и успешни, но със сигурност неуспешните са били поне 5-10 пъти. В друго време на деня не съм имал проблем.

Системата изобщо не стига до приемане на банкноти. След поставяне на картата и натискане на бутоните за желаната операция (вноска в лева по кредитна карта) се появява това съобщение.

 

Не е голяма болка, просто ми направи впечатление, че в този период от деня се случва и предположих, че има нещо като техническа профилактика или де да знам какво. Ще опитам и днес да мина да опитам отново.

 

Благодаря за реакцията.

 

Публикувано:
преди 2 минути , Zaro каза:

Здравейте,

Става дума за неуспешна операция само в този часови диапазон. Имал съм и успешни, но със сигурност неуспешните са били поне 5-10 пъти. В друго време на деня не съм имал проблем.

Системата изобщо не стига до приемане на банкноти. След поставяне на картата и натискане на бутоните за желаната операция (вноска в лева по кредитна карта) се появява това съобщение.

 

Не е голяма болка, просто ми направи впечатление, че в този период от деня се случва и предположих, че има нещо като техническа профилактика или де да знам какво. Ще опитам и днес да мина да опитам отново.

 

Благодаря за реакцията.

 

Здравейте,


 

Ако и днес не успеете, молим да ни пишете отново утре. 🙂

 

Хубава вечер,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте,

искам да попитам дали е възможно издаването на кредитна карта WIZZ AIR за живеещи и работещи в чужбина?

Срещу паричен депозит например?

Публикувано:
преди 59 минути , yordanov каза:

ДСК набират бета тестъри за новата Android версия на DSK Smart, тук.

Имало е доста полезни съвети за подобрение на приложението из темите тук, та, ако някой иска и има време да се включи в тестването на новата му версия, може да го направи от горния линк до 31.12.

Много бърз тест показва, че освен козметичните промени, няма нищо ново. За сметка на това обаче не работят основни функционалности като промяна на лимити на карта. В момента, в който натиснеш моливчето, за да редактираш лимит, приложението крашва и те изхвърля. Това, което лично мен ме дразни и в текущата стабилна версия - след стартиране на приложението, вместо да ти поиска директно пръстов отпечатък, трябва първо да натиснеш "Вход" и чак тогава да се логнеш. За мен бутон "Бърза справка" е пълна глупост и не трябва да го има. След като мога да се логна с пръстов отпечатък, много бързо мога да си видя последните транзакции, а не е ОК някой ако ти вземе телефона да има достъп до такава информация.

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 5 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 


 

Ако и днес не успеете, молим да ни пишете отново утре. 🙂

 

 

 

Хубава вечер,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

 

 

Такова съобщение ми изписа и на мен веднъж, но от ДСК ми казаха че банкомата е пълен и затова излизало съобщението, да вляза и на гише да внеса. После като го изпразниха няма проблем.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 11 часа, Hollywood каза:

Какви такси има при закриване на картата?

 

 

 

 

 

 

 

Здравейте,

 


 

При прекратяване на договора за картата не дължите такса. Начислява се единствено годишна такса за обслужване, която е в размер пропорционален на броя дни спрямо датата на издаване на картата или от предходната взета годишна такса.

 

 

Хубав ден,

Екипът на  Банка ДСК

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 17 часа, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 


 

Ако и днес не успеете, молим да ни пишете отново утре. 🙂

 

 

 

Хубава вечер,

 

 

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

 

 

Снощи вноската мина без проблем.

 

Ако има други случаи, ще пиша пак.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 16 часа, aleks_s каза:

Здравейте,

искам да попитам дали е възможно издаването на кредитна карта WIZZ AIR за живеещи и работещи в чужбина?

Срещу паричен депозит например?

Здравейте,

Можете да си заявите картата, ако предоставите за обезпечение депозит в банката. В този случай кредитният лимит по картата може да бъде в размер до  90 % от размера на влога ( при съответствие между валутата на кредита/кредитния лимит и валутата на депозита). Например: за кредитна карта DSK- Wizz Air с лимит 500 BGN е необходимо депозитът да бъде на стойност около  560 BGN. 🙂

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 часа, Mistela каза:

Такова съобщение ми изписа и на мен веднъж, но от ДСК ми казаха че банкомата е пълен и затова излизало съобщението, да вляза и на гише да внеса. После като го изпразниха няма проблем.

Здравейте,

 

Благодарим Ви за информацията - ще запознаем колегите, които отговарят за правилното функциониране на банкоматите.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
On 11/26/2019 at 9:23 AM, Банка ДСК said:

Здравейте,

Ще проверим каква е причината за проблема и ще Ви пишем допълнително.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Здравейте, @Банка ДСК, има ли някакво развитие? Все още не мога да регистрирам нито един от двата полета, а имам проблем и с още един.

Публикувано:
преди 12 минути , Aureliano каза:

Здравейте, @Банка ДСК, има ли някакво развитие? Все още не мога да регистрирам нито един от двата полета, а имам проблем и с още един.

Здравейте,

 

За съжаление и ние все още нямаме информация, въпреки че веднага повдигнахме въпроса и проследяваме случая. Ще Ви пишем, веднага щом получим отговор. Можете ли да ни изпратите данни и за третия полет?

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:

Здравейте,

Опитвам се да регистрирам картата си на сайта. Изисква целия номер на картата и постоянно ми изписва "Please check that you have entered an eligible Mastercard card number."

Уточнявам, че иска изписване на целия номер на картата, а не на 6 цифри, както бе посочено в предишните постове.

Публикувано:
преди 20 минути , Mamas каза:

Здравейте,

Опитвам се да регистрирам картата си на сайта. Изисква целия номер на картата и постоянно ми изписва "Please check that you have entered an eligible Mastercard card number."

Уточнявам, че иска изписване на целия номер на картата, а не на 6 цифри, както бе посочено в предишните постове.

Току що регистрирах полет и не иска целия номер на картата, а само първите 6 цифри, както и до сега.

От този линк ли го правите: https://fdp.mastercard.com/DSKbank ?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.