Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 17 минути , ДиянаВ каза:

Да, от "усвои" е прехвърлянето. Може и само част от наличните точки да се усвоят. Прехвърлянето понякога става за 1 ден, друг път 2-3 дни, а има случаи от сутринта заявяваш и до ранния следобед са прехвърлени. Различно.

Нещо, което научих тук за проверка до кога точките са валидни в ДСК. Натискаш бутона "история", след което втори път "история" 

Вчера бяха много бързи.Цъкнах "усвои" към 10:20ч сутринта и към 13:00ч вече имах съобщение от Уиз,че парите са отразени в профила ми 🙂

 

  • Браво 1
Публикувано:
преди 28 минути , Dioni каза:

Иначе виждам, че резервация в букинг платена в лева ми е осчетоводена в евро

Обърнете внимание в Booking, когато резервирате - там пише, че сумата се изобразява във валутата, в която сте избрали, но дефакто плащате във валутата на мястото за настаняване и може да има разлика, породена от разликата в обменните курсове. 

 

Ако резервирате настаняване в Италия, въпреки, че сте избрали да виждате цените в лева, картата ще бъде задължена в евро. Ако резервирате във Виетнам, цената отново ще я виждате в лева, но картата ще бъде задължена във виетнамски донги, съответно донгите ще бъдат превалутирани в евро по курса на MasterCard, а ДСК ще ви продадат съответното количество евро по 1.96 + 1%.

  • Харесвам 5
Публикувано:
2 minutes ago, Мари Николова said:

Вчера бяха много бързи.Цъкнах "усвои" към 10:20ч сутринта и към 13:00ч вече имах съобщение от Уиз,че парите са отразени в профила ми 🙂

 

Пусни си Тото 2, че вече няма търкащи билети😉😁

 

За Букинг нямам скорошни наблюдения, т.к. от почти 2 години не съм ги ползвала.

Агода също имат добри оферти за хотели. Мисля, че приемат плащане в лева, но не съм 100% сигурна впоследствие картата в каква валута се задължава.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 минути , chandni каза:

Обърнете внимание в Booking, когато резервирате - там пише, че сумата се изобразява във валутата, в която сте избрали, но дефакто плащате във валутата на мястото за настаняване и може да има разлика, породена от разликата в обменните курсове. 

 

Ако резервирате настаняване в Италия, въпреки, че сте избрали да виждате цените в лева, картата ще бъде задължена в евро. Ако резервирате във Виетнам, цената отново ще я виждате в лева, но картата ще бъде задължена във виетнамски донги, съответно донгите ще бъдат превалутирани в евро по курса на MasterCard, а ДСК ще ви продадат съответното количество евро по 1.96 + 1%.

 

Може би малко ще се отклоня с това питане от тезата на темата, но ще попитам. При наличието на това превалутиране на букинг, има ли изгоден начин за плащане на такъв тип сайтове, които само визуализират BGN, например с Revolut, ако платим? В Revolut картата трябва ли предварително да сме подготвили валутата или може да си седят като левове и самите Revolut ще изпратят парите директно във виетнамски донги да речем на най-изгодния курс?

 

Ако ситуацията при booking налага превалутиране, налага ли се също и в airbnb, ако ползваме DSK WIZZ?

Публикувано:

Сега погледнах банково извлечение за плащане в airbnb , при избор на плащане в лева няма превалутиране, парите са изтеглени в лева.

  • Харесвам 1
Публикувано:
6 minutes ago, lio said:

 

Ако ситуацията при booking налага превалутиране, налага ли се също и в airbnb, ако ползваме DSK WIZZ?

 

 

1 minute ago, Marisha said:

Сега погледнах банково извлечение за плащане в airbnb , при избор на плащане в лева няма превалутиране, парите са изтеглени в лева.

