zhivko7 Публикувано: 22 март, 2020 Публикувано: 22 март, 2020 преди 2 часа, mitkobiker каза: FlyDubai остават (засега) с 3-4 полета на седмица до края на април. На сайта им не излизат полети за април. Днес имаше полет и май последния засега е следващата неделя и след това - 20-ти май.
mitkobiker Публикувано: 22 март, 2020 Публикувано: 22 март, 2020 преди 3 часа, zhivko7 каза: На сайта им не излизат полети за април. Днес имаше полет и май последния засега е следващата неделя и след това - 20-ти май. FlyDubai затвориха за продажба полетите към София до средата на април...явно нещо "преосмислят" разписанията 🥶 Също преди малко преиздентът на Турски авиолинии е заявил, че след 27 март ще останат само полетите им до Ню Йорк, Вашингтон, Москва, Хонг Конг и Адис Абеба 😱 ... единственото сигурно в момента е, че нищо не се знае 😖 2 1
randi Публикувано: 22 март, 2020 Публикувано: 22 март, 2020 Emirates от 25 - ти спират да летят, предполагам това е причината. 1
Alexander Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Сега звънях да Катар, понеже вече е ясно, че априлските билети за Япония горят. Пак ми обявиха същото или местене на датите до 20 юни, не можели по-напред и най-вече няколко пъти предложиха ваучери. Питах след като няма да има толкова много време полети, не може ли да се измести по-напред във времето, но не можело и край. Исках връщане на пари, защото ваучери не ми трябват, но и това не можело. Да съм пишел на централа в Катар, те само можело да решат.. представям си след колко време ще отговорят, ако изобщо отговорят. Не успях да питам, дали ако сменя датите ще плащам нещо както при Луфтханаса, понеже всички билети са по-скъпи спрямо моята платена цена. Ясно ми е само, че няма да имам такса смяна, но разликата вероятно е за мен отново. За тях това е перфектния вариант, те никога не дават пари, дават ваучери, аз плащам още някой ден за евентуален поле или дори сега за друг полет.
FlyTraveler Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 4 минути , Alexander каза: Сега звънях да Катар, понеже вече е ясно, че априлските билети за Япония горят. Пак ми обявиха същото или местене на датите до 20 юни, не можели по-напред и най-вече няколко пъти предложиха ваучери. Питах след като няма да има толкова много време полети, не може ли да се измести по-напред във времето, но не можело и край. Исках връщане на пари, защото ваучери не ми трябват, но и това не можело. Да съм пишел на централа в Катар, те само можело да решат.. представям си след колко време ще отговорят, ако изобщо отговорят. Не успях да питам, дали ако сменя датите ще плащам нещо както при Луфтханаса, понеже всички билети са по-скъпи спрямо моята платена цена. Ясно ми е само, че няма да имам такса смяна, но разликата вероятно е за мен отново. За тях това е перфектния вариант, те никога не дават пари, дават ваучери, аз плащам още някой ден за евентуален поле или дори сега за друг полет. Ако избереш да вземеш ваучер вместо смяна на датите за полета, не можеш ли срещу него да получиш билет за след 20-ти юни или там вече се страхуваш, че този билет би бил по-скъп от цената на ваучера (билета, който ти гори)?
