Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 46 минути , .♥.Fancy.♥. каза:

Интересно. Защото първоначално аз имах само КК и сметката към нея и уж активирано банкиране. Което се оказа неактивно при първи опит да го използвам. Беше пасивно - гледаш без да пипаш. Звънях 5 пъти на кол центъра им, докато установят, че имам банкиране, което не мога да използвам точно защото по сметка към КК не може да се активира. Същото накрая беше потвърдено и от служителите в колона, които ми деактивираха неизползваемото банкиране, открих обикновена разплащателна сметка и активираха наново банкиране. 🙂 Кое е вярно не знам, но това са мои реални преживявания. 

 

За протокола съм бивш банков служител, клиент на 3 банки и определено съм една идея по-грамотна от средностатистическия им клиент. Мислех да пиша жалба, но ме домързя. След месец и половина, 4 пъти ходене до клона имам КК, разплащателна и банкиране. 

Така обяснено потвърждавам, че и моето банкиране е пасивно. Следя транзакции и прехвърлям точки към Уиз. Нямам възможност за плащане на комунални сметки. Бях питал поддръжката но ми отговориха, че това е възможно само с разплащателна сметка.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , .♥.Fancy.♥. каза:

Интересно. Защото първоначално аз имах само КК и сметката към нея и уж активирано банкиране. Което се оказа неактивно при първи опит да го използвам. Беше пасивно - гледаш без да пипаш. Звънях 5 пъти на кол центъра им, докато установят, че имам банкиране, което не мога да използвам точно защото по сметка към КК не може да се активира. Същото накрая беше потвърдено и от служителите в колона, които ми деактивираха неизползваемото банкиране, открих обикновена разплащателна сметка и активираха наново банкиране. 🙂 Кое е вярно не знам, но това са мои реални преживявания. 

 

За протокола съм бивш банков служител, клиент на 3 банки и определено съм една идея по-грамотна от средностатистическия им клиент. 

Здравейте,

 

Клиентите, които разполагате само с кредитна карта, могат да заявят достъп до ДСК Директ, за да получават информация за движението по сметката си и бонус програмите. Сметките обслужващи кредитни карти са ограничени за нареждане на преводи, дори и ако клиентът разполага с инструмент за подписване (активен достъп) и средствата по тях могат да се изразходват единствено чрез картата.

 

За да ползвате пълната функционалност на ДСК Директ, включително и да извършвате преводи, е необходимо да разполагате със стандартна разплащателна сметка.  

 

Хубава вечер,

 

Екипът на Банка ДСК

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 23 часа, Климент каза:

Само с кредитна карта имаш пасивно банкиране, може да си гледаш движенията по сметката/картата и си прехвърляш точките. За банкови операции ти трябва сметка.  Аз така разбирам ситуацията, и за мен изглежда логична.

Не е логична. Защото през активно банкиране може да използваш продукти и да извършваш неща, които не са свързани директно с наличието на разплащателна сметка. Като откриване на нов депозит, нова виртуална карта, кредит(първоначално искане), плащане на битови сметки и данъци от КК, промяна на лимити, смс известявания, телефони, блокиране и т.н. Все неща, които при друг случай ще се налага да извършвам през клон. Което категорично искам да избегна. 

 

Отделно е факт, че служителките в клона на Софарма таурс при наличие само на КК (нямах РС към онзи момент) ми дадоха и подписахме заявление за АКТИВНО  банкиране. Което след няколко дневно чакане и 3 разговора с кол центъра(предаваха на колегите за проблема всеки път), накрая попаднах на читав служител на телефона, който ми обясни защо някак си така не им се получава да ми пуснат банкирането да е активно. И после след откриване на РС пак имаха други проблеми, та тази драма отне близо месец и половина. 

Публикувано:
преди 4 минути , .♥.Fancy.♥. каза:

плащане на битови сметки и данъци от КК

От КК не може да се плащат сметки и данъци през ДСК директ. Възможно е на банкомат обаче.

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 9 минути , Romana каза:

От КК не може да се плащат сметки и данъци през ДСК директ. Възможно е на банкомат обаче.

Е така де. Това го установих постфактум, когато си влязох в активното банкиране. Иначе ми казваха друго при откриване на КК. Че може. А и за мен е логично да може, при условие, че в други банки, които ползвам това е стандартно. 

Публикувано:
преди 9 минути , Romana каза:

От КК не може да се плащат сметки и данъци през ДСК директ. Възможно е на банкомат обаче.

Във Варна плащам сметки за Вик на банкомат на ДСК, всички останали като ток и телефон на такъв на ЦКБ , през ДСК не става. От клон на ДСК ми казаха, че трябва да звъня на кол центъра, обаче нямам нерви при положение , че през ЦКБ става защо да си го причинявам. Един градски от форума беше споделил, че плаща на банкомат на Райфазен.  