 Точно така. Няма превалутиране, плащането е в лева от началото до края 🙂 

Ето от профила ми в Airbnb:

Payment

MASTERCARD •••• 8549 Feb 20, 2020 · 06:23PM EET лв80.04

Amount paid (BGN) лв80.04

 

Ето и от ДСК Директ:

GBR 415 800 5959 AIRBNB HMY3J4BEDP 34
Авт. код:2HU697          80.04

 

Погледнах и условията на Агода. Аналогично е с AirBnb - каквато валута виждаш, в такава и плащаш, т.е. превалутирането е от Агода, освен ако плащането е с опция "плащане в хотела". Скоро проверявах, че курсът им е по-добър от този на ДСК.

Публикувано:
преди 17 минути , Marisha каза:

, при избор на плащане в лева няма превалутиране, парите са изтеглени в лева.

По-точно превалутирането се прави от сайта, по курс избран от него, може да бъде добър или не

Публикувано:
преди 49 минути , kali каза:

@Банка ДСК, поздравления за новото приложение, вече прилича на нещо 🙂

Не можах да открия от къде да си прехвърлям точки към Уизз, моля да ми кажете как става това. 

И една забележка, понеже си блокирам картите през приложението, когато не ги ползвам, като отида на съответната карта, с цел само временно да я разблокирам, излиза винаги това съобщение, доста е досадно:

 

Screenshot_20200225-141050.jpg

Здравейте,

 

 

Радваме се, че новият дизайн на приложението Ви харесва, но към момента няма възможност да прехвърляте точки към сайта на Wizz Air чрез DSK Smart. Функционалността за усвояване на точките е достъпна само в ДСК Директ (вече са Ви обяснили стъпките 🙂 ).

 

Посоченият предупредителен екран се генерира, ако опитате да промените лимитите по картата, докато е в статус „временно блокирана“ , а не когато искате да я активирате.

 

Оставаме на разположение, ако Ви е необходима допълнителна информация.

 

Хубав ден,

 

Екипът на Банка ДСК

 

 

 

Публикувано:
преди 29 минути , Банка ДСК каза:

Посоченият предупредителен екран се генерира, ако опитате да промените лимитите по картата, докато е в статус „временно блокирана“ , а не когато искате да я активирате.

Посоченият предупредителен екран се генерира винаги, когато избера временно блокирана карта от менюто с карти, честна дума 🙂

А целта да избера карта, е да я активирам.

Публикувано:

Въпроси свързани с издаване на DSK WIZZ:

Вероятно @Банка ДСК може да вземе отношение.

 

При кандидатстване за КК WIZZ за определен лимит, може ли той да бъде променен в последствие, колко време отнема и какво е нужно? Трябва ли да се кандидатства наново и да се чака одобрение за по-голям лимит?

Може ли картата да се настройва от онлайн банкирането какви трансакции(до каква сума) да бъдат одобрявани, например да бъде забранено да се осъществяват трансакции над 100BGN? Може ли такъв тип инструмент да бъде променян неколкократно от онлайн банкирането, според нуждите на клиента?

 

Може ли DSK WIZZ, дебитна или виртуална да бъдат замразявани(блокирани) и отблокирани по всяко време? Какво имам предвид, ще дам пример:

Имам нужда да ползвам някоя от картите - активирам я, след плащането я блокирам. На другия ден или след няколко дни ми се налага плащане отново - активирам си картата пак и после пак я блокирам от онлайн банкирането.

Има ли ограничение за тази операция или свободно може да разполагаме с нея?

Публикувано:
преди 23 минути , kali каза:

Посоченият предупредителен екран се генерира винаги, когато избера временно блокирана карта от менюто с карти, честна дума 🙂

А целта да избера карта, е да я активирам.

От снимката, която сте ни изпратили се вижда, че това не е екранът, от който си избирате карта, а следващият, когато картата вече е избрана и има достъпни опции за блокиране/активиране и за промяна на лимита. 🙂

Публикувано:
преди 9 минути , Банка ДСК каза:

От снимката, която сте ни изпратили се вижда, че това не е екранът, от който си избирате карта, а следващият, когато картата вече е избрана и има достъпни опции за блокиране/активиране и за промяна на лимита. 🙂

Добре, ето последователността, когато съм на първата снимка, и избера която и да е блокирана карта, следващият екран е втората снимка. 