Alexander Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 1 минута , FlyTraveler каза: Ако избереш да вземеш ваучер вместо смяна на датите за полета, не можеш ли срещу него да получиш билет за след 20-ти юни или там вече се страхуваш, че този билет би бил по-скъп от цената на ваучера (билета, който ти гори)? Може, но цените на билетите с 50% над моята цена за всички полети до края на годината, а и е много съмнително и неясно какви ще са цените след 2 месеца, ако реша да изчакам. Варианта някой ден за някоя дестинация да използвам ваучер изобщо не ми харесва. Когато имат стотици дадени ваучери, те ще си поддържат хубави цени, защото ще знаят, че няма къде да бягат хората и все ще дам още някакви пари, пред варианта да изгори всичко.. 3
Jorro Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 10 minutes ago, Alexander said: Може, но цените на билетите с 50% над моята цена за всички полети до края на годината, а и е много съмнително и неясно какви ще са цените след 2 месеца, ако реша да изчакам. Варианта някой ден за някоя дестинация да използвам ваучер изобщо не ми харесва. Когато имат стотици дадени ваучери, те ще си поддържат хубави цени, защото ще знаят, че няма къде да бягат хората и все ще дам още някакви пари, пред варианта да изгори всичко.. Не е задължителен този сценарии, защото дълго време хората ще ги е страх да пътуват поне до края на тази година, което означава, че за да си напълнят полетите ще пускат промоции, вземи си ваучера и изчакай. Ти и сега ако решиш да правиш смяна на дата ще платиш разликата по новата цена на билета, не виждам разлика с това да я имаш същата сума като ваучер. 1
Alexander Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 В момента, Jorro каза: Не е задължителен този сценарии, защото дълго време хората ще ги е страх да пътуват поне до края на тази година, което означава, че за да си напълнят полетите ще пускат промоции, вземи си ваучера и изчакай. Ти и сега ако решиш да правиш смяна на дата ще платиш разликата по новата цена на билета, не виждам разлика с това да я имаш същата сума като ваучер. Това сигурно ли е, плащането на разликата в билета след като билета е канселиран от тях? Изключително подло, няма пари, няма смяна, вземи ваучера и бягай/чакай..
T.E.Lawrence Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Просто си изтеглил късата клечка, че точно до Япония няма добри цени в момента. За много други места има. Според мен ще имат и за Япония промоции нататък. Както стана въпрос вече, ваучерът е за година + още година напред за резервации. Няма начин да няма добри цени до две години напред.
Георги Матеев Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 11 минути , Alexander каза: Това сигурно ли е, плащането на разликата в билета след като билета е канселиран от тях? Изключително подло, няма пари, няма смяна, вземи ваучера и бягай/чакай.. До съвсем скоро, в нормални условия, когато авиокомпанията отменяше полет беше длъжна или да върне парите за билета или да направи абсолютно безплатна промяна за нови дати, без доплащане за разлика в тарифата. Първото вече очевидно не го спазват, а за второто все още ми е малко неясно. Ти по телефона наблегна ли на това, че ТЕ са отменили полетите София-Доха-София и са длъжни да ти сменят датите без каквото и да е доплащане? Досега рових фейсбука и сайта им, абсолютно никъде не се споменава за ограничение на датите за в бъдеще при ребукинг от подобно естество... На мен тея дни ми предстои същата битка - билети за Виетнам за 1-10 Май, купувани преди 10 месеца от същата промоция, от която ти си взел Япония. И понеже авиокомпанията е отменила София-Доха-София ще настоявам да ги променя безплатно за февруари. Очевидно няма да ме интересува ваучер, тъй като билетите за новите дати са близо 60% по-скъпи.
Alexander Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Всеки път наблягам на връщане на пари или на смяна на дати след 30 юни и отказват и двете. за смяната на датите след 20 юни софтуерът им не позволявал и край. Постоянно ми предлагат ваучери. За връщане на пари да съм пишел на централата.
T.E.Lawrence Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 @Георги Матеев Тук става въпрос за другия проблем, че не могат да се сменят дати след датата на валидност на билета, който е една година от издаването.
Георги Матеев Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 1 минута , T.E.Lawrence каза: @Георги Матеев Тук става въпрос за другия проблем, че не могат да се сменят дати след датата на валидност на билета, който е една година от издаването. Това са абсолютни глупости. Билет се преиздава с нов номер за около 5 секунди и вече има нова валидност. 1
Alexander Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Явно само те имат такъв проблем с валидността.. В момента, Георги Матеев каза: Това са абсолютни глупости. Билет се преиздава за около 5 секунди и вече има нова валидност. Ако софтуера позволи...😃, а техния не позволява
Георги Матеев Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 4 минути , Alexander каза: Явно само те имат такъв проблем с валидността.. Ако софтуера позволи...😃, а техния не позволява Ако с това се оправдават - и особено ако е вярно, за което имам съмнения - е меко казано странно. Поне 3-4 пъти са ми преиздавали билети в миналото - директно с нов номер, маршрут и тн. Усещам, че ще пада разправия. Ще трябва да развявам златни статуси, да пиша на съпорти в Катар и да се занимавам с поредната тъпотия. 1
Aureliano Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Всички ли сте купували билетите директно от техния сайт? Аз също имам за 1-10.05 купувани от посредник (ticket.no) и трябва първо с тях да се свържа. Вече им писах, но разбираемо в момента предупреждават, че разглеждат молби най-рано една седмица преди полета.