Публикувано:

Имах сметки в SGEB от около 100 години, преди 3-4 отворих в ДСК, заради маестро, което тогава даваше едни бонуси в едни сайтове, оказа се, че двете банки имат предимства и недостатъци, например в ДСК имат такса, дори ако теглиш пари на техен банкомат, но за сметка на това в SGEB имат такса за плащане на POS в чужбина. Като излезе информацията за двете банки, първото което ми мина през акъла беше - екстра, сега хем ще искат пари за теглене на банкомат, хем ще имат такси за плащане на пос в чужбина - нещата отиват точно там, за съжаление. 


Иначе до тук долу горе идеално балансирах нещата между двете, а преди почти година, след известни драми, сбъркано име и пр. си изкарах кредитна от Wizz, която до тук ми е била от чудесна полза, особено от как детето мина 2 год, но и не само, членството 1+5 идваше чудесно. Само дето вече половинката се върна на работа, т.е. смятаме дни, отпуски и пр.. и най-вероятно няма да се пътува толкова често с лилавите, т.е  тези спестени пари от цена на членство, може и вече да не ми такъв бонус, а и при  (реално) намаленият процент бонус, може да се окаже, че тази карта ми става излишна.  


Как стоят нещата при прекратяване на картата? Каква част от годишната такса ще се си вземат? Проблем ли ще е, че я спирам, само след една  от трите години валидност? 

Публикувано:
преди 8 минути , stormbringer каза:

Имах сметки в SGEB от около 100 години, преди 3-4 отворих в ДСК, заради маестро, което тогава даваше едни бонуси в едни сайтове, оказа се, че двете банки имат предимства и недостатъци, например в ДСК имат такса, дори ако теглиш пари на техен банкомат, но за сметка на това в SGEB имат такса за плащане на POS в чужбина. Като излезе информацията за двете банки, първото което ми мина през акъла беше - екстра, сега хем ще искат пари за теглене на банкомат, хем ще имат такси за плащане на пос в чужбина - нещата отиват точно там, за съжаление. 


Иначе до тук долу горе идеално балансирах нещата между двете, а преди почти година, след известни драми, сбъркано име и пр. си изкарах кредитна от Wizz, която до тук ми е била от чудесна полза, особено от как детето мина 2 год, но и не само, членството 1+5 идваше чудесно. Само дето вече половинката се върна на работа, т.е. смятаме дни, отпуски и пр.. и най-вероятно няма да се пътува толкова често с лилавите, т.е  тези спестени пари от цена на членство, може и вече да не ми такъв бонус, а и при  (реално) намаленият процент бонус, може да се окаже, че тази карта ми става излишна.  


Как стоят нещата при прекратяване на картата? Каква част от годишната такса ще се си вземат? Проблем ли ще е, че я спирам, само след една  от трите години валидност? 

Взимат пропорционална такса на броя месеци, откакто е взета последната годишна такса или откакто е издадена картата, ако не е минала една година.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Нещо явно ново - с картата се участва в програма за лоялност Merci, даваща отстъпки в над 900 обекта в страната

https://dskbank.bg/индивидуални-клиенти/банкови-карти/лоялна-програма-merci

  • Харесвам 1
Публикувано:

Която е порядъчно безполезна. До момента не виждам никаква полза за нас клиентите от сливането с SGEB, дори напротив.

  • Харесвам 5
Публикувано:
7 minutes ago, Ilian359 said:

Която е порядъчно безполезна. До момента не виждам никаква полза за нас клиентите от сливането с SGEB, дори напротив.

Това е "зомбиране" на клиента с такива "програми" за които и обектите се правят че не знаят, а ти трябва да си ходиш с приложението 😉 ... абсолютен маркетингов трик за заблуждаване на клиента при първоначалното му зарибяване ...

Като една друга карта за лоялност на една друга банка - стрелба в тъмното ...

Прави се така, както го правят Дайнърс с Фантастико - автоматично, без точки, а с реални пари 🙂, веднага по сметката ...