Screenshot_20200225-164418.jpg

Screenshot_20200225-164447.jpg

Публикувано:

В старата версия зададените лимити бяха видими. В момента се вижда това:

 

viber_изображение_2020-02-25_17-06-41.jpg

Мога да задам нови и ги променя, но защо не се виждат.

Публикувано:
преди 39 минути , lio каза:

Въпроси свързани с издаване на DSK WIZZ:

Вероятно @Банка ДСК може да вземе отношение.

 

При кандидатстване за КК WIZZ за определен лимит, може ли той да бъде променен в последствие, колко време отнема и какво е нужно? Трябва ли да се кандидатства наново и да се чака одобрение за по-голям лимит?

Ако искате да увеличите кредитния лимит по картата си, е необходимо да подадете ново искане (най-лесно можете да го направите онлайн), което да се разгледа, след което да получите одобрение ( в рамките на два работни дни) и да подпишете нов договор.  

Цитат

Може ли картата да се настройва от онлайн банкирането какви трансакции(до каква сума) да бъдат одобрявани, например да бъде забранено да се осъществяват трансакции над 100BGN? Може ли такъв тип инструмент да бъде променян неколкократно от онлайн банкирането, според нуждите на клиента?

Можете да променяте бързо и лесно лимитите по картата през интернет и мобилното банкиране, по всяко време, като имате предвид следните особености:

 

-          Лимитите по картата са 24 часови, като са разделение в три категории, при съответните ограничения за максимална стойност.  Можете да ги видите тук: https://bit.ly/2HSVYWz

 

-          Ако заложите лимит за плащане от 100 лв., това означава че в рамките на 24 ч. ще можете да извършите една трансакция за 100 BGN или няколко трансакции на обща стойност 100 BGN.

 

-          Предстои разработка за лимит на трансакция (това което  Вие имате предвид), която ще е достъпна сравнително скоро, но към момента в интернет и мобилното банкиране няма такава функционална възможност.

 

Цитат

Може ли DSK WIZZ, дебитна или виртуална да бъдат замразявани(блокирани) и отблокирани по всяко време? Какво имам предвид, ще дам пример:

Имам нужда да ползвам някоя от картите - активирам я, след плащането я блокирам. На другия ден или след няколко дни ми се налага плащане отново - активирам си картата пак и после пак я блокирам от онлайн банкирането.

Има ли ограничение за тази операция или свободно може да разполагаме с нея?

Да, можете по всяко време да блокирате временно и да активирате картата си през интернет и мобилното банкиране.

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 25 минути , kali каза:

Добре, ето последователността, когато съм на първата снимка, и избера която и да е блокирана карта, следващият екран е втората снимка. 

Screenshot_20200225-164418.jpg

Screenshot_20200225-164447.jpg

Здравейте,

 

Когато стигнете на втория екран, молим да натиснете само зеления бутон над "Активирай" , а не полето под него. Ще чакаме да потвърдите дали отново се е заредил същият екран.

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

преди 8 минути , Таньо каза:

В старата версия зададените лимити бяха видими. В момента се вижда това:

 

viber_изображение_2020-02-25_17-06-41.jpg

Здравейте,

И в момента лимитите са видими. Имате ли възможност да актуализирате версията на приложението?

  • Благодаря 1
Публикувано:

@Банка ДСК, след като закрихме всички сметки и дебитни карти в банката, оставяйки активна само една кредитна Galaxy, онлайн банкирането беше променено на пасивно - нормално. Това обаче води след себе си следния негативен ефект - кредитната карта, която остана активна, е с ръчно зададен преди закриването дневен лимит, който е по-малък от общия кредитен лимит. Сега при опит за промяна на лимитите по картата излиза съобщение, че трябва да отидем в банката. Не мисля, че е нормално да няма контрол върху лимитите по картата и за всяка промяна да се налага посещение на офис.

 

Моля да коментирате проблема и евентуално решение, което не включва посещение на офис. 

 

Благодаря.

Публикувано:
Преди 1 час, Банка ДСК каза:

Здравейте,

 

Когато стигнете на втория екран, молим да натиснете само зеления бутон над "Активирай" , а не полето под него. Ще чакаме да потвърдите дали отново се е заредил същият екран.

 

Хубава вечер,

Екипът на Банка ДСК

До втория екран стигам във вида на втората снимка, нищо не натискам по него. Ето това се случва:

 

 

Публикувано:

Здравейте, @Kali,

 

Благодарим Ви за видеото. В случая Ви предлагаме да изчистите кеша и данните от приложението, след което да го активирате отново, като изпълните следните стъпки:

1.     Изберете Настройки/ Settings на телефона Ви;

2.     Отворете меню Apps/Приложения>>  DSK Smart >> Storage;

3.     Кликнте върху бутоните: „clear data” и “clear cache”;

4.     Отворете отново DSK Smart и изберете опцията за активиране чрез SMS, като следвате стъпките на екрана.

 

Молим, след като преминете през посочените стъпки, да потвърдите дали проблемът е отстранен.

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

 

Публикувано:
преди 15 часа, chandni каза:

@Банка ДСК, след като закрихме всички сметки и дебитни карти в банката, оставяйки активна само една кредитна Galaxy, онлайн банкирането беше променено на пасивно - нормално. Това обаче води след себе си следния негативен ефект - кредитната карта, която остана активна, е с ръчно зададен преди закриването дневен лимит, който е по-малък от общия кредитен лимит. Сега при опит за промяна на лимитите по картата излиза съобщение, че трябва да отидем в банката. Не мисля, че е нормално да няма контрол върху лимитите по картата и за всяка промяна да се налага посещение на офис.

 

Моля да коментирате проблема и евентуално решение, което не включва посещение на офис. 

 

Благодаря.

Здравейте,

 

Дори и след като вече не разполагате с инструмент за подписване ( т.е. нямате активен достъп), би следвало да можете променяте по всяко време лимитите по картата чрез ДСК Директ. За да установим каква е причината за посочения проблем,  след промяната на достъпа и закриването на сметките,  е необходимо да направим проверка. Молим за целта да ни предоставите номер на сметка и снимки на екрана ( ако имате възможност, разбира се) на имейл: call_center@dskbank.bg

 

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

  • Благодаря 1
Публикувано:
На 24.02.2020 г. в 10:52, jul каза:

А как стои въпросът със салона на Терминал 1?

 

преди 1 час, jul каза:

Здравейте,

 

Извиняваме се, че сме пропуснали въпроса Ви. С картата получавате безплатен достъп само до салоните „Плиска“ и „Преслав“, Терминал 2.

Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

Публикувано:
преди 10 часа, Банка ДСК каза:

Молим за целта да ни предоставите номер на сметка и снимки на екрана ( ако имате възможност, разбира се) на имейл: call_center@dskbank.bg

Благодаря за своевременния отговор, @Банка ДСК.

 

Съпругътт ми току-що Ви изпрати информацията, която поискахте, както и скрийншиот.

Публикувано:
преди 11 часа, Банка ДСК каза:

В случая Ви предлагаме да изчистите кеша и данните от приложението, след което да го активирате отново, като изпълните следните стъпки:

Направих го, 2 пъти за всеки случай 🙂 Няма промяна, случва се същото, както преди. 

Публикувано:
преди 17 минути , chandni каза:

Благодаря за своевременния отговор, @Банка ДСК.

 

Съпругътт ми току-що Ви изпрати информацията, която поискахте, както и скрийншиот.

Да похваля представителите на банката - 10 минути след като съпругът ми им изпрати имейла, му се обадиха. Въпросът все още не е решен, но проблемът е локализиран. 

  • Харесвам 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.