stanimir Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 58 минути , Георги Матеев каза: Ако с това се оправдават - и особено ако е вярно, за което имам съмнения - е меко казано странно. Поне 3-4 пъти са ми преиздавали билети в миналото - директно с нов номер, маршрут и тн. Усещам, че ще пада разправия. Ще трябва да развявам златни статуси, да пиша на съпорти в Катар и да се занимавам с поредната тъпотия. Qatar ще излязат най-упорити, Lufthansa Group и AF/ KLM предложиха доста по-гъвкави решения, макар пари никой да не връща в момента... май единствено О'Лиъри връща.
Георги Матеев Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 1 час, Aureliano каза: Всички ли сте купували билетите директно от техния сайт? Аз също имам за 1-10.05 купувани от посредник (ticket.no) и трябва първо с тях да се свържа. Вече им писах, но разбираемо в момента предупреждават, че разглеждат молби най-рано една седмица преди полета. Моите билети са купувани директно от техния сайт, но тепърва чакам отговор от софийския офис дали ще ми направят промяната или не. С билети през посредник със сигурност ще е много по-сложно. преди 1 час, stanimir каза: Qatar ще излязат най-упорити, Lufthansa Group и AF/ KLM предложиха доста по-гъвкави решения, макар пари никой да не връща в момента... май единствено О'Лиъри връща. Абсолютно... колкото и да е странно "авиокомпания №1 в света" много сериозно се ос*а, а като чета стотиците негативни коментари във фейсбук страницата им направо ми стана лошо какво количество каши са забъркали навсякъде. И да, шокиращо, Ryanair са едни от много малкото (да не кажа май единствени в момента?), които продължават да връщат реални пари и се държат супер адекватно. Не съм очаквал да го кажа, но евала на О'Лиъри. Така се прави имидж в трудна ситуация и прогнозирам, че в бъдеще доста клиенти на другите лоукостки ще мигрират към Ryan. 5
oli_mali Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 2 часа, Alexander каза: За връщане на пари да съм пишел на централата. A кой е мейла на централата? Аз съм в същата ситуация за полети през май и не искат да преиздадат билети след юни месец. А определено цената ще ни е доста по-висока, щото детето вече ще е 2+.
Георги Матеев Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 преди 11 минути , oli_mali каза: A кой е мейла на централата? Аз съм в същата ситуация за полети през май и не искат да преиздадат билети след юни месец. А определено цената ще ни е доста по-висока, щото детето вече ще е 2+. Централата няма мейл... Или поне не такъв, който отговарят сега. Само телефон, който освен че е в Катар (няма никакъв вариант за евтино набиране) свързването с него е невъзможно така или иначе. Практически препращане към централата в точно този момент е равносилно на пращане за зелен хайвер. На теория можеш да опиташ да им пишеш във фейсбук или да пуснеш рекуест през тази форма https://qatarairways.zendesk.com/hc/en-us/requests/new Което ме навежда на изключително уместния риторичен въпрос - каква е ролята на софийския офис въобще, просто да препращат локалните клиенти към централата, а те да си клатят краката тук? Далеч по-логично би било директно те да препратят рекуеста към колегите си от Катар, а не да оставят клиента просто ей така. Ама... 2
Alexander Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Аз попълних формата от сайта им за жалба, даже ми върнаха веднага автоматичен мейл с номер на жалбата. Не очаквам да се случи нещо различно и накрая ще си събирам ваучери...не че нещо, но това щеше дами е първо летене с Катар, а не летя от вчера. Я ми дотрябват в близките години, я не. Отново се опитах да се свържа с нашият офис, но вече е невъзможно, дори да даде свободно след няколко секунди изхвърля или казва, че номера е грешен...и така 20-30 пъти за 2 часа. Исках да питам при евентуална смяна за юни, дали ще искат пари за разликата в билетите, както всички предполагаме.