 

Публикувано:

Като се появи това Мерси, си сложих aпa и явно бях от първите, защото получих подарък чадър, само дето за 2-3 години от тогава, на нито едно място не съм използвал въпросната отстъпка 

Публикувано:

Зависи,  при зареждане на лукойл,ако се плаща с карта изобщо не е необходимо приложението, показваш я и отстъпка 2-3% от крайната цена(което е окей)

Ако плащате кеш, тогава вече трябва да го покажете, за да знае служителят че вие наистина сте клиент на банката.Като цяло това трябва да е идеята във всички обекти, но не всички търговци го разбират

Иначе евентуално ползи от сливането очаквайте след май месец

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте,

 

Вече и аз съм притежател на ДСК Wizz Air Card :)

 

Имам 2 въпроса, ще се радвам ако някой да ми ги разясни:

 

1. Лимитът ми е 1000 лв., който бе избран от мен. Беше ми предложено повече, но прецених, че 1000 биха била достатъчни, но сега леко съжалявам. Ако реша да си увелича лимита, трябва ли да пусна ново заявление и да заплатя 10 лв. такса за промяна на лимита, както пише в PDF-a с тарифата? 

2. Зная, че мога да захранвам КК с лични средства, но ако случайно заплатя продукт на стойност над лимита (например за 1100 лв), това вече неразрешен овърдрафт ли е? Всъщност това е основната причина да искам по-висок лимит, за да не станат гафове

 

Благодаря предварително :)

Публикувано:
преди 8 минути , WanderlustME каза:

Ако реша да си увелича лимита, трябва ли да пусна ново заявление и да заплатя 10 лв. такса за промяна на лимита, както пише в PDF-a с тарифата? 

За постоянно да, иначе от време на време може просто да внесеш пари предварително, примерно внасяш 1000 и ще имаш 2000 на разположение на харчене.

  • Харесвам 1
Публикувано:

И нещо друго: служителката в банката ми каза, че точките, които ще натрупам до края на 2019, трябва да ги усвоя до края на 2019, иначе се губели. Миналата година неусвоените точки били занулени поради тази причина, но на сайта пише, че те са валидни до края на следващата година

 

Цитат

Натрупаните от Вас точки имат валидност до края на втората календарна година, следваща годината, в която сте ги натрупали. Например всички точки, които сте натрупали през 2018 г. ще бъдат валидни до 31.12.2020 г.

 

Може ли някой да го потвърди?

 

Публикувано:
преди 1 минута , WanderlustME каза:

И нещо друго: служителката в банката ми каза, че точките, които ще натрупам до края на 2019, трябва да ги усвоя до края на 2019, иначе се губели. Миналата година неусвоените точки били занулени поради тази причина, но на сайта пише, че те са валидни до края на следващата година

 

 

Може ли някой да го потвърди?

 

@Банка ДСК

Публикувано:
преди 36 минути , WanderlustME каза:

И нещо друго: служителката в банката ми каза, че точките, които ще натрупам до края на 2019, трябва да ги усвоя до края на 2019, иначе се губели. Миналата година неусвоените точки били занулени поради тази причина, но на сайта пише, че те са валидни до края на следващата година

 

 

Може ли някой да го потвърди?

 

 

Точките са валидни в DSK Direct 2 години, след като се прехвърлят в сайта на Wizz air имат валидност 1 година след прехвърлянето,

в бонус програми се вижда каква е валидността в DSK Direct:

 

Wizz.jpg.e8ef759a91fe09af00fb7da1ac3ac5ae.jpg

 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
15 minutes ago, jujo_si said:

 

Точките са валидни в DSK Direct 2 години, след като се прехвърлят в сайта на Wizz air имат валидност 1 година след прехвърлянето,

в бонус програми се вижда каква е валидността в DSK Direct:

 

Wizz.jpg.e8ef759a91fe09af00fb7da1ac3ac5ae.jpg

 

 

 

А аз защо нямам такава графа с валидност на точките?

Публикувано:
преди 1 час, WanderlustME каза:

И нещо друго: служителката в банката ми каза, че...

Или тя не е знаела какво говори, или ти не си разбрал. Точките натрупани през 2019г. са валидни до края на 2021г. Т.е. валидността преди прехвърляне е минимум 2 години.

Публикувано:
преди 32 минути , Ilian359 каза:

Или тя не е знаела какво говори, или ти не си разбрал.

Бях изчел всичко и се изненадах като ми го каза, когато отидох да подпиша в клона на банката. Даже ми даде пример за 2018, когато имало оплаквания поради тази причина, но не можело да се направи нищо по въпроса, защото го пишело в общите условия.. Дрън-дрън..

 

Като цяло повечето служители са много неподготвени, затова като ми се налага да посетя клон, винаги гледам да отида подготвен. Предпоследният път беше за Разплащателна сметка за основни операции на близък, където му трябва само РС за получаване на заплата с ниски разходи за поддръжка. Първоначално никой служител в клона не беше чувал за този вид сметка (ЕС задължи всички банки да предлагат такава услуга още преди години), после като им показах разпечатаната информация от сайта им, почнаха да ми обясняват, че това било стандартна разплащателна сметка и нямало никаква разлика. Без коментар!

  • Шок 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.