nisti75 Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Аз се борих със софийския им офис преди две седмици. Имах билети София - Сеул, Шанхай - София, купувани директно от сайта им. Не кандисаха за промяна на датите, въпреки, че бях готова и да доплатя. Накрая се разбрахме за връщане на сумата. Отнемало месец - месец и половина. Получих от софийския им офис препратения им мейл за рефънд до централата и оттогава /10.03/ - мълчание. Сега се боря с Korean Air, които са още по-зле, ако това е успокоение 🙂 2
Alexander Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Сега получих предполагам автоматичен мейл на запитването ми. Аз поне никъде не виждам да става дума за такова ограничение от 1 год след купуването на билета. Dear Mr. Angelov, This is to acknowledge receipt of your email dated 23rd March 2020. Please allow us to share that because of the operational challenges faced due to Covid-19 (coronavirus) and the entry restrictions imposed by a number of countries, we have altered or cancelled some of our services. If you are affected, you can re-book your ticket to alternative dates or destinations, or opt to receive a voucher for future travel, valid for one year from its issuance date. This policy applies to all tickets issued anytime until 30 June 2020, for travel on or before the same date. If you have booked your ticket on qatarairways.com or through any of our offices, you can re-book your tickets or exchange your ticket for a future travel voucher by telephoning any of our offices or contact centers. If your flight is operating normally and you have booked or are planning to book tickets for travel up to 30 September 2020, but you wish to change your travel plans, you can alter your travel date free of charge, or exchange your ticket for a future travel voucher valid for one year, up to 3 days prior to departure. This includes award flights. We encourage all passengers to see real-time Flight Status for the latest information. All passengers should ensure that their contact details are up to date on the 'Manage Booking' page so we can let you know directly if your flight is affected For any further updates, please visit the below link: https://www.qatarairways.com/en/travel-alerts/COVID-19-update.html You may contact the nearest Qatar Airways office should you require any further assistance. A list of the Qatar Airways local offices worldwide can be found via this link http://www.qatarairways.com/global/en/contact-us.page Thank you for your kind attention. Yours sincerely, Lisette Smith Senior Customer Care Officer 1
pepi:) Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Това е инфорация, която така или иначе е публикувана на сайта им. Като отидеш в секция Support - FAQs: How long is the travel voucher valid for? This is valid for one year from the issue date of the voucher. Моите полети са със статус Non confirmed (за средата на април). Никакъв мейл нямам все още. В ситуация като Alexander съм. Щеше да ми е първо пътуване с компанията. В бъдеще я стигна до тях, я не...закупените билети бяха за мен, съпруга ми и детето. Вяко пътуване ни е съобразено с ученическите ваканции. Шансът за подобни цени (от юни 2019), в удобен за нас период, едва ли е мнооого голям? Целта ни е Япония, всяка друга дестинация би била компромис. Та всичко това накуп...свежда вероятността за използване на предлагания ваучер до много ниски стойности. 2
stanimir Публикувано: 23 март, 2020 Публикувано: 23 март, 2020 Преди 1 час, pepi:) каза: Това е инфорация, която така или иначе е публикувана на сайта им. Като отидеш обаче в секция Support - FAQs: How long is the travel voucher valid for? This is valid for one year from the issue date of the voucher. Моите полети са със статус Non confirmed (за средата на април). Никакъв мейл нямам все още. В ситуация като Alexander съм. Щеше да ми е първо пътуване с компанията. В бъдеще я стигна до тях, я не...закупените билети бяха за мен, съпруга ми и детето. Вяко пътуване ни е съобразено с ученическите ваканции. Шансът за подобни цени (от юни 2019), в удобен за нас период, едва ли е мнооого голям? Целта ни е Япония, всяка друга дестинация би била компромис. Та всичко това накуп...свежда вероятността за използване на предлагания ваучер до много ниски стойности. По-назад в темата бе пояснено, че не става дума за валидност на ваучер, а на билет. Има разлика. Да поясня. На 01 Август 2019 г. си си купил билет за полет на 01 Април 2020 г. Сега Qatar ти дават възможност за промяна на датата без такси и доплащане на разликата в цената , но трябва да летиш не по-късно от 01 Август 2020 г. Ако не искаш, другата опция е ваучер с валидност 1 година който важи за покупка на всички полети, които са в продажба в срока му на валидност. Тоест в оптималния вариант- от датата на издаване имаш възможност за покупка на полет в следващите 2 години : На 01 Април 2020 г. получаваш ваучер с валидност 1 година. На 31 Март 2021 г. с него си купуваш полет за през март 2022 г. 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега